Zou wel goed zijn voor wat meer immuniteit misschien.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Kreator het volgende:
IK KEN iEMAND DIE NU ACTIEF CORONA HEEFT.
Wie wil me aanraken.
Oeh. Plz tell me morequote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Kreator het volgende:
Wie wil me aanraken.
Goede afloopquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Het lopen gaat goed hier net in 40 minuten net zoveel gelopen als maandag in 45 minuten. Ik krijg nog eens wandelbenen. Zou me wel goed uitkomen.
De gruwelijke dierenverhalen zijn nog niet tot een einde. Wat een verdriet kan je daarom hebben.
Maar een goed aflopend verhaal. Wij woonden jaren geleden tegenover een flatgebouw. Als je goed keek zag je dat aan de zijkant (dicht, geen ramen) er een rand uitstak (hooguit 5 cm) van de balkon/vloerplaten aan de voorkant. Dus zo'n richeltje. Mijn moeder en ik waren thuis en zagen opeens allemaal kinderen naar boven staren en gillen. Wij kijken, balanceerde op dat richeltje een kat (4 of 5 hoog, een flink end) We zijn toen met een grote deken naar buiten gehold en zijn onder die kat mee gaan lopen, die gleed uit en hing, dat was voor ons mooi want we konden zo goed uitmikken waar die naar beneden zou komen. En dat ging goed, kat viel in de deken, sprong eruit. Mijn moeder hield de kinderen tegen, en ik kon de versufte kat pakken. Wij naar huis, onze kat opgesloten in een andere kamer en "timmetje" kreeg rust, eten en drinken (had geen nagels meer arm beest). In de flat hing een briefje dat op 5 hoog een kat kwijt was. Briefje achtergelaten en een paar uur later werd Timmetje (die de cavia een hartverzakking bezorgde door bij haar in de kooi te springen) opgehaald door 2 hele blije eigenaren.
Ik hoorde deze week dat een vage kennis van me (oud, kwetsbaar etc) is doodgegaan aan Corona.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Kreator het volgende:
Wie wil me aanraken.
Draadjesvlees dat al vanaf gisteren op lage temperatuur in de oven suddert met daar doorheen o.a. paddenstoelen, winterpeen, maiskorrels, chilibonen, ui, knoflook en courgette.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:11 schreef Myraela het volgende:
Ik sla de ranzige verhalen even over.
Dus, wat eten jullie vanavond?
Mja, kan ik me voorstellen. Die gooien hun sites meteen op slot als je jullie IP zienquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:56 schreef Barreltje het volgende:
Wij hebben nog geen idee.. we willen iets bestelen maar de bestel-restaurants vallen nogal tegen...
Joh.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:03 schreef golfer het volgende:
Oh, en ben je officieel bejaard als je uit nieuwsgierigheid brochures hebt aangevraagd van Amslod en Stella over E-bikes?
nee hoor. Ik ben jaren jonger dan jij en ik heb mijn 4e e-bike (de 3e heb ik maar 2 maanden gehad).quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:03 schreef golfer het volgende:
Oh, en ben je officieel bejaard als je uit nieuwsgierigheid brochures hebt aangevraagd van Amslod en Stella over E-bikes?
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:03 schreef golfer het volgende:
Maar dat kan toch niet? Hebben ze dan niet gewoon hun website slecht op orde?quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen eet inspiratie.
Dadelijk nog even jarige peettante kaartje brengen en toezingen vanaf de straat of zo.
Dus ik dacht onderweg sushi mee te pikken bij mijn favo restaurant.
Kijk ik op de site: ik kan er een tafel reserveren voor vanavond![]()
![]()
![]()
Nu wil ik er meteen ook niet meer bestellen
Website uiteraard niet bijgewerkt. Ook geen melding dat ze gesloten zijn. Slordig en nalatig vind ik het.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar dat kan toch niet? Hebben ze dan niet gewoon hun website slecht op orde?
Aiquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:09 schreef Tele6 het volgende:
Conclusie: mijn buurjongen kan goed pianospelen.
Gisteren heeft hij drie keer een uur zitten oefenen en zo en droomde ik nog pianomuziek toen ik sliep. Nu is hij weer aan het studeren. Ook pianostudie als iemand het al goed kan is jammer om naar te luisteren; het grootste deel van de tijd is hij hetzelfde loopje aan het herhalen en herhalen en herhalen.
Ik ga straks erdoorheen spelen met de gitaar.
RIP aan de buren.
Aan de andere kant.. iedereen WEET het toch??quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Website uiteraard niet bijgewerkt. Ook geen melding dat ze gesloten zijn. Slordig en nalatig vind ik het.
Voorlopig zie ik er toch maar vanaf. Heb nog een goede gewone fiets en die E-bikes zijn mij eigenlijk veel te duur.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:08 schreef Kaatje1 het volgende:
nee hoor. Ik ben jaren jonger dan jij en ik heb mijn 4e e-bike (de 3e heb ik maar 2 maanden gehad).
Maar ik heb natuurlijk geen rijbewijs en hierdoor werd mijn wereld een stuk groter.
Hoe dan? Niemand wil mij testenquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Kreator het volgende:
Wie wil me aanraken.
Ik hoop het niet voor die bekende van Krea, maar misschien ligt ie in het ZH?quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe dan? Niemand wil mij testen
Misschien komt het omdat ik jong en beeldschoon ben maar dan nog
Ok, dat laatste scheelt wel. En ik had even niet begrepen dat 'ie hem net heeftquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind mijn buurjongen op zich niet heel aso, ik snap wel dat als je net een piano hebt gekocht (wat ook niet niks is voor een studentenbudget) en je zit de hele dag thuis, je er ook veel op wilt spelen. En hij speelt niet vroeg 's ochtends of laat 's avonds
Hij heeft hem net een weekje of zo. Hij vroeg nog in de app van onze verdieping of iemand kon helpen met sjouwenquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ok, dat laatste scheelt wel. En ik had even niet begrepen dat 'ie hem net heeft
Je conditie zal sprongen vooruit zijn gegaan in de afgelopen maanden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik er toch maar vanaf. Heb nog een goede gewone fiets en die E-bikes zijn mij eigenlijk veel te duur.
Vertel?quote:
Dan vallen er ook geen dooien!quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is op dit moment niemand in de kerk.
Ik ga verhuizenquote:
Nee, want de godganse wereld rijdt op e-bikes. Je kan jezelf alleen typeren als een meeloper, geen trendsetterquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:03 schreef golfer het volgende:
Electrische gitaar?quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:09 schreef Tele6 het volgende:
Conclusie: mijn buurjongen kan goed pianospelen.
Gisteren heeft hij drie keer een uur zitten oefenen en zo en droomde ik nog pianomuziek toen ik sliep. Nu is hij weer aan het studeren. Ook pianostudie als iemand het al goed kan is jammer om naar te luisteren; het grootste deel van de tijd is hij hetzelfde loopje aan het herhalen en herhalen en herhalen.
Ik ga straks erdoorheen spelen met de gitaar.
RIP aan de buren.
Waarnaartoe?quote:
Na corona naar het buitenland.. Ik heb de andere Job aangenomen..quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Na corona naar het buitenland.. Ik heb de andere Job aangenomen..
Wow wat spannendquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Helaas niet.quote:
Tillykke og held og lykke i din nye position.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:58 schreef Barreltje het volgende:
Dat schijnen nou niet direct de besten te zijn...quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:03 schreef golfer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |