Iedereen wil thuisbakkenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al gehoord. Geen gist meer in de supermarkt.
Ja bizar he??quote:Op woensdag 1 april 2020 18:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al gehoord. Geen gist meer in de supermarkt.
Hou maar voor jezelf, want ik ben niet zo’n bakker.quote:
Heeft ze wel goed gezocht. Gist is nou niet echt wat mensen nodig hebben. Kan ook zo zijn dat supermarkten het niet verkopen. Bakkers welquote:Op woensdag 1 april 2020 18:32 schreef Prisha het volgende:
Mijn zusje wilde koekjes bakken vandaag. Was er nergens in Utrecht bloem of bruine suiker te krijgen. Ik had ook van iemand gehoord dat ie niet aan gist kon komen.
Iedereen aan het bakken geslagen of zo?
Niet verbazend, als gezinnen tot oktober de boel zoet moeten houden thuis..quote:Op woensdag 1 april 2020 18:32 schreef Prisha het volgende:
Mijn zusje wilde koekjes bakken vandaag. Was er nergens in Utrecht bloem of bruine suiker te krijgen. Ik had ook van iemand gehoord dat ie niet aan gist kon komen.
Iedereen aan het bakken geslagen of zo?
En niet alleen hier in Nederland blijkbaar. M'n zus had dat op FB gezet en vrienden in de Verenigde Staten zeiden dat ze daar tegen precies hetzelfde probleem aanliepen.quote:
De AH verkoopt het.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft ze wel goed gezocht. Gist is nou niet echt wat mensen nodig hebben. Kan ook zo zijn dat supermarkten het niet verkopen. Bakkers wel
Water er bij. Misschien word het dan wodka.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:36 schreef chufi het volgende:
waarschijnlijk wel over datum.. maar who cares, dan gist het maar wat extra
Jesus. En dan het volgende week wegpleurenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
En niet alleen hier in Nederland blijkbaar. M'n zus had dat op FB gezet en vrienden in de Verenigde Staten zeiden dat ze daar tegen precies hetzelfde probleem aanliepen.
Ik ook voor mijn bierbrouwselsquote:
Ik haal de mijne altijd bij de superquote:Op woensdag 1 april 2020 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft ze wel goed gezocht. Gist is nou niet echt wat mensen nodig hebben. Kan ook zo zijn dat supermarkten het niet verkopen. Bakkers wel
Dat is belangrijkerquote:
Ik heb het nog nooit gekocht. Waar gebruik je het voor dan?quote:
Zij had bloem en bruine suiker nodig. Bloem had ze nog een beetje. In de super was het niet te vinden.Bruine suiker heeft ze uiteindelijk in een klein speciaalzaakje gevonden.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben afhankelijk van het uwv en die eisen dat.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach niemand werkt of werkt thuis. Ik zie het positief in. Wat kan jou het schelen dat je niet kan solliciteren.
Is trouwens wel zo, de laatste 3 keer dat ik boodschappen deed was het er niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:40 schreef Prisha het volgende:
Zie een bericht van iemand die al 3 weken opzoek is naar bloem
Die eisen dat je een sollicitatie de deur uit doet toch, niet dat er een gesprek op volgt? Tenminste zo was het tig jaren geleden.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben afhankelijk van het uwv en die eisen dat.
Die zullen nu toch ook wel snappen dat dit een bijzondere situatie is?quote:Op woensdag 1 april 2020 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben afhankelijk van het uwv en die eisen dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |