Gewoon 9 uur doorbikkelen (in mijn geval). Werk thuis nog harder dan op kantoor...quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je krijgt het bijna niet verzonnen inderdaad.
Maar op zich gaat het al wat beter, heb de afgelopen dagen al tig keer 112 willen bellen maar vandaag had ik dat niet
Hoe vermaken thuiswerkers zich? Lijkt mijn zo gek...
Als ik straks beter ben heb ik een hele officiele brief dat ik een vitale functie heb en dus mag werken op het bedrijf
Kon er ook nog wel bijquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Meh, mijn beste vriendin haar vader is vanochtend overleden aan kanker (keer wat anders). Ik ken hem al vanaf mijn 9de jaar.
Wil haar zo graag steunen maar 30 mensen is de max. (nou is het nu niet een goed idee maar het is zo cru voor de nabestaanden)
Dit is dus mijn werk nu. En we hebben weer een coll minder. Ha d al sinds vrijdag klachten die ze verzwegen hadquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb medelijden met de mensen van de bali van de polikliniek, want zo blijf je ook wel bezig natuurlijk.
Dat is niet handig!quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit is dus mijn werk nu. En we hebben weer een coll minder. Ha d al sinds vrijdag klachten die ze verzwegen had![]()
Naar huis gestuurd. En toen zat ik dus alleen.![]()
Sterkte!quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit is dus mijn werk nu. En we hebben weer een coll minder. Ha d al sinds vrijdag klachten die ze verzwegen had![]()
Oef da’s pittig. Is er wel ondersteuning geregeld voor de komende tijd? (Als die er al is).quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:37 schreef Blues het volgende:
[..]
En wat heb je met de overige 7:59 uur gedaan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:
, diverse skypecalls omgezet in teams, )
Heel veel (allemaal rotklusjes)quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
En wat heb je met de overige 7:59 uur gedaan?.
Mondkapjes gemaakt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
En wat heb je met de overige 7:59 uur gedaan?.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie maakte hier wel eens loempiataart? Want ik overweeg het voor dit weekend en zoek het recept.
Was het @:FutureFairytale Of @:uniekhoorn
Of iemand anders?
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:09 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Heel lekker en makkelijk!
Je bekleedt met 4 vellen filodeeg een taartvorm, bakt 350gr kip even aan en 650gr groente (ik pak 400gr Chinese wokgroente en 250gr taugé meestal) tot er wat vocht uit is (even afgieten), pan van het vuur, dan klop je 3 eieren los en gooi je dat erdoorheen en dat mengsel stop je in de bakvorm. Dan vouw je de punten van je filodeeg eroverheen en nog 1 vel er bovenop en zet je dat ongeveer 40 minuten op 175 graden in de oven. En dan wat soyasaus erbij en smikkelen maar! Ik kan daar 4 keer van eten (heb een taartvorm van 24cm doorsnee gebruikt) en vind het erg lekker. Met bovenstaande ingrediënten per kwart 299 kcal
.
()
Geen idee wat een loempiaschotel is, maar bij een loempia is het minder erg dat ie vegetarisch is, dus ik zou voor de loempia gaanquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vegetarische kapsalon of vegetarische loempiaschotel? First world problem van de dag.
Van de lokale snackbar is het allebei erg lekker maar ik had trek in pindasaus dus het is de loempiaschotel geworden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee wat een loempiaschotel is, maar bij een loempia is het minder erg dat ie vegetarisch is, dus ik zou voor de loempia gaan
Deze thuiswerker.. werkt vooral eigenlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je krijgt het bijna niet verzonnen inderdaad.
Maar op zich gaat het al wat beter, heb de afgelopen dagen al tig keer 112 willen bellen maar vandaag had ik dat niet
Hoe vermaken thuiswerkers zich? Lijkt mijn zo gek...
Als ik straks beter ben heb ik een hele officiele brief dat ik een vitale functie heb en dus mag werken op het bedrijf
Wij ook. Hoewel niet zo snel als jullie. Wij wonen te ver van elkaar af.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Deze thuiswerker.. werkt vooral eigenlijk.
Lunchwandeling met mijn lief.
(Het kabouterpad vandaag <3 )
Sinds het hele coronaverhaal zien we elkaar meer dat ooit
Skivakantie daarvoor voelt al bijna als een ander leven
Nu op de bank.. gegeten.. en “the roman empire” op tv en ondertussen druk in discussie over hoeveel wijn ze eigenlijk dronken in die tijd.
(Na aanleiding van iemand die op de vraag of ze wijn wilde antwoordde met “ja een beetje”. En ik die dacht dat ze niet echt aan beetjes wijn deden in die tijd)
En zo meer dingen die volgens ons niet helemaal kloppen.. oftewel allebei ondertussen ook druk aan het fact checken
(En jullie stalken dus)
Gisteravond een leuk spel gespeeld...
https://www.spellenvariant.nl/detective-a-modern-crime-game
Waar corona ongetwijfeld in vele huizen de echtscheiding zal versnellen...
Gaan wij hier fast forward juist de andere kant op.
Kijk dat is fijn om te horenquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Deze thuiswerker.. werkt vooral eigenlijk.
Lunchwandeling met mijn lief.
(Het kabouterpad vandaag <3 )
Sinds het hele coronaverhaal zien we elkaar meer dat ooit
Skivakantie daarvoor voelt al bijna als een ander leven
Nu op de bank.. gegeten.. en “the roman empire” op tv en ondertussen druk in discussie over hoeveel wijn ze eigenlijk dronken in die tijd.
(Na aanleiding van iemand die op de vraag of ze wijn wilde antwoordde met “ja een beetje”. En ik die dacht dat ze niet echt aan beetjes wijn deden in die tijd)
En zo meer dingen die volgens ons niet helemaal kloppen.. oftewel allebei ondertussen ook druk aan het fact checken
(En jullie stalken dus)
Gisteravond een leuk spel gespeeld...
https://www.spellenvariant.nl/detective-a-modern-crime-game
Waar corona ongetwijfeld in vele huizen de echtscheiding zal versnellen...
Gaan wij hier fast forward juist de andere kant op.
En al voorsprongetje sinds augustus hequote:Op woensdag 25 maart 2020 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij ook. Hoewel niet zo snel als jullie. Wij wonen te ver van elkaar af.
Ook dat jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En al voorsprongetje sinds augustus he
Evengoed heerlijk.
Hoe ver woont hij eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |