Geitenpens ook niet? Runderpens stinkt wel veel minderquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind pens trouwens niet per se heel ranzig. Of ik ben het gewoon gewend.
ik heb meestel geit of lam. Wat ik het ranzigste vind van alle varianten is denk ik gemalen runderpens.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Geitenpens ook niet? Runderpens stinkt wel veel minder
Maden zijn heel erg kut. Ik heb best vaak madenkonijnen moeten schoonpoetsen. Soms liep het goed af, vaker niet. En het gaat razendsnel, zo'n besmetting.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Konijnen krijgen, net als schapen, vrij makkelijk maden en dat kunnen ze niet zo goed hebben.
Konijn was wel echt ziek destijds.
Ahw, grappig welquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ik heb meestel geit of lam. Wat ik het ranzigste vind van alle varianten is denk ik gemalen runderpens.
Dit zal vergelijkbaar zijn met mijn vriezer verhaal ja.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw, grappig wel. Nee hier was het een collectief "Geit is het ranzigste' tijdens de dissecties
![]()
Hoewel die rottende olifant van laatst ook wel smerig was.(Die lag al 1,5 jaar te weken in water. Komt binnenkort in de hal - het skelet dan).
Of... dat vuilnisvat vol kadaverresten. Daar wordt ook echt niemand vrolijk van. Want dat ligt echt weken te rotten natuurlijk.
Platbrood, adana kebab, ingemaakte ui, sla, komkommer, geroosterde aubergine, geitenkaasquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:11 schreef Myraela het volgende:
Ik sla de ranzige verhalen even over.
Dus, wat eten jullie vanavond?
Dit klinkt heel lekker.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:13 schreef Lonaa het volgende:
Platbrood, adana kebab, ingemaakte ui, sla, komkommer, geroosterde aubergine, geitenkaas
tzaziki, denk ik.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit klinkt heel lekker.Knoflooksaus erbij?
Ik kan me niet herinneren dat ik aromaten goor vond ruikenquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:08 schreef Candaasje het volgende:
Goed, genoeg ranzige verhalen. Tijd voor aromaten-bespreking tijdens verdere hoorcollege![]()
(als we het dan toch over geur enzo hebben, wel toepasselijkl niet? Ook al is het dan herhaling voor mij. )
Het is nog vakantie. Pizza.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:11 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:16 schreef z80 het volgende:
[..]
Het is nog vakantie. Pizza.
Morgen eens een pan reist of pasta maken.
Zou wel goed zijn voor wat meer immuniteit misschien.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Kreator het volgende:
IK KEN iEMAND DIE NU ACTIEF CORONA HEEFT.
Wie wil me aanraken.
Oeh. Plz tell me morequote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Kreator het volgende:
Wie wil me aanraken.
Goede afloopquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Het lopen gaat goed hier net in 40 minuten net zoveel gelopen als maandag in 45 minuten. Ik krijg nog eens wandelbenen. Zou me wel goed uitkomen.
De gruwelijke dierenverhalen zijn nog niet tot een einde. Wat een verdriet kan je daarom hebben.
Maar een goed aflopend verhaal. Wij woonden jaren geleden tegenover een flatgebouw. Als je goed keek zag je dat aan de zijkant (dicht, geen ramen) er een rand uitstak (hooguit 5 cm) van de balkon/vloerplaten aan de voorkant. Dus zo'n richeltje. Mijn moeder en ik waren thuis en zagen opeens allemaal kinderen naar boven staren en gillen. Wij kijken, balanceerde op dat richeltje een kat (4 of 5 hoog, een flink end) We zijn toen met een grote deken naar buiten gehold en zijn onder die kat mee gaan lopen, die gleed uit en hing, dat was voor ons mooi want we konden zo goed uitmikken waar die naar beneden zou komen. En dat ging goed, kat viel in de deken, sprong eruit. Mijn moeder hield de kinderen tegen, en ik kon de versufte kat pakken. Wij naar huis, onze kat opgesloten in een andere kamer en "timmetje" kreeg rust, eten en drinken (had geen nagels meer arm beest). In de flat hing een briefje dat op 5 hoog een kat kwijt was. Briefje achtergelaten en een paar uur later werd Timmetje (die de cavia een hartverzakking bezorgde door bij haar in de kooi te springen) opgehaald door 2 hele blije eigenaren.
Ik hoorde deze week dat een vage kennis van me (oud, kwetsbaar etc) is doodgegaan aan Corona.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Kreator het volgende:
Wie wil me aanraken.
Draadjesvlees dat al vanaf gisteren op lage temperatuur in de oven suddert met daar doorheen o.a. paddenstoelen, winterpeen, maiskorrels, chilibonen, ui, knoflook en courgette.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:11 schreef Myraela het volgende:
Mja, kan ik me voorstellen. Die gooien hun sites meteen op slot als je jullie IP zienquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:56 schreef Barreltje het volgende:
Wij hebben nog geen idee.. we willen iets bestelen maar de bestel-restaurants vallen nogal tegen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |