Wat een geweldig vooruitzicht.quote:
quote:
Als je iemand quote ziet ie je reactie eerder. Zag net pas dat je vanmiddag al had gereageerd..quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Live op TheBradge om half 8
Ben nu even aan het genieten:
Jij hebt je avondeten al op om half 5 zeg maar?quote:
Ja, ik had zin om een keer vroeg te eten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:57 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Jij hebt je avondeten al op om half 5 zeg maar?
Vanaf hoe laat was je wakker vandaag?
De leefquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:00 schreef Geelman het volgende:
Noodels in de juspan![]()
De hele week kipcordonbleu klappen![]()
![]()
Avondeten voor 17 uur![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een godenvlog weer.
Ditquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:00 schreef Geelman het volgende:
Noodels in de juspan![]()
De hele week kipcordonbleu klappen![]()
![]()
Avondeten voor 17 uur![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een godenvlog weer.
Hahahaha lekker weerquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, ik had zin om een keer vroeg te eten.
Vanaf nu varkensschnitzels?quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:01 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Hele week kip cordon bleu is natuurlijk ook onzin heIk had er 2, dit was de 2e
Alleen noodels en broccoli.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:15 schreef ZwangerPetro het volgende:
Of ga eens een maand als vegetariėr leven en maak een vlog over je ervaringen.
Friet met stoofvlees.quote:
Ja he. Patat stoofvlees is godenvoer.quote:
Lekker gekookt Braad!!quote:
Ja friet stoofvlees is echt goddelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:19 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ja he. Patat stoofvlees is godenvoer.
Jammer Leo eigenlijk is het toch echt patat. Maar het is hier niet te plek om elkaar te overtuigen van elkanders gelijk. Dit is he Bradge topic, en hier maakt patat/friet niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja friet stoofvlees is echt goddelijk.
Die discussie dient altijd gevoerd te worden, eender met patat dan wel met frietquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:29 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Jammer Leo eigenlijk is het toch echt patat. Maar het is hier niet te plek om elkaar te overtuigen van elkanders gelijk. Dit is he Bradge topic, en hier maakt patat/friet niet zoveel uit.
Nice. Dan ga ik vantevoren nog even naar de winkel. Mijn weekend is zojuist begonnenquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Vergeet niet 19:30 live! Wordt een praatstream.
Die aardappeltjes zijn wel wat Geelman!quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:41 schreef Geelman het volgende:
Mijn versie van het 'braadsleetje':
[ link | afbeelding ]
Ben niet zo gek op aardappeltjes. Maar gebakken aardappels kunnen wel een keer.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:41 schreef Amarantha het volgende:
Braddie waarom altijd noodles en niet gewoon (gebakken) aardappeltjes erbij een keertje?
Is veel meer werkquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:41 schreef Amarantha het volgende:
Braddie waarom altijd noodles en niet gewoon (gebakken) aardappeltjes erbij een keertje?
Gewoon krieltjes halen. Is dacht ik 1 euro voor 500 gramquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Is dat lekker met ongekookte ongeschilde aardappelen?
Waarom zou je die kopen? Het is geen 1950 meer.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Is dat lekker met ongekookte ongeschilde aardappelen?
Omdat wajong.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:17 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Waarom zou je die kopen? Het is geen 1950 meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |