Die zijn niet open mag ik hopenquote:Op woensdag 1 april 2020 19:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de mensen met Pasen gaan doen. Allemaal massaal naar de meubelboulevards?
Dat was vorig weekend, na dreigementen van Rutte met een totale lockdown, al een stuk minder als ik het goed begrepen heb.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wacht het weekend even af. Lekker weer en massaal er opuit? of niet
Ze gingen ook nog bedenken hoe ze de Duitsers weg konden houdenquote:Op woensdag 1 april 2020 19:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de mensen met Pasen gaan doen. Allemaal massaal naar de meubelboulevards?
Blijf met je poten van de haaien af die er nu zwemmenquote:Op woensdag 1 april 2020 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga er lekker op uit dit weekend, het water op, als het een beetje mee zit
Dat zou je denken maar dus wel hoorde ik vandaag. Keukenzaken in elk geval wel.quote:
Afgelopen weekend was het niet echt lekker weerquote:Op woensdag 1 april 2020 19:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat was vorig weekend, na dreigementen van Rutte met een totale lockdown, al een stuk minder als ik het goed begrepen heb.
Ik las dat ze in Limburg de wandelpaden naar die berg moesten dichtgooien, teveel mensen.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat was vorig weekend, na dreigementen van Rutte met een totale lockdown, al een stuk minder als ik het goed begrepen heb.
Ik beloof nietsquote:Op woensdag 1 april 2020 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijf met je poten van de haaien af die er nu zwemmen
Komend weekend zou dacht ik beter worden. Dan zullen we het zien.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was het niet echt lekker weer
Amsterdammers, maar tochquote:Op woensdag 1 april 2020 19:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik hoop dat ze hier de duitsers gaan tegenhouden
Vorig weekend, of dat daarvoor?quote:Op woensdag 1 april 2020 19:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik las dat ze in Limburg de wandelpaden naar die berg moesten dichtgooien, teveel mensen.
afgelopen weekend. Paar dagen geleden.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vorig weekend, of dat daarvoor?
Want toen moesten zelfs kustwegen afgezet worden.
Ja precies en dat kan wel eens een lockdown kunnen betekenenquote:Op woensdag 1 april 2020 19:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Komend weekend zou dacht ik beter worden. Dan zullen we het zien.
Ja maar ook de duitsersquote:Op woensdag 1 april 2020 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amsterdammers, maar toch
NWS / Amsterdams gezin weggestuurd uit tweede woning in Zeeland
Shit. Onvoorstelbaar.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
afgelopen weekend. Paar dagen geleden.
Daar hebben we het al eerder over gehad hier. Lekker optiefenquote:Op woensdag 1 april 2020 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amsterdammers, maar toch
NWS / Amsterdams gezin weggestuurd uit tweede woning in Zeeland
Daar ben ik dan ook bang voor.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies en dat kan wel eens een lockdown kunnen betekenen
Is ook wel een apart verhaal natuurlijk. Die man lijkt het echt niet te snappen.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar hebben we het al eerder over gehad hier. Lekker optiefen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2020 19:25 schreef chufi het volgende:
Ondertussen in Spanje ...April doet wat ie wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Sorryquote:Op woensdag 1 april 2020 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar hebben we het al eerder over gehad hier. Lekker optiefen
quote:Op woensdag 1 april 2020 19:25 schreef chufi het volgende:
Ondertussen in Spanje ...De natuur is ook van slag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Het is niet zo moeilijk lijkt me.quote:
Dat is toevallig. Ik las een topic in R&P over vrouwen die sorry zeggenquote:
Ja zwaar kut chuf. Maar die natuur verschijnselen zijn al jarenquote:Op woensdag 1 april 2020 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En overstromingen ... terwijl iedereen binnen moet blijven
Oh even loeren Hahahahahaquote:Op woensdag 1 april 2020 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is toevallig. Ik las een topic in R&P over vrouwen die sorry zeggen
quote:Op woensdag 1 april 2020 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:
allemaal gestoordquote:Op woensdag 1 april 2020 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Sorryquote:
Ik kan jou ook een complimentje maken als debiel van de dagquote:Op woensdag 1 april 2020 19:33 schreef scrupuleus het volgende:
Al zal het bij deis anders zijn, die kiest bewust voor onderdanig omdat dat haar geil maakt.
Thanks dudequote:Op woensdag 1 april 2020 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan jou ook een complimentje maken als debiel van de dag
m'n zusje. Bruine suiker, geen witte. Ze heeft uiteindelijk wel die kut koekjes gebakken. Zien er nog lekker uit ookquote:Op woensdag 1 april 2020 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie wil er bloem en suiker? Genoeg te vinden hier in de super.
Hmz.. gelukkig. Begreep t ook niet helemaal.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan jou ook een complimentje maken als debiel van de dag
Koop ik nooitquote:Op woensdag 1 april 2020 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog zag ikquote:Op woensdag 1 april 2020 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wel als ik appeltaart maak volgens recept, en niet die gore mixquote:
Een taart zonder suiker is niet te behappenquote:
Nee klopt een stukje taart kan ik wel waarderen afentoequote:Op woensdag 1 april 2020 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Een taart zonder suiker is niet te behappen
Hartige taartquote:Op woensdag 1 april 2020 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Een taart zonder suiker is niet te behappen
Beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |