Iedereen wil thuisbakkenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al gehoord. Geen gist meer in de supermarkt.
Ja bizar he??quote:Op woensdag 1 april 2020 18:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al gehoord. Geen gist meer in de supermarkt.
Hou maar voor jezelf, want ik ben niet zo’n bakker.quote:
Heeft ze wel goed gezocht. Gist is nou niet echt wat mensen nodig hebben. Kan ook zo zijn dat supermarkten het niet verkopen. Bakkers welquote:Op woensdag 1 april 2020 18:32 schreef Prisha het volgende:
Mijn zusje wilde koekjes bakken vandaag. Was er nergens in Utrecht bloem of bruine suiker te krijgen. Ik had ook van iemand gehoord dat ie niet aan gist kon komen.
Iedereen aan het bakken geslagen of zo?
Niet verbazend, als gezinnen tot oktober de boel zoet moeten houden thuis..quote:Op woensdag 1 april 2020 18:32 schreef Prisha het volgende:
Mijn zusje wilde koekjes bakken vandaag. Was er nergens in Utrecht bloem of bruine suiker te krijgen. Ik had ook van iemand gehoord dat ie niet aan gist kon komen.
Iedereen aan het bakken geslagen of zo?
En niet alleen hier in Nederland blijkbaar. M'n zus had dat op FB gezet en vrienden in de Verenigde Staten zeiden dat ze daar tegen precies hetzelfde probleem aanliepen.quote:
De AH verkoopt het.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft ze wel goed gezocht. Gist is nou niet echt wat mensen nodig hebben. Kan ook zo zijn dat supermarkten het niet verkopen. Bakkers wel
Water er bij. Misschien word het dan wodka.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:36 schreef chufi het volgende:
waarschijnlijk wel over datum.. maar who cares, dan gist het maar wat extra
Jesus. En dan het volgende week wegpleurenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
En niet alleen hier in Nederland blijkbaar. M'n zus had dat op FB gezet en vrienden in de Verenigde Staten zeiden dat ze daar tegen precies hetzelfde probleem aanliepen.
Ik ook voor mijn bierbrouwselsquote:
Ik haal de mijne altijd bij de superquote:Op woensdag 1 april 2020 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft ze wel goed gezocht. Gist is nou niet echt wat mensen nodig hebben. Kan ook zo zijn dat supermarkten het niet verkopen. Bakkers wel
Dat is belangrijkerquote:
Ik heb het nog nooit gekocht. Waar gebruik je het voor dan?quote:
Zij had bloem en bruine suiker nodig. Bloem had ze nog een beetje. In de super was het niet te vinden.Bruine suiker heeft ze uiteindelijk in een klein speciaalzaakje gevonden.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben afhankelijk van het uwv en die eisen dat.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach niemand werkt of werkt thuis. Ik zie het positief in. Wat kan jou het schelen dat je niet kan solliciteren.
Is trouwens wel zo, de laatste 3 keer dat ik boodschappen deed was het er niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:40 schreef Prisha het volgende:
Zie een bericht van iemand die al 3 weken opzoek is naar bloem
Die eisen dat je een sollicitatie de deur uit doet toch, niet dat er een gesprek op volgt? Tenminste zo was het tig jaren geleden.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben afhankelijk van het uwv en die eisen dat.
Die zullen nu toch ook wel snappen dat dit een bijzondere situatie is?quote:Op woensdag 1 april 2020 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je je niet druk hoeft te makenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja joh tuurlijkquote:Op woensdag 1 april 2020 18:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die zullen nu toch ook wel snappen dat dit een bijzondere situatie is?
Ik geloof het zo. Ik zal morgen eens bij ons kijken, nu ben ik wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Is trouwens wel zo, de laatste 3 keer dat ik boodschappen deed was het er niet.
brood, cake... verschilt ..maar ook niet heel vaak... morgen maar weer eens een chocolade cake maken of zoquote:Op woensdag 1 april 2020 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gekocht. Waar gebruik je het voor dan?
bier....quote:Op woensdag 1 april 2020 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
brood, cake... verschilt ..maar ook niet heel vaak... morgen maar weer eens een chocolade cake maken of zo
Nou die weten ook wat er afspeelt neem ik aanquote:Op woensdag 1 april 2020 18:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou ja, het blijft natuurlijk wel het UWV he.
Dat is helemaal kut. Gecondoleerd nog.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn vader is een half jaar geleden overleden en zijn nalatenschap is ook nog eens een kutzooi.
Brood heb ik nog nooit gemaakt cake en taart gaan zonderquote:Op woensdag 1 april 2020 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
brood, cake... verschilt ..maar ook niet heel vaak... morgen maar weer eens een chocolade cake maken of zo
Was dat het bericht van die notaris?quote:Op woensdag 1 april 2020 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn vader is een half jaar geleden overleden en zijn nalatenschap is ook nog eens een kutzooi.
Dat zullen ze geheid weten. Maar het is wat betreft organisatie en procedures net zo’n bende als de belastingdienst.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die weten ook wat er afspeelt neem ik aan
quote:Op woensdag 1 april 2020 18:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou ja, het blijft natuurlijk wel het UWV he.
Ik heb volgende week een afspraak met een adviseur van ze...quote:Op woensdag 1 april 2020 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die weten ook wat er afspeelt neem ik aan
Spannend of die door gaat. Of een belafspraak gaat worden.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik heb volgende week een afspraak met een adviseur van ze...
Absoluut, maar zo dom kunnen ze niet zijn dat gesprekken en aannemen van mensen even niet aan de orde isquote:Op woensdag 1 april 2020 18:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zullen ze geheid weten. Maar het is wat betreft organisatie en procedures net zo’n bende als de belastingdienst.
Hoelang stond die gepland?quote:Op woensdag 1 april 2020 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik heb volgende week een afspraak met een adviseur van ze...
Het is ook niet de dommigheid van individuele medewerkers.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Absoluut, maar zo dom kunnen ze niet zijn dat gesprekken en aannemen van mensen even niet aan de orde is
Tja ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Het ligt allemaal best wel geclompiseert. Het enige wat ik weet is dat er een vredietje in mijn oog zit.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is helemaal kut. Gecondoleerd nog.
Veel te regelen? Het kan soms wel meer dan een jaar duren voor alles afgehandeld is na een overlijden.
Dat denk ik wel hoor.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is ook niet de dommigheid van individuele medewerkers.
Een vriend van me heeft er tig jaar gewerkt, nu met pensioen. Die vertelde me nog wel eens wat.
Het is echt een organisatie van zo zijn de regels, dus.. Opgelegd door managers die zelf geen cliënt contact hebben.
Ik hoop echt dat ze nu een stuk coulanter zijn.
En die snap ik. Het is ook niet niks.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Het ligt allemaal best wel geclompiseert. Het enige wat ik weet is dat er een vredietje in mijn oog zit.
quote:Op woensdag 1 april 2020 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebt. Het gaat immers over mensen in een kwetsbare situatie.quote:
Sterkte. Hoop dat het vredietje gauw weg isquote:Op woensdag 1 april 2020 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Het ligt allemaal best wel geclompiseert. Het enige wat ik weet is dat er een vredietje in mijn oog zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |