quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Tillykke og held og lykke i din nye position.
Geen idee. Ik ben voorlopig wel klaar ermee.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:09 schreef derLudolf het volgende:
Dat schijnen nou niet direct de besten te zijn...
Is Sparta of Gazelle veel duurder?
Onze Gazelle kostte 2300 euro p. stuk. Bij de dorpsdealer. Dus ja, best wel een stuk duurder.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
heel veel duurder ja.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daarom dus die interesse, trap-ondersteuning wanneer ik fiets in 'The Dutch Mountains'.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:41 schreef AnneX het volgende:
Je conditie zal sprongen vooruit zijn gegaan in de afgelopen maanden.
Het is bij jullie wel duin op/af fietsen...ook goed voor de conditie.
Even gekeken, ik heb nu sinds 2005 een e-bike en ik zou er niet meer zonder kunnen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom dus die interesse, trap-ondersteuning wanneer ik fiets in 'The Dutch Mountains'.
Ha, dat liedje ken ik.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom dus die interesse, trap-ondersteuning wanneer ik fiets in 'The Dutch Mountains'.
Da's jammer, maar aan de andere kant, je hoeft nog steeds niet te wachten totdat het f2f is.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik had nog niet verteld dat ik vanochtend gebeld werd door het ziekenhuis...
Die intake die ze met me ingepland hadden voor aankomende maandag waar ik zo over liep te juichen gisteren?
Ze hadden een foutje gemaakt. Nu wordt het anderhalve week later.
Ik heb medelijden met de mensen van de bali van de polikliniek, want zo blijf je ook wel bezig natuurlijk.
Ik vind het ook niet heel erg. Het gaat me erom dat ik weet dat ik in de nabije toekomst een afspraak heb, en of dat nou deze maandag is of donderdag in de week erna, ze doen maar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's jammer, maar aan de andere kant, je hoeft nog steeds niet te wachten totdat het f2f is.
Dat is mooi lullig! Kan jij daar mee omgaan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik had nog niet verteld dat ik vanochtend gebeld werd door het ziekenhuis...
Die intake die ze met me ingepland hadden voor aankomende maandag waar ik zo over liep te juichen gisteren?
Ze hadden een foutje gemaakt. Nu wordt het anderhalve week later.
Ik heb medelijden met de mensen van de bali van de polikliniek, want zo blijf je ook wel bezig natuurlijk.
Hoe gaat het nu met jou? Nog steeds die ellendige hoofdpijn?quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is mooi lullig! Kan jij daar mee omgaan?
Het is een beetje lullig, maar in deze tijden is het allemaal raar en chaotisch, zeker in het ziekenhuis, dus ik neem het ze niet kwalijk. Vooralsnog kan ik er dus prima mee omgaan en hopelijk verandert dat nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is mooi lullig! Kan jij daar mee omgaan?
Prijs is ook erg afhankelijk van het soort aandrijving (voorwiel- of middenmotor).quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En de accu inhoud. Keek laatst naar een fiets, bleek voor een redelijke prijs de accu (op z'n best)40 km meeging, 600 euro meer zou 60 km extra opleverenquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Prijs is ook erg afhankelijk van het soort aandrijving (voorwiel- of middenmotor).
Had ik niet gedacht, gezien je in een gebied woont vol mogelijkheden. Hier zijn nog steeds dezelfde open als die altijd al open waren (thuisbezorgd dingen).quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:56 schreef Barreltje het volgende:
Wij hebben nog geen idee.. we willen iets bestelen maar de bestel-restaurants vallen nogal tegen...
Oh shit 12x dezelfde regel en dan de volgende...quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:09 schreef Tele6 het volgende:
Conclusie: mijn buurjongen kan goed pianospelen.
Gisteren heeft hij drie keer een uur zitten oefenen en zo en droomde ik nog pianomuziek toen ik sliep. Nu is hij weer aan het studeren. Ook pianostudie als iemand het al goed kan is jammer om naar te luisteren; het grootste deel van de tijd is hij hetzelfde loopje aan het herhalen en herhalen en herhalen.
Ik ga straks erdoorheen spelen met de gitaar.
RIP aan de buren.
Jaa officieel! Van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Na corona naar het buitenland.. Ik heb de andere Job aangenomen..
Dat zeker. Net als de accu. Maar algehele kwaliteit zal ook meespelen, ik ken iemand die fietshulp/pech van de ANWB doet. Die is geen fan van Stella en Amslpd zeg maarquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Prijs is ook erg afhankelijk van het soort aandrijving (voorwiel- of middenmotor).
Daar zijn de regels best gunstig voor gemaakt toch?quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:50 schreef borisz het volgende:
Ik overweeg ook een elektrische fiets... Werk is op 18,5 km van huis en dat zou op een elektrisch barrel goed te doen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |