Deze heeft een dubbele betekenis. Erg spitsvondig Mortaxx.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ze zegt dat werken met verstandelijk gehandicapten zoveel waardering geeft

quote:

Lolquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ze zegt dat werken met verstandelijk gehandicapten zoveel waardering geeft

Oeiquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]

Mokerharde comeback. Benieuwd hoe @Tjacka hiervan gaat terugkomenquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]

Ja nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokerharde comeback. Benieuwd hoe @:tjacka hiervan gaat terugkomen

koekoekquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]

Dat siert je maatquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja niet
Ik kan nu zoals @:onlogisch posts gaan verwijderen, maar soms moet je gewoon je meerdere erkennen

Dat ging niet helemaal lekker hè?quote:

GOEIE GENADE!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]

De teringquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]

Ik had wat anders in gedachten, lukt nu even niet. Dan maar iets simpels.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:27 schreef Tjacka het volgende:
Kan je ook meer BNW on tour materiaal maken?

Dit is een oude!!!quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik had wat anders in gedachten, lukt nu even niet. Dan maar iets simpels.
[ afbeelding ]

Toch nog 16,4K mongolen die 'm volgen. Op transport ermee.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:40 schreef Caland het volgende:
twitter:henkbres twitterde op woensdag 25-03-2020 om 15:29:37Schaam schaam schaam eurofielen 😔😔😔 https://t.co/AkZyeLjIzS reageer retweet
twitter:henkbres twitterde op woensdag 25-03-2020 om 15:23:40Gaat dat tering suikerfeest nou nog door of niet?? #DTV https://t.co/iX3I0v675x reageer retweet
twitter:henkbres twitterde op woensdag 25-03-2020 om 15:27:01HAAGSE MARKT PER DIRECT DICHT HEHE......👍🏼👍🏼 reageer retweet
Henk heeft maar druk vandaagtwitter:henkbres twitterde op woensdag 25-03-2020 om 15:00:20Niet op de Haagse Markt.....daar word gezegd als Allah het wil dan gaan we maar dood egoïstische klootzakken 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 https://t.co/E0cr3Y9PZr reageer retweet

Ja ik vond twitter altijd het beste medium maar dat is ook wel aardig verpest door de tokkies en huismoeders.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Toch nog 16,4K mongolen die 'm volgen. Op transport ermee.

Proficiat man. Het is je gegund!quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:09 schreef Doublepain het volgende:
Over twitter gesproken
[ afbeelding ]
Mijlpaaltje jongens

Ook een keer gehad. Verwijderde die lul de tweet waar ik op reageerde.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:09 schreef Doublepain het volgende:
Over twitter gesproken
[ afbeelding ]
Mijlpaaltje jongens

Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:09 schreef Doublepain het volgende:
Over twitter gesproken
[ afbeelding ]
Mijlpaaltje jongens

is er nog beeldmateriaal van? Iedereen kan zomaar wat roepen, maar graag willen we dan bewijzen zien.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook een keer gehad. Verwijderde die lul de tweet waar ik op reageerde.
Nou, ik was woedend.

Wrijf maar in de vlek, Lans.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
is er nog beeldmateriaal van? Iedereen kan zomaar wat roepen, maar graag willen we dan bewijzen zien.

Welke?quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb de gif van @:zipportal direct opgeslagen bij mijn favorieten.

Nee nog steeds stabiel op 62quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Proficiat man. Het is je gegund!
Ook veel nieuwe volgers?

Ik heb er zelf niet zo'n last van. Zelf gewoon wat minder randdebielen gaan volgen, en een opheffing van mijn oude account helpt er ook bij.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik vond twitter altijd het beste medium maar dat is ook wel aardig verpest door de tokkies en huismoeders.
Nietwaar @:el-stinho ?

Ik heb de meldingen van likes maar uitgezetquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb er zelf niet zo'n last van. Zelf gewoon wat minder randdebielen gaan volgen, en een opheffing van mijn oude account helpt er ook bij.
Enig irritante vind ik twitteraccounts die vooral en eindeloos je tweets liken en er nooit een reactie op plaatsen. Ik zeg; opsluiten, martelen en hun mobiel afpakken.

Stukje superniger.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb er zelf niet zo'n last van. Zelf gewoon wat minder randdebielen gaan volgen, en een opheffing van mijn oude account helpt er ook bij.
Enig irritante vind ik twitteraccounts die vooral en eindeloos je tweets liken en er nooit een reactie op plaatsen. Ik zeg; opsluiten, martelen en hun mobiel afpakken.

RamboDirkquote:

Moet zeggen dat ik ook een stuk meer like dan reageerquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]

Ik reageer wel regelmatig maar ontvang nooit reactie terug. Blijkbaar zijn DBB, Jimmy Driessen en Mees Oomens belangrijk dan oude vrienden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]

Daar doel ik niet op. Meer op figuren die nog een willekeurige subtweet gaan zitten liken. Iedere keer gulzig naar het meldingenknopje en dan word je met een dode mus geconfronteerd. Pijnlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik ook een stuk meer like dan reageer

Ik zou je nooit negeren maat, zelfs niet na mijn Twitter succes laatstquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik reageer wel regelmatig maar ontvang nooit reactie terug. Blijkbaar zijn DBB, Jimmy Driessen en Mees Oomens belangrijk dan oude vrienden.

Ik kom wel naar FOK! als ik met jullie wil praten. Mention me op FOK! en dan reageer ik wel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik reageer wel regelmatig maar ontvang nooit reactie terug. Blijkbaar zijn DBB, Jimmy Driessen en Mees Oomens belangrijk dan oude vrienden.

Dank je maat.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zou je nooit negeren maat, zelfs niet na mijn Twitter succes laatst
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |