Saudisch nieuws over aartsvijand Iran zou ik niet persé meteen voor waar aannemen.quote:
Ik vind 2 dagen per week maximaal thuiswerken top, had verwacht dat ik 5 nog beter zou vinden. Maar mis nu toch wel aanspraak om je heen (derde week volledig thuiswerken).quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:24 schreef Frank_Underwood het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het 5 dagen per week thuiswerken geweldig vind. Als het aan mij ligt, mag dit het nieuwe werken worden en blijven als alles weer normaal is. Kantoor of thuis, de werknemer zoekt het maar uit zolang het werk wordt gedaan. Krijg veel meer werk verricht in 4 uurtjes thuiswerken dan 8 uur op kantoor zitten. En werk af, ben je direct thuis! Plus nog genoeg tijd om andere dingen te doen!
Herkent iemand zich ook daarin?
Dit I sowieso een grote proef voor veel bedrijven of het thuis werken beter is voor de productiviteit. Ik denk wel dat het per persoon heel erg zal schelenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:24 schreef Frank_Underwood het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het 5 dagen per week thuiswerken geweldig vind. Als het aan mij ligt, mag dit het nieuwe werken worden en blijven als alles weer normaal is. Kantoor of thuis, de werknemer zoekt het maar uit zolang het werk wordt gedaan. Krijg veel meer werk verricht in 4 uurtjes thuiswerken dan 8 uur op kantoor zitten. En werk af, ben je direct thuis! Plus nog genoeg tijd om andere dingen te doen!
Fair enough, maar ik vond het wel grappig, het is ook niet alsof ik hiermee valse info doorgeef waar iemand echt last van kan hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Saudisch nieuws over aartsvijand Iran zou ik niet persé meteen voor waar aannemen.
Misschien werken die smerige donnertenten nu eindelijk hygienisch.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:22 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik vind het zo asociaal nu de bezorgers mijn eten voor de deur achterlaten ipv te overhandigen.
Voor de mensen die zich afvragen waarom de shoarma anders smaakt de laatste tijd, dat is omdat medewerkers nu hun handen moeten wassen. Het zal enige tijd duren voordat de vertrouwde smaak weer terugkeert.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Misschien werken die smerige donnertenten nu eindelijk hygienisch.
twitter:dutchturksNL twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 16:19:17Turks ziekenhuis ACIBADEM in Amsterdam stelt per direct al haar artsen, apparatuur, verkoeverkamers, operatiekamers, mondkapjes en dergelijke ter beschikking aan het @OLVG ziekenhuis in Amsterdam in strijd tegen coronavirus (cc: @NOS) https://t.co/4Uz8910CIK reageer retweet
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor de mensen die zich afvragen waarom de shoarma anders smaakt de laatste tijd, dat is omdat medewerkers nu hun handen moeten wassen. Het zal enige tijd duren voordat de vertrouwde smaak weer terugkeert.
Met vriendelijke groet,
Achmed
(gejat uit het grapjestopic).
Het is echt net een sekte.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:23 schreef Kyran het volgende:
Totdat Trump had gezegd dat middel niet erger dan de kwaal moest zijn zag je dat hier niet of nauwelijks niet terug. Nu zie ik een na andere user Trump quoten....
Vergetende dat als we niet ingegrepen hadden twee weken geleden, dat de lijkwagens hier door de straten zouden rijden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:23 schreef Kyran het volgende:
Totdat Trump had gezegd dat middel niet erger dan de kwaal moest zijn zag je dat hier niet of nauwelijks niet terug. Nu zie ik een na andere user Trump quoten....
Lijkt me goed toch dat ze aangeven dat ze geen hulp nodig hebben. Dan kan de hulp naar landen die het wel nodig hebben.quote:
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:27 schreef polderturk het volgende:
Klein Turks ziekenhuis in Amsterdam stelt alle apparatuur, kamers, mondkapjes, personeel beschikbaar in strijd tegen Corona.twitter:dutchturksNL twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 16:19:17Turks ziekenhuis ACIBADEM in Amsterdam stelt per direct al haar artsen, apparatuur, verkoeverkamers, operatiekamers, mondkapjes en dergelijke ter beschikking aan het @:OLVG ziekenhuis in Amsterdam in strijd tegen coronavirus (cc: @:NOS) https://t.co/4Uz8910CIK reageer retweet
Ik herken me hier volledig in!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:24 schreef Frank_Underwood het volgende:
Dit is serieus onderdeel van ontwikkelen apparatuur/machines waarbij je die op afstand die kunt uitschakelen. Eén van de redenen om uiterst huiverig te zijn voor gebruik van onbekende apparatuur/machines en sws software waar je geen toegang of zicht (meer) hebt tot het ontwerp en de implementatie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Philips moet gewoon een circuitbreaker inbouwen die de apparaten op afstand kan uitschakelen, mochten de Amerikanen dan vervelend worden, dan hebben ze er niets aan.
En wat nou als er straks nog meer aankomt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:28 schreef polderturk het volgende:
Het aantal doden van vandaag voelt als een mokerslag na de cijfers vam gisteren.
Hadden sommigen wel voor gewaarschuwd , inclusief onderbouwing.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:28 schreef polderturk het volgende:
Het aantal doden van vandaag voelt als een mokerslag na de cijfers vam gisteren.
Mogen de scholen dan wel weer open?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:24 schreef Frank_Underwood het volgende:
Ja normaal werk ik meestal toch maar 2 uurtjes op kantoor. s'ochtends sta ik meestal vroeg op, zo rond 5 uur, en dan werk ik er ook 2. En dan heb ik effectief wel mijn werk gedaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:24 schreef Frank_Underwood het volgende:
Oftewel, je voert de helft van de tijd op kantoor geen reet uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:24 schreef Frank_Underwood het volgende:
Als je rivm leest staat er bij dat deze cijfers niet van 1 dag zijn maar ook al van eerder. Getal klopt dus niet van precies 24 uurquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:28 schreef polderturk het volgende:
Mijn vraag is, waarom hebben we een turks ziekenhuis in Amsterdam?quote:
Ik geef eerlijk toe dat ik flink in de war ben nu in deze crisis. Dus verbaast me niets dat ik verward overkom.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kan jou maar moeilijk peilen. De ene keer lijk je serieuze vragen te stellen. De andere keer kom je weer met dit soort troll pogingen.
Ik had het gister al gemeld, kwam het tegen op LinkedIn, er schijnen heel veel van dit soort prive klinieken te zijn die dit nu doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:27 schreef polderturk het volgende:
Klein Turks ziekenhuis in Amsterdam stelt alle apparatuur, kamers, mondkapjes, personeel beschikbaar in strijd tegen Corona.twitter:dutchturksNL twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 16:19:17Turks ziekenhuis ACIBADEM in Amsterdam stelt per direct al haar artsen, apparatuur, verkoeverkamers, operatiekamers, mondkapjes en dergelijke ter beschikking aan het @:OLVG ziekenhuis in Amsterdam in strijd tegen coronavirus (cc: @:NOS) https://t.co/4Uz8910CIK reageer retweet
Even vergeten dat zo goed als alle sociale leven stil staat inderdaad. Zie het wel gebeuren.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:27 schreef _I het volgende:
[..]
Vergetende dat als we niet ingegrepen hadden twee weken geleden, dat de lijkwagens hier door de straten zouden rijden.
Zie je dat het meevalt.
Dat doet echt heel weinig af aan de aantallen.. kwestie van dagen voordat we >100 doden kunnen noteren..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als je rivm leest staat er bij dat deze cijfers niet van 1 dag zijn maar ook al van eerder. Getal klopt dus niet van precies 24 uur
twitter:Independent twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 16:30:05London tubes remain packed on the first day of the UK's coronavirus lockdown https://t.co/jGu0D4H92E reageer retweet
ah thnx. Dat is nog wel even uitzingenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:32 schreef _I het volgende:
[..]
Neen. Morgen wel technische briefing om 10 uur.
Welnee. Ik spring straks ook op de fiets.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:18 schreef PippenScottie het volgende:
Is het nog steeds niet asociaal om buiten te gaan hardlopen?
Krijgen we dan weer hoorcollege van Jaap?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:32 schreef _I het volgende:
[..]
Neen. Morgen wel technische briefing om 10 uur.
Ik krijg er een beetje dat 1 dood isquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:28 schreef polderturk het volgende:
Het aantal doden van vandaag voelt als een mokerslag na de cijfers van gisteren.
De metromaatschappijen die minder metro's laten rijden ja. Mensen die niet thuis kunnen werken zullen gewoon naar hun werk moeten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:33 schreef polderturk het volgende:
Idiotentwitter:Independent twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 16:30:05London tubes remain packed on the first day of the UK's coronavirus lockdown https://t.co/jGu0D4H92E reageer retweet
Hij doet dit elke dag. Echt wat een held die kerel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:31 schreef Vallon het volgende:
Best wel een heel emotionele Persco op CNN waar de gouverneur (NewYork) een beroep doet om de concurrentie nu even te laten vallen en niet je "eigenbelangen" van straks te beschermen maar die te delen met anderen die het nu keihard nodig hebben.
Werken al twee weken thuis. Of sommige dan, anderen hebben al weken geen werk meer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Even vergeten dat zo goed als alle sociale leven stil staat inderdaad. Zie het wel gebeuren.
Herkenbaar, ik heb rond 1996 aan een telecom product gewerkt wat kon faxen, mailen, en nog wat andere dingen, de bedrijven die hem afnamen waren meestal bestaande klanten. Wat deden die hufters, die trokken gewoon de connectie eruit en lieten ons dan opdraven. "ja en of je ook nog even hier naar kan kijken", 1 klant weigerde stelselmatig te betalen. Was een kranenverhuur bedrijf, toen wij ons apparaat remote uitgezet hebben, konden ze geen faxen meer ontvangen. Dat vonden ze kennelijk niet zo prettig, en in 10 minuten was de factuur betaalt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:28 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dit is serieus onderdeel van ontwikkelen apparatuur/machines waarbij je die op afstand die kunt uitschakelen. Eén van de redenen om uiterst huiverig te zijn voor gebruik van onbekende apparatuur/machines en sws software waar je geen toegang of zicht (meer) hebt tot het ontwerp en de implementatie.
Ik heb zelf (in teams) in het verleden software gemaakt waarin "wij" altijd dit soort middeltjes inbouwden. Simpel, om o.a. je eigen bedrijfslicentie belangen te beschermen. In die periode natuurlijk standaard de nodige backdoors zodat je je klant kon "helpen" wanneer die wat was vergeten . . . en wij konden (indirect) meekijken. Denk aan verborgen logging zodat "wij" konden vaststellen dat een storing door de klant zelf was veroorzaakt. Meermalen verongelijkte klanten meegemaakt die vooral heel boos waren dat ze waren betrapt.
Daarnaast kan een afnemer dan een leverancier beschuldigen dat door hun schuld, patiënten overleden. Als leverancier moet je dan maar (presumptie?) zien te bewijzen dat het niet jouw schuld was.
Kortom, dit soort spul moet compleet opensource zijn. Zowel qua fabricage als software. "Geef de boeren het ontwerp van een waterput zodat zij hem zelf kunnen bouwen".
Hij zat toch in quarantaine?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:21 schreef bitterbal het volgende:
16:18
Koning Willem-Alexander heeft dinsdagmiddag met eigen ogen gezien hoe in Noord-Brabant wordt gevochten tegen het coronavirus. De koning bracht een werkbezoek aan de GGD in Tilburg, die op 27 februari de eerste coronabesmetting in Nederland constateerde.
Willem-Alexander sprak onder meer met medisch deskundigen over de verschillende fasen in de aanpak van de uitbraak.
AD
Nope. Voor SC ga je naar de SC.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Oh ? Nou zo gaat het al een paar maanden, het is wel een sc
Donderdag weer debat, verkorte versie deze keer. Speeddebat. Anders is het voor de kijkers thuis niet leuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:33 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Vandaag geen persco?
[..]
ah thnx. Dat is nog wel even uitzingen
Hoop het!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Krijgen we dan weer hoorcollege van Jaap?
Is idd erg en helaasquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:28 schreef polderturk het volgende:
Het aantal doden van vandaag voelt als een mokerslag na de cijfers van gisteren.
Dit is dezelfde meneer die Londenaren vertelde dat aanslagen er nou eenmaal bijhoren in een grote stad.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:36 schreef Kyran het volgende:
Hoe verzin je het ook, om minder te laten rijden....
NS deed dat best goed hier. Gewoon eerst normaal door en dan afschalen met een flinke marge om genoeg ruimte te hebben tussen passagiers.
Dat is wel genieten hoor.quote:
Dat is voorbij. Blijkbaar beviel quarantaine wel goed en heeft hij daarom weer een risicogebied bezocht. Je kan mij namelijk niet wijsmaken dat Noord-Brabant nu veiliger is dan Lech 3 weken geleden.quote:
Jaap gooi er maar een paracetamolletje in van Dissel laat zich niet verslaan!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is wel genieten hoor.
Hopelijk zit hij zelf niet in quarantaine. Las dat hij er rekening mee houdt dat hij het zelf ook oploopt. Hopelijk aan het einde van de curve.
B R O N!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:40 schreef nostra het volgende:
Modi gaat full blown lockdown: 21 dagen niemand meer het huis uit. Voor geen enkele reden.
Wie is Modi?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:40 schreef nostra het volgende:
Modi gaat full blown lockdown: 21 dagen niemand meer het huis uit. Voor geen enkele reden.
Pushbericht van de NYT. Momentje.quote:
MP van India.quote:
Over 3 weken: Miljoenen mensen door honger omgekomen in eigen huis.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:40 schreef nostra het volgende:
Relatief ben ik nog het meest productieve.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:30 schreef Tris het volgende:
[..]
Oftewel, je voert de helft van de tijd op kantoor geen reet uit.
Was wel aan het shinen vorige keer met z'n dia's hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:40 schreef _I het volgende:
[..]
Jaap gooi er maar een paracetamolletje in van Dissel laat zich niet verslaan!
Zeker niet nu we ook de presentatie kunnen zien, hoop ik dat hij er bij is de komende weken. Ben echt benieuwd naar morgen!
Oppas.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:42 schreef Mar_an het volgende:
Maar die basisschoolleraren zitten nu allemaal thuis niks te doen dus?
Presentaties in Adobe Acrobatquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was wel aan het shinen vorige keer met z'n dia's hoor
Ze zijn per tourbeurt op school voor de kinderen van ouders met vitale beroepen, verder thuis idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:42 schreef Mar_an het volgende:
les op afstand. #onderwijsgaatdoorquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:42 schreef Mar_an het volgende:
Haha. Dit zeg ik al 100 jaar dat dat soort shit ingebouwd zit in apparatuur. En 100% zeker ook in Amerikaanse F-35 vliegtuigen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:28 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dit is serieus onderdeel van ontwikkelen apparatuur/machines waarbij je die op afstand die kunt uitschakelen. Eén van de redenen om uiterst huiverig te zijn voor gebruik van onbekende apparatuur/machines en sws software waar je geen toegang of zicht (meer) hebt tot het ontwerp en de implementatie.
Ik heb zelf (in teams) in het verleden software gemaakt waarin "wij" altijd dit soort middeltjes inbouwden. Simpel, om o.a. je eigen bedrijfslicentie belangen te beschermen. In die periode natuurlijk standaard de nodige backdoors zodat je je klant kon "helpen" wanneer die wat was vergeten . . . en wij konden (indirect) meekijken. Denk aan verborgen logging zodat "wij" konden vaststellen dat een storing door de klant zelf was veroorzaakt. Meermalen verongelijkte klanten meegemaakt die vooral heel boos waren dat ze waren betrapt.
Daarnaast kan een afnemer dan een leverancier beschuldigen dat door hun schuld, patiënten overleden. Als leverancier moet je dan maar (presumptie?) zien te bewijzen dat het niet jouw schuld was.
Kortom, dit soort spul moet compleet opensource zijn. Zowel qua fabricage als software. "Geef de boeren het ontwerp van een waterput zodat zij hem zelf kunnen bouwen".
Yep... erg helder. Als de president zegt dat het ene oorlog is doe dan dat het een oorlog is en ga zaken niet afzwakken met wij willen bedrijven - die uit zijn op geld - niet vertellen wat ze moeten doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:34 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hij doet dit elke dag. Echt wat een held die kerel.![]()
"FEMA will send us 400 ventilators. 400 ventilators? What am I gonna do with 400 ventilators? I need 30.000 ventilators! What, do you want a pat on the back because you're sending us 400 ventilators? No!"
Omdat hij een valide punt heeft.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:23 schreef Kyran het volgende:
Op de basisscholen? Hoe wil je dat doen met die kleine kinderen dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:43 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
les op afstand. #onderwijsgaatdoor
Deze is heel interessant als je ALU hoedje bent. Immers, op deze manier kan America andere banken blokkeren, en werken met 1 gecontroleerde bank.twitter:wmiddelkoop twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 16:35:58BREAKING:
It’s OFFICIAL: Digital Wallet for every US citizen
The Federal Reserve banks themselves would also make available a digital dollar wallet to any U.S. person eligible for the payments as well. https://t.co/npfyHzE0q0 reageer retweet
uiteraard, dat is onderdeel van de kantoorleefquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:30 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee, vooral omdat ik de sociale interactie in levende lijve mis. Skypen is leuk maar niet de hele dagquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:24 schreef Frank_Underwood het volgende:
Natuurlijk niet, maar een professioneel Marathonloper loopt er ook maar 2 per jaar. Kortom die is maar 4 uur aan het werk, over lui gesproken zeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:30 schreef Tris het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:27 schreef polderturk het volgende:
Allles kan maar de kans dat je alleen spierpijn hebt vanwege Covid19 lijkt mij gering.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:44 schreef MissionPhailed het volgende:
Theoretische vraag: kan Covid-19 zich uiten als spierpijn in de onderrug? Dit zonder overige (verkoudheids)verschijnselen?
Lekker geen geroddel, persoonlijke verhalen of psychologische problemen aanhorenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind 2 dagen per week maximaal thuiswerken top, had verwacht dat ik 5 nog beter zou vinden. Maar mis nu toch wel aanspraak om je heen (derde week volledig thuiswerken).
Nice!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:27 schreef polderturk het volgende:
Sociale interactie mis ik ook, maar ik zie mijn werk ook niet als een sociale aangelegenheid. Strictly business. Het zijn niet mijn vrienden, maar collega's.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee, vooral omdat ik de sociale interactie in levende lijve mis. Skypen is leuk maar niet de hele dag
Dat gaat prima hoor, hier twee kinderen op de basisschool. Ze werken beide met snappet, een soort online onderwijs systeem, en er is dagelijks contact met de juffen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:44 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Op de basisscholen? Hoe wil je dat doen met die kleine kinderen dan?
Ik wist niet dat er een Turks ziekenhuis bestaat in nederland.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Nice!
Wat is overigens het verschil tussen een Turks en een regulier ziekenhuis?
Het is gewoon een privé kliniek, zijn er meer van in NL.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Nice!
Dit is een ZBC (zelfstandig behandelcentrum). Geen regulier ziekenhuis.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Nice!
Dokter bellen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:44 schreef MissionPhailed het volgende:
Theoretische vraag: kan Covid-19 zich uiten als spierpijn in de onderrug? Dit zonder overige (verkoudheids)verschijnselen?
Het is volgens mij geen Turks ziekenhuis, maar een Turkse eigenaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Nice!
Ai, gecondoleerd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:51 schreef probeer het volgende:
Ik heb zojuist via mijn ouders vernomen dat mijn oom is overleden. Hij is 84 jaar geworden. Hoewel hij zijn laatste dagen niet bij zijn familie kon zijn, is hij gestorven in de overtuiging dat hij zich weer met zijn moeder zal verenigen, ruim 50 jaar het licht van zijn leven.
Gecondoleerd en veel sterktequote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:51 schreef probeer het volgende:
Ik heb zojuist via mijn ouders vernomen dat mijn oom is overleden. Hij is 84 jaar geworden. Hoewel hij zijn laatste dagen niet bij zijn familie kon zijn, is hij gestorven in de overtuiging dat hij zich weer met zijn moeder zal verenigen, ruim 50 jaar het licht van zijn leven.
Dat is wel heel snel zeg... Gecondoleerd en veel sterkte!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:51 schreef probeer het volgende:
Verschrikkelijk, enorm veel sterkte gewenst.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:51 schreef probeer het volgende:
Sterkte.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:51 schreef probeer het volgende:
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:51 schreef probeer het volgende:
Heel veel sterkte....quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:51 schreef probeer het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:51 schreef probeer het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:51 schreef probeer het volgende:
Veel sterkte gewenst!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:51 schreef probeer het volgende:
Die gaan lekker hamsteren voor ze binnen moeten blijvenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
nos
India drie weken op slot
India gaat de komende drie weken volledig op slot. Dat heeft premier Narendra Modi aangekondigd in een televisietoespraak. "Om India en de Indiërs te redden, mag niemand zijn huis uit", zei hij.
Het land telt 1,3 miljard inwoners. Het is de strengste landelijke maatregel tot nu toe in de wereldwijde strijd tegen het coronavirus. "Als India de komende 21 dagen niet goed doorkomt, betekent dat een terugval van 21 jaar", aldus de premier. In India zijn tot nu toe 469 mensen positief getest op het virus en tien doden gevallen. De lockdown gaat om middernacht lokale tijd in.
Gecondoleerd. Fijn dat hij die overtuiging had.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:51 schreef probeer het volgende:
Je hebt gewoon spierpijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:44 schreef MissionPhailed het volgende:
Gecondoleerd en veel sterkte.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:51 schreef probeer het volgende:
Kurkuma overal uitverkochtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die gaan lekker hamsteren voor ze binnen moeten blijven
Sommige collega's ben ik in de loop der jaren wel als vrienden gaan zien, spreek ik ook los van het werk mee af.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:48 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Sociale interactie mis ik ook, maar ik zie mijn werk ook niet als een sociale aangelegenheid. Strictly business. Het zijn niet mijn vrienden, maar collega's.
Of denk je dat je collega's je vrienden zijn?!
Is dat dat ziekenhuis waarvan de topvrouw in de bak zitquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:27 schreef polderturk het volgende:
Indiërs hamsteren niet, die koeienquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die gaan lekker hamsteren voor ze binnen moeten blijven
Het is geen Turks ziekenhuis. Het is gewoon een soort van privékliniek. MIjn partner heeft er ook gelopen voor knieklachten want daar zit een goede orthopeed. Partner is kei Hollands, no worries.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:53 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Even very offtopic hoor...
Maar waarom hebben we in vredesnaam een Turks ziekenhuis in Amsterdam... Dat slaat toch echt alles...
Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenstquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:51 schreef probeer het volgende:
Hoezo? Er zijn ook Turken met geld en waarom zouden zij geen privekliniek mogen beginnen. Alleen Turkse verplegers, halal eten, schoenen uit bij de voordeur en ruimte voor gebed.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:53 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Even very offtopic hoor...
Maar waarom hebben we in vredesnaam een Turks ziekenhuis in Amsterdam... Dat slaat toch echt alles...
Dus iedereen die geen drie weken eten in huis heeft moet gaan hongerlijden?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
nos
India drie weken op slot
India gaat de komende drie weken volledig op slot. Dat heeft premier Narendra Modi aangekondigd in een televisietoespraak. "Om India en de Indiërs te redden, mag niemand zijn huis uit", zei hij.
Het land telt 1,3 miljard inwoners. Het is de strengste landelijke maatregel tot nu toe in de wereldwijde strijd tegen het coronavirus. "Als India de komende 21 dagen niet goed doorkomt, betekent dat een terugval van 21 jaar", aldus de premier. In India zijn tot nu toe 469 mensen positief getest op het virus en tien doden gevallen. De lockdown gaat om middernacht lokale tijd in.
dat was het Slotervaart, geen idee of ze ook bij dit ziekenhuis betrokken isquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Is dat dat ziekenhuis waarvan de topvrouw in de bak zit
Werk je tegenwoordig thuis in een andere stoel?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:44 schreef MissionPhailed het volgende:
spier en gewrichtspijn zijn symptomen, maar als enig symptoom en enkel in de onderrug lijkt erg twijfelachtig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:44 schreef MissionPhailed het volgende:
Sterkte voor jou en je familie....quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:51 schreef probeer het volgende:
En hij is niet eens Turks. Nagenoeg alle behandelaars zijn Nederlandsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:55 schreef Noek het volgende:
Iedere boerenlul mag gewoon naar die kliniek. Doe rustaaaaaag!
Ja, zat ook te kijken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:52 schreef Vallon het volgende:
Persco NY op CNN : "Mathilda's law"..... verschuil je niet dat maar 1 of 2% sterft aan/door Covid19 want die Mathilda kan ook jo/uw moeder of geliefde zijn.
Wauw wat een vent die het tasbaar en herkenbaar maakt.
Waarom niet? Het kan ook wat anders zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Voor spierpijn in de onderrug, doe maar niet.
Als kankeronderzoeken worden gecanceld, denk je dat je nu een arts gaat zien met spierpijn in je onderrug?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom niet? Het kan ook wat anders zijn.
Dat kun je zo toch niet beoordelen?
En nee, niet alleen maar spierpijn. Een nierbekkenontstekening bijvoorbeeld geeft ook die klachten.
Netjesquote:• No colleague should have to worry about job security. While we’re in the thick of this pandemic, your job is secure.
• There will be no counting of sick days or vacation days until life returns to normal. If you’re working from home and you have loved ones to take care of, we’ll be flexible with when and how you work. If you’re temporarily unable to work from home, you’ll be paid as usual, without having to use paid sick time or vacation time.
• We’ve established a $5 million fund to directly support colleagues. Through this fund, we’ll provide direct grants to colleagues experiencing personal financial hardship stemming from this unprecedented crisis. Learn more here.
dat miste ik inderdaad gister bij de persconferentie. Het is steeds 'beschermen van de ouderen / kwetsbaren'. Dat zegt niemand iets concreets. Misschien een persconferentie doen met nabestaanden ofzo. Maak het persoonlijker. Dan komt het misschien binnen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:52 schreef Vallon het volgende:
Persco NY op CNN : "Mathilda's law"..... verschuil je niet dat maar 1 of 2% sterft aan/door Covid19 want die Mathilda kan ook jo/uw moeder of geliefde zijn.
Wauw wat een vent die het tasbaar en herkenbaar maakt.
Kijk, dat zijn fijne berichten in deze tijd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:57 schreef kwiwi het volgende:
Kreeg net een email van m'n werkgever:
[..]
Netjes
nice! Ik moet gewoon mn vaknatiedagen opnemen wil ik vrij zijn. Terwijl ik thuis zit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Netjes
Gecondoleerd en sterktequote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:51 schreef probeer het volgende:
+84twitter:SkyNewsBreak twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 16:56:52422 people have died after testing positive for covid-19 in the UK and there are now 8,077 confirmed cases reageer retweet
De turken in Nederland die naar een prive kliniek kunnen zijn meestal niet het type kopvodden, dat zijn Anatoliers. Dit zijn meestal moderne turken met veel geld die het zich prima kunnen veroorloven, ik ken er 1, en kan zeggen dat ze zeer goed geintegreerd zijn, meestal hoogopgeleid, en zakelijk ook succesvol. Als je ze al met een groep moet vergelijk dan zijn het de Joden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:56 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Doe mij een privékliniek zonder hoofddoeken, geen halal, alleen NLe verplegers en geen ruimte voor gebed. Oh nee dan is het opeens heel erg en zo.
#Dubbelestandaard
Hij wil de huisarts bellen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Als kankeronderzoeken worden gecanceld, denk je dat je nu een arts gaat zien met spierpijn in je onderrug?
iddquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Netjes
Netjes zeg, respect.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Netjes
Toegegeven: ik zit (nouja, soms meer hángen) nu uren per dag in mijn comfortabele maar niet erg ergonomische bureaustoel. Heb al eerder spierpijn in onderrug gehad na een bizarre zithouding dus houd ik het voorlopig daar maar opquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:55 schreef _I het volgende:
[..]
Werk je tegenwoordig thuis in een andere stoel?
Just a thought.
Waar is Nederland?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:00 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag mij toch af wanneer het in China weer opleeft. Na de rigoreuze lockdown is de meerderheid van de mensen nog steeds niet immuun.
Wat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:58 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nice! Ik moet gewoon mn vaknatiedagen opnemen wil ik vrij zijn. Terwijl ik thuis zit.
Je bent me net voorquote:
Ik hoop het echt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:00 schreef StateOfMind het volgende:
Ben benieuwd of Italië straks voor de 3e (of 4e?) achtereenvolgende dag een afvlakking laat zien en we voorzichtig mogen gaan spreken over een dalende trend.
Jammergenoeg is Spanje de nieuwe opvolger.
Gaat niet om absolute aantallen, gaat om de besmetbaarheid en de gevolgen voor de capaciteit van de zorg die het kan hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:00 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dit laat de complete massahysterie zien die de wereld in zijn grip heeft gekregen.
Op een land van 1.300.000.000 zijn 10 doden gevallen. 0,00000007%![]()
Er sterven jaarlijks bijna 10 miljoen mensen daar! 10 miljoen! 27.000 PER DAG!
Ongeveer waar Frankrijk zit denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |