Jaap gooi er maar een paracetamolletje in van Dissel laat zich niet verslaan!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is wel genieten hoor.
Hopelijk zit hij zelf niet in quarantaine. Las dat hij er rekening mee houdt dat hij het zelf ook oploopt. Hopelijk aan het einde van de curve.
B R O N!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:40 schreef nostra het volgende:
Modi gaat full blown lockdown: 21 dagen niemand meer het huis uit. Voor geen enkele reden.
Wie is Modi?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:40 schreef nostra het volgende:
Modi gaat full blown lockdown: 21 dagen niemand meer het huis uit. Voor geen enkele reden.
Pushbericht van de NYT. Momentje.quote:
MP van India.quote:
Over 3 weken: Miljoenen mensen door honger omgekomen in eigen huis.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:40 schreef nostra het volgende:
Relatief ben ik nog het meest productieve.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:30 schreef Tris het volgende:
[..]
Oftewel, je voert de helft van de tijd op kantoor geen reet uit.
Was wel aan het shinen vorige keer met z'n dia's hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:40 schreef _I het volgende:
[..]
Jaap gooi er maar een paracetamolletje in van Dissel laat zich niet verslaan!
Zeker niet nu we ook de presentatie kunnen zien, hoop ik dat hij er bij is de komende weken. Ben echt benieuwd naar morgen!
Oppas.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:42 schreef Mar_an het volgende:
Maar die basisschoolleraren zitten nu allemaal thuis niks te doen dus?
Presentaties in Adobe Acrobatquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was wel aan het shinen vorige keer met z'n dia's hoor
Ze zijn per tourbeurt op school voor de kinderen van ouders met vitale beroepen, verder thuis idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:42 schreef Mar_an het volgende:
les op afstand. #onderwijsgaatdoorquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:42 schreef Mar_an het volgende:
Haha. Dit zeg ik al 100 jaar dat dat soort shit ingebouwd zit in apparatuur. En 100% zeker ook in Amerikaanse F-35 vliegtuigen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:28 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dit is serieus onderdeel van ontwikkelen apparatuur/machines waarbij je die op afstand die kunt uitschakelen. Eén van de redenen om uiterst huiverig te zijn voor gebruik van onbekende apparatuur/machines en sws software waar je geen toegang of zicht (meer) hebt tot het ontwerp en de implementatie.
Ik heb zelf (in teams) in het verleden software gemaakt waarin "wij" altijd dit soort middeltjes inbouwden. Simpel, om o.a. je eigen bedrijfslicentie belangen te beschermen. In die periode natuurlijk standaard de nodige backdoors zodat je je klant kon "helpen" wanneer die wat was vergeten . . . en wij konden (indirect) meekijken. Denk aan verborgen logging zodat "wij" konden vaststellen dat een storing door de klant zelf was veroorzaakt. Meermalen verongelijkte klanten meegemaakt die vooral heel boos waren dat ze waren betrapt.
Daarnaast kan een afnemer dan een leverancier beschuldigen dat door hun schuld, patiënten overleden. Als leverancier moet je dan maar (presumptie?) zien te bewijzen dat het niet jouw schuld was.
Kortom, dit soort spul moet compleet opensource zijn. Zowel qua fabricage als software. "Geef de boeren het ontwerp van een waterput zodat zij hem zelf kunnen bouwen".
Yep... erg helder. Als de president zegt dat het ene oorlog is doe dan dat het een oorlog is en ga zaken niet afzwakken met wij willen bedrijven - die uit zijn op geld - niet vertellen wat ze moeten doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:34 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hij doet dit elke dag. Echt wat een held die kerel.![]()
"FEMA will send us 400 ventilators. 400 ventilators? What am I gonna do with 400 ventilators? I need 30.000 ventilators! What, do you want a pat on the back because you're sending us 400 ventilators? No!"
Omdat hij een valide punt heeft.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:23 schreef Kyran het volgende:
Totdat Trump had gezegd dat middel niet erger dan de kwaal moest zijn zag je dat hier niet of nauwelijks niet terug. Nu zie ik een na andere user Trump quoten....
Op de basisscholen? Hoe wil je dat doen met die kleine kinderen dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:43 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
les op afstand. #onderwijsgaatdoor
Deze is heel interessant als je ALU hoedje bent. Immers, op deze manier kan America andere banken blokkeren, en werken met 1 gecontroleerde bank.twitter:wmiddelkoop twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 16:35:58BREAKING:
It’s OFFICIAL: Digital Wallet for every US citizen
The Federal Reserve banks themselves would also make available a digital dollar wallet to any U.S. person eligible for the payments as well. https://t.co/npfyHzE0q0 reageer retweet
uiteraard, dat is onderdeel van de kantoorleefquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:30 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee, vooral omdat ik de sociale interactie in levende lijve mis. Skypen is leuk maar niet de hele dagquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:24 schreef Frank_Underwood het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het 5 dagen per week thuiswerken geweldig vind. Als het aan mij ligt, mag dit het nieuwe werken worden en blijven als alles weer normaal is. Kantoor of thuis, de werknemer zoekt het maar uit zolang het werk wordt gedaan. Krijg veel meer werk verricht in 4 uurtjes thuiswerken dan 8 uur op kantoor zitten. En werk af, ben je direct thuis! Plus nog genoeg tijd om andere dingen te doen!
Herkent iemand zich ook daarin?
Natuurlijk niet, maar een professioneel Marathonloper loopt er ook maar 2 per jaar. Kortom die is maar 4 uur aan het werk, over lui gesproken zeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:30 schreef Tris het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:27 schreef polderturk het volgende:
Klein Turks ziekenhuis in Amsterdam stelt alle apparatuur, kamers, mondkapjes, personeel beschikbaar in strijd tegen Corona.twitter:dutchturksNL twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 16:19:17Turks ziekenhuis ACIBADEM in Amsterdam stelt per direct al haar artsen, apparatuur, verkoeverkamers, operatiekamers, mondkapjes en dergelijke ter beschikking aan het @:OLVG ziekenhuis in Amsterdam in strijd tegen coronavirus (cc: @:NOS) https://t.co/4Uz8910CIK reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |