Ok, dat laatste scheelt wel. En ik had even niet begrepen dat 'ie hem net heeftquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind mijn buurjongen op zich niet heel aso, ik snap wel dat als je net een piano hebt gekocht (wat ook niet niks is voor een studentenbudget) en je zit de hele dag thuis, je er ook veel op wilt spelen. En hij speelt niet vroeg 's ochtends of laat 's avonds
Hij heeft hem net een weekje of zo. Hij vroeg nog in de app van onze verdieping of iemand kon helpen met sjouwenquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ok, dat laatste scheelt wel. En ik had even niet begrepen dat 'ie hem net heeft
Je conditie zal sprongen vooruit zijn gegaan in de afgelopen maanden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik er toch maar vanaf. Heb nog een goede gewone fiets en die E-bikes zijn mij eigenlijk veel te duur.
Vertel?quote:
Dan vallen er ook geen dooien!quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is op dit moment niemand in de kerk.
Ik ga verhuizenquote:
Nee, want de godganse wereld rijdt op e-bikes. Je kan jezelf alleen typeren als een meeloper, geen trendsetterquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:03 schreef golfer het volgende:
Oh, en ben je officieel bejaard als je uit nieuwsgierigheid brochures hebt aangevraagd van Amslod en Stella over E-bikes?
Electrische gitaar?quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:09 schreef Tele6 het volgende:
Conclusie: mijn buurjongen kan goed pianospelen.
Gisteren heeft hij drie keer een uur zitten oefenen en zo en droomde ik nog pianomuziek toen ik sliep. Nu is hij weer aan het studeren. Ook pianostudie als iemand het al goed kan is jammer om naar te luisteren; het grootste deel van de tijd is hij hetzelfde loopje aan het herhalen en herhalen en herhalen.
Ik ga straks erdoorheen spelen met de gitaar.
RIP aan de buren.
Waarnaartoe?quote:
Na corona naar het buitenland.. Ik heb de andere Job aangenomen..quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Na corona naar het buitenland.. Ik heb de andere Job aangenomen..
Wow wat spannendquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Helaas niet.quote:
Tillykke og held og lykke i din nye position.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:58 schreef Barreltje het volgende:
Dat schijnen nou niet direct de besten te zijn...quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:03 schreef golfer het volgende:
Oh, en ben je officieel bejaard als je uit nieuwsgierigheid brochures hebt aangevraagd van Amslod en Stella over E-bikes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |