Ja die specials waren super. Auto, de wijk, slagharen etc.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die lange autoreviews vond ik wel goud.
Ja leuk en aardig als je echt niet kan functioneren. Maar Braddie heeft nergens last van volgens zichzelf.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja en dan word er loondispensatie toegepast en tevens, twee maanden proef lopen onder behoud van Wajong uitkering. Zo makkelijk is het dus niet om geld bij te verdienen met een Wajong uitkering...
Daar zijn allemaal regels aan verbonden: en geen een bedrijf, zal iemand aan nemen zonder aantoonbare werkervaring. Dus je ontsnapt als lang werkloze en tevens Wajonger, bijna niet aan deze constructies.
Je houdt er hoogsten ¤ 150 a ¤ 200 extra aan over, wanneer je als Wajonger gaat werken. Vooral met de oude Wajong: bij de nieuwe Wajong loont werken wel degelijk, echter dan heb je sollicitatie plicht.
Maar je bruto inkomen word bij de nieuwe Wajong wel tot minimumloon aangevuld, dus dan ga je financieel gezien er mooi op vooruit. Zelf ga ik de overstap naar de nieuwe Wajong maken, nu ik een vast dienstverband heb
Einde bericht: wilde alleen eventjes uit de wereld helpen, dat je niet eventjes werk vind. Als je behoort tot een groep, met een enorme afstand tot de arbeidsmarkt. Ik heb twee maanden proef gelopen bij een grote supermarkt keten, kreeg daarna een jaarcontract en uiteindelijk na 1.5 jaar een vast contract
Echter een andere Wajonger, daarvan werd niet zijn contract van verlengd. Ik ben dus echt de enige die een vast contract gekregen heeft. Maar voor het geld heb ik het nooit gedaan: want bij de winstuitkering, mag ik terug betalen aan het UWV... ook bij het vakantiegeld wat ik van mijn werkgever krijg....
Ze zoeken trouwens wel juist nu mensen voor in de supermarkt: maar omdat alle scholieren thuis zitten, kunnen ze nu lekker kieskeurig zijn. En Jobcoaches mogen van het UWV momenteel niet op de werkplek komen, dus dat gaat ook niet werken hoor.
Ga je toch niet lopen verdedigen naar die tailfox toequote:Op donderdag 2 april 2020 20:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dat klopt. Alleen dan heb je input van andere mensen, kijkers in je stream. En praat je tegen andere mensen, en lul je niet in het wilde weg tegen je smartphone/spiegelreflex/camcorder
Een unboxing of review moet vind ik kort en bondig zijn, een samenvatting van hetgeen wat je doet.
Als ik iets unbox, zoals dat toetsenbord vorige week, dan is dat 1,5 minuut. Want ik doe een kort praat je in't begin. Pak 'm uit, vergelijk 'm met m'n andere toetsenbord, sluit 'm aan, en klaar.
Ik ga niet eerst 2-3 minuten vertellen waarom ik dat heb gekocht, en daarna een stuk niet ge-editte unboxing laten zien om daarna weer 2-3 minuten te vertellen over hoe fijn ik het product vind.
Nee, mensen zouden moeten weten dat je een product fijn vind of niet fijn vind in een korte tijdspanne. De tijdspanne waarin ik een product review/unbox is genoeg om te laten weten aan de evt kijker of ik het product wel/niet goed vind. Tuurlijk zal ik de plus/minpunten benoemen, maar dat kost ge-edit en wel misschien 15 seconden, geen 2-3 minuten.
Dus
Komt ook wel weer! Slagharen is uitgesteld naar begin Mei. Verwacht dat die opening ook nog wel langer op zich laat wachten.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja die specials waren super. Auto, de wijk, slagharen etc.
Je weet ******goed hoe dat moet!quote:Op donderdag 2 april 2020 20:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
En op wat voor een legale manier kan ik binnen nu en een maand zoveel geld binnen harken in deze crisis tijd!?
Vaste gast in TV nog hoorquote:Op donderdag 2 april 2020 23:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh meen je niet. Leuk ding was dat
Huh is het weer gedaan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:48 schreef EspressoCoffee het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom hij een ban heeft gekregen?
Met een korte ban krijg je die ook niet. We horen het over een uur of 3-4 wel als Bradge ontwaakt.quote:
Jawelquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Met een korte ban krijg je die ook niet. We horen het over een uur of 3-4 wel als Bradge ontwaakt.
Echt? Ik had vorige week zo'n 24 uurs ban (onterecht uiteraard) maar was me niet opgevallen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:10 schreef Chia het volgende:
[..]
JawelOok bij een 24-uurs ban krijg je gewoon een streep hoor
Een ban is een streep door je naam.
Mobiel zie je het trouwens niet nee, maar dan moet je even desktopversie opvragen. En hoe vaak ga je nou naar je eigen profiel?quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt? Ik had vorige week zo'n 24 uurs ban (onterecht uiteraard) maar was me niet opgevallen.
Een ban op FOK! toch?quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:02 schreef Chia het volgende:
Nogmaals: onze vlogvriend is niet geband, dus er is ook geen sprake van een reden.
Z’n vorige 50 accounts wel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:02 schreef Chia het volgende:
Nogmaals: onze vlogvriend is niet geband, dus er is ook geen sprake van een reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |