Hij klonk prima, maar er waren een hele hoop functies die ik mistte van Yamaha modellen. En de begeleidingen vond ik vaak heel erg slecht. Zelfs vergeleken met 10 jaar oudere Yamaha keyboards.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is een heel sympathiek gebaar van de verkoper, al leg je er nu natuurlijk alsnog vrij flink op toe maar dat is uiteraard voor eigen risico.
Wat beviel er niet aan?
Hoop niet zoals...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Ergens gekocht.. Klinkt beetje vaag haha.
Toen hij gisteren toch al naar Laren onderweg was voor een Van Gogh om z'n schuurtje mee te behangen, is hij op de terugweg ook maar meteen omgereden voor een kakelverse Tyros. Muziek klinkt zoveel rebelser als het instrument proletarisch verkregen is.quote:
Knal onderstaand even in de OP danquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hij klonk prima, maar er waren een hele hoop functies die ik mistte van Yamaha modellen. En de begeleidingen vond ik vaak heel erg slecht. Zelfs vergeleken met 10 jaar oudere Yamaha keyboards.
Wat is je budget?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ik nou keyboard zou willen leren spelen. Wat voor een keyboard zou jij me dan aanraden.?
Wat heb jij nu gekocht dan? En je vorige was een TYros toch ?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Wat is je budget?
Als het 150-200 euro is dan de CT-X700 van Casio. Is je budget 250-300 dan de E-463 van Yamaha. Alles daarboven zit eigenlijk een enorm gat tot de 600 euro als het gaat om nieuwe apparatuur. Dus dan zou ik aanraadde om een 2e hands Tyros 1 op de kop te tikken tussen de 350 en 500 euro, betere value for money bestaat er niet.
Thanks voor je advies. Budget is niet echt een probleem.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Wat is je budget?
Als het 150-200 euro is dan de CT-X700 van Casio. Is je budget 250-300 dan de E-463 van Yamaha. Alles daarboven zit eigenlijk een enorm gat tot de 600 euro als het gaat om nieuwe apparatuur. Dus dan zou ik aanraadde om een 2e hands Tyros 1 op de kop te tikken tussen de 350 en 500 euro, betere value for money bestaat er niet.
Als het perse nieuw moet zijn en het is rond de 1000 euro, als budget toch geen probleem is. Yamaha PSR-SX700 of Korg PA-700 moet je zelf beslissen wat het beste klinkt, maar qua gebruikersgemak zou ik voor Yamaha gaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thanks voor je advies. Budget is niet echt een probleem.
Ik ga eens wat rond kijken.
Yamaha PSR-1000. Vorige was een Technics (echnics) KN-2600.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat heb jij nu gekocht dan? En je vorige was een TYros toch ?
Ik ben benieuwd hoe hij kinkt straks.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Yamaha PSR-1000. Vorige was een Technics (echnics) KN-2600.
5 Minuten ben ik live.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:58 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe hij kinkt straks.
Dat klopt absoluut, op de lange termijn ben ik meer kwijt. Er gaat ook een hele goede komen over een tijdje. Maar tot die tijd vul ik het gat door steeds iets beter te kopen, en op een gegeven moment bij iets aan te komen wat echtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:00 schreef ZwangerPetro het volgende:
Ik heb geen verstand van keyboards, maar waarom koop je niet 1x een goede nieuwe waar je jaren mee vooruit kan, in plaats van telkens een tweedehandse waar je na 2 weken weer zat van bent? Op de lange termijn ben je nu toch meer kwijt?
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Boks van mijn zoon.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Boks van mijn zoon.
Heel knap. En wat vind je ervan dat er een afbeelding wordt geplaatst waarbij een kind je slaat?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:12 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
70 minuten gestreamed op BradgeTVLekker or
Had hem al via pm ontvangen /tweakquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCn5hcSjbmtuPD5KseWJo9JQ/live
"Gekocht"quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Ergens gekocht.. Klinkt beetje vaag haha.
Wow, weer een nieuw keyboard!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Yamaha PSR-1000. Vorige was een Technics (echnics) KN-2600.
Op alle vlakken behalve de drumkits jaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:51 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wow, weer een nieuw keyboard!![]()
Is deze nou beter dan die nieuwe Yamaha die je voor die Technics had?
Hmm, toch wel een breekpuntje op termijn vrees ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:53 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Op alle vlakken behalve de drumkits ja
Het geluid was goed, maar de samples waren bagger. En Brad is toch meer een Yamaha-man.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:55 schreef Sheffield het volgende:
Dat andere keyboard was toch ook goed? De vorige eigenaar wilde 'm niet voor niets weer terug hebben
Andere keyboard was ook goed, maar die man wilde 'm van de hand doen in eerste instantie omdat hij ook Yamaha man is net als ik, hij had het nieuwste model in de woonkamer staanquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:55 schreef Sheffield het volgende:
Dat andere keyboard was toch ook goed? De vorige eigenaar wilde 'm niet voor niets weer terug hebben
Nou ja, het keyboard wat ik wil aanschaffen over 2 maanden is natuurlijk 100x beterquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hmm, toch wel een breekpuntje op termijn vrees ik.
Maar hoe oud is dit keyboard nou?
Maar waarom wilde ie em terug dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Andere keyboard was ook goed, maar die man wilde 'm van de hand doen in eerste instantie omdat hij ook Yamaha man is net als ik, hij had het nieuwste model in de woonkamer staan
Tyros 4?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou ja, het keyboard wat ik wil aanschaffen over 2 maanden is natuurlijk 100x beterTot die tijd voldoet deze wel.
Deze is van 2001.
Dus jij wil Bradge onder de douche zien?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:25 schreef Ixnay het volgende:
En laat hem kennis maken met de mogelijkheden van shampoo. En dan bedoel ik met name de hydraterende werking ervan. Laat hem er anders een video van maken.
Geen idee. Hij vroeg in een filmpje letterlijk waarom ik'm weer te koop had gezet en zij tegen 'm dat ik er geen vrienden mee kon worden. Toen was het oh, nou dan neem ik hem wel weer terug omdat ik je een aardige gast vind.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:10 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Maar waarom wilde ie em terug dan?
Ik hoop altijd maar dat anderen de filmpjes net zo serieus nemen als ikzelfquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:25 schreef Ixnay het volgende:
Mijn beschouwing over de The Bradge video's.
Droge video's om te kijken als je je echt verveelt. Best vermakelijk, maar vooral vanwege de nihilistische droogheid.
De hilarisch foute jaren 90 intro tune past perfect bij de inhoud. Niet veranderen.
Hij is opmerkelijk muzikaal viel mij op. Daar zou hij ook wat mee kunnen. Ten gunste van zijn kanaal
Wat ik me afvraag. Ik ben nog niet zo lang bekend met The Bradge. Maar dat haar, is dat echt een bewuste keuze, als zijde een onderdeel van zijn image? S
Is de volledige versie ergens te beluisteren?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Die tune vind ik van mezelf erg briljant gecomponeerdWas eigenlijk een dance tune van bijna 3 minuten op een oude synth gespeeld, vervolgens heeft iemand een catchy stuk + Het einde daarvan gepakt en in elkaar over laten lopen voor dat intro
![]()
Nee.. Heb overal gezocht, helaasquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is de volledige versie ergens te beluisteren?
Nee dat weer niet. Maar het kan iets vertellen over de toegevoegde waarde van goede shampoo.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:30 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Dus jij wil Bradge onder de douche zien?
Zijn die al een beetje leuk tweedehands te vinden?quote:
Nee. Maar die zijn nieuw ook niet duur.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:45 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zijn die al een beetje leuk tweedehands te vinden?
@Hyaenidaequote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:53 schreef leolinedance het volgende:
He Bradge, jij als BMW ervaringsdeskundige:
BMW 320i of BMW 320d kiezen?
nieuwe. Of zeer jong gebruikte van hetzelfde type.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ligt eraan om welke 3 serie het gaat
Rijd je veel kilometers per jaar?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:53 schreef leolinedance het volgende:
He Bradge, jij als BMW ervaringsdeskundige:
BMW 320i of BMW 320d kiezen?
Ah G30, geen idee nog niet in verdiept. Prijzen liggen mij nog te hoog om daarvoor te gaan shoppen.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
nieuwe. Of zeer jong gebruikte van hetzelfde type.
Hmm, die SX-700 kost nieuw toch ruim 1k. En een Tyros 3 kost ook minimaal zoiets. Gaat dat denk je lukken binnen 2 maanden?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:55 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee. Maar die zijn nieuw ook niet duur.
Zijn nieuw te vergelijken met een Tyros 3. Dus ga de komende 1,5 maand kijken of ik nou voor een 2e hands iets interessantere Tyros 3 ga (vanwege de Vocal Harmonizer en SA2) of dat ik ga voor een nieuwe met veel meer geluiden (En betere geluiden!) en een losse Vocal Harmonizer en die SA2 klanken laat voor wat het is.
Post eens een foto van jezelf zodat we ook even over jou kunnen oordelen anders?quote:Op woensdag 1 april 2020 09:26 schreef ZwangerPetro het volgende:
https://www.dvhn.nl/groni(...)ichten-25520075.html
Doe voorzichtig Brad.
Wie oordeelt hier? Ik waarschuw alleen maar.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf zodat we ook even over jou kunnen oordelen anders?
Man man man, wat een internetheld ben je ook.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:36 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Wie oordeelt hier? Ik waarschuw alleen maar.
quote:Op woensdag 1 april 2020 10:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Man man man, wat een internetheld ben je ook.
Nee ik niet inderdaad. Ik snap oprecht niet wat figuren als jij en Petro in dit topic komen doen. Beetje anoniem iemand belachelijk maken vanachter je toetenbordje op zolder en er dan flink mee lopen doen, triester dan triest.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij niet inderdaad, beetje andere mensen oordelen in de mond leggen en ze daar dan om veroordelen.
Hypocriet gedoe weer, jij komt hier zelf alleen maar andere users woorden in de mond leggen en ze op basis daarvan framen als Braadhater.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee ik niet inderdaad. Ik snap oprecht niet wat figuren als jij en Petro in dit topic komen doen. Beetje anoniem iemand belachelijk maken vanachter je toetenbordje op zolder en er dan flink mee lopen doen, triester dan triest.
Oh wa errug, een compliment en een tip voor een leuke muziekvideoquote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Zag vandaag een parodie daarop voorbij komen:
Braad kan dit wel beter denk ik, vond het niet erg pakkend en een beetje te traag.
@:ItsTheBradgeHere
ik heb Chai nog nergens zien bashenquote:Op woensdag 1 april 2020 11:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee ik niet inderdaad. Ik snap oprecht niet wat figuren als jij en Petro in dit topic komen doen. Beetje anoniem iemand belachelijk maken vanachter je toetenbordje op zolder en er dan flink mee lopen doen, triester dan triest.
Nick heeft zo'n lage dunk van Braddie dat hij alles wat ook maar enigszins positief is meteen als sarcastisch gebash opvat.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:46 schreef Chia het volgende:
Oh wa errug, een compliment en een tip voor een leuke muziekvideoIk denk namelijk echt dat hij iets veel toffers zou kunnen maken
Dat is nu eenmaal echt een van zijn kwaliteiten, want hij maakt wel vaker catchy eigen liedjes.
En bij deze positieve afsluiter ga ik het ook laten, hopelijk kan het nu gewoon weer over Bradge zijn vlogs, muzikale kwaliteiten en andere onderwerpen gerelateerd aan de YT-kanalen uit de OP gaan.
Watch me !quote:Op woensdag 1 april 2020 08:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hmm, die SX-700 kost nieuw toch ruim 1k. En een Tyros 3 kost ook minimaal zoiets. Gaat dat denk je lukken binnen 2 maanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |