Doe ik nu ook bij klantenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb het drukker dan ooit. Ben belastingadviseur en krijg de hele dag vragen over de nieuwe regelingen van ondernemers etc. Heb momenteel 50 mailtjes in mijn mailbox die ik nog moet beantwoorden, maar dat doe ik vanavond om 23.00 wel. Dan krijg je misschien niet meteen als antwoord een wedervraag terug. Er moet namelijk ook nog gewoon werk af.
Je moet toch een beetje bewegen. Vind het eigenlijk wel een goed idee om wat youtube filmpjes na te bootsen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zag gister op VICE, van die fouten jaren 90 fitness video![]()
Deze dus
Niet in je eentje toch. We moeten allemaal wel een beetje fit blijven.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:18 schreef PippenScottie het volgende:
Is het nog steeds niet asociaal om buiten te gaan hardlopen?
binnen lijkt me niet handigquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind van niet, zolang het in een rustig gebied is. Voor mij is 'een luchtje scheppen' hetzelfde als hardlopen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ben net ook buiten geweest en had er aanvankelijk moeite mee. Nog een keer de regels gecheckt en Mark had dus gezegd dat je er ook uit mag naast boodschappen, werk en doktor voor een frisse neusquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:18 schreef PippenScottie het volgende:
Zoooo flinke boete!!!twitter:standardnews twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 16:16:03Fines of £30 for people who ignore new virus lockdown measures https://t.co/qvYegi7DtR reageer retweet
Nee. Gewoon met een boog om andere mensen heen rennen, of even inhouden als dat niet kan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:18 schreef PippenScottie het volgende:
Dit zijn wel forse boetes hoor. Grapperhaus kan inpakken met zijn beleid.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:19 schreef RipCity het volgende:
Zoooo flinke boete!!!twitter:standardnews twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 16:16:03Fines of £30 for people who ignore new virus lockdown measures https://t.co/qvYegi7DtR reageer retweet
Nee, kun je prima in je eentje doen met voldoende afstand tot voorbijgangers. Ik ga morgenvroeg ook weer ff, het houdt je fit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:18 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:18 schreef _I het volgende:
[..]
Je moet toch een beetje bewegen. Vind het eigenlijk wel een goed idee om wat youtube filmpjes na te bootsen.
Huh? De test wordt daarom toch 2x gedaan? Eerste keer met hoge sensitiviteit en lage specificiteit en 1x andersom? Dit om de meest betrouwbare resultaten te verkrijgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:14 schreef Vallon het volgende:
Criminineel..... 10 topics in de afgelopen periode die ik niet ga doorakkeren... dus vergeef mij m'n mogelijk achterhaalde zaken not niet tot mij heb genomen.
[..]
Nuttige informatie.
Mag ik gezien de kans/foutmarges; stellen dat je beter kunt testen of je iets hebt (sensitiviteit) dan vaststellen dat je iets niet hebt (specificiteit).
Op zichzelf lijkt mij dit ook zekerder: ik kan met zekerheid vaststellen dat het er is maar niet met zekerheid dat het er niet is.
Hopelijk heeft ie geen corona opgelopen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:21 schreef bitterbal het volgende:
16:18
Koning Willem-Alexander heeft dinsdagmiddag met eigen ogen gezien hoe in Noord-Brabant wordt gevochten tegen het coronavirus. De koning bracht een werkbezoek aan de GGD in Tilburg, die op 27 februari de eerste coronabesmetting in Nederland constateerde.
Willem-Alexander sprak onder meer met medisch deskundigen over de verschillende fasen in de aanpak van de uitbraak.
AD
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik bel ff met de MinPres om je bevindingen te delen.
Ik ben hier in hwt Haagse bos/marlot, maar iets van 8 man tegengekomen toen ik tegen zonsopgang de deur uitging. Denk dat weinig mensen dat aso zouden vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:18 schreef PippenScottie het volgende:
Het zou je overheid maar wezen...quote:
Maar je hoort mij ook niet zeggen dat er helemaal geen maatregelen hoeven te zijn. Het enige wat ik zeg is dat ik het wat extreem vind om die maatregelen tot 1 juni door te zetten (met de info van nu). Van de huidige maatregelen ben ik gewoon een voorstander. Ik vind het alleen onnodig om het zo lang te rekken. Dat is gewoon killing voor de economie. Beter zetten ze het nog een maandje door....en gebruiken ze dat maandje om maatregelen te bedenken waardoor dingen wel weer op kunnen starten met aangepaste regels.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat je zegt inderdaad en stiekem een beetje vals. Maar het is wel een gevolg van wat er gebeurt als we geen maatregelen treffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |