De Nits.quote:
Ik ben naar een concert van ze geweest toen ik 8 was.quote:
Wij hebben ze nog een keer in 2018 in Theater Carré gezien toen ze samen met het Scapinoballet optraden tijdens de voorstelling TING!. NITS verzorgden de muziek bij die voorstelling.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:59 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben naar een concert van ze geweest toen ik 8 was.
Ik had in de krant gelezen dat ze in het theater een dorp verderop speelden
Klopt, een voorwielmotor schiet ook als het ware naar voren en blijft tempo houden als je stopt met trappen. Een middenmotor reageert veel beter op je trapgedrag.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat zeker. Net als de accu. Maar algehele kwaliteit zal ook meespelen, ik ken iemand die fietshulp/pech van de ANWB doet. Die is geen fan van Stella en Amslpd zeg maar
Volgens mij moet je geen motor in het voorwiel meer willen hebben overigens. Stuurt zwaarder en gewicht is niet mooi verdeeld. Middenmotor neemt ook direct waar wanneer je met trappen begint.
He, wat naarquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Shit is real. Hoor net dat de moeder van een vriend is overleden aan Corona![]()
Haar had ik al een poos niet gezien. Raar idee, die lag dus gisteren zowat op de afdeling waar ik rondleiding had. (1 deurtje verder dan, waar de hele afdeling isoleer is) . En zorgelijk. De overleden kennis die ik vanmiddag noemde kwam uit hetzelfde kleine dorp. :
Oh bah, dat komt dan wel binnen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Shit is real. Hoor net dat de moeder van een vriend is overleden aan Corona![]()
Haar had ik al een poos niet gezien. Raar idee, die lag dus gisteren zowat op de afdeling waar ik rondleiding had. (1 deurtje verder dan, waar de hele afdeling isoleer is) . En zorgelijk. De overleden kennis die ik vanmiddag noemde kwam uit hetzelfde kleine dorp. :
Het zit niet meequote:Op woensdag 25 maart 2020 17:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
En verder reed ik net mijn band plat dus dat is ook kut
Maar peettante was blij met het verjaardagspraatje vanaf vier hoog.voor het eerst in mijn leven dat we niet bij elkaar op bezoek waren op onze verjaardagen.
Maar verder gaat het wel goed hoor
Zijn gewoon rare tijden.
Wat?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik heb dit natuurlijk nog![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou niet eens meer naar buiten willen. Gewoon de hele dag kittens knuffelen en bewonderenquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Is niet alleen lollig hoor. Nu komen er nagels en tanden aanquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meer naar buiten willen. Gewoon de hele dag kittens knuffelen en bewonderen
Je krijgt het bijna niet verzonnen inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Och Uniek, jij krijgt het wel voor de kiezen momenteel, sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |