SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Wat een verrassing.quote:
Deze snap ik niet aangezien de moeder van @onlogisch eigenlijk altijd tot het aanbod behoort.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
De meeste mensen kijken eerst naar het aanbod voor ze zich ergens aan committeren. Je lijkt nu net de moeder van @:onlogisch .
Heel mooi grote vriendquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Zipportal het volgende:
Heb een nieuwe gif gemaakt.
[ afbeelding ]
Graag jullie mening.
@:coco.
@:jancees
@:lenny_leonard
@:wereldgozer
@#ANONIEM
coronafeestje zaterdag weet nog niet of ik gaquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:22 schreef Tjacka het volgende:
Net een rondje in het park gelopen! Dat mag eigenlijk helemaal niet!!
Dat mag wel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:22 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:22 schreef Tjacka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door DonRaja op 25-03-2020 16:19:04 ]
quote:
Dat mag.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb de gif van @:zipportal direct opgeslagen bij mijn favorieten.
Prima gifquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Zipportal het volgende: Heb een nieuwe gif gemaakt. [ afbeelding ] Graag jullie mening. @:coco. @:jancees @:lenny_leonard @:wereldgozer @#ANONIEM
Ik had op Zipportal gestemd als user van het jaar bij de VBL awardsquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]jij bent het laatste halfjaar met forse sprongen gestegen op mijn bff lijst.
Erg jammer zelfs.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima gif
Jammer dat ik geen mention kreeg
Komt eraan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:27 schreef Tjacka het volgende:
Kan je ook meer BNW on tour materiaal maken?
junkquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:29 schreef Caland het volgende:
Ik ga beginnen aan mijn 7e bak koffie van vandaag![]()
@:jojoortje @:ggmm @:knetterkrankjorum
Ik vind jou ook een lieve user! Misschien moeten we dat hele voetbal maar cancelen. Dat maakt onze band wel sterker.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had op Zipportal gestemd als user van het jaar bij de VBL awards
Ik dacht dat ik veel koffie dronkquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:29 schreef Caland het volgende:
Ik ga beginnen aan mijn 7e bak koffie van vandaag![]()
@:jojoortje @:ggmm @:knetterkrankjorum
Zeker. maar modjes die door slotjes heenposten zijn eerder regel dan uitzondering.quote:
Prijs van Coke al een beetje gestegen? of valt dat nog mee omdat mensen niet flink hamsterenquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat klopt al is koffie dan wel het minste probleem.
Mijn dealer rekende zaterdag gewoon nog de vaste prijs.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prijs van Coke al een beetje gestegen? of valt dat nog mee omdat mensen niet flink hamsteren
Zou verwachten dat het wat hoger zou zijn nu bijna alle grenzen dicht zijnquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn dealer rekende zaterdag gewoon nog de vaste prijs.
Benieuwd of Henk Bres daar nog een mening over heeft.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haagse markt per direct gesloten, lekker man.
Zal vast wel ja, kut tokkiequote:Op woensdag 25 maart 2020 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd of Henk Bres daar nog een mening over heeft.
Mag wel zo blijvenquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haagse markt per direct gesloten, lekker man.
Wejeldsquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Zipportal het volgende:
Heb een nieuwe gif gemaakt.
[ afbeelding ]
Graag jullie mening.
@:coco.
@:jancees
@:wereldgozer
@#ANONIEM
Nee hoor. Ik heb je moeder een extra fooitje gegeven. Dat is voor haar fijner dan klappenquote:
twitter:henkbres twitterde op woensdag 25-03-2020 om 15:29:37Schaam schaam schaam eurofielen 😔😔😔 https://t.co/AkZyeLjIzS reageer retweet
twitter:henkbres twitterde op woensdag 25-03-2020 om 15:23:40Gaat dat tering suikerfeest nou nog door of niet?? #DTV https://t.co/iX3I0v675x reageer retweet
twitter:henkbres twitterde op woensdag 25-03-2020 om 15:27:01HAAGSE MARKT PER DIRECT DICHT HEHE......👍🏼👍🏼 reageer retweet
Henk heeft maar druk vandaagtwitter:henkbres twitterde op woensdag 25-03-2020 om 15:00:20Niet op de Haagse Markt.....daar word gezegd als Allah het wil dan gaan we maar dood egoïstische klootzakken 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 https://t.co/E0cr3Y9PZr reageer retweet
Geef die debiel een Twitter verbodquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:40 schreef Caland het volgende:
twitter:henkbres twitterde op woensdag 25-03-2020 om 15:29:37Schaam schaam schaam eurofielen 😔😔😔 https://t.co/AkZyeLjIzS reageer retweet
twitter:henkbres twitterde op woensdag 25-03-2020 om 15:23:40Gaat dat tering suikerfeest nou nog door of niet?? #DTV https://t.co/iX3I0v675x reageer retweet
twitter:henkbres twitterde op woensdag 25-03-2020 om 15:27:01HAAGSE MARKT PER DIRECT DICHT HEHE......👍🏼👍🏼 reageer retweet
Henk heeft maar druk vandaagtwitter:henkbres twitterde op woensdag 25-03-2020 om 15:00:20Niet op de Haagse Markt.....daar word gezegd als Allah het wil dan gaan we maar dood egoïstische klootzakken 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 https://t.co/E0cr3Y9PZr reageer retweet
Ik zou hem eerder een verbod op een hartslag geven, maar oké.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geef die debiel een Twitter verbod
Ja ook goed. Hoe zou het met Corretje gaan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou hem eerder een verbod op een hartslag geven, maar oké.
Nu snap ik waarom ze zegt dat werken met verstandelijk gehandicapten zoveel waardering geeftquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb je moeder een extra fooitje gegeven. Dat is voor haar fijner dan klappen
Deze heeft een dubbele betekenis. Erg spitsvondig Mortaxx.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ze zegt dat werken met verstandelijk gehandicapten zoveel waardering geeft
quote:
Lolquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ze zegt dat werken met verstandelijk gehandicapten zoveel waardering geeft
Oeiquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mokerharde comeback. Benieuwd hoe @Tjacka hiervan gaat terugkomenquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokerharde comeback. Benieuwd hoe @:tjacka hiervan gaat terugkomen
koekoekquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat siert je maatquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja niet
Ik kan nu zoals @:onlogisch posts gaan verwijderen, maar soms moet je gewoon je meerdere erkennen
Dat ging niet helemaal lekker hè?quote:
GOEIE GENADE!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De teringquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had wat anders in gedachten, lukt nu even niet. Dan maar iets simpels.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:27 schreef Tjacka het volgende:
Kan je ook meer BNW on tour materiaal maken?
Dit is een oude!!!quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik had wat anders in gedachten, lukt nu even niet. Dan maar iets simpels.
[ afbeelding ]
Toch nog 16,4K mongolen die 'm volgen. Op transport ermee.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:40 schreef Caland het volgende:
Ja ik vond twitter altijd het beste medium maar dat is ook wel aardig verpest door de tokkies en huismoeders.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Toch nog 16,4K mongolen die 'm volgen. Op transport ermee.
Proficiat man. Het is je gegund!quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:09 schreef Doublepain het volgende:
Over twitter gesproken
[ afbeelding ]
Mijlpaaltje jongens
Ook een keer gehad. Verwijderde die lul de tweet waar ik op reageerde.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:09 schreef Doublepain het volgende:
Over twitter gesproken
[ afbeelding ]
Mijlpaaltje jongens
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:09 schreef Doublepain het volgende:
Over twitter gesproken
[ afbeelding ]
Mijlpaaltje jongens
is er nog beeldmateriaal van? Iedereen kan zomaar wat roepen, maar graag willen we dan bewijzen zien.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook een keer gehad. Verwijderde die lul de tweet waar ik op reageerde.
Nou, ik was woedend.
Wrijf maar in de vlek, Lans.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
is er nog beeldmateriaal van? Iedereen kan zomaar wat roepen, maar graag willen we dan bewijzen zien.
Welke?quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb de gif van @:zipportal direct opgeslagen bij mijn favorieten.
Nee nog steeds stabiel op 62quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Proficiat man. Het is je gegund!
Ook veel nieuwe volgers?
Ik heb er zelf niet zo'n last van. Zelf gewoon wat minder randdebielen gaan volgen, en een opheffing van mijn oude account helpt er ook bij.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik vond twitter altijd het beste medium maar dat is ook wel aardig verpest door de tokkies en huismoeders.
Nietwaar @:el-stinho ?
Ik heb de meldingen van likes maar uitgezetquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb er zelf niet zo'n last van. Zelf gewoon wat minder randdebielen gaan volgen, en een opheffing van mijn oude account helpt er ook bij.
Enig irritante vind ik twitteraccounts die vooral en eindeloos je tweets liken en er nooit een reactie op plaatsen. Ik zeg; opsluiten, martelen en hun mobiel afpakken.
Stukje superniger.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb er zelf niet zo'n last van. Zelf gewoon wat minder randdebielen gaan volgen, en een opheffing van mijn oude account helpt er ook bij.
Enig irritante vind ik twitteraccounts die vooral en eindeloos je tweets liken en er nooit een reactie op plaatsen. Ik zeg; opsluiten, martelen en hun mobiel afpakken.
RamboDirkquote:
Moet zeggen dat ik ook een stuk meer like dan reageerquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik reageer wel regelmatig maar ontvang nooit reactie terug. Blijkbaar zijn DBB, Jimmy Driessen en Mees Oomens belangrijk dan oude vrienden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar doel ik niet op. Meer op figuren die nog een willekeurige subtweet gaan zitten liken. Iedere keer gulzig naar het meldingenknopje en dan word je met een dode mus geconfronteerd. Pijnlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik ook een stuk meer like dan reageer
Ik zou je nooit negeren maat, zelfs niet na mijn Twitter succes laatstquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik reageer wel regelmatig maar ontvang nooit reactie terug. Blijkbaar zijn DBB, Jimmy Driessen en Mees Oomens belangrijk dan oude vrienden.
Ik kom wel naar FOK! als ik met jullie wil praten. Mention me op FOK! en dan reageer ik wel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik reageer wel regelmatig maar ontvang nooit reactie terug. Blijkbaar zijn DBB, Jimmy Driessen en Mees Oomens belangrijk dan oude vrienden.
Dank je maat.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zou je nooit negeren maat, zelfs niet na mijn Twitter succes laatst
[ afbeelding ]
Maar ik reageer op jouw voetbalgerelateerde tweets. Daarvoor is op FOK! geen plek.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kom wel naar FOK! als ik met jullie wil praten. Mention me op FOK! en dan reageer ik wel.
belangrijkquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zijn dat je favoriete noten?quote:
Ah, even kijken. Volgens mij heb ik je een keer op de negeerstand gezet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar ik reageer op jouw voetbalgerelateerde tweets. Daarvoor is op FOK! geen plek.
Wow.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah, even kijken. Volgens mij heb ik je een keer op de negeerstand gezet.
lolquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah, even kijken. Volgens mij heb ik je een keer op de negeerstand gezet.
Opgelost.
Blij dat we daar mee gestopt zijn zegquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:31 schreef DonRaja het volgende:
Eén van mijn collega's wil dat iedereen voortaan z'n webcam aanzet bij telcons. Dat ze een end optyft...
klopt maatje maak maar een gebbetje!quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk best gezond. En ik eet er geen kilo's van.
Genotsserie.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:42 schreef aTypisch het volgende:
ik ben weer bijna klaar met sopranosgenot
Ik heb na Top Boy geen tijd gehad om nog een andere serie te kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:42 schreef aTypisch het volgende:
ik ben weer bijna klaar met sopranosgenot
Mensen die wel van het genre houden maar de sopranos niet waarderen zijn echt op geen enkele manier serieus te nemenquote:
Huh, met wie had ik dan laatst een heel gesprek?quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:27 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb ooit een fake twitter account aangemaakt om @:mrstylo te trollen. Verder nooit iets op twitter gedaan.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:52 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
@:Onlogisch https://www.nu.nl/coronav(...)even.html?redirect=1
Dunnoquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Huh, met wie had ik dan laatst een heel gesprek?
Eens. Kutdag.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:53 schreef Caland het volgende:
Nou, ik ben ook wel weer klaar voor vandaag.
Dit was geen heel productieve dag.
Ik heb wel een tijdje lekker in de zon gezeten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:53 schreef Caland het volgende:
Nou, ik ben ook wel weer klaar voor vandaag.
Dit was geen heel productieve dag.
twitter:obk twitterde op woensdag 25-03-2020 om 15:57:51Het Russisch leger trekt Bergamo binnen. In een convooi met hulpgoederen. Wie had dat ooit kunnen bedenken... https://t.co/VYVCrSiLOH reageer retweet
lolwatquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die wel van het genre houden maar de sopranos niet waarderen zijn echt op geen enkele manier serieus te nemen
cc: @:onlogisch
Ook heerlijk met die vlaggen erop.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
PoetinGOATtwitter:obk twitterde op woensdag 25-03-2020 om 15:57:51Het Russisch leger trekt Bergamo binnen. In een convooi met hulpgoederen. Wie had dat ooit kunnen bedenken... https://t.co/VYVCrSiLOH reageer retweet
Sterker nog, hij volgt me niet eens terug. Voor mij de definitieve bevestiging van wat ik al dacht en hier uitsprak. De vriendschap tussen @elstinho en moi is blijkbaar over.quote:
Maar wij moeten Rusland HATEN van de MSM.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
PoetinGOATtwitter:obk twitterde op woensdag 25-03-2020 om 15:57:51Het Russisch leger trekt Bergamo binnen. In een convooi met hulpgoederen. Wie had dat ooit kunnen bedenken... https://t.co/VYVCrSiLOH reageer retweet
quote:
Repostquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat moet sowieso als je als konvooi rijdt, maar Russische vlag is wel baas
twitter:johanovertoom twitterde op woensdag 25-03-2020 om 12:38:33@condorsonny @rivm Sonny, doe even snel de IQ test, neem het getal 150 en trek daar het aantal wc rollen in voorraad van af. reageer retweet
Ah jammer, ik was even in de veronderstelling dat het puur machtsvertoon wasquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:04 schreef Caland het volgende:
twitter:johanovertoom twitterde op woensdag 25-03-2020 om 12:38:33@:condorsonny @:rivm Sonny, doe even snel de IQ test, neem het getal 150 en trek daar het aantal wc rollen in voorraad van af. reageer retweet
Hoeft toch geen nationale vlag te zijn?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou zonder Jandino geklikt hebben.quote:
Geloof alleen voorste en achterste, dus dit is sowieso beetje showenquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah jammer, ik was even in de veronderstelling dat het puur machtsvertoon was
Nee, daarom Russische vlag is baasquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoeft toch geen nationale vlag te zijn?
Nee volgens mij hoeft dat niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoeft toch geen nationale vlag te zijn?
quote:
Over een uur weer honger genot.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
Spinazie, rijst, vis.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
brood met kaasquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Donequote:Op woensdag 25 maart 2020 16:21 schreef Tjacka het volgende:
Ik word zeer vreemd aangekeken in een COR-topic.
COR / Lekker sparen
@:caland @:jancees @:kurk_droog @:leonos
Ik verwacht dat jullie voor mij op komen nu.
waarom kan dat niet?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:27 schreef Doublepain het volgende:
Gvd heb echt zin in een patatje met pindasaus
KK CORONA
Rare cafetaria. Dus als jij een patatje pinda vraagt, krijg je corona?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor je het weet krijg je Corona
Frites atelier is denk ik echt iets wat iedereen één keer doet en daarna niet meer. De friet is volgens mij zelfs 3 keer gefrituurd, althans het doet mij qua textuur heel erg denken aan de triple fried fries in Amerika. Je krijgt dan een hele brosse friet met meer puree-achtige binnenkant. De garneringen zijn daarentegen wel mooi bij het frites atelier, daar kun je niks van zeggen. Maar de doorsnee Belgische frituur met verse friet is gewoon veel lekkerder dan dat rare frites atelier.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:27 schreef Doublepain het volgende:
Gvd heb echt zin in een patatje met pindasaus
KK CORONA
Niet gelezen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Frites atelier is denk ik echt iets wat iedereen één keer doet en daarna niet meer. De friet is volgens mij zelfs 3 keer gefrituurd, althans het doet mij qua textuur heel erg denken aan de triple fried fries in Amerika. Je krijgt dan een hele brosse friet met meer puree-achtige binnenkant. De garneringen zijn daarentegen wel mooi bij het frites atelier, daar kun je niks van zeggen. Maar de doorsnee Belgische frituur met verse friet is gewoon veel lekkerder dan dat rare frites atelier.
Bedankt maat!quote:
Jezus, lees al die shit niet. Stuur linkje danquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt maat!
Ik had achter de schermen ook wel een goed woordje verwacht! Maar je bent zeker bang voor de grote bazen.
Mensen die naar zo’n zaak gaan kan je toch ook gewoon niet serieus nemenquote:
Sorry maat maar ik kan net 1 zin verwerkenquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Frites atelier is denk ik echt iets wat iedereen één keer doet en daarna niet meer. De friet is volgens mij zelfs 3 keer gefrituurd, althans het doet mij qua textuur heel erg denken aan de triple fried fries in Amerika. Je krijgt dan een hele brosse friet met meer puree-achtige binnenkant. De garneringen zijn daarentegen wel mooi bij het frites atelier, daar kun je niks van zeggen. Maar de doorsnee Belgische frituur met verse friet is gewoon veel lekkerder dan dat rare frites atelier.
nooit geweest maar geloof je op je woordquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geweldig nieuws Rens.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:23 schreef RensAjacied het volgende:
Het gaat een stukken beter met mijn opa. Longproblemen waren niet corona gerelateerd. Hij is negatief getest. Fijn voor hem en ons als familie. Stukje rust. Na twee nachten ziekenhuis mag hij weer naar huis.
Klasse maat.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:23 schreef RensAjacied het volgende:
Het gaat een stukken beter met mijn opa. Longproblemen waren niet corona gerelateerd. Hij is negatief getest. Fijn voor hem en ons als familie. Stukje rust. Na twee nachten ziekenhuis mag hij weer naar huis.
Zijn probleemquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sorry maat maar ik kan net 1 zin verwerken
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:23 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:23 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Veiligheidsregio Zeeland Veilig roept mensen op om niet meer naar 112 te bellen als ze groepen zien van meer dan 2 personen.
https://www.ad.nl/dossier(...)-overleden~a3523299/quote:18:36
De 28-jarige Bosschenaar Walter K. heeft vandaag van de politierechter in Den Bosch tien weken cel gekregen, waarvan twee voorwaardelijk. K. hoestte mensen in een rij voor een coffeeshop in het gezicht en bespuugde een agent die hem daarop aansprak. ,,Pas op, corona, corona!", riep K. daarbij. De rechter noemde het 'shockerend'.
De dakloze man stond in de rij voor een coffeeshop in de avond na de persconferentie waarin de minister aankondigde dat alle horeca werd gesloten in verband met de uitbraak van het coronavirus. Hij stond toen, aldus een wijkagent, provocerend in de richting van gezichten van andere mensen in de rij te hoesten. De agent haalde K. uit de rij en stuurde hem weg. Toen K. later terugkwam en hij werd aangehouden, spuugde en hoestte hij de agent in zijn gezicht.
De Bosschenaar zei dat hij het als grap deed. ,,Ik wist toen helemaal niet hoe serieus corona was."
Boooom headshotttquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)-overleden~a3523299/
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/23(...)na-crisisberaad.htmlquote:Aan het begin van de avond wordt een korte update van het kabinet verwacht, dat regulier overleg over de coronacrisis heeft gehad. Grote maatregelen worden niet verwacht.
Pas goed op jezelf jongeman.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb al een uur of twee rode konen.
Hopelijk zet dit niet door.
Ik haal er even een expert bij. @KingRolandquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
bidden makkerquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Op 1?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)na-crisisberaad.html
Genieten van de werken van de Hamstertolk. @:caland
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)na-crisisberaad.html
Genieten van de werken van de Hamstertolk. @:caland
Niet eens geniest of mijn neus gesnoten vandaagquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb vandaag weer eenmaal moeten niezen, ik had je nog getagged.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet eens geniest of mijn neus gesnoten vandaag![]()
Coronavrij zit er voor mij voorlopig nog niet in denk ik.
Sorry, niet gezien. Gelukkig lijkt de ic-capaciteit in Duitsland ruim voldoende te zijn!quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer eenmaal moeten niezen, ik had je nog getagged.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer eenmaal moeten niezen, ik had je nog getagged.
quote:
Rond de 25.000/30.000 bedden las ik ergens.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sorry, niet gezien. Gelukkig lijkt de ic-capaciteit in Duitsland ruim voldoende te zijn!
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Rond de 25.000/30.000 bedden las ik ergens.
quote:
Ze nemen zelfs Italianen op las ik ergens, misschien willen ze al die Brabo's ook hebben, dan krijgen ze Brabant erbij cadeau.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Rond de 25.000/30.000 bedden las ik ergens.
Daar ga ik hoogstpersoonlijk voor liggen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze nemen zelfs Italianen op las ik ergens, misschien willen ze al die Brabo's ook hebben, dan krijgen ze Brabant erbij cadeau.
Echt niemand wil ze hebben. Straks moet het leger ingezet worden om die lui ergens te dumpen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Daar ga ik hoogstpersoonlijk voor liggen.
laat die maar dood gaanquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze nemen zelfs Italianen op las ik ergens, misschien willen ze al die Brabo's ook hebben, dan krijgen ze Brabant erbij cadeau.
Ik heb al voorgesteld om er een muur omheen te bouwen, dan denken ze dat je aan het trollen bent.quote:
quote:Ik kook het water maar voor tandenpoetsen enzo.
Voor alle zekerheid.
picsquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:00 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb fenomenale macaroni gemaakt. Zonder plak kaas bovenop.
ik zeg niks meer over dat topicquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb al voorgesteld om er een muur omheen te bouwen, dan denken ze dat je aan het trollen bent.
Dat topic blijft af en toe toch wel genieten.
[..]
dat is echt jouw probleemquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:00 schreef Buitendam het volgende:
Lockdownparties, kaartavondjes. Topvermaakquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:04 schreef VraagWatJeWil het volgende:
hartverscheurend overigens, om iemand afscheid te horen nemen van zijn vrouw, via de telefoon omdat niemand aanwezig mag zijn. Niet wetende of ze het overleven en ooit hun vrouw / kinderen ed terug kunnen zien
Macaroni is pasta voor kinderen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:00 schreef Buitendam het volgende:
Morgen weer even hardlopenquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lockdownparties, kaartavondjes. Topvermaak
Een ideale maaltijd dus voor mensen die geen maatschappelijke verantwoordelijkheid op zich willen nemen.quote:
voel je je echt stoer ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lockdownparties, kaartavondjes. Topvermaak
Nee hoor. Zaterdag gewoon weer kaarten met de mensen die ik vrijwel elk weekend en geregeld doordeweeks zie. Zie daar het probleem niet zo inquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben blij dat je je gedrag al hebt aangepast en ons gewoon stilzwijgend gelijk geeft.
Je weet dat bijeenkomsten verboden zijn? Ik dacht dat jij alleen dingen deed die niet verboden zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor. Zaterdag gewoon weer kaarten met de mensen die ik vrijwel elk weekend en geregeld doordeweeks zie. Zie daar het probleem niet zo in
Ik ook nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor. Zaterdag gewoon weer kaarten met de mensen die ik vrijwel elk weekend en geregeld doordeweeks zie. Zie daar het probleem niet zo in
Het is dan ook geen bijeenkomst, we doen gewoon aan klaverjassen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat bijeenkomsten verboden zijn? Ik dacht dat jij alleen dingen deed die niet verboden zijn.
De galg zal nu wel wachten voor calandquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat bijeenkomsten verboden zijn? Ik dacht dat jij alleen dingen deed die niet verboden zijn.
Neuh, het is alleen erg egoïstisch dat hij notabene vrienden heeft die straks op leven en dood moeten beslissen en dat hij vrolijk doorgaat voor zijn eigen amusement.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De galg zal nu wel wachten voor caland
Amusement staat altijd hoger dan de dood.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neuh, het is alleen erg egoïstisch dat hij notabene vrienden heeft die straks op leven en dood moeten beslissen en dat hij vrolijk doorgaat voor zijn eigen amusement.
Maar gaat je haat in dezen dan uit naar toepen of eigenlijk die gozer?quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:14 schreef Caland het volgende:
Of toepen als die ene gozer die niet kan kaarten toevallig ook langskomt
Beiden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar gaat je haat in dezen dan uit naar toepen of eigenlijk die gozer?
Gelukkig maar, ik schrok al een beetjequote:Op woensdag 25 maart 2020 19:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volkorenpenne. Maar ik noem dat allemaal macaroni.
Ja, geen reden eigenlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik schrok al een beetje
En wtf, waarom
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Goed nieuws boys, mijn rode konen zijn aan het wegtrekken.
So there is a God.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm. Ik heb je hoog zitten dus ik zie het maar door de vingers.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker maatquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Goed nieuws boys, mijn rode konen zijn aan het wegtrekken.
So there is a God.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]waar vanavond je nieuwe gif toepassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Saskia Belleman bij Op1 vanavond.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
waar vanavond je nieuwe gif toepassen
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Saskia Belleman bij Op1 vanavond.
Niet COR-topicquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Saskia Belleman bij Op1 vanavond.
Dan lijk je niet op je moeder.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb niet het geduld voor spelletjes
Mensen vinden al snel iets debiel als ze er niet capabel voor zijn tjacka. Dat is een soort natuurlijke ontkenning.quote:
Je moet er maar zin in hebben Caland. Mij boeit het erg weinig of ik win of verlies, waarom zou ik dan zo'n spelletje spelen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen vinden al snel iets debiel als ze er niet capabel voor zijn tjacka. Dat is een soort natuurlijke ontkenning.
Ja ik vind de meeste kaartspellen ook juist wel leuk omdat het niet zwart/wit om winnen of verliezen draait. Ik ben zelf ook niet echt een spelletjesmens.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je moet er maar zin in hebben Caland. Mij boeit het erg weinig of ik win of verlies, waarom zou ik dan zo'n spelletje spelen.
Het casino vind ik wel erg leuk!quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik vind de meeste kaartspellen ook juist wel leuk omdat het niet zwart/wit om winnen of verliezen draait. Ik ben zelf ook niet echt een spelletjesmens.
We hadden hetzelfde youtube filmpje gepost zag ik.quote:
Pokertoernooitjes in Holland Casino zijn wel redelijk legendarisch.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer geen flikker aan.
Niemand vraagt jou watquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Pokertoernooitjes in Holland Casino zijn wel redelijk legendarisch.
Maak je niet druk, Niekquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Even je waffel tegen Elan of je krijgt kopstoot, ok?
Hou je bek tegen Tjacka of je krijgt kopstoot, ok?quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Even je waffel tegen Elan of je krijgt kopstoot, ok?
Nooit aan meegedaan eigenlijk, gaat ook best vlot begreep ik ooit. Naar mijn smaak danquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Elan doet altijd vervelend tegen iedereen met zijn grote smoelquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
We moeten het met z'n allen doen in deze tijden, of nou ja, juist niet, maar je begrijpt wat ik bedoel @:Tjacka
Nee jij, met je kop.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hou je bek tegen Tjacka of je krijgt kopstoot, ok?
De grens is nog open hè pik, ik kan over vijf kilometer raak schieten met een shotgun.quote:
Elan in het casino.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Regionale spreektaal.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:51 schreef Buitendam het volgende:
Ik zal Rode Konen moeten opzoeken. Ben ik erg wereldvreemd dat ik daar nooit van heb gehoord?
Nee hoorquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:51 schreef Buitendam het volgende:
Ik zal Rode Konen moeten opzoeken. Ben ik erg wereldvreemd dat ik daar nooit van heb gehoord?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:51 schreef Buitendam het volgende:
Nee, dat is waar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik heb ook niet de moeite genomen om het op te zoeken aangezien ik @:befbekje toch al niet serieus nam
#voorniemandbangquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De grens is nog open hè pik, ik kan over vijf kilometer raak schieten met een shotgun.
Dat je het effe weet.
Jij bent laag intellectueel, dat is jouw probleem.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik heb ook niet de moeite genomen om het op te zoeken aangezien ik @:befbekje toch al niet serieus nam
Wtfquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Elan doet altijd vervelend tegen iedereen met zijn grote smoel
Wow kalm.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:54 schreef Buitendam het volgende:
Ah, rode konen betekent dat je een lelijke kankermuil hebt. Ben je mooi klaar mee, Niek!
Die heeft hij toevallig op Ziggo voorbij zien komen en meteen idolaat.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij bent laag intellectueel, dat is jouw probleem.
Met je Batistuta.
Jeetje.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:54 schreef Buitendam het volgende:
Ah, rode konen betekent dat je een lelijke kankermuil hebt. Ben je mooi klaar mee, Niek!
Rustaaaagquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:54 schreef Buitendam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |