quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Boks van mijn zoon.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Boks van mijn zoon.
Heel knap. En wat vind je ervan dat er een afbeelding wordt geplaatst waarbij een kind je slaat?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:12 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
70 minuten gestreamed op BradgeTVLekker or
Had hem al via pm ontvangen /tweakquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCn5hcSjbmtuPD5KseWJo9JQ/live
"Gekocht"quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Ergens gekocht.. Klinkt beetje vaag haha.
Wow, weer een nieuw keyboard!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Yamaha PSR-1000. Vorige was een Technics (echnics) KN-2600.
Op alle vlakken behalve de drumkits jaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:51 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wow, weer een nieuw keyboard!![]()
Is deze nou beter dan die nieuwe Yamaha die je voor die Technics had?
Hmm, toch wel een breekpuntje op termijn vrees ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:53 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Op alle vlakken behalve de drumkits ja
Het geluid was goed, maar de samples waren bagger. En Brad is toch meer een Yamaha-man.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:55 schreef Sheffield het volgende:
Dat andere keyboard was toch ook goed? De vorige eigenaar wilde 'm niet voor niets weer terug hebben
Andere keyboard was ook goed, maar die man wilde 'm van de hand doen in eerste instantie omdat hij ook Yamaha man is net als ik, hij had het nieuwste model in de woonkamer staanquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:55 schreef Sheffield het volgende:
Dat andere keyboard was toch ook goed? De vorige eigenaar wilde 'm niet voor niets weer terug hebben
Nou ja, het keyboard wat ik wil aanschaffen over 2 maanden is natuurlijk 100x beterquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hmm, toch wel een breekpuntje op termijn vrees ik.
Maar hoe oud is dit keyboard nou?
Maar waarom wilde ie em terug dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Andere keyboard was ook goed, maar die man wilde 'm van de hand doen in eerste instantie omdat hij ook Yamaha man is net als ik, hij had het nieuwste model in de woonkamer staan
Tyros 4?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou ja, het keyboard wat ik wil aanschaffen over 2 maanden is natuurlijk 100x beterTot die tijd voldoet deze wel.
Deze is van 2001.
Dus jij wil Bradge onder de douche zien?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:25 schreef Ixnay het volgende:
En laat hem kennis maken met de mogelijkheden van shampoo. En dan bedoel ik met name de hydraterende werking ervan. Laat hem er anders een video van maken.
Geen idee. Hij vroeg in een filmpje letterlijk waarom ik'm weer te koop had gezet en zij tegen 'm dat ik er geen vrienden mee kon worden. Toen was het oh, nou dan neem ik hem wel weer terug omdat ik je een aardige gast vind.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:10 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Maar waarom wilde ie em terug dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |