Op 1?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)na-crisisberaad.html
Genieten van de werken van de Hamstertolk. @:caland
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)na-crisisberaad.html
Genieten van de werken van de Hamstertolk. @:caland
Niet eens geniest of mijn neus gesnoten vandaagquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb al een uur of twee rode konen.
Hopelijk zet dit niet door.
Ik heb vandaag weer eenmaal moeten niezen, ik had je nog getagged.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet eens geniest of mijn neus gesnoten vandaag![]()
Coronavrij zit er voor mij voorlopig nog niet in denk ik.
Sorry, niet gezien. Gelukkig lijkt de ic-capaciteit in Duitsland ruim voldoende te zijn!quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer eenmaal moeten niezen, ik had je nog getagged.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer eenmaal moeten niezen, ik had je nog getagged.
quote:
Rond de 25.000/30.000 bedden las ik ergens.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sorry, niet gezien. Gelukkig lijkt de ic-capaciteit in Duitsland ruim voldoende te zijn!
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Rond de 25.000/30.000 bedden las ik ergens.
quote:
Ze nemen zelfs Italianen op las ik ergens, misschien willen ze al die Brabo's ook hebben, dan krijgen ze Brabant erbij cadeau.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Rond de 25.000/30.000 bedden las ik ergens.
Daar ga ik hoogstpersoonlijk voor liggen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze nemen zelfs Italianen op las ik ergens, misschien willen ze al die Brabo's ook hebben, dan krijgen ze Brabant erbij cadeau.
Echt niemand wil ze hebben. Straks moet het leger ingezet worden om die lui ergens te dumpen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Daar ga ik hoogstpersoonlijk voor liggen.
laat die maar dood gaanquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze nemen zelfs Italianen op las ik ergens, misschien willen ze al die Brabo's ook hebben, dan krijgen ze Brabant erbij cadeau.
Ik heb al voorgesteld om er een muur omheen te bouwen, dan denken ze dat je aan het trollen bent.quote:
quote:Ik kook het water maar voor tandenpoetsen enzo.
Voor alle zekerheid.
picsquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:00 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb fenomenale macaroni gemaakt. Zonder plak kaas bovenop.
ik zeg niks meer over dat topicquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb al voorgesteld om er een muur omheen te bouwen, dan denken ze dat je aan het trollen bent.
Dat topic blijft af en toe toch wel genieten.
[..]
dat is echt jouw probleemquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:00 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb fenomenale macaroni gemaakt. Zonder plak kaas bovenop.
Lockdownparties, kaartavondjes. Topvermaakquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:04 schreef VraagWatJeWil het volgende:
hartverscheurend overigens, om iemand afscheid te horen nemen van zijn vrouw, via de telefoon omdat niemand aanwezig mag zijn. Niet wetende of ze het overleven en ooit hun vrouw / kinderen ed terug kunnen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |