Ik haat die winkelquote:Op woensdag 1 april 2020 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jamin is zo'n pure nostalgie voor mij.
Ze hebben nu wel alle tussenstapjes getest met verschillende tanks. Deze zou niet moeten ploffen bij het onder druk brengen. Ik verwacht wel dat ze een andere manier van ploffen ontdekken.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder een plof als geen plof.
Ik laat het maar evenquote:
DOE HET NIET!quote:Op woensdag 1 april 2020 16:27 schreef Prisha het volgende:
Ik sta op het punt overstag te gaan. Ik wil choco paaseitjes
Het was toen zo'n klein winkeltje. Maar wat ging ik er graag naar toe als klein jochie.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat die winkelNee maar ik vervang die shit elke 5 jaar ofzo. Koop ik voor 30 euro snoep en lollies staan er meestal ook in
Bestel je het maar online https://www.jamin.nl/ Je mag nergens meer inquote:Op woensdag 1 april 2020 17:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
De dichtste Jamin is in Roosendaal maar ik mag Nederland niet in.
Je bent toch in quarantaine?quote:Op woensdag 1 april 2020 17:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kan ik doen ja.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Bestel je het maar online https://www.jamin.nl/ Je mag nergens meer in
Van de hele winkelstraat zoals ik die ken is niets meer over.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Heb het niet gedaan. Nog nietquote:
Ja nou ik was als kind al niet een snoeper. Maar mijn nichtje wel en dan ging elke cent naar Jaminquote:Op woensdag 1 april 2020 17:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was toen zo'n klein winkeltje. Maar wat ging ik er graag naar toe als klein jochie.
Wat is dat?quote:
thanks! Gaat goedkomenquote:
Smerig dus.quote:
Het was ook meer kijken dan kopen.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ik was als kind al niet een snoeper. Maar mijn nichtje wel en dan ging elke cent naar Jamin
getverdemme smarties.quote:
Oh ach het bulletjequote:
Ik ben er nog steeds niet van.. Vroeger werd het thuis erg ontmoedigt om bekende redenenquote:Op woensdag 1 april 2020 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ik was als kind al niet een snoeper. Maar mijn nichtje wel en dan ging elke cent naar Jamin
nee ook niet. Lasagne.quote:
Ik was altijd gek op salmiak. Nog steeds eigenlijk.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:09 schreef sjampoeh het volgende:
ik was altijd dol op smartiesmaar dat zijn geen paaseitjes
Ja snap ik. Maar ik wilde als kind al geen suiker in mijn thee. En mijn oma deed het gewoon omdat kinderen van zoet houdenquote:Op woensdag 1 april 2020 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet van.. Vroeger werd het thuis erg ontmoedigt om bekende redenen
quote:Op woensdag 1 april 2020 17:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was altijd gek op salmiak. Nog steeds eigenlijk.
Ah weer een tip voor de 4 dagen boodschappen. Maar ik maak het zonder tomatensaus. Met spinazie taugé gehakt en salami. (kaas begamelsaus)quote:Op woensdag 1 april 2020 17:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeh, dat is lekker. Dat heb ik lang niet gegeten!
Ik heb geen oven. En geen kooktalent.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah weer een tip voor de 4 dagen boodschappen. Maar ik maak het zonder tomatensaus. Met spinazie taugé gehakt en salami. (kaas begamelsaus)
Ik heb van die drop momenten. Ik eet dat jaren niet en dan koop ik zon doosje oldtimers die bruine. Dat gaat dan ook in bed opquote:Op woensdag 1 april 2020 17:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was altijd gek op salmiak. Nog steeds eigenlijk.
Kikkers die je kon eten of mee kon klikken?quote:Op woensdag 1 april 2020 17:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Cola flesjes waren lekker en die kikkers
Die pakjes van de supermarkt zijn ook best ok. Kunnen ook in de magnetronquote:
Ik had kikkers als schoenen.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kikkers die je kon eten of mee kon klikken?
Lasagna in de magnetron? Dat wordt vast niet heel lekker.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Die pakjes van de supermarkt zijn ook best ok. Kunnen ook in de magnetron
Ja kan prima, wel even uit het aluminium schaaltje halenquote:Op woensdag 1 april 2020 17:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Lasagna in de magnetron? Dat wordt vast niet heel lekker.
In bedquote:Op woensdag 1 april 2020 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb van die drop momenten. Ik eet dat jaren niet en dan koop ik zon doosje oldtimers die bruine. Dat gaat dan ook in bed op
Auto dropquote:
Oh heten ze zo dat verklaart een boelquote:Op woensdag 1 april 2020 17:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
In bedBruine? Ah dat zijn de zoethoudertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |