Paar stevige klussen aanpakken en je kan hem deze maand al kopen.quote:
Was het maar zo makkelijkquote:Op donderdag 2 april 2020 20:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Paar stevige klussen aanpakken en je kan hem deze maand al kopen.
Best wel eigenlijk.quote:
En op wat voor een legale manier kan ik binnen nu en een maand zoveel geld binnen harken in deze crisis tijd!?quote:
Een soort dienstverlening waar je, als je het lang genoeg doet, geld voor in ruil krijgt.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
En op wat voor een legale manier kan ik binnen nu en een maand zoveel geld binnen harken in deze crisis tijd!?
Genoeg productiewerk waar ze gewoon mensen aan de band nodig hebben.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
En op wat voor een legale manier kan ik binnen nu en een maand zoveel geld binnen harken in deze crisis tijd!?
Oh dus 2CB verkopen aan kinderen van 14 hoort daar niet onder?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Een soort dienstverlening waar je, als je het lang genoeg doet, geld voor in ruil krijgt.
Het heet werk
Het kan ook gewoon eerlijk. Maar zoals ik al zei, dan moet je er wel wat voor doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oh dus 2CB verkopen aan kinderen van 14 hoort daar niet onder?
Is volgens mij ook een dienstverlening waar je geld voor krijgt dus jawelquote:Op donderdag 2 april 2020 20:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oh dus 2CB verkopen aan kinderen van 14 hoort daar niet onder?
Precies, gaan we gewoon doenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon eerlijk. Maar zoals ik al zei, dan moet je er wel wat voor doen.
Mja, deze discussie is al lang gevoerd, gwn tot mei wachten.![]()
Zorg dat Rumag een van je quotes steelt, en klaag ze dan aan.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zorg dat Rumag een van je quotes steelt, en klaag ze dan aan.
Hoef niet naar kantoor, dus hoef me ook niet te scheren.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:46 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je open haalt bij het scheren
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hoef niet naar kantoor, dus hoef me ook niet te scheren.
Ja en dan word er loondispensatie toegepast en tevens, twee maanden proef lopen onder behoud van Wajong uitkering. Zo makkelijk is het dus niet om geld bij te verdienen met een Wajong uitkering...quote:Op donderdag 2 april 2020 20:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Genoeg productiewerk waar ze gewoon mensen aan de band nodig hebben.
Mja, als je iets wil, zal je er iets voor moeten doen. Anders blijft het altijd hetzelfde.
Ik merk wel dat het thuiswerken de oermens in je naar boven haalt. Ik schiet al bijna vogeltjes vanaf m'n balkon.quote:
Daarom ben ik er ook geen voorstander van om mensen van jongs af aan al in een uitkeringssituatie te plaatsen, want je bent in principe tot je zitbank veroordeeld. Ook als er arbeidsvermogen is, kom je haast niet aan werk omdat je geen werkervaring hebt opgedaan of een opleiding hebt afgerond. Al blijf ik wel van mening dat je in ieder geval je best zou kunnen doen om iets te bereiken op het gebied van arbeidsmatige dagbesteding.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja en dan word er loondispensatie toegepast en tevens, twee maanden proef lopen onder behoud van Wajong uitkering. Zo makkelijk is het dus niet om geld bij te verdienen met een Wajong uitkering...
Daar zijn allemaal regels aan verbonden: en geen een bedrijf, zal iemand aan nemen zonder aantoonbare werkervaring. Dus je ontsnapt als lang werkloze en tevens Wajonger, bijna niet aan deze constructies.
Je houdt er hoogsten ¤ 150 a ¤ 200 extra aan over, wanneer je als Wajonger gaat werken. Vooral met de oude Wajong: bij de nieuwe Wajong loont werken wel degelijk, echter dan heb je sollicitatie plicht.
Maar je bruto inkomen word bij de nieuwe Wajong wel tot minimumloon aangevuld, dus dan ga je financieel gezien er mooi op vooruit. Zelf ga ik de overstap naar de nieuwe Wajong maken, nu ik een vast dienstverband heb
Einde bericht: wilde alleen eventjes uit de wereld helpen, dat je niet eventjes werk vind. Als je behoort tot een groep, met een enorme afstand tot de arbeidsmarkt. Ik heb twee maanden proef gelopen bij een grote supermarkt keten, kreeg daarna een jaarcontract en uiteindelijk na 1.5 jaar een vast contract
Echter een andere Wajonger, daarvan werd niet zijn contract van verlengd. Ik ben dus echt de enige die een vast contract gekregen heeft. Maar voor het geld heb ik het nooit gedaan: want bij de winstuitkering, mag ik terug betalen aan het UWV... ook bij het vakantiegeld wat ik van mijn werkgever krijg....
Ze zoeken trouwens wel juist nu mensen voor in de supermarkt: maar omdat alle scholieren thuis zitten, kunnen ze nu lekker kieskeurig zijn. En Jobcoaches mogen van het UWV momenteel niet op de werkplek komen, dus dat gaat ook niet werken hoor.
Haha, Sven Kramer heeft er nog steeds nachtmerries over.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:56 schreef Sheffield het volgende:
We weten nu toch allemaal wel dat Braad niet gaat werken, dat ligt niet aan de Corona-crisis, maar aan Braad. In economische voorspoed gaat ie ook niet aan de gang.
(OK, OK, behalve dan olympische medailles rondbrengen)
Ik was al vergeten wie het ook al weer wasquote:Op donderdag 2 april 2020 23:04 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Haha, Sven Kramer heeft er nog steeds nachtmerries over.
Goed idee. Dat skypen mag er echter wel uit blijven.quote:Op donderdag 2 april 2020 08:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vond die Jumbo-vlog ook wel tof. Lekker veel van die grote bollen smeerleverworst in het mandje gooien.En dat aftoppen met zakken chips en kipschnitzels.
![]()
@:ItsTheBradgeHere: ik zou ff iets meer lijn brengen in de streams. Je streamt onregelmatig en er is ook niet echt een thema. Die stream op zondag was mooi omdat we gingen skypen. De normale stream is leuk als je piano gaat spelen. Maar gewoon de stream aangooien en kijken wat er gebeurt vind ik persoonlijk iets minder handig. Dan zitten we een beetje naar Brad achter de computer te kijken. Kijk, dan kan ik ook Ad Looij aangooien. Wellicht het concept een beetje stroomlijnen? Heb je zo 500 subs!
Oh meen je niet. Leuk ding was datquote:Op donderdag 2 april 2020 13:09 schreef Geelman het volgende:
Hoe is het met Praadje eigenlijk? Ze komt vgm niet meer op FOK!.
Eens! Al dat zinloze gelul er omheen, donder op man daar hebben we geen tijd voor. Lekker bezig Braad!quote:Op donderdag 2 april 2020 14:23 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo van de hele lange vlogs. Vind dat een vlog gewoon snel to the point moet zijn. Unboxings zijn ook vaak max 1,5-2 minuten. Van die kanalen die er 8-10 minuten over doen en er omheen lullen en teveel vertellen wordt ik knetter gek van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |