Maar ik reageer op jouw voetbalgerelateerde tweets. Daarvoor is op FOK! geen plek.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kom wel naar FOK! als ik met jullie wil praten. Mention me op FOK! en dan reageer ik wel.
belangrijkquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik reageer wel regelmatig maar ontvang nooit reactie terug. Blijkbaar zijn DBB, Jimmy Driessen en Mees Oomens belangrijk dan oude vrienden.
Zijn dat je favoriete noten?quote:
Ah, even kijken. Volgens mij heb ik je een keer op de negeerstand gezet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar ik reageer op jouw voetbalgerelateerde tweets. Daarvoor is op FOK! geen plek.
Wow.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah, even kijken. Volgens mij heb ik je een keer op de negeerstand gezet.
lolquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah, even kijken. Volgens mij heb ik je een keer op de negeerstand gezet.
Opgelost.
Blij dat we daar mee gestopt zijn zegquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:31 schreef DonRaja het volgende:
Eén van mijn collega's wil dat iedereen voortaan z'n webcam aanzet bij telcons. Dat ze een end optyft...
klopt maatje maak maar een gebbetje!quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk best gezond. En ik eet er geen kilo's van.
Genotsserie.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:42 schreef aTypisch het volgende:
ik ben weer bijna klaar met sopranosgenot
Ik heb na Top Boy geen tijd gehad om nog een andere serie te kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:42 schreef aTypisch het volgende:
ik ben weer bijna klaar met sopranosgenot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |