Op 1?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)na-crisisberaad.html
Genieten van de werken van de Hamstertolk. @:caland
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)na-crisisberaad.html
Genieten van de werken van de Hamstertolk. @:caland
Niet eens geniest of mijn neus gesnoten vandaagquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb al een uur of twee rode konen.
Hopelijk zet dit niet door.
Ik heb vandaag weer eenmaal moeten niezen, ik had je nog getagged.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet eens geniest of mijn neus gesnoten vandaag![]()
Coronavrij zit er voor mij voorlopig nog niet in denk ik.
Sorry, niet gezien. Gelukkig lijkt de ic-capaciteit in Duitsland ruim voldoende te zijn!quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer eenmaal moeten niezen, ik had je nog getagged.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer eenmaal moeten niezen, ik had je nog getagged.
quote:
Rond de 25.000/30.000 bedden las ik ergens.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sorry, niet gezien. Gelukkig lijkt de ic-capaciteit in Duitsland ruim voldoende te zijn!
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Rond de 25.000/30.000 bedden las ik ergens.
quote:
Ze nemen zelfs Italianen op las ik ergens, misschien willen ze al die Brabo's ook hebben, dan krijgen ze Brabant erbij cadeau.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Rond de 25.000/30.000 bedden las ik ergens.
Daar ga ik hoogstpersoonlijk voor liggen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze nemen zelfs Italianen op las ik ergens, misschien willen ze al die Brabo's ook hebben, dan krijgen ze Brabant erbij cadeau.
Echt niemand wil ze hebben. Straks moet het leger ingezet worden om die lui ergens te dumpen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Daar ga ik hoogstpersoonlijk voor liggen.
laat die maar dood gaanquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze nemen zelfs Italianen op las ik ergens, misschien willen ze al die Brabo's ook hebben, dan krijgen ze Brabant erbij cadeau.
Ik heb al voorgesteld om er een muur omheen te bouwen, dan denken ze dat je aan het trollen bent.quote:
quote:Ik kook het water maar voor tandenpoetsen enzo.
Voor alle zekerheid.
picsquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:00 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb fenomenale macaroni gemaakt. Zonder plak kaas bovenop.
ik zeg niks meer over dat topicquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb al voorgesteld om er een muur omheen te bouwen, dan denken ze dat je aan het trollen bent.
Dat topic blijft af en toe toch wel genieten.
[..]
dat is echt jouw probleemquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:00 schreef Buitendam het volgende:
Lockdownparties, kaartavondjes. Topvermaakquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:04 schreef VraagWatJeWil het volgende:
hartverscheurend overigens, om iemand afscheid te horen nemen van zijn vrouw, via de telefoon omdat niemand aanwezig mag zijn. Niet wetende of ze het overleven en ooit hun vrouw / kinderen ed terug kunnen zien
Macaroni is pasta voor kinderen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:00 schreef Buitendam het volgende:
Morgen weer even hardlopenquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lockdownparties, kaartavondjes. Topvermaak
Een ideale maaltijd dus voor mensen die geen maatschappelijke verantwoordelijkheid op zich willen nemen.quote:
voel je je echt stoer ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lockdownparties, kaartavondjes. Topvermaak
Nee hoor. Zaterdag gewoon weer kaarten met de mensen die ik vrijwel elk weekend en geregeld doordeweeks zie. Zie daar het probleem niet zo inquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben blij dat je je gedrag al hebt aangepast en ons gewoon stilzwijgend gelijk geeft.
Je weet dat bijeenkomsten verboden zijn? Ik dacht dat jij alleen dingen deed die niet verboden zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor. Zaterdag gewoon weer kaarten met de mensen die ik vrijwel elk weekend en geregeld doordeweeks zie. Zie daar het probleem niet zo in
Ik ook nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor. Zaterdag gewoon weer kaarten met de mensen die ik vrijwel elk weekend en geregeld doordeweeks zie. Zie daar het probleem niet zo in
Het is dan ook geen bijeenkomst, we doen gewoon aan klaverjassen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat bijeenkomsten verboden zijn? Ik dacht dat jij alleen dingen deed die niet verboden zijn.
De galg zal nu wel wachten voor calandquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat bijeenkomsten verboden zijn? Ik dacht dat jij alleen dingen deed die niet verboden zijn.
Neuh, het is alleen erg egoïstisch dat hij notabene vrienden heeft die straks op leven en dood moeten beslissen en dat hij vrolijk doorgaat voor zijn eigen amusement.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De galg zal nu wel wachten voor caland
Amusement staat altijd hoger dan de dood.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neuh, het is alleen erg egoïstisch dat hij notabene vrienden heeft die straks op leven en dood moeten beslissen en dat hij vrolijk doorgaat voor zijn eigen amusement.
Maar gaat je haat in dezen dan uit naar toepen of eigenlijk die gozer?quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:14 schreef Caland het volgende:
Of toepen als die ene gozer die niet kan kaarten toevallig ook langskomt
Beiden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar gaat je haat in dezen dan uit naar toepen of eigenlijk die gozer?
Gelukkig maar, ik schrok al een beetjequote:Op woensdag 25 maart 2020 19:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volkorenpenne. Maar ik noem dat allemaal macaroni.
Ja, geen reden eigenlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik schrok al een beetje
En wtf, waarom
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Goed nieuws boys, mijn rode konen zijn aan het wegtrekken.
So there is a God.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm. Ik heb je hoog zitten dus ik zie het maar door de vingers.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |