quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:48 schreef borisz het volgende:
En zo ken ik wel iemand die nu op de IC ligt met Corona.... wordt zelfs kunstmatig in coma gehouden.
Ha, dat is lang geleden! Goede reminder, ga hem zelf ook weer eens makenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:48 schreef borisz het volgende:
En zo ken ik wel iemand die nu op de IC ligt met Corona.... wordt zelfs kunstmatig in coma gehouden.
Wij waren er met de auto zo vandaag.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook dat ja
Desalniettemin vind ik dat het snel gaat
Ruim een uur met de auto hier vandaan.
Door jouw verhalen overweeg ik 'm te maken, dus thanks!quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:52 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ha, dat is lang geleden! Goede reminder, ga hem zelf ook weer eens maken![]()
Originele recept komt uit een kookboek van ChicksLoveFood geloof ik.
Ik heb het over zonder filequote:Op woensdag 25 maart 2020 19:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wij waren er met de auto zo vandaag.
Iets met geen file
Nee, die is er niet en gaat er niet komen ook.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef da’s pittig. Is er wel ondersteuning geregeld voor de komende tijd? (Als die er al is).
Pas op je handen.. mss is het niet zo'n goed idee voor jou?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:
En ben”lid” geworden van een Facebook pagina om mondkapjes te maken. Niet voor in ziekenhuizen enzo, maar in de zorg. Nou zijn er mensen die er 20-30 per dag maken , ik ben 2 dagen bezig en heb er 2
Waarvan maak je die dan? Mondmaskers van stof doen toch niet zoveel?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:
En ben”lid” geworden van een Facebook pagina om mondkapjes te maken. Niet voor in ziekenhuizen enzo, maar in de zorg. Nou zijn er mensen die er 20-30 per dag maken , ik ben 2 dagen bezig en heb er 2
Vrienden van mij hebben er één en maken er veel gebruik van. Van haar hoefde het niet, maar nu is ze er heel blij mee. Maar zij wonen buiten met een hele grote tuin, ding valt niet op en staat ook biet in de wegquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:06 schreef Myraela het volgende:
Na een hele avond naar hottubs zoeken toch maar weer de conclusie getrokken dat het helemaal niet handig is. Die conclusie had ik de vorige keer ook al getrokken, maar het blijft zo lekker klinken.
Jupsquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het over zonder file
Maar jij in R, hij in D toch?
Ja, die ruimte hebben wij niet en dan is het stoken misschien ook wel wat asociaal richting de buren. Maar ik hou zo van water.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Vrienden van mij hebben er één en maken er veel gebruik van. Van haar hoefde het niet, maar nu is ze er heel blij mee. Maar zij wonen buiten met een hele grote tuin, ding valt niet op en staat ook biet in de weg
Gewoon van katoen, dubbellaags. Er kunnen diverse vullingen in, bv 3 lagen keukenpapier of stofzuigerzak. Het zorgt er niet voor dat je corona krijgt, maar wat ik begrijp is het voor thuiszorg medewerkers, vroedvrouwen, kraamverzorgsters. Die zie ik vooral veel oproepen doen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarvan maak je die dan? Mondmaskers van stof doen toch niet zoveel?
Voor de elektrische moeten we een speciale aansluiting laten maken, hout stoken is wat asociaal tegenover buren. Want de opwarmtijd is best lang. Ze zijn wat duur, gaat toch wel snel richting de 4000 euro. En je moet wel onderhouden en schoonmaken. En onze tuin is net helemaal gedaan, dus de timing van dit idee is ook niet ideaal.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:20 schreef Lot_1 het volgende:
Ja wat zijn de nadelen van een hottub, Myraela? Ik werd er al enthousiast over namelijk
ps het gaat om het filmpjetwitter:jeroenkidv twitterde op woensdag 25-03-2020 om 19:27:15ORGEL JOKE is de vrouw die ons allemaal opfleurt! 🌺✨🎹
Maar wie ís zij? Wat beweegt haar?
Morgen hoor je haar -openhartiger dan ooit- in de ochtendshow op @NPORadio2!!
https://t.co/kwiYemZuGr @jwstartop reageer retweet
quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:07 schreef Candaasje het volgende:
Iedereen alleen al het begin van dat nummer geluisterd en snel weggevlucht? Zeg maar zoals ik ook wilde doen?
Ik deed een voorlees.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:07 schreef Candaasje het volgende:
Iedereen alleen al het begin van dat nummer geluisterd en snel weggevlucht? Zeg maar zoals ik ook wilde doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |