Het is gewoon een frikandel met krokante korst.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:45 schreef Tarado het volgende:
Mechanisch gesepareerd kippenvlees 31%, water, bloem (tarwe, rogge), varkensvet, paneermeel (tarwebloem, water, gist, zout), plantaardige oliën (palm, raap, zonnebloem), ui, varkenscollageen, varkensvlees 2%, zout, viandelmix (glucosestroop, specerijen, natuurlijk aroma, soja-eiwit, zout, raapolie), maltodextrine, natuurlijk aroma, gemodificeerd zetmeel, groentepoeder (ui, knoflook, peterselie, champignon, paprika), glucosestroop, plantaardige vezels, kruiden en specerijen (bevat selderij), stabilisatoren: E450, E451, dextrose, zetmeel (tarwe), rijsmiddel: E500, emulgator: E339, antioxidant: rozemarijnextract, weipoeder (melk), melkeiwit, tarwegluten, kleurstof: E155
Je bent zelf gewoon een frikandel met krokante korst.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon een frikandel met krokante korst.
die vind ik ook niks, kroket of bitterbal is voor mij wel de enige snackbar snack die ik eetquote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon een frikandel met krokante korst.
Ja ik ook wel. Al heeft één snackbar hier in de stad nog de eierbal. Daar wil ik nog wel eens voor stoppen als ik in de buurt ben.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
die vind ik ook niks, kroket of bitterbal is voor mij wel de enige snackbar snack die ik eet
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hier gister in tranen om moeten lachen
twitter:Politie_Breda twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 15:56:23#Breaking De 33-jarige vader die gezocht werd vanwege het overlijden van vier mensen in een een woning in #EttenLeur is zojuist aangehouden in Etten-Leur, Meer info volgt nog ! reageer retweet
Volg jij de politie op twitter??quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:08 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Politie_Breda twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 15:56:23#Breaking De 33-jarige vader die gezocht werd vanwege het overlijden van vier mensen in een een woning in #EttenLeur is zojuist aangehouden in Etten-Leur, Meer info volgt nog ! reageer retweet
Ik heb geen Twitter, maar dit makkelijker te delen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volg jij de politie op twitter??
Vieze snitch
Ik zie dat een aantal users hier politie nederland volgenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb geen Twitter, maar dit makkelijker te delen.
Wanneer heb jij voor het laatst iemand gesnitched?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie dat een aantal users hier politie nederland volgen
Ik ga geen namen noemen, maar wees op uw hoede
Dat zou @mrstylo ook hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hier gister in tranen om moeten lachen
Naast FOK! nooitquote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst iemand gesnitched?
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
die van Amsterdam volg ik wel maar ze volgen mij niet hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kroket idd onbetwist op nummer 1quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
die vind ik ook niks, kroket of bitterbal is voor mij wel de enige snackbar snack die ik eet
Zeg even wanneer we moeten lachenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:27 schreef Caland het volgende:
Ik liep langs laatst twee kinderen die verstoppertje aan het spelen waren, en één zo'n hoer zat naast de auto. Toen wees ik haar maar even aan naar het ventje dat aan het zoeken was.
Lekker voor d'r.
Nou in ieder geval nooit als jij je schuifpui open gooit.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg even wanneer we moeten lachen
Schuifpui. Ok.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou in ieder geval nooit als jij je schuifpui open gooit.
Het is je gegund, vriend.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zit in de zon. Dit moet ik zelf weten, is niet verboden en is tevens mijn probleem. Oh en deze post wordt ook niet gelezen.
Ik hoop dat je verbrand.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zit in de zon. Dit moet ik zelf weten, is niet verboden en is tevens mijn probleem. Oh en deze post wordt ook niet gelezen.
@GGMMquote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:27 schreef Caland het volgende:
Ik liep langs laatst twee kinderen die verstoppertje aan het spelen waren, en één zo'n hoer zat naast de auto. Toen wees ik haar maar even aan naar het ventje dat aan het zoeken was.
Lekker voor d'r.
Zo opa zo kleinzoon.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:27 schreef Caland het volgende:
Lekker voor d'r.
Ik zit ook in de zon, met een boek dat wel wordt gelezen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
Waarvan aktequote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zit ook in de zon, met een boek dat wel wordt gelezen.
Ik zit ook in de zon. Onbeperkte levens Candy crush genot.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zit ook in de zon, met een boek dat wel wordt gelezen.
Straks lekker gehaktballetjes eten, poah.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zit ook in de zon. Onbeperkte levens Candy crush genot.
Is je brug al af?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zit ook in de zon. Onbeperkte levens Candy crush genot.
Ik ga kip madras eten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Straks lekker gehaktballetjes eten, poah.
@:JanCees
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:05 schreef 3rr0r het volgende:
Net woordenwisseling gadegeslagen in de supermarkt, was wel vermakelijk.
Iemand hield niet genoeg afstand van een neger en daar kwam gedoe van... maar op het eind vroeg hij wel of hij een kusje erbij wilde. Geen klappen gezien helaas.
Dit ga ik niet lezenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:05 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand hield niet genoeg afstand van een neger en daar kwam gedoe van... maar op het eind vroeg hij wel of hij een kusje erbij wilde. Geen klappen gezien helaas.
Gelezen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:05 schreef 3rr0r het volgende:
Vuile racistquote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelezen.
Ik wilde reageren met 'Ik probeer altijd genoeg afstand te houden van negers.', maar ik weet niet of dat in 2020 nog wel kan @:donraja ?
Anders laat ik het bij 'gelezen'.
Lekker maatquote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Lekker gewandeld in het park. Was druk.
@:caland
@kapiteintje @aTypischquote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker maat
Ik ga morgen alvast de inkopen doen voor het BBQ weekend
Sowquote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:kapiteintje @:atypisch
Nou ja, typisch kan hier weinig van zeggen trouwens.
Gewoon gekookt ei zonder zout, lutser.quote:
Dan laat je het toch gewoon lopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Moet pissen maar geen zin om op te staan.
Ik hoop eigenlijk dat het plaatje wat ik zojuist postte wereldwijd het nieuwe Coronalied wordt.quote:
Als je over hebt kun je dat in je nieuwe Tupperwarebakjes bewaren.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:44 schreef Caland het volgende:
Ik heb zalm in mijn nieuwe airfryer zitten
@:ggmm @:buitendam
En wij moeten het doen met Ellie Lust.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:46 schreef Doublepain het volgende:
In servie is ook een CORnummer uitgebracht
Enige positieve is dat het lekkere wijven zijn.. en in het Engels
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En wij moeten het doen met Ellie Lust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks mis mee
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks mis meeDaar zou ik wel een coronaatje voor willen oplopen.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
@Pumpalovquote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:46 schreef Doublepain het volgende:
In servie is ook een CORnummer uitgebracht
Enige positieve is dat het lekkere wijven zijn.. en in het Engels
[..]De middelste is een shemale?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks mis meeVBL SC influencer
Left, right, behind
Fiki (the singer)quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:pumpalov
Wanneer Bulgarije??
Hoop wel dat Azis en Fiki erin zitten
Ze zouden Servie vertegenwoordigen met de Eurovisionquote:
Fikiquote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks mis mee![]()
Ik denk dat ze natuurlijker zijn op een manier, minder nepquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Doublepain
Leg nog eens uit waarom Kroatische vrouwen beter zijn dan Servische.
Dan toch liever die uit Kosovo.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat ze natuurlijker zijn op een manier, minder nep
Hoezo nep?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat ze natuurlijker zijn op een manier, minder nep
Is gewoon een ander land?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zijn Serviers, vreemde opmerking
Nu is dat geen probleem, je mag nu ff niks stouts tegen Chinezen zeggen. Zodra Sinterklaas er bijna is, dan mag je weer niks over negers zeggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelezen.
Ik wilde reageren met 'Ik probeer altijd genoeg afstand te houden van negers.', maar ik weet niet of dat in 2020 nog wel kan @:donraja ?
Anders laat ik het bij 'gelezen'.
[..]Ik zou niet verbaasd zijn, als het alle 3 kerels blijken te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks mis meeBFF met GGMM
Soms hou ik het allemaal niet meer bijquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu is dat geen probleem, je mag nu ff niks stouts tegen Chinezen zeggen. Zodra Sinterklaas er bijna is, dan mag je weer niks over negers zeggen.
Mwah, die discussie begint tegenwoordig al in juni ofzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu is dat geen probleem, je mag nu ff niks stouts tegen Chinezen zeggen. Zodra Sinterklaas er bijna is, dan mag je weer niks over negers zeggen.
Ongeveer tegelijk met de pepernoten bij Kruidvat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, die discussie begint tegenwoordig al in juni ofzo.
Ik trap die hele airfryer van je naar de Coronaquote:
Het is vrij simpel, als een maand 28 dagen heeft mag je niks over minderheden zeggen. Omgekeerd mogen minderheden niks over blanke Nederlanders zeggen in maanden met 32 dagen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms hou ik het allemaal niet meer bij
Tijd voor koffie!
@:jojoortje
Zalm of stiekem viandellen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:44 schreef Caland het volgende:
Ik heb zalm in mijn nieuwe airfryer zitten
@:ggmm @:buitendam
duidelijk, handig ezelsbruggetjequote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is vrij simpel, als een maand 28 dagen heeft mag je niks over minderheden zeggen. Omgekeerd mogen minderheden niks over blanke Nederlanders zeggen in maanden met 32 dagen.
Ik heb een kleine albert heijn op een steenworp afstand van mijn appartement. Ik verwacht dat ze daar geen viandellen hebben.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net zo roze als de open gespreide kut van je moeder.
Laat het bezorgen vanuit d'n frituur.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een kleine albert heijn op een steenworp afstand van mijn appartement. Ik verwacht dat ze daar geen viandellen hebben.
Heb jij nog tips @:lange_lans ?
Goeie genade.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Roze is in elk geval gezond in dit geval.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lihanboutje was er sowieso eerderquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:15 schreef DonRaja het volgende:
Is een lihanboutje eigenlijk hetzelfde als een kipknots? Of is de kipknots een ripoff van Mora?
We zijn een gaaf/nuchter land.quote:
@GGMM en ik willen graag pics. wij sturen dat ookquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:31 schreef De_Kraam het volgende:
Lihanboutje, viandel, ribster, bamischijf
19.00quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ggmm en ik willen graag pics. wij sturen dat ook
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ggmm en ik willen graag pics. wij sturen dat ook
Mee eens.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:39 schreef Caland het volgende:
Ik vind de bamischijf echt één van de meest waardeloze snacks.
Jij vult zijn rol ook prima in.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:40 schreef KingRoland het volgende:
denken dat madame_paon hier nog gaat posten na #Naaktgate![]()
Steek ondertussen even een duim in je reet en voel wat dat met je doet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:46 schreef KingRoland het volgende:
ik ga even verder koreaanse drama afkijken
Als je nog meer ontdekkingen wil doen vandaag, steek een duim in je reet en voel wat dat met je doet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:48 schreef KingRoland het volgende:
kwam vandaag erachter dat Lee Towers geen Rotterdammer is
Nagekeken, het zit wel helemaal tegen Rotterdam aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:48 schreef KingRoland het volgende:
kwam vandaag erachter dat Lee Towers geen Rotterdammer is
quote:
quote:
Is dit de originele @GGMM salade?quote:
Caland weer een ban?quote:
Welke Marc of Mark?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:57 schreef onlogisch het volgende:
Die Marc of Mark begint wel weer viesdik te worden hé.
Het CORtopic gaat nu wel heel vertwitter:GeertJeelof twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 14:03:22Aangifte gedaan tegen het RIVM
@NOS @RTLnieuws @ADnl @telegraaf https://t.co/VytPxjPtLU reageer retweet
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:00 schreef Caland het volgende:
Het CORtopic gaat nu wel heel vertwitter:GeertJeelof twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 14:03:22Aangifte gedaan tegen het RIVM
@:NOS @:RTLnieuws @:ADnl @:telegraaf https://t.co/VytPxjPtLU reageer retweet
Boulevard?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:57 schreef onlogisch het volgende:
Straks trekt Rutte de creditcard voor Italië en Spanje en is dat weer voorbijquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:09 schreef Elan het volgende:
VVD bizar veel zieltjes gewonnen.
Baudet kan straks lekker oppositie voeren met Geertje
Waarom straks pas?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:09 schreef Elan het volgende:
VVD bizar veel zieltjes gewonnen.
Baudet kan straks lekker oppositie voeren met Geertje
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:57 schreef onlogisch het volgende:
Wat een losertwitter:MarcvdLinden twitterde op donderdag 12-12-2019 om 12:03:51En of ik dikker ben geworden?bijna iedereen die veel is afgevallen krijgt er zo’n 10 a 15 procent weer bij. Dat is normaal. En daarnaast kunnen er factoren zijn (bijv medicijngebruik of vocht) die je wat ‘opblazen’. Maar hou liever zelf mijn gewicht in de gaten dan tv-kijkend NL reageer retweet
Ik ben bang dat dit minstens tot juno gaat duren.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:12 schreef Caland het volgende:
Dat eerste weekend dat de horeca weer open is wordt zo teringleip
neequote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Straks trekt Rutte de creditcard voor Italië en Spanje en is dat weer voorbij
Hoe langer het duurt hoe gekker dat eerste weekendquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit minstens tot juno gaat duren.
Leipquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:12 schreef Caland het volgende:
Dat eerste weekend dat de horeca weer open is wordt zo teringleip
coffeeshops weer open bohhhquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe langer het duurt hoe gekker dat eerste weekend
Soort carnaval XL, kan je na 3 weken weer op slot
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe langer het duurt hoe gekker dat eerste weekend
Soort carnaval XL, kan je na 3 weken weer op slot
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Midden in de nacht gaan ze jouw posts verwijderen.
Oh geen idee ik ben geen junk.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Die waren na 2 dagen alweer open toch?
Sterk staaltje om makke schaapjes zoals @aTypisch in extase te doen gerakenquote:
Maar waaruit blijkt dat dan?quote:
Dat bleek al 1 minuut na de aankondiging dat ze dicht moesten een cruciaal onderdeel van de Nederlandse samenleving te zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Die waren na 2 dagen alweer open toch?
hameren op het feit dat we er zelf verantwoordelijk voor zijn en dat hij niet wil overgaan tot 'je komt je huis niet uit of ik schiet je lek'quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Maar waaruit blijkt dat dan?
Ik doe echt mijn best het te zien, maar ik hoor gewoon iemand die een standaard verhaal heeft en vertelt wat de deskundigen hem vertellen.
Terechtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat bleek al 1 minuut na de aankondiging dat ze dicht moesten een cruciaal onderdeel van de Nederlandse samenleving te zijn.
Rustig, duidelijk, laat zijn oren niet hangen naar de onderbuik van de samenleving (zoals het CORtopic)quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Maar waaruit blijkt dat dan?
Ik doe echt mijn best het te zien, maar ik hoor gewoon iemand die een standaard verhaal heeft en vertelt wat de deskundigen hem vertellen.
ik denk vooral dat burgemeesters boos aan de lijn hingenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat bleek al 1 minuut na de aankondiging dat ze dicht moesten een cruciaal onderdeel van de Nederlandse samenleving te zijn.
Als dat alles is, nouja, goede leider hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hameren op het feit dat we er zelf verantwoordelijk voor zijn en dat hij niet wil overgaan tot 'je komt je huis niet uit of ik schiet je lek'
het is wat zegquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Rustig, duidelijk, laat zijn oren niet hangen naar de onderbuik van de samenleving (zoals het CORtopic)
Ik geef het hem te doen, maar na dat gedoe met die Turkjes pakt hij dit toch ook uitstekend aan.
Zoete aardappel. Haan. Forel. Maar die laatste smaakt veel beter wanneer gereed gemaakt in de stoomoven. Dus. Stoomoven kopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een kleine albert heijn op een steenworp afstand van mijn appartement. Ik verwacht dat ze daar geen viandellen hebben.
Heb jij nog tips @:lange_lans ?
wat had jij dan graag gezien?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als dat alles is, nouja, goede leider hoor.
als dat alles isquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als dat alles is, nouja, goede leider hoor.
Iedereen die niet VVD stemt snapt er geen kut van maat.quote:
Ik bedoelde eigenlijk waar ik die viandellen moet kopenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zoete aardappel. Haan. Forel. Maar die laatste smaakt veel beter wanneer gereed gemaakt in de stoomoven. Dus. Stoomoven kopen.
Weet ik toch niet joh. Mijn betere helft doet boodschappen. Daar waag ik me niet aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk waar ik die viandellen moet kopen
Maar, bedankt
Krijg de pleuris.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Leg dan eens uit wat je graag had willen zien?
Zonder boos te worden en te laten zien dat je erg onzeker bent over je partijvoorkeur
Ik plaatste deze post en kreeg meteen een hoop reacties in COR. Wat een lage irritatiegrens daar.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kijk uit naar de persconferentie van Rutte. Als hij spreekt, voel ik me klein en nederig.
Waarschijnlijk heb je nu ook een note van @Kyran gekregenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik plaatste deze post en kreeg meteen een hoop reacties in COR. Wat een lage irritatiegrens daar.
[..]
Omtzigt kan mij de laatste tijd ook wel bekoren Stinhoquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik plaatste deze post en kreeg meteen een hoop reacties in COR. Wat een lage irritatiegrens daar.
[..]
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Donder gewoon op, walgelijk tering varken. Stijn had 100% gelijk.
Nouja een echte leider staat op tijdens een crisis en Rutte doet dat!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iedereen die niet VVD stemt snapt er geen kut van maat.
Dan hadden we nu lekker in een lockdown gezeten, daar moet ik toch niet aan denken.quote:
ja maar thierry is zo goed op sosjal media!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan hadden we nu lekker in een lockdown gezeten, daar moet ik toch niet aan denken.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen mention gehad. Wel terechte correctie. Lekker bezig L_L
Huh?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:45 schreef aTypisch het volgende:
@:scrummie2.1 heeft weer eens boos op kruisje geklikt
mijn dag is weer goed
Topic gesloten, post verwijderd. En we kunnen niks meer openen.quote:
Dat gebeurt zo vaak daar. Kutmods.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Topic gesloten, post verwijderd. En we kunnen niks meer openen.
Wanbeleid. Bestuur muur dit dat
Oh, je hebt besloten om alleen te zeiken over mijn mening maar dan niet uit te leggen waarom je het er niet mee eens bent?quote:
Wat een parodie op een subforum is dat tochquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit kan echt niet. Wat een mongolen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou een prima topic zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat een parodie op een subforum is dat toch
Hier verderquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat een parodie op een subforum is dat toch
Het ging na 22 maart wel ineens een stuk beterquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind de COR-mods geweldig werk verrichten anders.
Je moet juist zeggen slechter mortax. Wij zijn geen vrienden meerquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het ging na 22 maart wel ineens een stuk beter
Het zal niet meevallen om het met zoveel idioten een beetje in de hand te houden.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:47 schreef Tjacka het volgende:
Eens. De meeste users vanuit deze sc worden gewoon prima keihard aangepakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:47 schreef Tjacka het volgende:
mesquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens. De meeste users vanuit deze sc worden gewoon prima keihard aangepakt.
gaat je niks aanquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik maak maar een grapje joh
hoe is je dag verlopen coco.
Hahaha, jij denkt dat ik nog serieus op je in ga? Eerst ga je lopen zeiken, en vervolgens als je merkt dat dat niet goed valt 'oh maar nu mag je het nog uitleggen hoor!'. Gastquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Oh, je hebt besloten om alleen te zeiken over mijn mening maar dan niet uit te leggen waarom je het er niet mee eens bent?
Mijn excuses.
Waarom ben jij altijd zo boos meteen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hahaha, jij denkt dat ik nog serieus op je in ga? Eerst ga je lopen zeiken, en vervolgens als je merkt dat dat niet goed valt 'oh maar nu mag je het nog uitleggen hoor!'. Gast
Bovendien is dat een ontzettende kinderachtige vraag en gaat compleet voorbij aan het punt, ik had namelijk geen kritiek, ik was gewoon benieuwd wat die geweldige leiderskwaliteiten van Dhr. Rutte waren die ik niet zo zag.
Negeer hem gewoonquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hahaha, jij denkt dat ik nog serieus op je in ga? Eerst ga je lopen zeiken, en vervolgens als je merkt dat dat niet goed valt 'oh maar nu mag je het nog uitleggen hoor!'. Gast
Bovendien is dat een ontzettende kinderachtige vraag en gaat compleet voorbij aan het punt, ik had namelijk geen kritiek, ik was gewoon benieuwd wat die geweldige leiderskwaliteiten van Dhr. Rutte waren die ik niet zo zag.
Dus je weet niet waarom je hem niet goed vond vandaag?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
lolquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Kan je niet lezen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dus je weet niet waarom je hem niet goed vond vandaag?
Jawel, daarom vraag ik het. Maar je gaat er niet op in dus je punt is duidelijk.quote:
Ja man. Net zalmfiletje in de pan gedaan en wat aardappelen in de airfryer met beetje broccoli. Vrouwtje kan ik nu wat meer aandacht geven toch.quote:
Quote even waar ik Rutte slecht noem. Je kan dus niet lezen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jawel, daarom vraag ik het. Maar je gaat er niet op in dus je punt is duidelijk.
Rutte slecht, want geen idee.
@vosss zeker?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:01 schreef 3rr0r het volgende:
Er is 1 coronadode in de categoie 45-50, iemand in COR wordt angstig want hij is 44...
Zeg je, 'iemand moet de eerste zijn', wordt je post weggehaald. De waarheid is te hard voor COR.
Mwoa 3rr0r jij moet het wel met mij eens zijn dat ze zeer zeer zeer streng zijn, maar toch wel een beetje rechtvaardig toch? als je heel eerlijk bentquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:01 schreef 3rr0r het volgende:
Er is 1 coronadode in de categoie 45-50, iemand in COR wordt angstig want hij is 44...
Zeg je, 'iemand moet de eerste zijn', wordt je post weggehaald. De waarheid is te hard voor COR.
Lekker maat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja man. Net zalmfiletje in de pan gedaan en wat aardappelen in de airfryer met beetje broccoli. Vrouwtje kan ik nu wat meer aandacht geven toch.
In deze tijden moet je juist niet streng zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mwoa 3rr0r jij moet het wel met mij eens zijn dat ze zeer zeer zeer streng zijn, maar toch wel een beetje rechtvaardig toch? als je heel eerlijk bent
Weet ik veelquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker maat.
Welke airfryer heb je uiteindelijk gekocht ?
Ik word niet angstig, ik zeg dat het nu dichtbij komt. In het begin gingen er alleen van 85+, toen van 75+, toen van 60+, 55+ etc en nu dus ook al van 45+quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:01 schreef 3rr0r het volgende:
als je hier in de sc wat vaker langskomt dan kan je het wel met een speeltuin vergelijken waar een hoop 12-jarigen langskomen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik word niet angstig, ik zeg dat het nu dichtbij komt. In het begin gingen er alleen van 85+, toen van 75+, toen van 60+, 55+ etc en nu dus ook al van 45+
Overigens had die post van je van mij gewoon kunnen blijven staan hoor; ik kan wel wat hebben. Bovendien is het maar internet, dus al zou je me finaal de vinkentering, of COVID-19 toewensen, om maar even ontopic te blijven, dan zou me dat allemaal geen flikker uitmaken. Internet is een grote speeltuin, nietwaar?
goeiequote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als je hier in de sc wat vaker langskomt dan kan je het wel met een speeltuin vergelijken waar een hoop 12-jarigen langskomen.
Komt inderdaad steeds dichterbij. Mijn hamster heeft een zusje en de broer van de eigenaar van deze heeft een oud collega die naar dezelfde basisschool ging als het buurmeisje van de overledene van 45-50quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik word niet angstig, ik zeg dat het nu dichtbij komt. In het begin gingen er alleen van 85+, toen van 75+, toen van 60+, 55+ etc en nu dus ook al van 45+
Overigens had die post van je van mij gewoon kunnen blijven staan hoor; ik kan wel wat hebben. Bovendien is het maar internet, dus al zou je me finaal de vinkentering, of COVID-19 toewensen, om maar even ontopic te blijven, dan zou me dat allemaal geen flikker uitmaken. Internet is een grote speeltuin, nietwaar?
Ik was dat geenszins van plan. Ik heb niks met die debiele kutsport, maar word steeds gementiond dus ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als je hier in de sc wat vaker langskomt dan kan je het wel met een speeltuin vergelijken waar een hoop 12-jarigen langskomen.
blijf veilig makker, amen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik was dat geenszins van plan. Ik heb niks met die debiele kutsport, maar word steeds gementiond dus ja.
Verder wens ik ieder het zijne. Ook als dat een SC is over een compleet overrated kutsport als voetbal
Fuck dan is het al dichterbij dan ik dacht; dat zusje heb ik vorige week nog gedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt inderdaad steeds dichterbij. Mijn hamster heeft een zusje en de broer van de eigenaar van deze heeft een oud collega die naar dezelfde basisschool ging als het buurmeisje van de overledene van 45-50
Haha nerdjequote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik was dat geenszins van plan. Ik heb niks met die debiele kutsport, maar word steeds gementiond dus ja.
Verder wens ik ieder het zijne. Ook als dat een SC is over een compleet overrated kutsport als voetbal
Jij bent een goede jongen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Joe, jullie ook. Dat jullie maar snel weer kunnen kankeren op alle voetbalwedstrijdenquote:
Je hebt je gelijk ziek gemeld toen je dit hoorde?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt inderdaad steeds dichterbij. Mijn hamster heeft een zusje en de broer van de eigenaar van deze heeft een oud collega die naar dezelfde basisschool ging als het buurmeisje van de overledene van 45-50
NOU NOU NOUquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Joe, jullie ook. Dat jullie maar snel weer kunnen kankeren op alle voetbalwedstrijden
Oke val nu maar dood.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ben je er cool mee als we jou Jos noemen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Joe, jullie ook. Dat jullie maar snel weer kunnen kankeren op alle voetbalwedstrijden
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie?quote:
Huh weet je zeker dat je niet in deze SC wil blijven posten?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Fuck dan is het al dichterbij dan ik dacht; dat zusje heb ik vorige week nog gedaan
Dit is gewoon kindermishandelingquote:Net 3 huilende kinderen naar bed gebracht. We hadden de vorige ronde een soort van aftelkalender voor ze gemaakt t/m 6 april om een beetje inzichtelijk te maken hoeveel dagen het duurt. Elke dag een vakje ingekleurd etc. We hadden al gezegd dat er misschien wat dagen bij gaan komen.
Net een hele nieuwe kalender gemaakt met 28 witte vakjes.
Ik weet nog net wat buitenspel (ongeveer) is. Ik weet niks van die sport man. En ik vind er ook geen bal aan als ik heel eerlijk ben.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Huh weet je zeker dat je niet in deze SC wil blijven posten?
zij weet al dat ze op mijn zwarte lijst staat sinds weken terugquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:10 schreef KingRoland het volgende:
mention de mods dan beetje jammer dat jullie over andermans rug praten
We praten niet over voetbal in de SC.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet nog net wat buitenspel (ongeveer) is. Ik weet niks van die sport man. En ik vind er ook geen bal aan als ik heel eerlijk ben.
Ik mag niet lekken maar ik moest lachen om een note.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
zij weet al dat ze op mijn zwarte lijst staat sinds weken terug
Moet kunnen. Ik hoop dat ze mijn grapje wel kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:11 schreef Tjacka het volgende:
Shit
Post geplaatst in COR wat voor hier was
Beetje jeuk aan mijn ballen
in de sc gaat het over verschillende dingen zoals airfryers, de kat van ggmm, lee towers, rotterdam, john de bever, slijptol, corona en k-pop bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet nog net wat buitenspel (ongeveer) is. Ik weet niks van die sport man. En ik vind er ook geen bal aan als ik heel eerlijk ben.
Ja dat weet ik toch niet. Ik zit noooit in deze SCquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
We praten niet over voetbal in de SC.
Ik vrees voor een notequote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moet kunnen. Ik hoop dat ze mijn grapje wel kunnen waarderen.
Kijken hoe lang die post blijf staan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:11 schreef Tjacka het volgende:
Shit
Post geplaatst in COR wat voor hier was
Beetje jeuk aan mijn ballen
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
in de sc gaat het over verschillende dingen zoals airfryers, de kat van ggmm, lee towers, rotterdam, john de bever, slijptol, corona en k-pop bijvoorbeeld
grapjes hou je maar voor buiten CORquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moet kunnen. Ik hoop dat ze mijn grapje wel kunnen waarderen.
Je moet jou ook álles uitleggen he. Jeetje mina.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet. Ik zit noooit in deze SC
https://i.imgur.com/GTo3C8D.gifquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:16 schreef Tjacka het volgende:
@:lange_lans
Ik heb trouwens de onz SC gekaapt met negersex
Hopelijk ben je trots
Neem dan godverdomme geen kinderenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word wel moe van al die ouders op o.a. twitter die nu doen alsof ze een hele zware taak hebben als ze een paar dagen op de kinderen moeten passen.
Kom je uit Limburg of zo?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:11 schreef vosss het volgende:
[..]
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:16 schreef Tjacka het volgende:
@:lange_lans
Ik heb trouwens de onz SC gekaapt met negersex
Hopelijk ben je trots
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word wel moe van al die ouders op o.a. twitter die nu doen alsof ze een hele zware taak hebben als ze een paar dagen op de kinderen moeten passen.
Vertel ons alles!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mijn normale reactie daarop is verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |