Dat was echt zo'n mooie tijd!quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan me hier weinig bij voorstellen.
Overtreffende trap van hoe jij continu over Cali loopt te kwijlen. Zo erg dus.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het was hilarischquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Overtreffende trap van hoe jij continu over Cali loopt te kwijlen. Zo erg dus.
Poeh. Dan had hij het echt zwaar te pakken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dino die à la Faxie metquote:
Ja dit, en hij zei soms iets aardigs!quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dino die à la Faxie metposts kwam enzo.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onmogelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dino die à la Faxie metposts kwam enzo.
In dat perspectief bezien is het voetstuk waarop jij Cali zet niet heel hoog nee.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Poeh. Dan had hij het echt zwaar te pakken.
Zoals: halloquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dit, en hij zei soms iets aardigs!
Heb jij het zwaar te pakken danquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Poeh. Dan had hij het echt zwaar te pakken.
Soms wel een hele dag lang zelfs.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dit, en hij zei soms iets aardigs!
Ja, het is allemaal een beetje fake, maar Barry maakt alles goedquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:12 schreef Samzz het volgende:
Ik was vergeten hoe leuk Storage Wars is als je je de tyfus verveelt.
Yeeep! garabox voor $2000 gekocht > oude boormachine gevonden > daar kan ik nog wel $500 voor krijgen > kassa rinkelt > dikke winst voor de koper.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:12 schreef Samzz het volgende:
Ik was vergeten hoe leuk Storage Wars is als je je de tyfus verveelt.
Ik vind wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yeeep! garabox voor $2000 gekocht > oude boormachine gevonden > daar kan ik nog wel $500 voor krijgen > kassa rinkelt > dikke winst voor de koper.
Mhoa; niet mijn ding.
heel erg fake bedoel je.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal een beetje fake, maar Barry maakt alles goed.
Ik ga uit van gelijkwaardigheid. Kan ze ook niet zo hoog vallen van haar voetstuk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat perspectief bezien is het voetstuk waarop jij Cali zet niet heel hoog nee.
Denk dat ik quarantaine moet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb jij het zwaar te pakken dan
Als ze dr grote muil dichthoudt is ze wel ok jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel erg fake bedoel je.
Maar Brandy
Ik heb liever Border Security waarbij een Aziaat weer een vogelnestje meeneemt naar Australië.quote:
dat geldt voor heel veel mensen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze dr grote muil dichthoudt is ze wel ok ja.
Wat ze ook tegen je zeggen; uiteindelijk wil een vrouw worden bewonderd niet als gelijkwaardig worden behandeld.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga uit van gelijkwaardigheid. Kan ze ook niet zo hoog vallen van haar voetstuk.
Jon Tafferquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:17 schreef HeatWave het volgende:
Ach, we hebben anders nog Bar rescue, restaurant impossible, Ramseys 24 hours to hell and back, etc etc.
Ja joh, weet ikquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal een beetje fake, maar Barry maakt alles goed.
Ja joh, net een Makita klopboor die volgens pipo 150 dollar op moet brengen, dat is wel optimistisch want hij was echt niet nieuw.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yeeep! garabox voor $2000 gekocht > oude boormachine gevonden > daar kan ik nog wel $500 voor krijgen > kassa rinkelt > dikke winst voor de koper.
Mhoa; niet mijn ding.
Samen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik quarantaine moet.
Oja! Ook grappig!quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb liever Border Security waarbij een Aziaat weer een vogelnestje meeneemt naar Australië.
Dat is lang geledenquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Straks gaat Cali nog vertellen dat ze Pawn Stars graag kijkt
Zo stel ik mij Dino altijd voor als hij niet in een kusjekroelbui is. Ook qua uiterlijk trouwens.quote:
Jaaaa leuk man! Net als Hardcore Pawnquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Straks gaat Cali nog vertellen dat ze Pawn Stars graag kijkt
ik denk bij het kijken van dat programma vaak "ach de dollar zal vast heel laag staan" maar dat valt toch best tegen..quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja joh, weet ik. Maar het is best prima vermaak.
[..]
Ja joh, net een Makita klopboor die volgens pipo 150 dollar op moet brengen, dat is wel optimistisch want hij was echt niet nieuw.
Maar ik vind het wel echt vermakelijk en er komen soms best wat toffe dingen voorbij.
Ik weet wel dat bepaalde zaken daar duurder zijn dan hier, maar er komen wel echt fantasieprijzen voorbij vaak.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk bij het kijken van dat programma vaak "ach de dollar zal vast heel laag staan" maar dat valt toch best tegen..
Je weet wat ik met jouw adviezen doe, dus deze noteer ik ook even.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ze ook tegen je zeggen; uiteindelijk wil een vrouw worden bewonderd niet als gelijkwaardig worden behandeld.
American Pickers vind ik ook af en toe nog wel leuk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaaa leuk man! Net als Hardcore Pawn.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb liever Border Security waarbij een Aziaat weer een vogelnestje meeneemt naar Australië.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaaa leuk man! Net als Hardcore Pawn.
Verstandig. Uiteindelijk sla je daar gewoon een vrouw als Cali mee aan de haak.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet wat ik met jouw adviezen doe, dus deze noteer ik ook even.
Nou... als ik maar niet als porseleinen poppetje behandeld wordt die niets zelf kan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ze ook tegen je zeggen; uiteindelijk wil een vrouw worden bewonderd niet als gelijkwaardig worden behandeld.
deze 2de hands koelkast, makkelijk 200 dollar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel dat bepaalde zaken daar duurder zijn dan hier, maar er komen wel echt fantasieprijzen voorbij vaak.
De kleur heb je alquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou... als ik maar niet als porseleinen poppetje behandeld wordt die niets zelf kan.
Daar krijg ik de kriebels van
De plaatsen waar ze komen vind ik echt geweldig, maar die twee vind ik vréselijkquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
American Pickers vind ik ook af en toe nog wel leuk.
*datquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou... als ik maar niet als porseleinen poppetje behandeld wordt die niets zelf kan.
Daar krijg ik de kriebels van
Goed puntquote:
quote:
Jupquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze 2de hands koelkast, makkelijk 200 dollar.
deze grasmaaier 150
mwa, 50euro per stuk..
Die kan er gewoon bij op het prikbord.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verstandig. Uiteindelijk sla je daar gewoon een vrouw als Cali mee aan de haak.
Is dat een foto van mij daar linksquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kan er gewoon bij op het prikbord.
[ afbeelding ]
Ouderwets.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kan er gewoon bij op het prikbord.
[ afbeelding ]
heb jij zoveel haar ingevlochten?quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Is dat een foto van mij daar links
Mag hopen dat Air de goede foto's doorgestuurd heeft.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, cultural appropriation is so not donequote:Op woensdag 25 maart 2020 13:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Alle foto's van Cali zijn goed.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag hopen dat Air de goede foto's doorgestuurd heeft.
Ik zie er 1 van mij en Air in rollenspel rechtsonderquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag hopen dat Air de goede foto's doorgestuurd heeft.
Voor mij is het ambachtelijk werk. Denk niet dat ik ga automatiseren op korte termijn.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ouderwets.Ik heb mijn verzameling tettenpics gewoon in een database opgeslagen.
Ooitquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, cultural appropriation is so not done.
maar nu ben je verstandig geworden?quote:
Jupquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar nu ben je verstandig geworden?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:33 schreef Elvi het volgende:
Awww mn ouders zitten nu in de achtertion in het zonnetje, met hun jas aan, en ze houden elkaars hand vast![]()
hier ook. maar vond het nog best frisquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net lekker rondje gelopen weer
Dat doen we hier sowieso niet, dat zou een dagtaak wordenquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:55 schreef STING het volgende:
Heb het idee dat voorbijgangers helemaal geen gedag meer durven te zeggeneen soort social distancing awkwardness.
Oh dat gaat hier nog gewoon door.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:55 schreef STING het volgende:
Heb het idee dat voorbijgangers helemaal geen gedag meer durven te zeggeneen soort social distancing awkwardness.
Ik zie er dan ook uit als een zwerver met mijn joggingbroek; dus begrijp het wel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:55 schreef STING het volgende:
Hoogtepunt van de dag.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:59 schreef Elvi het volgende:
Bijna 2 uur; Fok gaat zo down omdat iederen gaat F5'en voor de nieuwe coronacijfers.
Als er minder doden in vergelijking tot gisteren zijn kan de vlag uit en is de crisis opgelostquote:
YES! morgen uit eten!quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als er minder doden in vergelijking tot gisteren zijn kan de vlag uit en is de crisis opgelost
Als ik Cali vraag kunnen we er een dubbel-date van maken! Beetje afgezaagd wel, maar waarom ook niet.quote:
Waarom ook niet? ik ken een leuk tapas restaurantquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik Cali vraag kunnen we er een dubbel-date van maken! Beetje afgezaagd wel, maar waarom ook niet.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik Cali vraag kunnen we er een dubbel-date van maken! Beetje afgezaagd wel, maar waarom ook niet.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom ook niet? ik ken een leuk tapas restaurant
oh dat heb ik hier juist niet. mensen houden wel afstand, maar soms lijkt het alsof ze blij zijn om nog iemand anders op straat te zienquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:55 schreef STING het volgende:
Kan nu al, zeg gewoon dat het een religeuze bijeenkomst is en je kan helemaal los met al je vrienden!quote:
Win-winsituatie dit. Ik heb date met jou; gcjoel heeft stiekem ook haar date met mij. Kan niet misgaan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:08 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Goed idee. Ik denk dat ik niet alleen durf
Kan ik stiekem daten met gcjoel dr vriendjequote:Op woensdag 25 maart 2020 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Win-winsituatie dit. Ik heb date met jou; gcjoel heeft stiekem ook haar date met mij. Kan niet misgaan.
Is dat zo?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan nu al, zeg gewoon dat het een religeuze bijeenkomst is en je kan helemaal los met al je vrienden!
FOK!kerk meet!
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Win-winsituatie dit. Ik heb date met jou; gcjoel heeft stiekem ook haar date met mij. Kan niet misgaan.
Dit begint een ingewikkelde constructie te worden!quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Kan ik stiekem daten met gcjoel dr vriendje
ONZ / FOK!kerk oprichting en taakverdelingquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is dat zo?
Maar zelfs als ik al mijn vrienden uitnodig blijf ik nog binnen die max 3 bezoekers
Krijg flashbacks naar EIL subforum.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ONZ / FOK!kerk oprichting en taakverdeling
We moeten toch iets?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg flashbacks naar EIL subforum.
Wel gek, gelukkig houden de meeste kerken en moskeeën zich vooralsnog wel gewoon aan een sluitingquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ONZ / FOK!kerk oprichting en taakverdeling
ik pareer met coke en tequilaquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
* Citizen.Erased deelt brood en wijn uit.
Doe dan bier en bitterballen als we toch ons eigen geloof makenquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
* Citizen.Erased deelt brood en wijn uit.
some men want to watch the world burnquote:
Jij hebt mijn stem alvast.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Doe dan bier en bitterballen als we toch ons eigen geloof maken
Ik snap het niet, waarom "tot nu toe" in die boodschap? Daar schep je toch alleen maar verwarring mee?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
"Geen coronavirus in Nederlands drinkwater"
Iedereen straks flessen water hamsteren
Ze zeggen nu dat het in het rioolwater zit, dat is al genoeg om water te gaan hamsteren natuurlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat klopt waarschijnlijk wel, het is overdraagbaar via ontlasting. maar idd, dat doet er verder weinig toe in dit geval.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze zeggen nu dat het in het rioolwater zit, dat is al genoeg om water te gaan hamsteren natuurlijk.
Dat niemand rioolwater drinkt is een ander verhaal
Water = waterquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat klopt waarschijnlijk wel, het is overdraagbaar via ontlasting. maar idd, dat doet er verder weinig toe in dit geval.
Zolang het bier maar veilig is zit ik goed.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet in elkaars gezicht schijten. Klaar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat klopt waarschijnlijk wel, het is overdraagbaar via ontlasting. maar idd, dat doet er verder weinig toe in dit geval.
altijd een goed adviesquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet in elkaars gezicht schijten. Klaar.
Aawwhhhquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik anders pindakaas chocola maken?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Flauw.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja sorry, de verveling maakt mij vervelend.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:43 schreef Allures het volgende:
Jezus duidelijk vergeten hoe het publiek hier ook al weer ismet jullie gepoep
Inkoppertje: je verveelt je nogal vaak he?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja sorry, de verveling maakt mij vervelend.
Is je vriend niet thuis. Dan kun je af en toe samen "pauze" nemen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja sorry, de verveling maakt mij vervelend.
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inkoppertje: je verveelt je nogal vaak he?.
Jawel maar dat is zo'n gedoe.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is je vriend niet thuis. Dan kun je af en toe samen "pauze" nemen.
nee je hebt gelijk, idd gestegen. maar goed, die vertraging tussen besmetting en escalatie speelt nog steedsquote:
is moeilijk moeilijkquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:12 schreef Allures het volgende:
Christus loopt een enorme tokkie voorbij met zijn vrouwsel en muziek over een box aan
Waarom? Gebruik oortjes als een normaal persoon
RIVM heeft afgelopen week een tussenrapportage gepubliceerd waarin dat stond vermeld.quote:
Beste corona.quote:
Tokkies gonna tok!quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:12 schreef Allures het volgende:
Christus loopt een enorme tokkie voorbij met zijn vrouwsel en muziek over een box aan
Waarom? Gebruik oortjes als een normaal persoon
Vandaag nog geluisterd.quote:
Laatste 100 jaar?quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:05 schreef STING het volgende:
[..]
Beetje een vastzittende CD speler de laatste tijd?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:05 schreef STING het volgende:
[..]
Beetje een vastzittende CD speler de laatste tijd?
Dat kriebeltquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:11 schreef STING het volgende:
[..]
Zit je iets dwars jochie, koetsjiekoetsjie?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kom thuis en heb een pizza gekocht en zeg dit tegen Loka.
Ik open mijn laptop en prompt op FOK! reclame voor New York Pizza. Opvallend.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar eens praten over knappe naakte vrouwen dan.
Misschien krijg je binnenkort een puppyquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:40 schreef Elvi het volgende:
Ik deed een dutje en toen droomde ik dat ik een puppie had gekregen. Was rot wakker worden hoor
Schopje TRU.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien krijg je binnenkort een puppy
Samen met Elvi en Cali eentje nemen dan.quote:
Met gcjoel zou praktisch nog kunnen maar Elvi wordt wel lastig hoorquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Samen met Elvi en Cali eentje nemen dan.
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Met gcjoel zou praktisch nog kunnen maar Elvi wordt wel lastig hoor
Omdat gcjoel 15 minuten van mij af woont en Elvi niet?quote:
Timeshare pup!quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat gcjoel 15 minuten van mij af woont en Elvi niet?
quote:
Nor food?quote:
Oh ja.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:36 schreef scrupuleus het volgende:
Een gf vinden..
Lijkt mij onoplosbaar.
Huh, je kwaliteitsposts hierboven staan er toch nog steeds gewoon?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:55 schreef Faxie het volgende:
Boehoe Faxie post alleen naar smilies en dat vind ik stom!
Oh ja, ik had alleen x uitgerekend.quote:
Kan je geen kok worden?quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker nasi gemaakt. Zelf de boemboe gemaakt.
Restje gember over, maar thee van gemaakt.
De gemalen koriander is op, dus maar weer even korianderzaden roosteren en daarna vermalen.
Vervolgens deegje maken en broodje kneden. En daarna een tyfuslading aan appjes, dm's en mailtjes beantwoorden.
En dan morgen een hele rits aan lange vergaderingennu al geen zin.
Nee, daarvoor ben ik te beperkt. Ik kan 3 gerechten maken.quote:
Restaurant met 3 gerechten. Is genoeg toch?quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, daarvoor ben ik te beperkt. Ik kan 3 gerechten maken.
Succes met de vergaderingen dan maarquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, daarvoor ben ik te beperkt. Ik kan 3 gerechten maken.
CUL is verderop. TR gemaaktquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker nasi gemaakt. Zelf de boemboe gemaakt.
Restje gember over, maar thee van gemaakt.
De gemalen koriander is op, dus maar weer even korianderzaden roosteren en daarna vermalen.
Vervolgens deegje maken en broodje kneden. En daarna een tyfuslading aan appjes, dm's en mailtjes beantwoorden.
En dan morgen een hele rits aan lange vergaderingennu al geen zin.
Vind ik ook iddquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:55 schreef Faxie het volgende:
Klaag erover in FB, Hebben we weer wat te doen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:55 schreef Faxie het volgende:
Oh ja doen! Ik verveel me kapotquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Klaag erover in FB, Hebben we weer wat te doen.
Heb je een matige foto gestuurd van het vers gemaakte koriander poeder.quote:
Jaaquote:
Ja, ik denk dat ik die apart nog eens maak, iets groter en ook met koper achtergrondquote:
Ja meh. Duurt langquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:03 schreef Samzz het volgende:
Pfff, ik word die isolatie een beetje zat.
Ik isoleer mezelf altijd al. Maar nu moet het en gaat het me tegenstaan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:03 schreef Samzz het volgende:
Ja, en ik begin het lastig te vinden. Ik ga wel iedere dag naar buiten en gelukkig woon ik samen, anders zou ik doordraaien denk ik. Gewoon zo goed als nul irl sociale contactenquote:
Ja, het moeten is het vervelende inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik isoleer mezelf altijd al. Maar nu moet het en gaat het me tegenstaan.
Ja precies. Gelukkig hebben we de hond dus kun je lekker eindjes gaan lopen. Maar het is zo beperkt. En dan ook nog eens thuis aan het werk. Blegh.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en ik begin het lastig te vinden. Ik ga wel iedere dag naar buiten en gelukkig woon ik samen, anders zou ik doordraaien denk ik. Gewoon zo goed als nul irl sociale contacten.
[..]
Ja, het moeten is het vervelende inderdaad.
Ja, die heb ik ook, dus dat is wel prettig. Lekker samen wandelen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies. Gelukkig hebben we de hond dus kun je lekker eindjes gaan lopen. Maar het is zo beperkt. En dan ook nog eens thuis aan het werk. Blegh.
Ja gewoon alleen het idee daarvan al.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook, dus dat is wel prettig. Lekker samen wandelen.
Verder ligt hier alles stil. Sollicitaties, sociaal leven, ALLES!
quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook, dus dat is wel prettig. Lekker samen wandelen.
Verder ligt hier alles stil. Sollicitaties, sociaal leven, ALLES!
Gaat nog heel lang duren!quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:03 schreef Samzz het volgende:
Ow leuk!quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit net besteld https://www.werkaandewink(...)1-april/#description
Ja sorry ik vind karamel zeezout gewoon niet lekker. Overrated smaakje.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb er nog een paar... wilde je er een aanbieden maar laat dan maar
Heb ook nog aardbeiencornetto'squote:Op woensdag 25 maart 2020 23:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja sorry ik vind karamel zeezout gewoon niet lekker. Overrated smaakje.
Pfff nogalquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:16 schreef Elvi het volgende:
Ik ben een moeilijke high maintenance vrouw, dat merk je wel he?
Oh, ja die zijn lekker.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik heb gewone notenmagnums, maar die zijn van de Aldi
MINEquote:
Ik regel wel daimtaart van CEquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm weet niet of ik jou nog wel een ijsje wil geven hoor
Ik ben best in mijn sars met alles.quote:
Mooiquote:Op donderdag 26 maart 2020 06:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben best in mijn sars met alles.
Beetje balen dat alle sociale activiteiten geen doorgang kunnen vinden, maar ach die leuke dame wacht wel even.
Net vakantie, het mag snel mooi weer worden in april.
Met jou?
Probeer een beetje in hetzelfde ritme te blijven nu we maanden lang thuis moeten blijven. Lukt soms wel en soms niet.quote:Op donderdag 26 maart 2020 06:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid hier is iig van vitaaaaal belang.
De vrouw ook thuis?quote:Op donderdag 26 maart 2020 06:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Probeer een beetje in hetzelfde ritme te blijven nu we maanden lang thuis moeten blijven. Lukt soms wel en soms niet.
Ja ook. En nee die laten we maar even links liggen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 06:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De vrouw ook thuis?
Nog een beetje hangen bij pa en ma?
Lekker oppassen en de mond op mond beademing met je vrouw onderhoudenquote:Op donderdag 26 maart 2020 06:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ook. En nee die laten we maar even links liggen.
Ja moet zeggen dat me dat wel goed lukt ja.quote:Op donderdag 26 maart 2020 06:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lekker oppassen en de mond op mond beademing met je vrouw onderhouden
Even de kamasutra doornemen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 06:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja moet zeggen dat me dat wel goed lukt ja.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:40 schreef rival het volgende:
Mogguh
Laatste werkdag en dan kan ik weer veilig een paar dagen in quarantaine!
Quarantaine FTW!quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:40 schreef rival het volgende:
Mogguh
Laatste werkdag en dan kan ik weer veilig een paar dagen in quarantaine!
Jij redt je de komende tijd wel zo te lezenquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb zelfs rijst, wraps en ovenbroodjes kunnen scoren gisteren
Ik kan er wel een week tegenaan als het moetquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij redt je de komende tijd wel zo te lezen
Nu nog wc papier.quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:50 schreef rival het volgende:
[..]
de winkelvoorraden herstellen toch wel weer aardig nu, nu de eerste gekte voorbij is?quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:50 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan er wel een week tegenaan als het moet
Gewoon afspoelen onder douche als het op is tochquote:
In de volgende versie van de badkamer maar een bidet laten installerenquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Gewoon afspoelen onder douche als het op is toch
Nu de vraag der vragen. Ook wc papier?quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:50 schreef rival het volgende:
[..]
Zo'n japans toilet met een bidet. billenverwarming en een muziekje als je te hard knettertquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:55 schreef STING het volgende:
[..]
In de volgende versie van de badkamer maar een bidet laten installeren
Wait whutquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n japans toilet met een bidet. billenverwarming en een muziekje als je te hard knettert
Ik ga vanmiddag maar weer eens naar de supermarkt.quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de winkelvoorraden herstellen toch wel weer aardig nu, nu de eerste gekte voorbij is?
althans hier wel.
Echt hequote:Op donderdag 26 maart 2020 08:55 schreef STING het volgende:
[..]
In de volgende versie van de badkamer maar een bidet laten installeren
FEEST!quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:54 schreef Ang3l het volgende:
Goedemorgen.
Thuiswerken dag #17.
Here we go.
De Fransen bedoel jequote:Op donderdag 26 maart 2020 08:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt heWas het idee van de Japanners toch niet zo gek
De Jumbo en de AH hier hebben niet eens mandjes meer en je moet een karretje meequote:Op donderdag 26 maart 2020 08:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag maar weer eens naar de supermarkt.
Ben benieuwd hoe t hier nu is, ook met wachtrijen en zo.
Kruidvat was een heel slalom parcours, wat je maar op 1 manier kon afleggen zodat mensen niet kris kras door de winkel gaan en tegen elkaar opbotsen En verplicht een mandje meenemen.
Geloof de Jumbo verplicht een winkelwagen omdat ej dan makkelijke rafstand houdt.
quote:
ik ben blij dat ik boodschappen doe in redelijk kleine dorpen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Jumbo en de AH hier hebben niet eens mandjes meer en je moet een karretje mee.
Oh, kwamen zij origineel met het idee?quote:
'Bidet', het woord zelf suggereert het stiekem al een beetjequote:Op donderdag 26 maart 2020 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, kwamen zij origineel met het idee?
Hmmquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:03 schreef STING het volgende:
[..]
'Bidet', het woord zelf suggereert het stiekem al een beetje
Ik woon ook niet in de grootste stadquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik boodschappen doe in redelijk kleine dorpen.
al zou ik graag nog even in duitsland boodschappen willen doen, maar goed. dat stellen we maar even uit.
maar de japanners hebben het wel tot een kunst verheven.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:03 schreef STING het volgende:
[..]
'Bidet', het woord zelf suggereert het stiekem al een beetje
Als ik uit werk kom ligt er bar weinig in de super hier.quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de winkelvoorraden herstellen toch wel weer aardig nu, nu de eerste gekte voorbij is?
althans hier wel.
Daar kan ik wel 2 maanden mee voortquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu de vraag der vragen. Ook wc papier?
Ik vind het ook aardig tegenvallen. Nog steeds geen pannenkoekenmix. Maar ik heb wel bloemquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:07 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik uit werk kom ligt er bar weinig in de super hier.
dacht het wel.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik woon ook niet in de grootste stad.
De grenzen zijn dicht, toch?
Ja, dat weet ik idd.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht het wel.
Belgische grenzen in ieder geval wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |