"quote:
Ik vind dit dus echt schandalig om chemo's uit te stellen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die man in dat artikel met alvleesklierkanker was net op het journaal. Tegen die mensen wordt nu gezegd dat 6 weken uitstel niks afdoet aan het te verwachten behandelingsresultaat. Dus het liegen ten faveure van het virus is al begonnen.
Jawel.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:36 schreef Pvt.Webster het volgende:
Nog niks gelekt voor de Persco? Duurt lang 😂
https://www.vandale.nl/wa(...)king-ten-faveure-vanquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die man in dat artikel met alvleesklierkanker was net op het journaal. Tegen die mensen wordt nu gezegd dat 6 weken uitstel niks afdoet aan het te verwachten behandelingsresultaat. Dus het liegen ten faveure van het virus is al begonnen.
Dat budget is er nu ook, alleen wordt het niet zo gezien omdat men zich beroep op protocolaire waarden, normen en kunstmatige uitgangspunten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:13 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Jij vindt het realistisch om iedereen een zorgbudget te geven en als dat op is dan ga je maar dood?
lock down tot 2037 dan kan ik gelijk met pensioen :-)quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:36 schreef Pvt.Webster het volgende:
Nog niks gelekt voor de Persco? Duurt lang 😂
Is kanker in geval van volle ic's/ziekenhuizen ook geen contra-indicatie voor behandeling van Covid-19?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:36 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt schandalig om chemo's uit te stellen.
Het is niet voor niets dat iemand met kanker om de zoveel weken chemo krijgt. Dat is heel hard nodig.
18:58quote:
Al geweest.quote:
Oma met mondkapje en handschoenen gespot in supermarkt vandaagquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:35 schreef Zeroku het volgende:
Zojuist de eerste mensen met mondkapjes in het wild gezien
Zouden er meer moeten doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oma met mondkapje en handschoenen gespot in supermarkt vandaag
Het is zeker schandalig als je kijkt dat bepaalde ziekenhuizen nu dus geen drol te doen hebben, in de VS zijn er al veel zorgmedewerkers naar huis gestuurd of hun uren al meer dan gehalveerd.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:36 schreef Markesh het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat iemand met kanker om de zoveel weken chemo krijgt. Dat is heel hard nodig.
Of 10 mei zoals men net zei bij 1Vandaagquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:44 schreef Vault-Boy het volgende:
3 mei dus. Dan weten we dat ook alvast.
ja en anders langer.. korter iedergeval niet ,lijkt me.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:40 schreef RAVW het volgende:
[..]
lock down tot 2037 dan kan ik gelijk met pensioen :-)
grapje maar het is denk tot Mei
ook ivm met de aankomende vakanties
Wat wil je met zo'n opmerking bereiken? Dit wil niemand natuurlijk, maar zijn hele pijnlijke keuzes die artsen moeten maken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:36 schreef Markesh het volgende:
[..]
Nope.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:44 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zouden er meer moeten doen.Wel ook bril erbij?
Waar het om gaat is dat mensen die chemo hard nodig hebben het nu niet gaan krijgen terwijl dat er nu een gedeelte coronapatienten op de IC ligt die de maatregelen aan zijn laars heeft gelapt. Hun krijgen nu behandeling en mensen die uiterst voorzichtig zijn geweest, binnen zijn gebleven krijgen geen nu geen chemo.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Is kanker in geval van volle ic's/ziekenhuizen ook geen contra-indicatie voor behandeling van Covid-19?
Ik denk niet dat er echt ziekenhuizen over zullen zijn om in te richten als SARS-CoV-2-vrije zones waar je middels chemotherapie (ook) het imuumsysteem van patienten grof geweld aan kan doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:44 schreef funnywell het volgende:
[..]
Het is zeker schandalig als je kijkt dat bepaalde ziekenhuizen nu dus geen drol te doen hebben, in de VS zijn er al veel zorgmedewerkers naar huis gestuurd of hun uren al meer dan gehalveerd.
Ze moeten gewoon coronaziekenhuizen gaan inrichten en andere ziekenhuizen gewoon de bestralingen e.d. gewoon door laten gaan. Als die sterven worden ze zeker ook meegenomen in de COVID telling.
Kijk eens naar de cijfers van New York State, daar wonen maar 20 miljoen mensenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:38 schreef Gia het volgende:
Als je naar de aantallen kijkt, dan zie je 2 weken geleden italië 4 x zoveel gevallen hebben dan usa toen. Nu, 2 weken later blijkt dat ook bij het aantal doden zo te zijn, italië 4x zoveel dan de usa.
Dat gaat dus nog wat worden in de us of a...
Ik vind het ook altijd wel wat sneu als na zo'n journaaluitzending vol met ellende dan zo'n weervrouw moet vertellen dat de wind morgen uit het oosten komt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Sportjournaalgenot, in deze tijd nog nooit zo relevant geweest
Lijkt me niet zo heel moeilijk wat ik hiermee bedoel.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:45 schreef trustychords het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n opmerking bereiken? Dit wil niemand natuurlijk, maar zijn hele pijnlijke keuzes die artsen moeten maken.
Met chemo val je niet alleen de kanker maar ook het imuumsysteem aan, vraag is of dat in deze tijd zo heel verstandig is als je geen hermetisch afgesloten verblijf met veilige voedselvoorraad hebt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:48 schreef Markesh het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat mensen die chemo hard nodig hebben het nu niet gaan krijgen terwijl dat er nu een gedeelte coronapatienten op de IC ligt die de maatregelen aan zijn laars heeft gelapt. Hun krijgen nu behandeling en mensen die uiterst voorzichtig zijn geweest, binnen zijn gebleven krijgen geen nu geen chemo.
19:15 hoorde ikquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:51 schreef Silverdigger2 het volgende:
HOE LAAT BEGINT DE PERSCO EN WIE HEEFT EEN YT LINK
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
op welk kanaal kappen ze de vragen niet af?
Dan kun je ze nooit meer behandelen, dat covid blijft nog wel even.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:49 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er echt ziekenhuizen over zullen zijn om in te richten als SARS-CoV-2-vrije zones waar je middels chemotherapie (ook) het imuumsysteem van patienten grof geweld aan kan doen.(Zelfs al werken ziekenhuizen nu al met gescheiden zones.)
https://www.dailymail.co.(...)ents-left-study.html
Neuh, komt toch geen nieuws. Zelfde laken en pak.quote:
Vooral als het gewoon lekker weer is geweestquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel wat sneu als na zo'n journaaluitzending vol met ellende dan zo'n weervrouw moet vertellen dat de wind morgen uit het oosten komt.
Je immuunsysteem is toch al aangetast.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:51 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Met chemo val je niet alleen de kanker maar ook het imuumsysteem aan, vraag is of dat in deze tijd zo heel verstandig is als je geen hermetisch afgesloten verblijf met veilige voedselvoorraad hebt.
Eens, maar dat is nou net het probleem van deze pandemie. De zorg die overspoeld en overbelast zal worden door een tsunami van zeer acute gevallen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:54 schreef Markesh het volgende:
[..]
Je immuunsysteem is toch al aangetast.
Ik vind het iig schandalig.
Prima dat ze coronapatienten helpen maar hou plek over voor kankerpatiënten die hun chemo heel hard nodig hebben
Dan laat je maar wat meer coronalijers dood gaan, iedereen moet evenveel kans krijgen daar mag geen selectie in gebeuren. Of je nu covid/kanker of wat dan ook hebtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Eens, maar dat is nou net het probleem van deze pandemie. De zorg die overspoeld en overbelast zal worden door een tsunami van zeer acute gevallen.
Is die selectie niet de hoogste/meest acute nood? Bij overbelasting eventueel gecombineerd met de beste kansen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:57 schreef funnywell het volgende:
[..]
Dan laat je maar wat meer coronalijers dood gaan, iedereen moet evenveel kans krijgen daar mag geen selectie in gebeuren. Of je nu covid/kanker of wat dan ook hebt
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kijk uit naar de persconferentie van Rutte. Als hij spreekt, voel ik me klein en nederig.
nou nou nouquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kijk uit naar de persconferentie van Rutte. Als hij spreekt, voel ik me klein en nederig.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
Als ie maar niet die andere ministers te veel aan het woord laat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
Ok.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
die hebben dan ook moeite met ademen. Die nog wel zelfstandig kunnen ademen, liggen ergens te creperen in een tentjequote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:59 schreef Landgeld het volgende:
80% van mensen op ic zijn mensen met overgewicht... Tja..
serieus ja, ik denk alleen maar wat een irritante autistquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
en 5 mei een feestjequote:
Hoezo?quote:
Weinig verrassend wanneer je weet dat 50% van de bevolking vanaf een bepaalde leeftijd (ik meen dat iemand hier van de week 18 posttequote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:59 schreef Landgeld het volgende:
80% van mensen op ic zijn mensen met overgewicht... Tja..
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:01 schreef Friday12 het volgende:
Heeft iemand een goede stream? Nos site is echt ruk
18 april is mijn oma jarigquote:
mannen drinken teveel bierquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:01 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Weinig verrassend wanneer je weet dat 50% van de bevolking vanaf een bepaalde leeftijd (ik meen dat iemand hier van de week 18 postte) overgewicht heeft.
Niet vlak voor het weekend, en geen koningsdag dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat is dan nou weer voor vage datum. Doe dan gewoon 1 mei.
Mij ook...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
28 april
Dat is korter dan verwacht door mij
Dat volk wat alle maatregelen niet in acht neemt hoort helemaal geen plek te krijgen op de ICquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:57 schreef funnywell het volgende:
[..]
Dan laat je maar wat meer coronalijers dood gaan, iedereen moet evenveel kans krijgen daar mag geen selectie in gebeuren. Of je nu covid/kanker of wat dan ook hebt
Ze bouwen het steeds verder op...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
28 april
Dat is korter dan verwacht door mij
Maar het betekent niet dat op 29 april de boel open gaat hequote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:01 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Puur egoïsme. Vind het wel lekker zo.
Misschien kunnen we allemaal om 8 uur in de achtertuin of op het balkon het koningslied zingen:quote:
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:02 schreef BlauweTijger het volgende:
28 april wordt ook niet de einddatum hoor jongens
Ja is verwarrendquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:02 schreef tompsv18 het volgende:
Doe dan alles 1 datum, scholen weer anders
I knowquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar het betekent niet dat op 29 april de boel open gaat he
Hoezo? 3 weken erbij.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat is dan nou weer voor vage datum. Doe dan gewoon 1 mei.
Die zeker niet neequote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:02 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dat volk wat alle maatregelen niet in acht neemt hoort helemaal geen plek te krijgen op de IC
De piek zou zo rond 12 april moeten zitten? Denk dat er een heel klein kansje is dat er een paar dingen weer opengaan (en dan meteen weer dicht door de enorme run erop).quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:02 schreef BlauweTijger het volgende:
28 april wordt ook niet de einddatum hoor jongens
Nergens last vanquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:03 schreef MissHobje het volgende:
"en we wassen onze handen stuk "! ja dat zijn ze inmiddels wel..
Hoe ga je aantonen wie wat gedaan en gelaten heeft?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:02 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dat volk wat alle maatregelen niet in acht neemt hoort helemaal geen plek te krijgen op de IC
Dat wordt tegen die tijd echt wel bekend, kan ook gewoon verlengd worden zoals nu.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:04 schreef kilon het volgende:
Wel fijn dat ze aangeven dat na 28 april nog steeds maatregelen zijn. Maar hoe en wat?
Geef dan als datum de laatste zondag in de meivakantie.
is toch gewoon 4 weken precies, vanaf morgen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een rare datum. Tot 28 april, maak dan op zijn minst de week vol.
Leg dat maar eens aan de pipo's in dit topic uit die het een rare datum vindenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Eigenlijk wel logisch opzich die datum. Denk dat ze gewoon telkens afwachten hoe en wat en dan steeds 3 weken erbij. Het is nu ook precies 3 weken erbij.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:05 schreef Snikkelbeer het volgende:
Tjonge jonge jonge, alle OCD/autistische FOK!kers hier die het niet kunnen hebben dat het 28 april is ipv 1 mei.
https://corona.steffie.nl/nl/quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:04 schreef wokkelfok het volgende:
Rutte is overgegaan op Jip en Janneke-taal, zodat de pleps het nu wel kunnen volgen.
Idd dat is nog behapbaar, te lang en mensen gaan scheit hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Eigenlijk wel logisch opzich die datum. Denk dat ze gewoon telkens afwachten hoe en wat en dan steeds 3 weken erbij. Het is nu ook precies 3 weken erbij.
Niet!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hoe ga je aantonen wie wat gedaan en gelaten heeft?
gebiepsquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Gebiepsmatig een beetje een gekke datum, zo midden in de week.
Ja ik ben een beetje een autist
Wacht even, we schakelen zo naar Hugo.quote:
6 april was een maandag...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een rare datum. Tot 28 april, maak dan op zijn minst de week vol.
3 weken en 1 dag tochquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Prima maar dan nog. De maatregelen lopen op een woensdag misschien wel af, (ga er maar vanuit dat het nog verlengd gaat worden) maar tot het weekend zou beter zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
is toch gewoon 4 weken precies, vanaf morgen?
Zonder dat zijn kekke schoentjes in beeld zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wacht even, we schakelen zo naar Hugo.
Waarom danquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Gevoelsmatig een beetje een gekke datum, zo midden in de week.
Ja ik ben een beetje een autist
Ach ja, als je op FOK! zit en post - zonder enige uitzondering - voldoe je daar al aanquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:05 schreef Snikkelbeer het volgende:
Tjonge jonge jonge, alle OCD/autistische FOK!kers hier die het niet kunnen hebben dat het 28 april is ipv 1 mei.
Zekerquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:07 schreef R-woud93 het volgende:
Rutte is een prima leider in tijden van crisis
Hij leest van een blaadje. Dus zal wel goedkomen!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wacht even, we schakelen zo naar Hugo.
Ik heb nooit de datum 7 april gehoord maar zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
7 april en 28 april (21 dagen ja je verwacht het niet) zijn beide op dinsdag
Amsterdam is wel degelijk Nederland, Nederland is niet Amsterdam.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:06 schreef RipCity het volgende:
Gelukkig hebben we Jesse Klaver niet als premiere. Gelukkig is Amsterdam niet Nederland.
Die 6 april was tot en met 6 april. Dus pas de 7e open. Precies 3 weken later is het 28e Ze doen gewoon per 3 weken steeds bekijken.quote:
Iemand haalt 'tot' en 'tot en met' door elkaar jaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:07 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik heb nooit de datum 7 april gehoord maar zal wel aan mij liggen.
Dicht tot 6 april, op 7 april dus open.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:07 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik heb nooit de datum 7 april gehoord maar zal wel aan mij liggen.
Zou hij er niet eens een keer klaar mee zijn? Zeker na deze crisis..quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:08 schreef Newone82 het volgende:
Rutte is wel een held. Die is weer de komende 5 jaar MP door deze crisis.
ja allemaal weer dom VVD gaan stemmenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:08 schreef Newone82 het volgende:
Harry en Tiny kijken ook mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:09 schreef Confetti het volgende:
Ik stoor me aan het simpele taalgebruik.
Hij wordt maar niet ouder. Dus nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou hij er niet eens een keer klaar mee zijn? Zeker na deze crisis..
Is nodig voor het simpele deel van de bevolking.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:09 schreef Confetti het volgende:
'Over enkele weken'quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:09 schreef LTVDK het volgende:
Eindelijk meer testen, het zou tijd worden.
Juist goed voor de 65% tyfus domme mensen in dit landquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:09 schreef Confetti het volgende:
Dat komt omdat jij te slim en geweldig bent voor dit.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:09 schreef Confetti het volgende:
Yep...Bruins is een prima integere kerel, maar is geen crisismanager.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:09 schreef bombmannl het volgende:
Hugo is wel een verbetering tov bruins
Ik ben er blij mee want er was terechte kritiek op de onduidelijke communicatie.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:09 schreef Confetti het volgende:
Held? hou toch op. Hij heeft het in eerste instantie zo ver laten komen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:08 schreef Newone82 het volgende:
kappen ze wel af, door weer te schakelen naar de studioquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:10 schreef tompsv18 het volgende:
Dadelijk weer achterlijke vragen van de journalisten genot
Eindelijk WHOgoden gevolgdquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:09 schreef LTVDK het volgende:
Eindelijk meer testen, het zou tijd worden.
Yes. Ik voor het eerst de komende tweede kamer verkiezingen op VVD stemmen😍quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:09 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
ja allemaal weer do
[..]
ja allemaal weer dom VVD gaan stemmen
Het moet ook nog uit te beelden zijn met handgebaren heaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:09 schreef Confetti het volgende:
Heldere teksten komt omdat ze eerst juist niet duidelijk waren en veel kritiek er op kregenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:10 schreef kilon het volgende:
Hierom is dus dat de VVD in de peilingen zoveel zetels erbij heeft.
Heldere teksten. En daar gaat het nu vooral om, duidelijkheid. Politieke voorkeur is daar nu ondergeschikt aan.
Wel mooi gevondenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
1,5 meter afstand maar we zijn dichterbij dan ooit.
Bij de eerste vraag meteen raakquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:10 schreef tompsv18 het volgende:
Dadelijk weer achterlijke vragen van de journalisten genot
De PVV’ers moeten dit ook snappen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:09 schreef Confetti het volgende:
:’)quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:11 schreef RAVW het volgende:
mooi die laatste zin ...
We moeten afstand houden maar we zijn dichter bij elkaar dan ooit![]()
Die is ondertussen ook een BN'er gewordenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:12 schreef Aquarii het volgende:
Ik zie Rutte en De Jonge niet eens staan, die doventolk heeft mijn volledige focus.
Bedankt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |