Saudisch nieuws over aartsvijand Iran zou ik niet persé meteen voor waar aannemen.quote:
Ik vind 2 dagen per week maximaal thuiswerken top, had verwacht dat ik 5 nog beter zou vinden. Maar mis nu toch wel aanspraak om je heen (derde week volledig thuiswerken).quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:24 schreef Frank_Underwood het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het 5 dagen per week thuiswerken geweldig vind. Als het aan mij ligt, mag dit het nieuwe werken worden en blijven als alles weer normaal is. Kantoor of thuis, de werknemer zoekt het maar uit zolang het werk wordt gedaan. Krijg veel meer werk verricht in 4 uurtjes thuiswerken dan 8 uur op kantoor zitten. En werk af, ben je direct thuis! Plus nog genoeg tijd om andere dingen te doen!
Herkent iemand zich ook daarin?
Dit I sowieso een grote proef voor veel bedrijven of het thuis werken beter is voor de productiviteit. Ik denk wel dat het per persoon heel erg zal schelenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:24 schreef Frank_Underwood het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het 5 dagen per week thuiswerken geweldig vind. Als het aan mij ligt, mag dit het nieuwe werken worden en blijven als alles weer normaal is. Kantoor of thuis, de werknemer zoekt het maar uit zolang het werk wordt gedaan. Krijg veel meer werk verricht in 4 uurtjes thuiswerken dan 8 uur op kantoor zitten. En werk af, ben je direct thuis! Plus nog genoeg tijd om andere dingen te doen!
Fair enough, maar ik vond het wel grappig, het is ook niet alsof ik hiermee valse info doorgeef waar iemand echt last van kan hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Saudisch nieuws over aartsvijand Iran zou ik niet persé meteen voor waar aannemen.
Misschien werken die smerige donnertenten nu eindelijk hygienisch.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:22 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik vind het zo asociaal nu de bezorgers mijn eten voor de deur achterlaten ipv te overhandigen.
Voor de mensen die zich afvragen waarom de shoarma anders smaakt de laatste tijd, dat is omdat medewerkers nu hun handen moeten wassen. Het zal enige tijd duren voordat de vertrouwde smaak weer terugkeert.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Misschien werken die smerige donnertenten nu eindelijk hygienisch.
twitter:dutchturksNL twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 16:19:17Turks ziekenhuis ACIBADEM in Amsterdam stelt per direct al haar artsen, apparatuur, verkoeverkamers, operatiekamers, mondkapjes en dergelijke ter beschikking aan het @OLVG ziekenhuis in Amsterdam in strijd tegen coronavirus (cc: @NOS) https://t.co/4Uz8910CIK reageer retweet
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor de mensen die zich afvragen waarom de shoarma anders smaakt de laatste tijd, dat is omdat medewerkers nu hun handen moeten wassen. Het zal enige tijd duren voordat de vertrouwde smaak weer terugkeert.
Met vriendelijke groet,
Achmed
(gejat uit het grapjestopic).
Het is echt net een sekte.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:23 schreef Kyran het volgende:
Totdat Trump had gezegd dat middel niet erger dan de kwaal moest zijn zag je dat hier niet of nauwelijks niet terug. Nu zie ik een na andere user Trump quoten....
Vergetende dat als we niet ingegrepen hadden twee weken geleden, dat de lijkwagens hier door de straten zouden rijden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:23 schreef Kyran het volgende:
Totdat Trump had gezegd dat middel niet erger dan de kwaal moest zijn zag je dat hier niet of nauwelijks niet terug. Nu zie ik een na andere user Trump quoten....
Lijkt me goed toch dat ze aangeven dat ze geen hulp nodig hebben. Dan kan de hulp naar landen die het wel nodig hebben.quote:
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:27 schreef polderturk het volgende:
Klein Turks ziekenhuis in Amsterdam stelt alle apparatuur, kamers, mondkapjes, personeel beschikbaar in strijd tegen Corona.twitter:dutchturksNL twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 16:19:17Turks ziekenhuis ACIBADEM in Amsterdam stelt per direct al haar artsen, apparatuur, verkoeverkamers, operatiekamers, mondkapjes en dergelijke ter beschikking aan het @:OLVG ziekenhuis in Amsterdam in strijd tegen coronavirus (cc: @:NOS) https://t.co/4Uz8910CIK reageer retweet
Ik herken me hier volledig in!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:24 schreef Frank_Underwood het volgende:
Dit is serieus onderdeel van ontwikkelen apparatuur/machines waarbij je die op afstand die kunt uitschakelen. Eén van de redenen om uiterst huiverig te zijn voor gebruik van onbekende apparatuur/machines en sws software waar je geen toegang of zicht (meer) hebt tot het ontwerp en de implementatie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Philips moet gewoon een circuitbreaker inbouwen die de apparaten op afstand kan uitschakelen, mochten de Amerikanen dan vervelend worden, dan hebben ze er niets aan.
En wat nou als er straks nog meer aankomt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:28 schreef polderturk het volgende:
Het aantal doden van vandaag voelt als een mokerslag na de cijfers vam gisteren.
Hadden sommigen wel voor gewaarschuwd , inclusief onderbouwing.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:28 schreef polderturk het volgende:
Het aantal doden van vandaag voelt als een mokerslag na de cijfers vam gisteren.
Mogen de scholen dan wel weer open?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:24 schreef Frank_Underwood het volgende:
Ja normaal werk ik meestal toch maar 2 uurtjes op kantoor. s'ochtends sta ik meestal vroeg op, zo rond 5 uur, en dan werk ik er ook 2. En dan heb ik effectief wel mijn werk gedaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:24 schreef Frank_Underwood het volgende:
Oftewel, je voert de helft van de tijd op kantoor geen reet uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:24 schreef Frank_Underwood het volgende:
Als je rivm leest staat er bij dat deze cijfers niet van 1 dag zijn maar ook al van eerder. Getal klopt dus niet van precies 24 uurquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:28 schreef polderturk het volgende:
Mijn vraag is, waarom hebben we een turks ziekenhuis in Amsterdam?quote:
Ik geef eerlijk toe dat ik flink in de war ben nu in deze crisis. Dus verbaast me niets dat ik verward overkom.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kan jou maar moeilijk peilen. De ene keer lijk je serieuze vragen te stellen. De andere keer kom je weer met dit soort troll pogingen.
Ik had het gister al gemeld, kwam het tegen op LinkedIn, er schijnen heel veel van dit soort prive klinieken te zijn die dit nu doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:27 schreef polderturk het volgende:
Klein Turks ziekenhuis in Amsterdam stelt alle apparatuur, kamers, mondkapjes, personeel beschikbaar in strijd tegen Corona.twitter:dutchturksNL twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 16:19:17Turks ziekenhuis ACIBADEM in Amsterdam stelt per direct al haar artsen, apparatuur, verkoeverkamers, operatiekamers, mondkapjes en dergelijke ter beschikking aan het @:OLVG ziekenhuis in Amsterdam in strijd tegen coronavirus (cc: @:NOS) https://t.co/4Uz8910CIK reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |