@kapiteintje @aTypischquote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker maat
Ik ga morgen alvast de inkopen doen voor het BBQ weekend
Sowquote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:kapiteintje @:atypisch
Nou ja, typisch kan hier weinig van zeggen trouwens.
Gewoon gekookt ei zonder zout, lutser.quote:
Dan laat je het toch gewoon lopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Moet pissen maar geen zin om op te staan.
Ik hoop eigenlijk dat het plaatje wat ik zojuist postte wereldwijd het nieuwe Coronalied wordt.quote:
Als je over hebt kun je dat in je nieuwe Tupperwarebakjes bewaren.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:44 schreef Caland het volgende:
Ik heb zalm in mijn nieuwe airfryer zitten
@:ggmm @:buitendam
En wij moeten het doen met Ellie Lust.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:46 schreef Doublepain het volgende:
In servie is ook een CORnummer uitgebracht
Enige positieve is dat het lekkere wijven zijn.. en in het Engels
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En wij moeten het doen met Ellie Lust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks mis mee
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks mis meeDaar zou ik wel een coronaatje voor willen oplopen.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
@Pumpalovquote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:46 schreef Doublepain het volgende:
In servie is ook een CORnummer uitgebracht
Enige positieve is dat het lekkere wijven zijn.. en in het Engels
[..]De middelste is een shemale?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks mis meeVBL SC influencer
Left, right, behind
Fiki (the singer)quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:pumpalov
Wanneer Bulgarije??
Hoop wel dat Azis en Fiki erin zitten
Ze zouden Servie vertegenwoordigen met de Eurovisionquote:
Fikiquote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks mis mee![]()
Ik denk dat ze natuurlijker zijn op een manier, minder nepquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Doublepain
Leg nog eens uit waarom Kroatische vrouwen beter zijn dan Servische.
Dan toch liever die uit Kosovo.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat ze natuurlijker zijn op een manier, minder nep
Hoezo nep?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat ze natuurlijker zijn op een manier, minder nep
Is gewoon een ander land?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zijn Serviers, vreemde opmerking
Nu is dat geen probleem, je mag nu ff niks stouts tegen Chinezen zeggen. Zodra Sinterklaas er bijna is, dan mag je weer niks over negers zeggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelezen.
Ik wilde reageren met 'Ik probeer altijd genoeg afstand te houden van negers.', maar ik weet niet of dat in 2020 nog wel kan @:donraja ?
Anders laat ik het bij 'gelezen'.
[..]Ik zou niet verbaasd zijn, als het alle 3 kerels blijken te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks mis meeBFF met GGMM
Soms hou ik het allemaal niet meer bijquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu is dat geen probleem, je mag nu ff niks stouts tegen Chinezen zeggen. Zodra Sinterklaas er bijna is, dan mag je weer niks over negers zeggen.
Mwah, die discussie begint tegenwoordig al in juni ofzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu is dat geen probleem, je mag nu ff niks stouts tegen Chinezen zeggen. Zodra Sinterklaas er bijna is, dan mag je weer niks over negers zeggen.
Ongeveer tegelijk met de pepernoten bij Kruidvat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, die discussie begint tegenwoordig al in juni ofzo.
Ik trap die hele airfryer van je naar de Coronaquote:
Het is vrij simpel, als een maand 28 dagen heeft mag je niks over minderheden zeggen. Omgekeerd mogen minderheden niks over blanke Nederlanders zeggen in maanden met 32 dagen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms hou ik het allemaal niet meer bij
Tijd voor koffie!
@:jojoortje
Zalm of stiekem viandellen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:44 schreef Caland het volgende:
Ik heb zalm in mijn nieuwe airfryer zitten
@:ggmm @:buitendam
duidelijk, handig ezelsbruggetjequote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is vrij simpel, als een maand 28 dagen heeft mag je niks over minderheden zeggen. Omgekeerd mogen minderheden niks over blanke Nederlanders zeggen in maanden met 32 dagen.
Ik heb een kleine albert heijn op een steenworp afstand van mijn appartement. Ik verwacht dat ze daar geen viandellen hebben.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net zo roze als de open gespreide kut van je moeder.
Laat het bezorgen vanuit d'n frituur.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een kleine albert heijn op een steenworp afstand van mijn appartement. Ik verwacht dat ze daar geen viandellen hebben.
Heb jij nog tips @:lange_lans ?
Goeie genade.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net zo roze als de open gespreide kut van je moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |