Nee, morgen komt er een "gat" voor ventilatie, whatever that means.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:18 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Netjes. Maar geen afzuigkap geplaatst dus?
Ja, ik ben niet zo van de hele lange vlogs. Vind dat een vlog gewoon snel to the point moet zijn. Unboxings zijn ook vaak max 1,5-2 minuten. Van die kanalen die er 8-10 minuten over doen en er omheen lullen en teveel vertellen wordt ik knetter gek vanquote:Op donderdag 2 april 2020 14:21 schreef Fushia2 het volgende:
Maak je vlog langer Bradster. Je vlog zijn kort dan een gemiddelde clipje op youtube
Ja, 2 min is echt te kort. Je intra en outro erbij gerekend en je praat amper een minuut ofzo.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:23 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo van de hele lange vlogs. Vind dat een vlog gewoon snel to the point moet zijn. Unboxings zijn ook vaak max 1,5-2 minuten. Van die kanalen die er 8-10 minuten over doen en er omheen lullen en teveel vertellen wordt ik knetter gek van
Dude, hoe moeilijk is een beetje schilderen...quote:
Die lange autoreviews vond ik wel goud.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:27 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Zal kijken of ik wat langere vlogs kan makenMeestal maak ik als ik een dag weg ga wel vlogs tot een minuut of 10-15, maar dat gebeurt zo sporadisch..
Er gaat iets met de Focus aankomen eind Mei.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die lange autoreviews vond ik wel goud.
Een total loss?quote:Op donderdag 2 april 2020 17:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Er gaat iets met de Focus aankomen eind Mei.
De tijd van barrels is voorbij. Dus die vlieger zal niet op gaan. Zal vast wel wat aan mankeren, maar een total lossje? Neen.quote:
Vergeef me dat ik wat sceptisch ben maar ik heb de retoriek van "dit keer zal het anders zijn" vaker gehoord en achterhaald zien worden.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:34 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
De tijd van barrels is voorbij. Dus die vlieger zal niet op gaan. Zal vast wel wat aan mankeren, maar een total lossje? Neen.
Gezien de prijsklasse van mijn huidige auto is dit geen barrel. Ook qua staat van de auto is dit allerminst een barrel.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vergeef me dat ik wat sceptisch ben maar ik heb de retoriek van "dit keer zal het anders zijn" vaker gehoord en achterhaald zien worden.
Maar ik hoop voor je dat het dit keer wel anders zal zijn
Heb er zeker genoeg gehad, maar ik hou niet van ellenlange reviews, vind dat een video gewoon kort en bondig moet zijn en to the point. Max 5 minuten, evt uitschieters naar 10. Bij vlogs over een dag weg of een vakantie is't een ander verhaal. Maar iets als een review of een unboxing? Kan prima in 5 minuten.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:35 schreef Tailless het volgende:
Bradge waarom maak jij geen lange keyboards reviews?
Zou zelfs richting de 45 minuten per review kunnen.
Zoals hij
Oprecht je hebt er genoeg gehad
Ja, lang over nagedacht. 700 en 900 naast elkaar gezet. Zelfs op een gegeven moment de Tros 5 en de 900 naast elkaar gezet. Uiteindelijk vind ik de extra features die je hebt op een Tyros 5 (Super Articulation 2 voornamelijk) en de extra functies die je op de SX-900 hebt (Revo drums, Vocal Harmonizer, meer ram en een looper) niet opwegen tegen het prijs verschil van 1000 euro. Dat is bizar.quote:
Goeie keuze dus. Goed bezig!quote:Op donderdag 2 april 2020 18:57 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, lang over nagedacht. 700 en 900 naast elkaar gezet. Zelfs op een gegeven moment de Tros 5 en de 900 naast elkaar gezet. Uiteindelijk vind ik de extra features die je hebt op een Tyros 5 (Super Articulation 2 voornamelijk) en de extra functies die je op de SX-900 hebt (Revo drums, Vocal Harmonizer, meer ram en een looper) niet opwegen tegen het prijs verschil van 1000 euro. Dat is bizar.
Dus het wordt een SX-700, hou ik nog wat in m'n zak ook
Maar je live streams zijn uren lang praten over niks.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:40 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Heb er zeker genoeg gehad, maar ik hou niet van ellenlange reviews, vind dat een video gewoon kort en bondig moet zijn en to the point. Max 5 minuten, evt uitschieters naar 10. Bij vlogs over een dag weg of een vakantie is't een ander verhaal. Maar iets als een review of een unboxing? Kan prima in 5 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |