Oh ja, ik had alleen x uitgerekend.quote:
Kan je geen kok worden?quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker nasi gemaakt. Zelf de boemboe gemaakt.
Restje gember over, maar thee van gemaakt.
De gemalen koriander is op, dus maar weer even korianderzaden roosteren en daarna vermalen.
Vervolgens deegje maken en broodje kneden. En daarna een tyfuslading aan appjes, dm's en mailtjes beantwoorden.
En dan morgen een hele rits aan lange vergaderingennu al geen zin.
Nee, daarvoor ben ik te beperkt. Ik kan 3 gerechten maken.quote:
Restaurant met 3 gerechten. Is genoeg toch?quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, daarvoor ben ik te beperkt. Ik kan 3 gerechten maken.
Succes met de vergaderingen dan maarquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, daarvoor ben ik te beperkt. Ik kan 3 gerechten maken.
CUL is verderop. TR gemaaktquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker nasi gemaakt. Zelf de boemboe gemaakt.
Restje gember over, maar thee van gemaakt.
De gemalen koriander is op, dus maar weer even korianderzaden roosteren en daarna vermalen.
Vervolgens deegje maken en broodje kneden. En daarna een tyfuslading aan appjes, dm's en mailtjes beantwoorden.
En dan morgen een hele rits aan lange vergaderingennu al geen zin.
Vind ik ook iddquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:55 schreef Faxie het volgende:
Boehoe Faxie post alleen naar smilies en dat vind ik stom!
Klaag erover in FB, Hebben we weer wat te doen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:55 schreef Faxie het volgende:
Boehoe Faxie post alleen naar smilies en dat vind ik stom!
Oh ja doen! Ik verveel me kapotquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Klaag erover in FB, Hebben we weer wat te doen.
Heb je een matige foto gestuurd van het vers gemaakte koriander poeder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |