Hoeft toch geen nationale vlag te zijn?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat moet sowieso als je als konvooi rijdt, maar Russische vlag is wel baas
Zou zonder Jandino geklikt hebben.quote:
Geloof alleen voorste en achterste, dus dit is sowieso beetje showenquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah jammer, ik was even in de veronderstelling dat het puur machtsvertoon was
Nee, daarom Russische vlag is baasquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoeft toch geen nationale vlag te zijn?
Nee volgens mij hoeft dat niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoeft toch geen nationale vlag te zijn?
quote:
Over een uur weer honger genot.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
Spinazie, rijst, vis.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
brood met kaasquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Donequote:Op woensdag 25 maart 2020 16:21 schreef Tjacka het volgende:
Ik word zeer vreemd aangekeken in een COR-topic.
COR / Lekker sparen
@:caland @:jancees @:kurk_droog @:leonos
Ik verwacht dat jullie voor mij op komen nu.
waarom kan dat niet?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:27 schreef Doublepain het volgende:
Gvd heb echt zin in een patatje met pindasaus
KK CORONA
Rare cafetaria. Dus als jij een patatje pinda vraagt, krijg je corona?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor je het weet krijg je Corona
Frites atelier is denk ik echt iets wat iedereen één keer doet en daarna niet meer. De friet is volgens mij zelfs 3 keer gefrituurd, althans het doet mij qua textuur heel erg denken aan de triple fried fries in Amerika. Je krijgt dan een hele brosse friet met meer puree-achtige binnenkant. De garneringen zijn daarentegen wel mooi bij het frites atelier, daar kun je niks van zeggen. Maar de doorsnee Belgische frituur met verse friet is gewoon veel lekkerder dan dat rare frites atelier.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:27 schreef Doublepain het volgende:
Gvd heb echt zin in een patatje met pindasaus
KK CORONA
Niet gelezen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Frites atelier is denk ik echt iets wat iedereen één keer doet en daarna niet meer. De friet is volgens mij zelfs 3 keer gefrituurd, althans het doet mij qua textuur heel erg denken aan de triple fried fries in Amerika. Je krijgt dan een hele brosse friet met meer puree-achtige binnenkant. De garneringen zijn daarentegen wel mooi bij het frites atelier, daar kun je niks van zeggen. Maar de doorsnee Belgische frituur met verse friet is gewoon veel lekkerder dan dat rare frites atelier.
Bedankt maat!quote:
Jezus, lees al die shit niet. Stuur linkje danquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt maat!
Ik had achter de schermen ook wel een goed woordje verwacht! Maar je bent zeker bang voor de grote bazen.
Mensen die naar zo’n zaak gaan kan je toch ook gewoon niet serieus nemenquote:
Sorry maat maar ik kan net 1 zin verwerkenquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Frites atelier is denk ik echt iets wat iedereen één keer doet en daarna niet meer. De friet is volgens mij zelfs 3 keer gefrituurd, althans het doet mij qua textuur heel erg denken aan de triple fried fries in Amerika. Je krijgt dan een hele brosse friet met meer puree-achtige binnenkant. De garneringen zijn daarentegen wel mooi bij het frites atelier, daar kun je niks van zeggen. Maar de doorsnee Belgische frituur met verse friet is gewoon veel lekkerder dan dat rare frites atelier.
nooit geweest maar geloof je op je woordquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geweldig nieuws Rens.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:23 schreef RensAjacied het volgende:
Het gaat een stukken beter met mijn opa. Longproblemen waren niet corona gerelateerd. Hij is negatief getest. Fijn voor hem en ons als familie. Stukje rust. Na twee nachten ziekenhuis mag hij weer naar huis.
Klasse maat.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:23 schreef RensAjacied het volgende:
Het gaat een stukken beter met mijn opa. Longproblemen waren niet corona gerelateerd. Hij is negatief getest. Fijn voor hem en ons als familie. Stukje rust. Na twee nachten ziekenhuis mag hij weer naar huis.
Zijn probleemquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sorry maat maar ik kan net 1 zin verwerken
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:23 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:23 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Veiligheidsregio Zeeland Veilig roept mensen op om niet meer naar 112 te bellen als ze groepen zien van meer dan 2 personen.
https://www.ad.nl/dossier(...)-overleden~a3523299/quote:18:36
De 28-jarige Bosschenaar Walter K. heeft vandaag van de politierechter in Den Bosch tien weken cel gekregen, waarvan twee voorwaardelijk. K. hoestte mensen in een rij voor een coffeeshop in het gezicht en bespuugde een agent die hem daarop aansprak. ,,Pas op, corona, corona!", riep K. daarbij. De rechter noemde het 'shockerend'.
De dakloze man stond in de rij voor een coffeeshop in de avond na de persconferentie waarin de minister aankondigde dat alle horeca werd gesloten in verband met de uitbraak van het coronavirus. Hij stond toen, aldus een wijkagent, provocerend in de richting van gezichten van andere mensen in de rij te hoesten. De agent haalde K. uit de rij en stuurde hem weg. Toen K. later terugkwam en hij werd aangehouden, spuugde en hoestte hij de agent in zijn gezicht.
De Bosschenaar zei dat hij het als grap deed. ,,Ik wist toen helemaal niet hoe serieus corona was."
Boooom headshotttquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)-overleden~a3523299/
[ afbeelding ]
@:lenny_leonard
https://nos.nl/artikel/23(...)na-crisisberaad.htmlquote:Aan het begin van de avond wordt een korte update van het kabinet verwacht, dat regulier overleg over de coronacrisis heeft gehad. Grote maatregelen worden niet verwacht.
Pas goed op jezelf jongeman.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb al een uur of twee rode konen.
Hopelijk zet dit niet door.
Ik haal er even een expert bij. @KingRolandquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
bidden makkerquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |