some men want to watch the world burnquote:
Jij hebt mijn stem alvast.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Doe dan bier en bitterballen als we toch ons eigen geloof maken
Ik snap het niet, waarom "tot nu toe" in die boodschap? Daar schep je toch alleen maar verwarring mee?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
"Geen coronavirus in Nederlands drinkwater"
Iedereen straks flessen water hamsteren
Ze zeggen nu dat het in het rioolwater zit, dat is al genoeg om water te gaan hamsteren natuurlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat klopt waarschijnlijk wel, het is overdraagbaar via ontlasting. maar idd, dat doet er verder weinig toe in dit geval.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze zeggen nu dat het in het rioolwater zit, dat is al genoeg om water te gaan hamsteren natuurlijk.
Dat niemand rioolwater drinkt is een ander verhaal
Water = waterquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat klopt waarschijnlijk wel, het is overdraagbaar via ontlasting. maar idd, dat doet er verder weinig toe in dit geval.
Zolang het bier maar veilig is zit ik goed.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet in elkaars gezicht schijten. Klaar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat klopt waarschijnlijk wel, het is overdraagbaar via ontlasting. maar idd, dat doet er verder weinig toe in dit geval.
altijd een goed adviesquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet in elkaars gezicht schijten. Klaar.
Aawwhhhquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik anders pindakaas chocola maken?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Flauw.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja sorry, de verveling maakt mij vervelend.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:43 schreef Allures het volgende:
Jezus duidelijk vergeten hoe het publiek hier ook al weer ismet jullie gepoep
Inkoppertje: je verveelt je nogal vaak he?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja sorry, de verveling maakt mij vervelend.
Is je vriend niet thuis. Dan kun je af en toe samen "pauze" nemen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja sorry, de verveling maakt mij vervelend.
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inkoppertje: je verveelt je nogal vaak he?.
Jawel maar dat is zo'n gedoe.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is je vriend niet thuis. Dan kun je af en toe samen "pauze" nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |