verdrietje denk ikquote:
Dank je knetter.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En die snap ik. Het is ook niet niks.
Sterkte man. Het is gewoon kut soms.
Apart wel.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorige week maandag werd ik daar voor gebeld
Ok dat is beter.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vond ik ook wel .. Wel telefonisch gesprek
Rood voor moi!quote:Op woensdag 1 april 2020 19:04 schreef Deisyy het volgende:
@:Prisha soms moet je extra lief voor jezelf zijn
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2020 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
oh no.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Lichtblauw en goud voor mijquote:
Smakelijk!quote:Op woensdag 1 april 2020 19:06 schreef Recce het volgende:
Misschien heeft mijn vader paaseitjes gekocht.Eerst maar even soep eten.
eet ze skeetquote:Op woensdag 1 april 2020 19:06 schreef Recce het volgende:
Chickies!quote:Op woensdag 1 april 2020 19:06 schreef Recce het volgende:
Paaseitjes!quote:Op woensdag 1 april 2020 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook wel en fuck off met zoveel toeristenquote:Op woensdag 1 april 2020 19:07 schreef Sodeknetters het volgende:
Het is natuurlijk verschrikkelijk voor wie het treft, toch ook deze crisis levert voordelen op.
Bijna het hele land werkt thuis, waar dat maar mogelijk is. Dat geeft een zalige ruimte op de wegen voor mensen die op locatie moeten werken.
Ook merk ik een bepaalde verbroedering op. In zit in een FB groep van de wijk waar ik in woon, het regent berichten van mensen die anderen hun hulp aanbieden.
Laten we hier nou eens iets van leren als deze ellende achter ons ligt.
Die verbroedering zijn we na twee weken alweer vergetenquote:Op woensdag 1 april 2020 19:07 schreef Sodeknetters het volgende:
Het is natuurlijk verschrikkelijk voor wie het treft, toch ook deze crisis levert voordelen op.
Bijna het hele land werkt thuis, waar dat maar mogelijk is. Dat geeft een zalige ruimte op de wegen voor mensen die op locatie moeten werken.
Ook merk ik een bepaalde verbroedering op. In zit in een FB groep van de wijk waar ik in woon, het regent berichten van mensen die anderen hun hulp aanbieden.
Ik neem boodschappen mee voor een paar ouderen in de straat hier en mijn nummer gegeven als er iets aan de hand isquote:Op woensdag 1 april 2020 19:07 schreef Sodeknetters het volgende:
Dat vrees ik ook.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die verbroedering zijn we na twee weken alweer vergeten
Weet ik niet. Ik denk dat er wel anders gedacht gaat worden. Of ik hoop hetquote:Op woensdag 1 april 2020 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bankrekeningnummer?quote:Op woensdag 1 april 2020 19:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik neem boodschappen mee voor een paar ouderen in de straat hier en mijn nummer gegeven als er iets aan de hand is
That's the spirit!quote:Op woensdag 1 april 2020 19:09 schreef Prisha het volgende:
ik heb het voorgevoel dat ik ze morgen ga halen. Bollocks
Ook dat.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:10 schreef chufi het volgende:
Wat nu kan kan straks dus in de toekomst ook wel wat meer en vaker ...
Ja voor paaseitjes naar de super. YESquote:
Laten we het hopen. Toerisme heb ik niet zoveel moeite mee. Wel al die marktjes waar ze levende beesten verkopen die wij hier nog nooit gezien hebben. Daar komt iedere keer al de zooi vandaan.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel en fuck off met zoveel toeristen
Ja ik denk dat ze 4 zakken meeneemtquote:
Dat vrees ik ook, maar blijf stiekem toch wel hoop houden. Mensen lijken steeds meer te snappen dat de shit aan is.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed bezig!quote:Op woensdag 1 april 2020 19:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik neem boodschappen mee voor een paar ouderen in de straat hier en mijn nummer gegeven als er iets aan de hand is
Ik wacht het weekend even af. Lekker weer en massaal er opuit? of nietquote:Op woensdag 1 april 2020 19:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook, maar blijf stiekem toch wel hoop houden. Mensen lijken steeds meer te snappen dat de shit aan is.
quote:Op woensdag 1 april 2020 19:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
van die kleine paaseitjes gooien naar mensen de supermarkt als ze te dichtbij komen en op de ogen richten
quote:
Ik ben benieuwd wat de mensen met Pasen gaan doen. Allemaal massaal naar de meubelboulevards?quote:Op woensdag 1 april 2020 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wacht het weekend even af. Lekker weer en massaal er opuit? of niet
Ik ga er lekker op uit dit weekend, het water op, als het een beetje mee zitquote:Op woensdag 1 april 2020 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wacht het weekend even af. Lekker weer en massaal er opuit? of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |