Dat was echt zo'n mooie tijd!quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan me hier weinig bij voorstellen.
Overtreffende trap van hoe jij continu over Cali loopt te kwijlen. Zo erg dus.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het was hilarischquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Overtreffende trap van hoe jij continu over Cali loopt te kwijlen. Zo erg dus.
Poeh. Dan had hij het echt zwaar te pakken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dino die à la Faxie metquote:
Ja dit, en hij zei soms iets aardigs!quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dino die à la Faxie metposts kwam enzo.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onmogelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dino die à la Faxie metposts kwam enzo.
In dat perspectief bezien is het voetstuk waarop jij Cali zet niet heel hoog nee.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Poeh. Dan had hij het echt zwaar te pakken.
Zoals: halloquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dit, en hij zei soms iets aardigs!
Heb jij het zwaar te pakken danquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Poeh. Dan had hij het echt zwaar te pakken.
Soms wel een hele dag lang zelfs.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dit, en hij zei soms iets aardigs!
Ja, het is allemaal een beetje fake, maar Barry maakt alles goedquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:12 schreef Samzz het volgende:
Ik was vergeten hoe leuk Storage Wars is als je je de tyfus verveelt.
Yeeep! garabox voor $2000 gekocht > oude boormachine gevonden > daar kan ik nog wel $500 voor krijgen > kassa rinkelt > dikke winst voor de koper.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:12 schreef Samzz het volgende:
Ik was vergeten hoe leuk Storage Wars is als je je de tyfus verveelt.
Ik vind wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yeeep! garabox voor $2000 gekocht > oude boormachine gevonden > daar kan ik nog wel $500 voor krijgen > kassa rinkelt > dikke winst voor de koper.
Mhoa; niet mijn ding.
heel erg fake bedoel je.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal een beetje fake, maar Barry maakt alles goed.
Ik ga uit van gelijkwaardigheid. Kan ze ook niet zo hoog vallen van haar voetstuk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat perspectief bezien is het voetstuk waarop jij Cali zet niet heel hoog nee.
Denk dat ik quarantaine moet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb jij het zwaar te pakken dan
Als ze dr grote muil dichthoudt is ze wel ok jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel erg fake bedoel je.
Maar Brandy
Ik heb liever Border Security waarbij een Aziaat weer een vogelnestje meeneemt naar Australië.quote:
dat geldt voor heel veel mensen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze dr grote muil dichthoudt is ze wel ok ja.
Wat ze ook tegen je zeggen; uiteindelijk wil een vrouw worden bewonderd niet als gelijkwaardig worden behandeld.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga uit van gelijkwaardigheid. Kan ze ook niet zo hoog vallen van haar voetstuk.
Jon Tafferquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:17 schreef HeatWave het volgende:
Ach, we hebben anders nog Bar rescue, restaurant impossible, Ramseys 24 hours to hell and back, etc etc.
Ja joh, weet ikquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal een beetje fake, maar Barry maakt alles goed.
Ja joh, net een Makita klopboor die volgens pipo 150 dollar op moet brengen, dat is wel optimistisch want hij was echt niet nieuw.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yeeep! garabox voor $2000 gekocht > oude boormachine gevonden > daar kan ik nog wel $500 voor krijgen > kassa rinkelt > dikke winst voor de koper.
Mhoa; niet mijn ding.
Samen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik quarantaine moet.
Oja! Ook grappig!quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb liever Border Security waarbij een Aziaat weer een vogelnestje meeneemt naar Australië.
Dat is lang geledenquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Straks gaat Cali nog vertellen dat ze Pawn Stars graag kijkt
Zo stel ik mij Dino altijd voor als hij niet in een kusjekroelbui is. Ook qua uiterlijk trouwens.quote:
Jaaaa leuk man! Net als Hardcore Pawnquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Straks gaat Cali nog vertellen dat ze Pawn Stars graag kijkt
ik denk bij het kijken van dat programma vaak "ach de dollar zal vast heel laag staan" maar dat valt toch best tegen..quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja joh, weet ik. Maar het is best prima vermaak.
[..]
Ja joh, net een Makita klopboor die volgens pipo 150 dollar op moet brengen, dat is wel optimistisch want hij was echt niet nieuw.
Maar ik vind het wel echt vermakelijk en er komen soms best wat toffe dingen voorbij.
Ik weet wel dat bepaalde zaken daar duurder zijn dan hier, maar er komen wel echt fantasieprijzen voorbij vaak.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk bij het kijken van dat programma vaak "ach de dollar zal vast heel laag staan" maar dat valt toch best tegen..
Je weet wat ik met jouw adviezen doe, dus deze noteer ik ook even.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ze ook tegen je zeggen; uiteindelijk wil een vrouw worden bewonderd niet als gelijkwaardig worden behandeld.
American Pickers vind ik ook af en toe nog wel leuk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaaa leuk man! Net als Hardcore Pawn.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb liever Border Security waarbij een Aziaat weer een vogelnestje meeneemt naar Australië.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaaa leuk man! Net als Hardcore Pawn.
Verstandig. Uiteindelijk sla je daar gewoon een vrouw als Cali mee aan de haak.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet wat ik met jouw adviezen doe, dus deze noteer ik ook even.
Nou... als ik maar niet als porseleinen poppetje behandeld wordt die niets zelf kan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ze ook tegen je zeggen; uiteindelijk wil een vrouw worden bewonderd niet als gelijkwaardig worden behandeld.
deze 2de hands koelkast, makkelijk 200 dollar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel dat bepaalde zaken daar duurder zijn dan hier, maar er komen wel echt fantasieprijzen voorbij vaak.
De kleur heb je alquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou... als ik maar niet als porseleinen poppetje behandeld wordt die niets zelf kan.
Daar krijg ik de kriebels van
De plaatsen waar ze komen vind ik echt geweldig, maar die twee vind ik vréselijkquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
American Pickers vind ik ook af en toe nog wel leuk.
*datquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou... als ik maar niet als porseleinen poppetje behandeld wordt die niets zelf kan.
Daar krijg ik de kriebels van
Goed puntquote:
quote:
Jupquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze 2de hands koelkast, makkelijk 200 dollar.
deze grasmaaier 150
mwa, 50euro per stuk..
Die kan er gewoon bij op het prikbord.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verstandig. Uiteindelijk sla je daar gewoon een vrouw als Cali mee aan de haak.
Is dat een foto van mij daar linksquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kan er gewoon bij op het prikbord.
[ afbeelding ]
Ouderwets.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kan er gewoon bij op het prikbord.
[ afbeelding ]
heb jij zoveel haar ingevlochten?quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Is dat een foto van mij daar links
Mag hopen dat Air de goede foto's doorgestuurd heeft.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, cultural appropriation is so not donequote:Op woensdag 25 maart 2020 13:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Alle foto's van Cali zijn goed.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag hopen dat Air de goede foto's doorgestuurd heeft.
Ik zie er 1 van mij en Air in rollenspel rechtsonderquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag hopen dat Air de goede foto's doorgestuurd heeft.
Voor mij is het ambachtelijk werk. Denk niet dat ik ga automatiseren op korte termijn.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ouderwets.Ik heb mijn verzameling tettenpics gewoon in een database opgeslagen.
Ooitquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, cultural appropriation is so not done.
maar nu ben je verstandig geworden?quote:
Jupquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar nu ben je verstandig geworden?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:33 schreef Elvi het volgende:
Awww mn ouders zitten nu in de achtertion in het zonnetje, met hun jas aan, en ze houden elkaars hand vast![]()
hier ook. maar vond het nog best frisquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net lekker rondje gelopen weer
Dat doen we hier sowieso niet, dat zou een dagtaak wordenquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:55 schreef STING het volgende:
Heb het idee dat voorbijgangers helemaal geen gedag meer durven te zeggeneen soort social distancing awkwardness.
Oh dat gaat hier nog gewoon door.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:55 schreef STING het volgende:
Heb het idee dat voorbijgangers helemaal geen gedag meer durven te zeggeneen soort social distancing awkwardness.
Ik zie er dan ook uit als een zwerver met mijn joggingbroek; dus begrijp het wel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:55 schreef STING het volgende:
Hoogtepunt van de dag.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:59 schreef Elvi het volgende:
Bijna 2 uur; Fok gaat zo down omdat iederen gaat F5'en voor de nieuwe coronacijfers.
Als er minder doden in vergelijking tot gisteren zijn kan de vlag uit en is de crisis opgelostquote:
YES! morgen uit eten!quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als er minder doden in vergelijking tot gisteren zijn kan de vlag uit en is de crisis opgelost
Als ik Cali vraag kunnen we er een dubbel-date van maken! Beetje afgezaagd wel, maar waarom ook niet.quote:
Waarom ook niet? ik ken een leuk tapas restaurantquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik Cali vraag kunnen we er een dubbel-date van maken! Beetje afgezaagd wel, maar waarom ook niet.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik Cali vraag kunnen we er een dubbel-date van maken! Beetje afgezaagd wel, maar waarom ook niet.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom ook niet? ik ken een leuk tapas restaurant
oh dat heb ik hier juist niet. mensen houden wel afstand, maar soms lijkt het alsof ze blij zijn om nog iemand anders op straat te zienquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:55 schreef STING het volgende:
Kan nu al, zeg gewoon dat het een religeuze bijeenkomst is en je kan helemaal los met al je vrienden!quote:
Win-winsituatie dit. Ik heb date met jou; gcjoel heeft stiekem ook haar date met mij. Kan niet misgaan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:08 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Goed idee. Ik denk dat ik niet alleen durf
Kan ik stiekem daten met gcjoel dr vriendjequote:Op woensdag 25 maart 2020 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Win-winsituatie dit. Ik heb date met jou; gcjoel heeft stiekem ook haar date met mij. Kan niet misgaan.
Is dat zo?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan nu al, zeg gewoon dat het een religeuze bijeenkomst is en je kan helemaal los met al je vrienden!
FOK!kerk meet!
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Win-winsituatie dit. Ik heb date met jou; gcjoel heeft stiekem ook haar date met mij. Kan niet misgaan.
Dit begint een ingewikkelde constructie te worden!quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Kan ik stiekem daten met gcjoel dr vriendje
ONZ / FOK!kerk oprichting en taakverdelingquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is dat zo?
Maar zelfs als ik al mijn vrienden uitnodig blijf ik nog binnen die max 3 bezoekers
Krijg flashbacks naar EIL subforum.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ONZ / FOK!kerk oprichting en taakverdeling
We moeten toch iets?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg flashbacks naar EIL subforum.
Wel gek, gelukkig houden de meeste kerken en moskeeën zich vooralsnog wel gewoon aan een sluitingquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ONZ / FOK!kerk oprichting en taakverdeling
ik pareer met coke en tequilaquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
* Citizen.Erased deelt brood en wijn uit.
Doe dan bier en bitterballen als we toch ons eigen geloof makenquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
* Citizen.Erased deelt brood en wijn uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |