Probeer een beetje in hetzelfde ritme te blijven nu we maanden lang thuis moeten blijven. Lukt soms wel en soms niet.quote:Op donderdag 26 maart 2020 06:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid hier is iig van vitaaaaal belang.
De vrouw ook thuis?quote:Op donderdag 26 maart 2020 06:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Probeer een beetje in hetzelfde ritme te blijven nu we maanden lang thuis moeten blijven. Lukt soms wel en soms niet.
Ja ook. En nee die laten we maar even links liggen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 06:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De vrouw ook thuis?
Nog een beetje hangen bij pa en ma?
Lekker oppassen en de mond op mond beademing met je vrouw onderhoudenquote:Op donderdag 26 maart 2020 06:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ook. En nee die laten we maar even links liggen.
Ja moet zeggen dat me dat wel goed lukt ja.quote:Op donderdag 26 maart 2020 06:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lekker oppassen en de mond op mond beademing met je vrouw onderhouden
Even de kamasutra doornemen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 06:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja moet zeggen dat me dat wel goed lukt ja.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:40 schreef rival het volgende:
Mogguh
Laatste werkdag en dan kan ik weer veilig een paar dagen in quarantaine!
Quarantaine FTW!quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:40 schreef rival het volgende:
Mogguh
Laatste werkdag en dan kan ik weer veilig een paar dagen in quarantaine!
Jij redt je de komende tijd wel zo te lezenquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb zelfs rijst, wraps en ovenbroodjes kunnen scoren gisteren
Ik kan er wel een week tegenaan als het moetquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij redt je de komende tijd wel zo te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |