Hij klonk prima, maar er waren een hele hoop functies die ik mistte van Yamaha modellen. En de begeleidingen vond ik vaak heel erg slecht. Zelfs vergeleken met 10 jaar oudere Yamaha keyboards.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is een heel sympathiek gebaar van de verkoper, al leg je er nu natuurlijk alsnog vrij flink op toe maar dat is uiteraard voor eigen risico.
Wat beviel er niet aan?
Hoop niet zoals...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Ergens gekocht.. Klinkt beetje vaag haha.
Toen hij gisteren toch al naar Laren onderweg was voor een Van Gogh om z'n schuurtje mee te behangen, is hij op de terugweg ook maar meteen omgereden voor een kakelverse Tyros. Muziek klinkt zoveel rebelser als het instrument proletarisch verkregen is.quote:
Knal onderstaand even in de OP danquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hij klonk prima, maar er waren een hele hoop functies die ik mistte van Yamaha modellen. En de begeleidingen vond ik vaak heel erg slecht. Zelfs vergeleken met 10 jaar oudere Yamaha keyboards.
Wat is je budget?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ik nou keyboard zou willen leren spelen. Wat voor een keyboard zou jij me dan aanraden.?
Wat heb jij nu gekocht dan? En je vorige was een TYros toch ?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Wat is je budget?
Als het 150-200 euro is dan de CT-X700 van Casio. Is je budget 250-300 dan de E-463 van Yamaha. Alles daarboven zit eigenlijk een enorm gat tot de 600 euro als het gaat om nieuwe apparatuur. Dus dan zou ik aanraadde om een 2e hands Tyros 1 op de kop te tikken tussen de 350 en 500 euro, betere value for money bestaat er niet.
Thanks voor je advies. Budget is niet echt een probleem.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Wat is je budget?
Als het 150-200 euro is dan de CT-X700 van Casio. Is je budget 250-300 dan de E-463 van Yamaha. Alles daarboven zit eigenlijk een enorm gat tot de 600 euro als het gaat om nieuwe apparatuur. Dus dan zou ik aanraadde om een 2e hands Tyros 1 op de kop te tikken tussen de 350 en 500 euro, betere value for money bestaat er niet.
Als het perse nieuw moet zijn en het is rond de 1000 euro, als budget toch geen probleem is. Yamaha PSR-SX700 of Korg PA-700 moet je zelf beslissen wat het beste klinkt, maar qua gebruikersgemak zou ik voor Yamaha gaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thanks voor je advies. Budget is niet echt een probleem.
Ik ga eens wat rond kijken.
Yamaha PSR-1000. Vorige was een Technics (echnics) KN-2600.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat heb jij nu gekocht dan? En je vorige was een TYros toch ?
Ik ben benieuwd hoe hij kinkt straks.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Yamaha PSR-1000. Vorige was een Technics (echnics) KN-2600.
5 Minuten ben ik live.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:58 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe hij kinkt straks.
Dat klopt absoluut, op de lange termijn ben ik meer kwijt. Er gaat ook een hele goede komen over een tijdje. Maar tot die tijd vul ik het gat door steeds iets beter te kopen, en op een gegeven moment bij iets aan te komen wat echtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:00 schreef ZwangerPetro het volgende:
Ik heb geen verstand van keyboards, maar waarom koop je niet 1x een goede nieuwe waar je jaren mee vooruit kan, in plaats van telkens een tweedehandse waar je na 2 weken weer zat van bent? Op de lange termijn ben je nu toch meer kwijt?
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Boks van mijn zoon.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Boks van mijn zoon.
Heel knap. En wat vind je ervan dat er een afbeelding wordt geplaatst waarbij een kind je slaat?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:12 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
70 minuten gestreamed op BradgeTVLekker or
Had hem al via pm ontvangen /tweakquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCn5hcSjbmtuPD5KseWJo9JQ/live
"Gekocht"quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Ergens gekocht.. Klinkt beetje vaag haha.
Wow, weer een nieuw keyboard!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Yamaha PSR-1000. Vorige was een Technics (echnics) KN-2600.
Op alle vlakken behalve de drumkits jaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:51 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wow, weer een nieuw keyboard!![]()
Is deze nou beter dan die nieuwe Yamaha die je voor die Technics had?
Hmm, toch wel een breekpuntje op termijn vrees ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:53 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Op alle vlakken behalve de drumkits ja
Het geluid was goed, maar de samples waren bagger. En Brad is toch meer een Yamaha-man.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:55 schreef Sheffield het volgende:
Dat andere keyboard was toch ook goed? De vorige eigenaar wilde 'm niet voor niets weer terug hebben
Andere keyboard was ook goed, maar die man wilde 'm van de hand doen in eerste instantie omdat hij ook Yamaha man is net als ik, hij had het nieuwste model in de woonkamer staanquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:55 schreef Sheffield het volgende:
Dat andere keyboard was toch ook goed? De vorige eigenaar wilde 'm niet voor niets weer terug hebben
Nou ja, het keyboard wat ik wil aanschaffen over 2 maanden is natuurlijk 100x beterquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hmm, toch wel een breekpuntje op termijn vrees ik.
Maar hoe oud is dit keyboard nou?
Maar waarom wilde ie em terug dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Andere keyboard was ook goed, maar die man wilde 'm van de hand doen in eerste instantie omdat hij ook Yamaha man is net als ik, hij had het nieuwste model in de woonkamer staan
Tyros 4?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou ja, het keyboard wat ik wil aanschaffen over 2 maanden is natuurlijk 100x beterTot die tijd voldoet deze wel.
Deze is van 2001.
Dus jij wil Bradge onder de douche zien?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:25 schreef Ixnay het volgende:
En laat hem kennis maken met de mogelijkheden van shampoo. En dan bedoel ik met name de hydraterende werking ervan. Laat hem er anders een video van maken.
Geen idee. Hij vroeg in een filmpje letterlijk waarom ik'm weer te koop had gezet en zij tegen 'm dat ik er geen vrienden mee kon worden. Toen was het oh, nou dan neem ik hem wel weer terug omdat ik je een aardige gast vind.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:10 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Maar waarom wilde ie em terug dan?
Ik hoop altijd maar dat anderen de filmpjes net zo serieus nemen als ikzelfquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:25 schreef Ixnay het volgende:
Mijn beschouwing over de The Bradge video's.
Droge video's om te kijken als je je echt verveelt. Best vermakelijk, maar vooral vanwege de nihilistische droogheid.
De hilarisch foute jaren 90 intro tune past perfect bij de inhoud. Niet veranderen.
Hij is opmerkelijk muzikaal viel mij op. Daar zou hij ook wat mee kunnen. Ten gunste van zijn kanaal
Wat ik me afvraag. Ik ben nog niet zo lang bekend met The Bradge. Maar dat haar, is dat echt een bewuste keuze, als zijde een onderdeel van zijn image? S
Is de volledige versie ergens te beluisteren?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Die tune vind ik van mezelf erg briljant gecomponeerdWas eigenlijk een dance tune van bijna 3 minuten op een oude synth gespeeld, vervolgens heeft iemand een catchy stuk + Het einde daarvan gepakt en in elkaar over laten lopen voor dat intro
![]()
Nee.. Heb overal gezocht, helaasquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is de volledige versie ergens te beluisteren?
Nee dat weer niet. Maar het kan iets vertellen over de toegevoegde waarde van goede shampoo.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:30 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Dus jij wil Bradge onder de douche zien?
Zijn die al een beetje leuk tweedehands te vinden?quote:
Nee. Maar die zijn nieuw ook niet duur.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:45 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zijn die al een beetje leuk tweedehands te vinden?
@Hyaenidaequote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:53 schreef leolinedance het volgende:
He Bradge, jij als BMW ervaringsdeskundige:
BMW 320i of BMW 320d kiezen?
nieuwe. Of zeer jong gebruikte van hetzelfde type.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ligt eraan om welke 3 serie het gaat
Rijd je veel kilometers per jaar?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:53 schreef leolinedance het volgende:
He Bradge, jij als BMW ervaringsdeskundige:
BMW 320i of BMW 320d kiezen?
Ah G30, geen idee nog niet in verdiept. Prijzen liggen mij nog te hoog om daarvoor te gaan shoppen.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
nieuwe. Of zeer jong gebruikte van hetzelfde type.
Hmm, die SX-700 kost nieuw toch ruim 1k. En een Tyros 3 kost ook minimaal zoiets. Gaat dat denk je lukken binnen 2 maanden?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:55 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee. Maar die zijn nieuw ook niet duur.
Zijn nieuw te vergelijken met een Tyros 3. Dus ga de komende 1,5 maand kijken of ik nou voor een 2e hands iets interessantere Tyros 3 ga (vanwege de Vocal Harmonizer en SA2) of dat ik ga voor een nieuwe met veel meer geluiden (En betere geluiden!) en een losse Vocal Harmonizer en die SA2 klanken laat voor wat het is.
Post eens een foto van jezelf zodat we ook even over jou kunnen oordelen anders?quote:Op woensdag 1 april 2020 09:26 schreef ZwangerPetro het volgende:
https://www.dvhn.nl/groni(...)ichten-25520075.html
Doe voorzichtig Brad.
Wie oordeelt hier? Ik waarschuw alleen maar.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf zodat we ook even over jou kunnen oordelen anders?
Man man man, wat een internetheld ben je ook.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:36 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Wie oordeelt hier? Ik waarschuw alleen maar.
quote:Op woensdag 1 april 2020 10:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Man man man, wat een internetheld ben je ook.
Nee ik niet inderdaad. Ik snap oprecht niet wat figuren als jij en Petro in dit topic komen doen. Beetje anoniem iemand belachelijk maken vanachter je toetenbordje op zolder en er dan flink mee lopen doen, triester dan triest.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij niet inderdaad, beetje andere mensen oordelen in de mond leggen en ze daar dan om veroordelen.
Hypocriet gedoe weer, jij komt hier zelf alleen maar andere users woorden in de mond leggen en ze op basis daarvan framen als Braadhater.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee ik niet inderdaad. Ik snap oprecht niet wat figuren als jij en Petro in dit topic komen doen. Beetje anoniem iemand belachelijk maken vanachter je toetenbordje op zolder en er dan flink mee lopen doen, triester dan triest.
Oh wa errug, een compliment en een tip voor een leuke muziekvideoquote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Zag vandaag een parodie daarop voorbij komen:
Braad kan dit wel beter denk ik, vond het niet erg pakkend en een beetje te traag.
@:ItsTheBradgeHere
ik heb Chai nog nergens zien bashenquote:Op woensdag 1 april 2020 11:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee ik niet inderdaad. Ik snap oprecht niet wat figuren als jij en Petro in dit topic komen doen. Beetje anoniem iemand belachelijk maken vanachter je toetenbordje op zolder en er dan flink mee lopen doen, triester dan triest.
Nick heeft zo'n lage dunk van Braddie dat hij alles wat ook maar enigszins positief is meteen als sarcastisch gebash opvat.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:46 schreef Chia het volgende:
Oh wa errug, een compliment en een tip voor een leuke muziekvideoIk denk namelijk echt dat hij iets veel toffers zou kunnen maken
Dat is nu eenmaal echt een van zijn kwaliteiten, want hij maakt wel vaker catchy eigen liedjes.
En bij deze positieve afsluiter ga ik het ook laten, hopelijk kan het nu gewoon weer over Bradge zijn vlogs, muzikale kwaliteiten en andere onderwerpen gerelateerd aan de YT-kanalen uit de OP gaan.
Watch me !quote:Op woensdag 1 april 2020 08:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hmm, die SX-700 kost nieuw toch ruim 1k. En een Tyros 3 kost ook minimaal zoiets. Gaat dat denk je lukken binnen 2 maanden?
Nou uitgaven/inkomsten zijn natuurlijk privé.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:11 schreef Tailless het volgende:
Bradge ik ben nogal benieuwd naar je uitgaven en inkomsten.
Dus keyboard verkopen voor x bedrag nieuwe keyboard voor Y
Je mag het zo privé maken hou je zelf wilt. Maar ben best benieuwd naar de dealtjes.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:14 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou uitgaven/inkomsten zijn natuurlijk privé.
Maar, je kan er altijd wel van uit gaan dat ik mijn ogen en oren zeker goed openhoud voor dealtjes.
Jij geeft hem ¤250,- hij blaft je anus vol.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:14 schreef Tailless het volgende:
[..]
Je mag het zo privé maken hou je zelf wilt. Maar ben best benieuwd naar de dealtjes.
Wajong krijgt toch ook vakantiegeld?quote:Op woensdag 1 april 2020 08:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hmm, die SX-700 kost nieuw toch ruim 1k. En een Tyros 3 kost ook minimaal zoiets. Gaat dat denk je lukken binnen 2 maanden?
Klopt. En eenmalige tegemoetkomingquote:
Braddie is begin iedere maand ook altijd heel benieuwd wat zijn uitgaven voor die maand gaan zijn.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:11 schreef Tailless het volgende:
Bradge ik ben nogal benieuwd naar je uitgaven en inkomsten.
Dus keyboard verkopen voor x bedrag nieuwe keyboard voor Y
Het is vrij simpel. Ik weet voor 90% van de keyboards wel wat een redelijke verkoopprijs is als ik'm zou willen kopen van iemand, en wat die zou moeten zijn als ik 'm zelf weer zou willen verkopen.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:14 schreef Tailless het volgende:
[..]
Je mag het zo privé maken hou je zelf wilt. Maar ben best benieuwd naar de dealtjes.
En hoeveel daalt die prijs als een keyboard gejat is?quote:Op woensdag 1 april 2020 12:27 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Het is vrij simpel. Ik weet voor 90% van de keyboards wel wat een redelijke verkoopprijs is als ik'm zou willen kopen van iemand, en wat die zou moeten zijn als ik 'm zelf weer zou willen verkopen.
Als ik dan mijn ogen een beetje goed open hou en als er iets leuks tussen zit roep dat ik'm meteen kan komen ophalen heb je meestal het voordeel van de twijfel als je niet 20% van de vraagprijs bied.
420%quote:Op woensdag 1 april 2020 12:47 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En hoeveel daalt die prijs als een keyboard gejat is?
Pas maar op, straks komt @nickhguitar weer janken.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:47 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En hoeveel daalt die prijs als een keyboard gejat is?
Ik speel nog steeds gitaar ja. Ondertussen een kleine 10 jaar. Laatste gitaar dingetje was dit:Paar keer een klein beetje uit de bocht gevlogen, maar redelijk opgevangen.quote:
Nice!quote:Op woensdag 1 april 2020 12:52 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds gitaar ja. Ondertussen een kleine 10 jaar. Laatste gitaar dingetje was dit:
Zonde. Ik speel ook altijd net zo lang door tot er een knapt, dan vervang ik ze meteen allemaalquote:Op woensdag 1 april 2020 12:54 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Nice!
Mijn snaar is geknapt, nu aan het wachten op een nieuw setje met de post.
Yep, daar heb ik een aantal setjes van besteld, de Slinky's.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:55 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Zonde. Ik speel ook altijd net zo lang door tot er een knapt, dan vervang ik ze meteen allemaalHeb hier nog 1 setje Ernie Ball .010 liggen, fijne snaren
Ben benieuwd! Een rooitje verdienen in 2 maanden is niet niks toch.quote:
Zijn goede inderdaadquote:Op woensdag 1 april 2020 12:56 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Yep, daar heb ik een aantal setjes van besteld, de Slinky's.
Vakantiegeld komt er aan. En het is handig om ook los daarvan wat te kunnen sparen.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Een rooitje verdienen in 2 maanden is niet niks toch.
Ik dacht dat je je gitaar verkocht had.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:52 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds gitaar ja. Ondertussen een kleine 10 jaar. Laatste gitaar dingetje was dit:Paar keer een klein beetje uit de bocht gevlogen, maar redelijk opgevangen.
Oeh, wordt wel een aardige investering dan.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Vakantiegeld komt er aan. En het is handig om ook los daarvan wat te kunnen sparen.
Ik zal er vast wel een keer een filmpje in opnemen hoor. Maar dan blijft het wel gewoon zoals het isquote:
En terecht.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:51 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Pas maar op, straks komt @:nickhguitar weer janken.
Gezellig.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:06 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Nee, maar met 15 minuten ben ik live.
Ik wil eigenlijk alleen in't weekend live op TheBradge, even kijken of 't doordeweeks een beetje ging. Maar dan kijkt er geen hond, maar op BradgeTV welquote:Op woensdag 1 april 2020 19:58 schreef Geelman het volgende:
Is dat nou handig, 2 verschillende kanalen waarop je live gaat?
Hij zit altijd binnen waar zou hij corona moeten oplopen.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:05 schreef diadakan het volgende:
Braddie we weten allemaal dat jij een beetje overgewicht hebt, ben jij extra bang voor corona?
Die jongen haalt toch boodschappen voor 3quote:Op woensdag 1 april 2020 22:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij zit altijd binnen waar zou hij corona moeten oplopen.
Kringloopwinkelquote:Op woensdag 1 april 2020 22:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij zit altijd binnen waar zou hij corona moeten oplopen.
Drie weken toch? Of bedoelde je drie zakken chippies.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:08 schreef diadakan het volgende:
[..]
Die jongen haalt toch boodschappen voor 3
Nee, voorlopig niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zit er nog een boodschappen video in denk je? Vond dat toch wel de betere content.
Heel erg a relaxed dit. Maar goed.quote:
Eens al ging dit wel heel erg veel over Corona, bijzonder slecht voor je YouTube- carrière.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zit er nog een boodschappen video in denk je? Vond dat toch wel de betere content.
Dan is die bontempi niet bonprix zeg maar. Ouwe koopjesbaas.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Godverdikkeme ik ben zo blij met mijn aankoop als ik DIT zie:
https://www.marktplaats.n(...)3e3a&previousPage=lr
Dit is wat er gemiddeld wordt aangeboden qua keyboards voor de prijs die ik betaald heb voor dat ding van mij gister
Vond die Jumbo-vlog ook wel tof. Lekker veel van die grote bollen smeerleverworst in het mandje gooien.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heel erg a relaxed dit. Maar goed.
In meerdere streams heeft ie gezegd dat hij het aantal subs van beide kanalen wil later groeien.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:50 schreef Wigle het volgende:
Mja dacht dat Brad het vooral voor de lol doet en niet voor het geld?
Dan is ie zo lekker bezig.
Dat gaat hem niet worden ben ik bang.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:52 schreef Geelman het volgende:
[..]
In meerdere streams heeft ie gezegd dat hij het aantal subs van beide kanalen wil later groeien.
Dan moet de content er natuurlijk wel naar zijn.
Getuigen mijn ene kanaal 922 abonnees heeft en deze 92, denk ik wel dat dit hem in elk geval deels gaat worden.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden ben ik bang.
We gaan het meemaken.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:58 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Getuigen mijn ene kanaal 922 abonnees heeft en deze 92, denk ik wel dat dit hem in elk geval deels gaat worden.
De content gaat er ook wel komen, alleen doe ik het vooral voor de lol, ik upload wanneer ik upload. Zoals vandaag eind v/d middag een video.
Ga je niet krijgenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:09 schreef bamibij het volgende:
Ik wil een politieke vlog. Stem jij op Rutte Braad?
Jezus man wat intens triest.quote:
Netjes. Maar geen afzuigkap geplaatst dus?quote:
Nee, morgen komt er een "gat" voor ventilatie, whatever that means.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:18 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Netjes. Maar geen afzuigkap geplaatst dus?
Ja, ik ben niet zo van de hele lange vlogs. Vind dat een vlog gewoon snel to the point moet zijn. Unboxings zijn ook vaak max 1,5-2 minuten. Van die kanalen die er 8-10 minuten over doen en er omheen lullen en teveel vertellen wordt ik knetter gek vanquote:Op donderdag 2 april 2020 14:21 schreef Fushia2 het volgende:
Maak je vlog langer Bradster. Je vlog zijn kort dan een gemiddelde clipje op youtube
Ja, 2 min is echt te kort. Je intra en outro erbij gerekend en je praat amper een minuut ofzo.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:23 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo van de hele lange vlogs. Vind dat een vlog gewoon snel to the point moet zijn. Unboxings zijn ook vaak max 1,5-2 minuten. Van die kanalen die er 8-10 minuten over doen en er omheen lullen en teveel vertellen wordt ik knetter gek van
Dude, hoe moeilijk is een beetje schilderen...quote:
Die lange autoreviews vond ik wel goud.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:27 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Zal kijken of ik wat langere vlogs kan makenMeestal maak ik als ik een dag weg ga wel vlogs tot een minuut of 10-15, maar dat gebeurt zo sporadisch..
Er gaat iets met de Focus aankomen eind Mei.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die lange autoreviews vond ik wel goud.
Een total loss?quote:Op donderdag 2 april 2020 17:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Er gaat iets met de Focus aankomen eind Mei.
De tijd van barrels is voorbij. Dus die vlieger zal niet op gaan. Zal vast wel wat aan mankeren, maar een total lossje? Neen.quote:
Vergeef me dat ik wat sceptisch ben maar ik heb de retoriek van "dit keer zal het anders zijn" vaker gehoord en achterhaald zien worden.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:34 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
De tijd van barrels is voorbij. Dus die vlieger zal niet op gaan. Zal vast wel wat aan mankeren, maar een total lossje? Neen.
Gezien de prijsklasse van mijn huidige auto is dit geen barrel. Ook qua staat van de auto is dit allerminst een barrel.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vergeef me dat ik wat sceptisch ben maar ik heb de retoriek van "dit keer zal het anders zijn" vaker gehoord en achterhaald zien worden.
Maar ik hoop voor je dat het dit keer wel anders zal zijn
Heb er zeker genoeg gehad, maar ik hou niet van ellenlange reviews, vind dat een video gewoon kort en bondig moet zijn en to the point. Max 5 minuten, evt uitschieters naar 10. Bij vlogs over een dag weg of een vakantie is't een ander verhaal. Maar iets als een review of een unboxing? Kan prima in 5 minuten.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:35 schreef Tailless het volgende:
Bradge waarom maak jij geen lange keyboards reviews?
Zou zelfs richting de 45 minuten per review kunnen.
Zoals hij
Oprecht je hebt er genoeg gehad
Ja, lang over nagedacht. 700 en 900 naast elkaar gezet. Zelfs op een gegeven moment de Tros 5 en de 900 naast elkaar gezet. Uiteindelijk vind ik de extra features die je hebt op een Tyros 5 (Super Articulation 2 voornamelijk) en de extra functies die je op de SX-900 hebt (Revo drums, Vocal Harmonizer, meer ram en een looper) niet opwegen tegen het prijs verschil van 1000 euro. Dat is bizar.quote:
Goeie keuze dus. Goed bezig!quote:Op donderdag 2 april 2020 18:57 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, lang over nagedacht. 700 en 900 naast elkaar gezet. Zelfs op een gegeven moment de Tros 5 en de 900 naast elkaar gezet. Uiteindelijk vind ik de extra features die je hebt op een Tyros 5 (Super Articulation 2 voornamelijk) en de extra functies die je op de SX-900 hebt (Revo drums, Vocal Harmonizer, meer ram en een looper) niet opwegen tegen het prijs verschil van 1000 euro. Dat is bizar.
Dus het wordt een SX-700, hou ik nog wat in m'n zak ook
Maar je live streams zijn uren lang praten over niks.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:40 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Heb er zeker genoeg gehad, maar ik hou niet van ellenlange reviews, vind dat een video gewoon kort en bondig moet zijn en to the point. Max 5 minuten, evt uitschieters naar 10. Bij vlogs over een dag weg of een vakantie is't een ander verhaal. Maar iets als een review of een unboxing? Kan prima in 5 minuten.
Paar stevige klussen aanpakken en je kan hem deze maand al kopen.quote:
Was het maar zo makkelijkquote:Op donderdag 2 april 2020 20:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Paar stevige klussen aanpakken en je kan hem deze maand al kopen.
Best wel eigenlijk.quote:
En op wat voor een legale manier kan ik binnen nu en een maand zoveel geld binnen harken in deze crisis tijd!?quote:
Een soort dienstverlening waar je, als je het lang genoeg doet, geld voor in ruil krijgt.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
En op wat voor een legale manier kan ik binnen nu en een maand zoveel geld binnen harken in deze crisis tijd!?
Genoeg productiewerk waar ze gewoon mensen aan de band nodig hebben.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
En op wat voor een legale manier kan ik binnen nu en een maand zoveel geld binnen harken in deze crisis tijd!?
Oh dus 2CB verkopen aan kinderen van 14 hoort daar niet onder?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Een soort dienstverlening waar je, als je het lang genoeg doet, geld voor in ruil krijgt.
Het heet werk
Het kan ook gewoon eerlijk. Maar zoals ik al zei, dan moet je er wel wat voor doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oh dus 2CB verkopen aan kinderen van 14 hoort daar niet onder?
Is volgens mij ook een dienstverlening waar je geld voor krijgt dus jawelquote:Op donderdag 2 april 2020 20:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oh dus 2CB verkopen aan kinderen van 14 hoort daar niet onder?
Precies, gaan we gewoon doenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon eerlijk. Maar zoals ik al zei, dan moet je er wel wat voor doen.
Mja, deze discussie is al lang gevoerd, gwn tot mei wachten.![]()
Zorg dat Rumag een van je quotes steelt, en klaag ze dan aan.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zorg dat Rumag een van je quotes steelt, en klaag ze dan aan.
Hoef niet naar kantoor, dus hoef me ook niet te scheren.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:46 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je open haalt bij het scheren
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hoef niet naar kantoor, dus hoef me ook niet te scheren.
Ja en dan word er loondispensatie toegepast en tevens, twee maanden proef lopen onder behoud van Wajong uitkering. Zo makkelijk is het dus niet om geld bij te verdienen met een Wajong uitkering...quote:Op donderdag 2 april 2020 20:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Genoeg productiewerk waar ze gewoon mensen aan de band nodig hebben.
Mja, als je iets wil, zal je er iets voor moeten doen. Anders blijft het altijd hetzelfde.
Ik merk wel dat het thuiswerken de oermens in je naar boven haalt. Ik schiet al bijna vogeltjes vanaf m'n balkon.quote:
Daarom ben ik er ook geen voorstander van om mensen van jongs af aan al in een uitkeringssituatie te plaatsen, want je bent in principe tot je zitbank veroordeeld. Ook als er arbeidsvermogen is, kom je haast niet aan werk omdat je geen werkervaring hebt opgedaan of een opleiding hebt afgerond. Al blijf ik wel van mening dat je in ieder geval je best zou kunnen doen om iets te bereiken op het gebied van arbeidsmatige dagbesteding.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja en dan word er loondispensatie toegepast en tevens, twee maanden proef lopen onder behoud van Wajong uitkering. Zo makkelijk is het dus niet om geld bij te verdienen met een Wajong uitkering...
Daar zijn allemaal regels aan verbonden: en geen een bedrijf, zal iemand aan nemen zonder aantoonbare werkervaring. Dus je ontsnapt als lang werkloze en tevens Wajonger, bijna niet aan deze constructies.
Je houdt er hoogsten ¤ 150 a ¤ 200 extra aan over, wanneer je als Wajonger gaat werken. Vooral met de oude Wajong: bij de nieuwe Wajong loont werken wel degelijk, echter dan heb je sollicitatie plicht.
Maar je bruto inkomen word bij de nieuwe Wajong wel tot minimumloon aangevuld, dus dan ga je financieel gezien er mooi op vooruit. Zelf ga ik de overstap naar de nieuwe Wajong maken, nu ik een vast dienstverband heb
Einde bericht: wilde alleen eventjes uit de wereld helpen, dat je niet eventjes werk vind. Als je behoort tot een groep, met een enorme afstand tot de arbeidsmarkt. Ik heb twee maanden proef gelopen bij een grote supermarkt keten, kreeg daarna een jaarcontract en uiteindelijk na 1.5 jaar een vast contract
Echter een andere Wajonger, daarvan werd niet zijn contract van verlengd. Ik ben dus echt de enige die een vast contract gekregen heeft. Maar voor het geld heb ik het nooit gedaan: want bij de winstuitkering, mag ik terug betalen aan het UWV... ook bij het vakantiegeld wat ik van mijn werkgever krijg....
Ze zoeken trouwens wel juist nu mensen voor in de supermarkt: maar omdat alle scholieren thuis zitten, kunnen ze nu lekker kieskeurig zijn. En Jobcoaches mogen van het UWV momenteel niet op de werkplek komen, dus dat gaat ook niet werken hoor.
Haha, Sven Kramer heeft er nog steeds nachtmerries over.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:56 schreef Sheffield het volgende:
We weten nu toch allemaal wel dat Braad niet gaat werken, dat ligt niet aan de Corona-crisis, maar aan Braad. In economische voorspoed gaat ie ook niet aan de gang.
(OK, OK, behalve dan olympische medailles rondbrengen)
Ik was al vergeten wie het ook al weer wasquote:Op donderdag 2 april 2020 23:04 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Haha, Sven Kramer heeft er nog steeds nachtmerries over.
Goed idee. Dat skypen mag er echter wel uit blijven.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vond die Jumbo-vlog ook wel tof. Lekker veel van die grote bollen smeerleverworst in het mandje gooien.En dat aftoppen met zakken chips en kipschnitzels.
![]()
@:ItsTheBradgeHere: ik zou ff iets meer lijn brengen in de streams. Je streamt onregelmatig en er is ook niet echt een thema. Die stream op zondag was mooi omdat we gingen skypen. De normale stream is leuk als je piano gaat spelen. Maar gewoon de stream aangooien en kijken wat er gebeurt vind ik persoonlijk iets minder handig. Dan zitten we een beetje naar Brad achter de computer te kijken. Kijk, dan kan ik ook Ad Looij aangooien. Wellicht het concept een beetje stroomlijnen? Heb je zo 500 subs!
Oh meen je niet. Leuk ding was datquote:Op donderdag 2 april 2020 13:09 schreef Geelman het volgende:
Hoe is het met Praadje eigenlijk? Ze komt vgm niet meer op FOK!.
Eens! Al dat zinloze gelul er omheen, donder op man daar hebben we geen tijd voor. Lekker bezig Braad!quote:Op donderdag 2 april 2020 14:23 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo van de hele lange vlogs. Vind dat een vlog gewoon snel to the point moet zijn. Unboxings zijn ook vaak max 1,5-2 minuten. Van die kanalen die er 8-10 minuten over doen en er omheen lullen en teveel vertellen wordt ik knetter gek van
Ja die specials waren super. Auto, de wijk, slagharen etc.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die lange autoreviews vond ik wel goud.
Ja leuk en aardig als je echt niet kan functioneren. Maar Braddie heeft nergens last van volgens zichzelf.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja en dan word er loondispensatie toegepast en tevens, twee maanden proef lopen onder behoud van Wajong uitkering. Zo makkelijk is het dus niet om geld bij te verdienen met een Wajong uitkering...
Daar zijn allemaal regels aan verbonden: en geen een bedrijf, zal iemand aan nemen zonder aantoonbare werkervaring. Dus je ontsnapt als lang werkloze en tevens Wajonger, bijna niet aan deze constructies.
Je houdt er hoogsten ¤ 150 a ¤ 200 extra aan over, wanneer je als Wajonger gaat werken. Vooral met de oude Wajong: bij de nieuwe Wajong loont werken wel degelijk, echter dan heb je sollicitatie plicht.
Maar je bruto inkomen word bij de nieuwe Wajong wel tot minimumloon aangevuld, dus dan ga je financieel gezien er mooi op vooruit. Zelf ga ik de overstap naar de nieuwe Wajong maken, nu ik een vast dienstverband heb
Einde bericht: wilde alleen eventjes uit de wereld helpen, dat je niet eventjes werk vind. Als je behoort tot een groep, met een enorme afstand tot de arbeidsmarkt. Ik heb twee maanden proef gelopen bij een grote supermarkt keten, kreeg daarna een jaarcontract en uiteindelijk na 1.5 jaar een vast contract
Echter een andere Wajonger, daarvan werd niet zijn contract van verlengd. Ik ben dus echt de enige die een vast contract gekregen heeft. Maar voor het geld heb ik het nooit gedaan: want bij de winstuitkering, mag ik terug betalen aan het UWV... ook bij het vakantiegeld wat ik van mijn werkgever krijg....
Ze zoeken trouwens wel juist nu mensen voor in de supermarkt: maar omdat alle scholieren thuis zitten, kunnen ze nu lekker kieskeurig zijn. En Jobcoaches mogen van het UWV momenteel niet op de werkplek komen, dus dat gaat ook niet werken hoor.
Ga je toch niet lopen verdedigen naar die tailfox toequote:Op donderdag 2 april 2020 20:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dat klopt. Alleen dan heb je input van andere mensen, kijkers in je stream. En praat je tegen andere mensen, en lul je niet in het wilde weg tegen je smartphone/spiegelreflex/camcorder
Een unboxing of review moet vind ik kort en bondig zijn, een samenvatting van hetgeen wat je doet.
Als ik iets unbox, zoals dat toetsenbord vorige week, dan is dat 1,5 minuut. Want ik doe een kort praat je in't begin. Pak 'm uit, vergelijk 'm met m'n andere toetsenbord, sluit 'm aan, en klaar.
Ik ga niet eerst 2-3 minuten vertellen waarom ik dat heb gekocht, en daarna een stuk niet ge-editte unboxing laten zien om daarna weer 2-3 minuten te vertellen over hoe fijn ik het product vind.
Nee, mensen zouden moeten weten dat je een product fijn vind of niet fijn vind in een korte tijdspanne. De tijdspanne waarin ik een product review/unbox is genoeg om te laten weten aan de evt kijker of ik het product wel/niet goed vind. Tuurlijk zal ik de plus/minpunten benoemen, maar dat kost ge-edit en wel misschien 15 seconden, geen 2-3 minuten.
Dus
Komt ook wel weer! Slagharen is uitgesteld naar begin Mei. Verwacht dat die opening ook nog wel langer op zich laat wachten.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja die specials waren super. Auto, de wijk, slagharen etc.
Je weet ******goed hoe dat moet!quote:Op donderdag 2 april 2020 20:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Vaste gast in TV nog hoorquote:Op donderdag 2 april 2020 23:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh meen je niet. Leuk ding was dat
Huh is het weer gedaan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:48 schreef EspressoCoffee het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom hij een ban heeft gekregen?
Met een korte ban krijg je die ook niet. We horen het over een uur of 3-4 wel als Bradge ontwaakt.quote:
Jawelquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Met een korte ban krijg je die ook niet. We horen het over een uur of 3-4 wel als Bradge ontwaakt.
Echt? Ik had vorige week zo'n 24 uurs ban (onterecht uiteraard) maar was me niet opgevallen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:10 schreef Chia het volgende:
[..]
JawelOok bij een 24-uurs ban krijg je gewoon een streep hoor
Een ban is een streep door je naam.
Mobiel zie je het trouwens niet nee, maar dan moet je even desktopversie opvragen. En hoe vaak ga je nou naar je eigen profiel?quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt? Ik had vorige week zo'n 24 uurs ban (onterecht uiteraard) maar was me niet opgevallen.
Een ban op FOK! toch?quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:02 schreef Chia het volgende:
Nogmaals: onze vlogvriend is niet geband, dus er is ook geen sprake van een reden.
Z’n vorige 50 accounts wel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:02 schreef Chia het volgende:
Nogmaals: onze vlogvriend is niet geband, dus er is ook geen sprake van een reden.
Ik moet zeggen ik keek eerst naar sim racing garage met zelfde idee 5 minuten max. Nu kijk ik erna want hij zegt echt veel meer dan je in 5 minuten kan zeggen. YouTube houd eigenlijk van filmpjes van 10 minuten en dat is de reden dat sommige (unbox therapy kuch kuch) kunstmatig tot de 10 komen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:40 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Heb er zeker genoeg gehad, maar ik hou niet van ellenlange reviews, vind dat een video gewoon kort en bondig moet zijn en to the point. Max 5 minuten, evt uitschieters naar 10. Bij vlogs over een dag weg of een vakantie is't een ander verhaal. Maar iets als een review of een unboxing? Kan prima in 5 minuten.
Reviews van keyboards zouden het zeker goed doen denk ik. En aangezien brad nog weleens van keyboard wisselt, kan hij ook veel van dat soort reviews maken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:37 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik moet zeggen ik keek eerst naar sim racing garage met zelfde idee 5 minuten max. Nu kijk ik erna want hij zegt echt veel meer dan je in 5 minuten kan zeggen. YouTube houd eigenlijk van filmpjes van 10 minuten en dat is de reden dat sommige (unbox therapy kuch kuch) kunstmatig tot de 10 komen.
Denk dat jij echt uitgebreide keyboard reviews zou kunnen maken. Iets wat zeer weinig gebeurd.
Juist de hapklare reviews over keyboards kan ik niet vinden.
Kwa lengte zou ik gewoon doen wat je zelf prettig vind.
Jawel, maar dit account heeft geen ban, echt hoe moeilijk is dat te begrijpen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:18 schreef EspressoCoffee het volgende:
[..]
Is dit niet een kloon van Braddie dan?
klopt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Jawel, maar dit account heeft geen ban, echt hoe moeilijk is dat te begrijpen?En (eerdere) bans bespreken is sowieso niet de bedoeling op FOK!.
Oprecht zeker als hij het in het Engels doet (zou niet eens hoeven) zou die zo 1000 den subs hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:40 schreef Geelman het volgende:
[..]
Reviews van keyboards zouden het zeker goed doen denk ik. En aangezien brad nog weleens van keyboard wisselt, kan hij ook veel van dat soort reviews maken.
Vind de Nederlandse vlogs leuker.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:47 schreef Tailless het volgende:
[..]
Oprecht zeker als hij het in het Engels doet (zou niet eens hoeven) zou die zo 1000 den subs hebben.
Tuurlijk daar zitten we hier toch voor? Lekker lullen over allerdaagse dingen. Soort big brother in het klein.quote:
Word er nog steeds een beetje bang van.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
Dat originele fragment is ook legendarisch
Ik zoek je op!quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:58 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ach, ik wordt hier op aangekeken, maar had een compleet legitieme reden om zo uit m'n slof te schieten. Als je een Facebook account gaat aanmaken met mijn naam, waar in je vervolgens allemaal vrienden en familie gaat lastig vallen en als je geconfronteerd word (helaas met video..) gauw de naam van het account veranderd en doet alsof je nergens van weet...![]()
Dat dit fragment op YouTube staat ben ik niet trots op, maar het is een filmpje van bijna 5 jaar oud, lekker laten gaan.
Een stukje van dat fragment is ook een tijdje mijn geluid geweest van mijn telefoon als timer afging.quote:
Ik wordt?quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:58 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ach, ik wordt hier op aangekeken, maar had een compleet legitieme reden om zo uit m'n slof te schieten. Als je een Facebook account gaat aanmaken met mijn naam, waar in je vervolgens allemaal vrienden en familie gaat lastig vallen en als je geconfronteerd word (helaas met video..) gauw de naam van het account veranderd en doet alsof je nergens van weet...![]()
Dat dit fragment op YouTube staat ben ik niet trots op, maar het is een filmpje van bijna 5 jaar oud, lekker laten gaan.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een stukje van dat fragment is ook een tijdje mijn geluid geweest van mijn telefoon als timer afging.![]()
Ja ik was op een gegeven moment gewoon te lui om het weer terug te veranderen.quote:
Hmm.. Ja 15:00 kan welquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:54 schreef Geelman het volgende:
Middagstream zou ik nu ook wel tof vinden.
Je weet ***goed dat de sperzieboontjes gaar zijn!quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een stukje van dat fragment is ook een tijdje mijn geluid geweest van mijn telefoon als timer afging.![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:42 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Je weet ***goed dat de sperzieboontjes gaar zijn!
Wat een geweldig vooruitzicht.quote:
quote:
Als je iemand quote ziet ie je reactie eerder. Zag net pas dat je vanmiddag al had gereageerd..quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Live op TheBradge om half 8
Ben nu even aan het genieten:
Jij hebt je avondeten al op om half 5 zeg maar?quote:
Ja, ik had zin om een keer vroeg te eten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:57 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Jij hebt je avondeten al op om half 5 zeg maar?
Vanaf hoe laat was je wakker vandaag?
De leefquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:00 schreef Geelman het volgende:
Noodels in de juspan![]()
De hele week kipcordonbleu klappen![]()
![]()
Avondeten voor 17 uur![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een godenvlog weer.
Ditquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:00 schreef Geelman het volgende:
Noodels in de juspan![]()
De hele week kipcordonbleu klappen![]()
![]()
Avondeten voor 17 uur![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een godenvlog weer.
Hahahaha lekker weerquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, ik had zin om een keer vroeg te eten.
Vanaf nu varkensschnitzels?quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:01 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Hele week kip cordon bleu is natuurlijk ook onzin heIk had er 2, dit was de 2e
Alleen noodels en broccoli.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:15 schreef ZwangerPetro het volgende:
Of ga eens een maand als vegetariër leven en maak een vlog over je ervaringen.
Friet met stoofvlees.quote:
Ja he. Patat stoofvlees is godenvoer.quote:
Lekker gekookt Braad!!quote:
Ja friet stoofvlees is echt goddelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:19 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ja he. Patat stoofvlees is godenvoer.
Jammer Leo eigenlijk is het toch echt patat. Maar het is hier niet te plek om elkaar te overtuigen van elkanders gelijk. Dit is he Bradge topic, en hier maakt patat/friet niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja friet stoofvlees is echt goddelijk.
Die discussie dient altijd gevoerd te worden, eender met patat dan wel met frietquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:29 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Jammer Leo eigenlijk is het toch echt patat. Maar het is hier niet te plek om elkaar te overtuigen van elkanders gelijk. Dit is he Bradge topic, en hier maakt patat/friet niet zoveel uit.
Nice. Dan ga ik vantevoren nog even naar de winkel. Mijn weekend is zojuist begonnenquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Vergeet niet 19:30 live! Wordt een praatstream.
Die aardappeltjes zijn wel wat Geelman!quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:41 schreef Geelman het volgende:
Mijn versie van het 'braadsleetje':
[ link | afbeelding ]
Ben niet zo gek op aardappeltjes. Maar gebakken aardappels kunnen wel een keer.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:41 schreef Amarantha het volgende:
Braddie waarom altijd noodles en niet gewoon (gebakken) aardappeltjes erbij een keertje?
Is veel meer werkquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:41 schreef Amarantha het volgende:
Braddie waarom altijd noodles en niet gewoon (gebakken) aardappeltjes erbij een keertje?
Gewoon krieltjes halen. Is dacht ik 1 euro voor 500 gramquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Is dat lekker met ongekookte ongeschilde aardappelen?
Waarom zou je die kopen? Het is geen 1950 meer.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Is dat lekker met ongekookte ongeschilde aardappelen?
Omdat wajong.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:17 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Waarom zou je die kopen? Het is geen 1950 meer.
Blijkbaar is die prima want je redt het er al jaren mee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:23 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Zullen we voor een keer (En het liefst ook in de volgende topics/het volgende topic) mijn financiële situatie laten voor wat het is? Dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |