Geen idee. Ik ben voorlopig wel klaar ermee.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:09 schreef derLudolf het volgende:
Dat schijnen nou niet direct de besten te zijn...
Is Sparta of Gazelle veel duurder?
Onze Gazelle kostte 2300 euro p. stuk. Bij de dorpsdealer. Dus ja, best wel een stuk duurder.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
heel veel duurder ja.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daarom dus die interesse, trap-ondersteuning wanneer ik fiets in 'The Dutch Mountains'.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:41 schreef AnneX het volgende:
Je conditie zal sprongen vooruit zijn gegaan in de afgelopen maanden.
Het is bij jullie wel duin op/af fietsen...ook goed voor de conditie.
Even gekeken, ik heb nu sinds 2005 een e-bike en ik zou er niet meer zonder kunnen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom dus die interesse, trap-ondersteuning wanneer ik fiets in 'The Dutch Mountains'.
Ha, dat liedje ken ik.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom dus die interesse, trap-ondersteuning wanneer ik fiets in 'The Dutch Mountains'.
Da's jammer, maar aan de andere kant, je hoeft nog steeds niet te wachten totdat het f2f is.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik had nog niet verteld dat ik vanochtend gebeld werd door het ziekenhuis...
Die intake die ze met me ingepland hadden voor aankomende maandag waar ik zo over liep te juichen gisteren?
Ze hadden een foutje gemaakt. Nu wordt het anderhalve week later.
Ik heb medelijden met de mensen van de bali van de polikliniek, want zo blijf je ook wel bezig natuurlijk.
Ik vind het ook niet heel erg. Het gaat me erom dat ik weet dat ik in de nabije toekomst een afspraak heb, en of dat nou deze maandag is of donderdag in de week erna, ze doen maar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's jammer, maar aan de andere kant, je hoeft nog steeds niet te wachten totdat het f2f is.
Dat is mooi lullig! Kan jij daar mee omgaan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik had nog niet verteld dat ik vanochtend gebeld werd door het ziekenhuis...
Die intake die ze met me ingepland hadden voor aankomende maandag waar ik zo over liep te juichen gisteren?
Ze hadden een foutje gemaakt. Nu wordt het anderhalve week later.
Ik heb medelijden met de mensen van de bali van de polikliniek, want zo blijf je ook wel bezig natuurlijk.
Hoe gaat het nu met jou? Nog steeds die ellendige hoofdpijn?quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is mooi lullig! Kan jij daar mee omgaan?
Het is een beetje lullig, maar in deze tijden is het allemaal raar en chaotisch, zeker in het ziekenhuis, dus ik neem het ze niet kwalijk. Vooralsnog kan ik er dus prima mee omgaan en hopelijk verandert dat nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is mooi lullig! Kan jij daar mee omgaan?
Prijs is ook erg afhankelijk van het soort aandrijving (voorwiel- of middenmotor).quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En de accu inhoud. Keek laatst naar een fiets, bleek voor een redelijke prijs de accu (op z'n best)40 km meeging, 600 euro meer zou 60 km extra opleverenquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Prijs is ook erg afhankelijk van het soort aandrijving (voorwiel- of middenmotor).
Had ik niet gedacht, gezien je in een gebied woont vol mogelijkheden. Hier zijn nog steeds dezelfde open als die altijd al open waren (thuisbezorgd dingen).quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:56 schreef Barreltje het volgende:
Wij hebben nog geen idee.. we willen iets bestelen maar de bestel-restaurants vallen nogal tegen...
Oh shit 12x dezelfde regel en dan de volgende...quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:09 schreef Tele6 het volgende:
Conclusie: mijn buurjongen kan goed pianospelen.
Gisteren heeft hij drie keer een uur zitten oefenen en zo en droomde ik nog pianomuziek toen ik sliep. Nu is hij weer aan het studeren. Ook pianostudie als iemand het al goed kan is jammer om naar te luisteren; het grootste deel van de tijd is hij hetzelfde loopje aan het herhalen en herhalen en herhalen.
Ik ga straks erdoorheen spelen met de gitaar.
RIP aan de buren.
Jaa officieel! Van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Na corona naar het buitenland.. Ik heb de andere Job aangenomen..
Dat zeker. Net als de accu. Maar algehele kwaliteit zal ook meespelen, ik ken iemand die fietshulp/pech van de ANWB doet. Die is geen fan van Stella en Amslpd zeg maarquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Prijs is ook erg afhankelijk van het soort aandrijving (voorwiel- of middenmotor).
Daar zijn de regels best gunstig voor gemaakt toch?quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:50 schreef borisz het volgende:
Ik overweeg ook een elektrische fiets... Werk is op 18,5 km van huis en dat zou op een elektrisch barrel goed te doen zijn.
De Nits.quote:
Ik ben naar een concert van ze geweest toen ik 8 was.quote:
Wij hebben ze nog een keer in 2018 in Theater Carré gezien toen ze samen met het Scapinoballet optraden tijdens de voorstelling TING!. NITS verzorgden de muziek bij die voorstelling.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:59 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben naar een concert van ze geweest toen ik 8 was.
Ik had in de krant gelezen dat ze in het theater een dorp verderop speelden
Klopt, een voorwielmotor schiet ook als het ware naar voren en blijft tempo houden als je stopt met trappen. Een middenmotor reageert veel beter op je trapgedrag.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat zeker. Net als de accu. Maar algehele kwaliteit zal ook meespelen, ik ken iemand die fietshulp/pech van de ANWB doet. Die is geen fan van Stella en Amslpd zeg maar
Volgens mij moet je geen motor in het voorwiel meer willen hebben overigens. Stuurt zwaarder en gewicht is niet mooi verdeeld. Middenmotor neemt ook direct waar wanneer je met trappen begint.
He, wat naarquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Shit is real. Hoor net dat de moeder van een vriend is overleden aan Corona![]()
Haar had ik al een poos niet gezien. Raar idee, die lag dus gisteren zowat op de afdeling waar ik rondleiding had. (1 deurtje verder dan, waar de hele afdeling isoleer is) . En zorgelijk. De overleden kennis die ik vanmiddag noemde kwam uit hetzelfde kleine dorp. :
Oh bah, dat komt dan wel binnen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Shit is real. Hoor net dat de moeder van een vriend is overleden aan Corona![]()
Haar had ik al een poos niet gezien. Raar idee, die lag dus gisteren zowat op de afdeling waar ik rondleiding had. (1 deurtje verder dan, waar de hele afdeling isoleer is) . En zorgelijk. De overleden kennis die ik vanmiddag noemde kwam uit hetzelfde kleine dorp. :
Het zit niet meequote:Op woensdag 25 maart 2020 17:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
En verder reed ik net mijn band plat dus dat is ook kut
Maar peettante was blij met het verjaardagspraatje vanaf vier hoog.voor het eerst in mijn leven dat we niet bij elkaar op bezoek waren op onze verjaardagen.
Maar verder gaat het wel goed hoor
Zijn gewoon rare tijden.
Wat?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik heb dit natuurlijk nog![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou niet eens meer naar buiten willen. Gewoon de hele dag kittens knuffelen en bewonderenquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Is niet alleen lollig hoor. Nu komen er nagels en tanden aanquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meer naar buiten willen. Gewoon de hele dag kittens knuffelen en bewonderen
Je krijgt het bijna niet verzonnen inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Och Uniek, jij krijgt het wel voor de kiezen momenteel, sterkte
Gewoon 9 uur doorbikkelen (in mijn geval). Werk thuis nog harder dan op kantoor...quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je krijgt het bijna niet verzonnen inderdaad.
Maar op zich gaat het al wat beter, heb de afgelopen dagen al tig keer 112 willen bellen maar vandaag had ik dat niet
Hoe vermaken thuiswerkers zich? Lijkt mijn zo gek...
Als ik straks beter ben heb ik een hele officiele brief dat ik een vitale functie heb en dus mag werken op het bedrijf
Kon er ook nog wel bijquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Meh, mijn beste vriendin haar vader is vanochtend overleden aan kanker (keer wat anders). Ik ken hem al vanaf mijn 9de jaar.
Wil haar zo graag steunen maar 30 mensen is de max. (nou is het nu niet een goed idee maar het is zo cru voor de nabestaanden)
Dit is dus mijn werk nu. En we hebben weer een coll minder. Ha d al sinds vrijdag klachten die ze verzwegen hadquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:27 schreef Tele6 het volgende:
Dat is niet handig!quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit is dus mijn werk nu. En we hebben weer een coll minder. Ha d al sinds vrijdag klachten die ze verzwegen had![]()
Naar huis gestuurd. En toen zat ik dus alleen.![]()
Sterkte!quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit is dus mijn werk nu. En we hebben weer een coll minder. Ha d al sinds vrijdag klachten die ze verzwegen had![]()
Oef da’s pittig. Is er wel ondersteuning geregeld voor de komende tijd? (Als die er al is).quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:37 schreef Blues het volgende:
[..]
En wat heb je met de overige 7:59 uur gedaan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:
, diverse skypecalls omgezet in teams, )
Heel veel (allemaal rotklusjes)quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
En wat heb je met de overige 7:59 uur gedaan?.
Mondkapjes gemaakt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
En wat heb je met de overige 7:59 uur gedaan?.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie maakte hier wel eens loempiataart? Want ik overweeg het voor dit weekend en zoek het recept.
Was het @:FutureFairytale Of @:uniekhoorn
Of iemand anders?
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:09 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Heel lekker en makkelijk!
Je bekleedt met 4 vellen filodeeg een taartvorm, bakt 350gr kip even aan en 650gr groente (ik pak 400gr Chinese wokgroente en 250gr taugé meestal) tot er wat vocht uit is (even afgieten), pan van het vuur, dan klop je 3 eieren los en gooi je dat erdoorheen en dat mengsel stop je in de bakvorm. Dan vouw je de punten van je filodeeg eroverheen en nog 1 vel er bovenop en zet je dat ongeveer 40 minuten op 175 graden in de oven. En dan wat soyasaus erbij en smikkelen maar! Ik kan daar 4 keer van eten (heb een taartvorm van 24cm doorsnee gebruikt) en vind het erg lekker. Met bovenstaande ingrediënten per kwart 299 kcal
.
()
Geen idee wat een loempiaschotel is, maar bij een loempia is het minder erg dat ie vegetarisch is, dus ik zou voor de loempia gaanquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vegetarische kapsalon of vegetarische loempiaschotel? First world problem van de dag.
Van de lokale snackbar is het allebei erg lekker maar ik had trek in pindasaus dus het is de loempiaschotel geworden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee wat een loempiaschotel is, maar bij een loempia is het minder erg dat ie vegetarisch is, dus ik zou voor de loempia gaan
Deze thuiswerker.. werkt vooral eigenlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je krijgt het bijna niet verzonnen inderdaad.
Maar op zich gaat het al wat beter, heb de afgelopen dagen al tig keer 112 willen bellen maar vandaag had ik dat niet
Hoe vermaken thuiswerkers zich? Lijkt mijn zo gek...
Als ik straks beter ben heb ik een hele officiele brief dat ik een vitale functie heb en dus mag werken op het bedrijf
Wij ook. Hoewel niet zo snel als jullie. Wij wonen te ver van elkaar af.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Deze thuiswerker.. werkt vooral eigenlijk.
Lunchwandeling met mijn lief.
(Het kabouterpad vandaag <3 )
Sinds het hele coronaverhaal zien we elkaar meer dat ooit
Skivakantie daarvoor voelt al bijna als een ander leven
Nu op de bank.. gegeten.. en “the roman empire” op tv en ondertussen druk in discussie over hoeveel wijn ze eigenlijk dronken in die tijd.
(Na aanleiding van iemand die op de vraag of ze wijn wilde antwoordde met “ja een beetje”. En ik die dacht dat ze niet echt aan beetjes wijn deden in die tijd)
En zo meer dingen die volgens ons niet helemaal kloppen.. oftewel allebei ondertussen ook druk aan het fact checken
(En jullie stalken dus)
Gisteravond een leuk spel gespeeld...
https://www.spellenvariant.nl/detective-a-modern-crime-game
Waar corona ongetwijfeld in vele huizen de echtscheiding zal versnellen...
Gaan wij hier fast forward juist de andere kant op.
Kijk dat is fijn om te horenquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Deze thuiswerker.. werkt vooral eigenlijk.
Lunchwandeling met mijn lief.
(Het kabouterpad vandaag <3 )
Sinds het hele coronaverhaal zien we elkaar meer dat ooit
Skivakantie daarvoor voelt al bijna als een ander leven
Nu op de bank.. gegeten.. en “the roman empire” op tv en ondertussen druk in discussie over hoeveel wijn ze eigenlijk dronken in die tijd.
(Na aanleiding van iemand die op de vraag of ze wijn wilde antwoordde met “ja een beetje”. En ik die dacht dat ze niet echt aan beetjes wijn deden in die tijd)
En zo meer dingen die volgens ons niet helemaal kloppen.. oftewel allebei ondertussen ook druk aan het fact checken
(En jullie stalken dus)
Gisteravond een leuk spel gespeeld...
https://www.spellenvariant.nl/detective-a-modern-crime-game
Waar corona ongetwijfeld in vele huizen de echtscheiding zal versnellen...
Gaan wij hier fast forward juist de andere kant op.
En al voorsprongetje sinds augustus hequote:Op woensdag 25 maart 2020 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij ook. Hoewel niet zo snel als jullie. Wij wonen te ver van elkaar af.
Ook dat jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En al voorsprongetje sinds augustus he
Evengoed heerlijk.
Hoe ver woont hij eigenlijk?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:48 schreef borisz het volgende:
En zo ken ik wel iemand die nu op de IC ligt met Corona.... wordt zelfs kunstmatig in coma gehouden.
Ha, dat is lang geleden! Goede reminder, ga hem zelf ook weer eens makenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:48 schreef borisz het volgende:
En zo ken ik wel iemand die nu op de IC ligt met Corona.... wordt zelfs kunstmatig in coma gehouden.
Wij waren er met de auto zo vandaag.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook dat ja
Desalniettemin vind ik dat het snel gaat
Ruim een uur met de auto hier vandaan.
Door jouw verhalen overweeg ik 'm te maken, dus thanks!quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:52 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ha, dat is lang geleden! Goede reminder, ga hem zelf ook weer eens maken![]()
Originele recept komt uit een kookboek van ChicksLoveFood geloof ik.
Ik heb het over zonder filequote:Op woensdag 25 maart 2020 19:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wij waren er met de auto zo vandaag.
Iets met geen file
Nee, die is er niet en gaat er niet komen ook.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef da’s pittig. Is er wel ondersteuning geregeld voor de komende tijd? (Als die er al is).
Pas op je handen.. mss is het niet zo'n goed idee voor jou?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:
En ben”lid” geworden van een Facebook pagina om mondkapjes te maken. Niet voor in ziekenhuizen enzo, maar in de zorg. Nou zijn er mensen die er 20-30 per dag maken , ik ben 2 dagen bezig en heb er 2
Waarvan maak je die dan? Mondmaskers van stof doen toch niet zoveel?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:
En ben”lid” geworden van een Facebook pagina om mondkapjes te maken. Niet voor in ziekenhuizen enzo, maar in de zorg. Nou zijn er mensen die er 20-30 per dag maken , ik ben 2 dagen bezig en heb er 2
Vrienden van mij hebben er één en maken er veel gebruik van. Van haar hoefde het niet, maar nu is ze er heel blij mee. Maar zij wonen buiten met een hele grote tuin, ding valt niet op en staat ook biet in de wegquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:06 schreef Myraela het volgende:
Na een hele avond naar hottubs zoeken toch maar weer de conclusie getrokken dat het helemaal niet handig is. Die conclusie had ik de vorige keer ook al getrokken, maar het blijft zo lekker klinken.
Jupsquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het over zonder file
Maar jij in R, hij in D toch?
Ja, die ruimte hebben wij niet en dan is het stoken misschien ook wel wat asociaal richting de buren. Maar ik hou zo van water.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Vrienden van mij hebben er één en maken er veel gebruik van. Van haar hoefde het niet, maar nu is ze er heel blij mee. Maar zij wonen buiten met een hele grote tuin, ding valt niet op en staat ook biet in de weg
Gewoon van katoen, dubbellaags. Er kunnen diverse vullingen in, bv 3 lagen keukenpapier of stofzuigerzak. Het zorgt er niet voor dat je corona krijgt, maar wat ik begrijp is het voor thuiszorg medewerkers, vroedvrouwen, kraamverzorgsters. Die zie ik vooral veel oproepen doen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarvan maak je die dan? Mondmaskers van stof doen toch niet zoveel?
Voor de elektrische moeten we een speciale aansluiting laten maken, hout stoken is wat asociaal tegenover buren. Want de opwarmtijd is best lang. Ze zijn wat duur, gaat toch wel snel richting de 4000 euro. En je moet wel onderhouden en schoonmaken. En onze tuin is net helemaal gedaan, dus de timing van dit idee is ook niet ideaal.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:20 schreef Lot_1 het volgende:
Ja wat zijn de nadelen van een hottub, Myraela? Ik werd er al enthousiast over namelijk
ps het gaat om het filmpjetwitter:jeroenkidv twitterde op woensdag 25-03-2020 om 19:27:15ORGEL JOKE is de vrouw die ons allemaal opfleurt! 🌺✨🎹
Maar wie ís zij? Wat beweegt haar?
Morgen hoor je haar -openhartiger dan ooit- in de ochtendshow op @NPORadio2!!
https://t.co/kwiYemZuGr @jwstartop reageer retweet
quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:07 schreef Candaasje het volgende:
Iedereen alleen al het begin van dat nummer geluisterd en snel weggevlucht? Zeg maar zoals ik ook wilde doen?
Ik deed een voorlees.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:07 schreef Candaasje het volgende:
Iedereen alleen al het begin van dat nummer geluisterd en snel weggevlucht? Zeg maar zoals ik ook wilde doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |