Nee, voorlopig niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zit er nog een boodschappen video in denk je? Vond dat toch wel de betere content.
Heel erg a relaxed dit. Maar goed.quote:
Eens al ging dit wel heel erg veel over Corona, bijzonder slecht voor je YouTube- carrière.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zit er nog een boodschappen video in denk je? Vond dat toch wel de betere content.
Dan is die bontempi niet bonprix zeg maar. Ouwe koopjesbaas.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Godverdikkeme ik ben zo blij met mijn aankoop als ik DIT zie:
https://www.marktplaats.n(...)3e3a&previousPage=lr
Dit is wat er gemiddeld wordt aangeboden qua keyboards voor de prijs die ik betaald heb voor dat ding van mij gister
Vond die Jumbo-vlog ook wel tof. Lekker veel van die grote bollen smeerleverworst in het mandje gooien.quote:Op woensdag 1 april 2020 23:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heel erg a relaxed dit. Maar goed.
In meerdere streams heeft ie gezegd dat hij het aantal subs van beide kanalen wil later groeien.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:50 schreef Wigle het volgende:
Mja dacht dat Brad het vooral voor de lol doet en niet voor het geld?
Dan is ie zo lekker bezig.
Dat gaat hem niet worden ben ik bang.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:52 schreef Geelman het volgende:
[..]
In meerdere streams heeft ie gezegd dat hij het aantal subs van beide kanalen wil later groeien.
Dan moet de content er natuurlijk wel naar zijn.
Getuigen mijn ene kanaal 922 abonnees heeft en deze 92, denk ik wel dat dit hem in elk geval deels gaat worden.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden ben ik bang.
We gaan het meemaken.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:58 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Getuigen mijn ene kanaal 922 abonnees heeft en deze 92, denk ik wel dat dit hem in elk geval deels gaat worden.
De content gaat er ook wel komen, alleen doe ik het vooral voor de lol, ik upload wanneer ik upload. Zoals vandaag eind v/d middag een video.
Ga je niet krijgenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:09 schreef bamibij het volgende:
Ik wil een politieke vlog. Stem jij op Rutte Braad?
Jezus man wat intens triest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |