haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:08 schreef SoS87 het volgende:
Vies!Ijzersterke resultaten van de gemeente slenteren maar wat rond half uurtje ofzo maar die laat ie nooit kaapt 5euro is niet zo goed doen maakt het natuurlijk helemaal goed voor die w inkelwagentjes is een keer een meeuw uit de lucht gegrepen door een auto of een structurele nikker![]()
Viese taktik ditquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:11 schreef skysherrif het volgende:
ik was benieuwd wat mario voor tt zou doen![]()
Ik ook. Beetje nasty kaap van chuffiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:11 schreef skysherrif het volgende:
ik was benieuwd wat mario voor tt zou doen![]()
mario zit nog op een tt te broeden niet wetende dat wij al hier postenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook. Beetje nasty kaap van chuffie![]()
dacht echt dat ik lapo hadquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook. Beetje nasty kaap van chuffie![]()
ook niet, ze zijn er mee bezigquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:14 schreef Jippie68 het volgende:
Ik bedoelde ook eigenlijk over het algemeenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
was jij dat ?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:15 schreef skysherrif het volgende:
vanmiddag was fok niet te doen of tijdens de toespraak
die moet mario nog opblazen![]()
![]()
Kan gebeuren. Wees blij dat aloa hier niet meer post, dan had je 50 posts de wind van voren gekregenquote:![]()
![]()
Ja 2000 lag taferelen maar dat is sowieso al ff met Fok sinds mensen nog meer binnen zitten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:15 schreef skysherrif het volgende:
vanmiddag was fok niet te doen of tijdens de toespraak![]()
Wat moet je nog opblazen? Je ex-schoonmoeder?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
was jij dat ?
Nog steeds dus, vervelend! Ik erger mij groen en geel aan dat trage posten, dan ga ik maar wat anders doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ook niet, ze zijn er mee bezig![]()
Sorry Mario dat i k je lapo gekaapt heb .. dacht dat ik het was ...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
was jij dat ?
![]()
Maar in de late uurtjes zoals nu werkt ie wel soepelquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:17 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nog steeds dus, vervelend! Ik erger mij groen en geel aan dat trage posten, dan ga ik maar wat anders doen.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat moet je nog opblazen? Je ex-schoonmoeder?post niet jij dat? dat ik en bureauvrouw oplazen moet?
![]()
K doe zoveel nuttige dingen de afgelopen weekquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:17 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nog steeds dus, vervelend! Ik erger mij groen en geel aan dat trage posten, dan ga ik maar wat anders doen.![]()
![]()
He, tijd geleden, hoe gaat het?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja 2000 lag taferelen maar dat is sowieso al ff met Fok sinds mensen nog meer binnen zitten.![]()
ja geen problem, mijn was hotquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry Mario dat i k je lapo gekaapt heb .. dacht dat ik het was ...![]()
![]()
Ik kom net achter mijn bureau vandaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:17 schreef mario390 het volgende:
[..]post niet jij dat? dat ik en bureauvrouw oplazen moet?
![]()
dat was devzeroquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
was jij dat ?
die moet mario nog opblazen
maar had je in TT in gedachte mario?![]()
nja zullen wel servers gedownscaled hebben en niet deze drukte vewachtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja 2000 lag taferelen maar dat is sowieso al ff met Fok sinds mensen nog meer binnen zitten.
vroeger waren er ondanks corona wel veel meer mensen![]()
gadverdamme marioquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:19 schreef mario390 het volgende:
haha nu hadden ze het over
analgleitmiddelzäpfchen![]()
![]()
ja mijn was hotquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat was devzero
maar had je in TT in gedachte mario?![]()
Hier ook prima, net klaar met een stukje tekst waar ik al paar dagen tegen op zat te 'hikken', dus even mijn hoofd leeg maken hierquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja opzich wel prima.Creativiteit wordt aangezwengeld met dat trage fok.
En daar?![]()
![]()
Echt apart. Maandenlang mezelf niet op orde. Wil ik eindelijk op orde komen, slaapritme om point, planningen gemaakt, gaat de wereld op slot. Lekker dan.![]()
![]()
![]()
vor en tt?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Je beter so dan maar .. anders had je zo maar een bannote gekregen![]()
![]()
Afstand graag.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Oeh hou van tekstquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:21 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hier ook prima, net klaar met een stukje tekst waar ik al paar dagen tegen op zat te 'hikken', dus even mijn hoofd leeg maken hier![]()
![]()
Je darmen ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:22 schreef hemarookworst het volgende:
Fok heeft voor het eerst sinds jaren meer activiteitOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ja I know. Fok is erg achteruit gegaan. Ben hier al mijn halve levenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nja zullen wel servers gedownscaled hebben en niet deze drukte vewacht
vroeger waren er ondanks corona wel veel meer mensen![]()
![]()
Te laat voor wat? Klinkt alsof ik op tijd ben en het slechtste gemist heb.quote:
Nou..... er zijn wat performance problemen ...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:22 schreef hemarookworst het volgende:
Fok heeft voor het eerst sinds jaren meer activiteit![]()
Denk met UTO 1 echt veel activiteit, misschien meer dan Coronaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:22 schreef hemarookworst het volgende:
Fok heeft voor het eerst sinds jaren meer activiteit![]()
HEB JE JE WEKKER WEER GEZET???quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hi Poez!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Te laat voor wat? Klinkt alsof ik op tijd ben en het slechtste gemist heb.![]()
Allebeiquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou..... er zijn wat performance problemen ...Uw ADH vitamine Worst
Sjippie!quote:
Herkenbaar, maar ik ga er alsnog aan proberen te werken in deze maanden zodat je helemaal voorbreeid de nieuwe periode ingaatquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:21 schreef 00wildchild het volgende:
Echt apart. Maandenlang mezelf niet op orde. Wil ik eindelijk op orde komen, slaapritme om point, planningen gemaakt, gaat de wereld op slot. Lekker dan.![]()
![]()
![]()
Huh echt? Dacht dat je juist nieuw wasquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja I know. Fok is erg achteruit gegaan. Ben hier al mijn halve leven![]()
![]()
@moemoequote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:25 schreef 00wildchild het volgende:
Wie had trouwens de downtime afgelopen nacht?![]()
Nee heb vele namen gesleten en ben nooit echt innige banden aangegaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Huh echt? Dacht dat je juist nieuw was![]()
nee we hebben het over satc en wat ze vor tal hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Te laat voor wat? Klinkt alsof ik op tijd ben en het slechtste gemist heb.![]()
Jij bent als COVID-19, je ligt op de loer.quote:
Jij hebt geen wekker.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
satc?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee we hebben het over satc en wat ze vor tal hebben
Wil ik dit weten?
Ik tot voor kort ook niet, maar afgelopen jaar wat meer en wat mensen gemeet. Is toch ook wel leukquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee heb vele namen gesleten en ben nooit echt innige banden aangegaan.![]()
Ik heb 'm niet gehad!!!!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:26 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik een alert kreeg
Mwuah mwuahquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hij/ zij heeft zijn/ haar best gedaan ook dus het is gegund.![]()
En voor je het doorhebt zit ik in jequote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent als COVID-19, je ligt op de loer.![]()
![]()
Gangbang voor GROEPSimmuniteit.quote:
Onderhoudsverplichtingen van een minerale olie afscheider, denk dat jou tekst minder slaapverwekkend isquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou die van mij zou ik niet eens durven publiceren.![]()
![]()
Ja heb ik vroeger ook gedaan. Was leuk, maar een gekke nacht. Zijn wel twee die ik wil meeten denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik tot voor kort ook niet, maar afgelopen jaar wat meer en wat mensen gemeet. Is toch ook wel leuk![]()
![]()
oeh ik ga zo slapen, kan je dat me voorlezen jippevriendin?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Onderhoudsverplichtingen van een minerale olie afscheider, denk dat jou tekst minder slaapverwekkend is![]()
Waar gaat het dan nog over.quote:
Of ze wisten dat ik me wel aan de adviezen houd.
Go onquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja heb ik vroeger ook gedaan. Was leuk, maar een gekke nacht. Zijn wel twee die ik wil meeten denk ik.![]()
![]()
Oh. Ja. Dat sowieso. Als ik ga typen hou op schei uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Onderhoudsverplichtingen van een minerale olie afscheider, denk dat jou tekst minder slaapverwekkend is![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-03-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1450 / 8436
2. PlymouthFury / 1015 / 5909
3. devzero / 691 / 2808
4. FreshFruit / 690 / 4920
5. skysherrif / 604 / 5078
6. aKboR / 560 / 3166
7. Nizno / 496 / 5403
8. engine / 495 / 2758
9. dud0r / 492 / 3741
10. Dr.Mikey / 482 / 3210
11. Jippie68 / 389 / 3601
12. mario390 / 351 / 2946
13. Mrsloveable / 305 / 2497
14. madam-april / 227 / 3004
15. 88-4 / 180 / 1643
16. Mickytjuh / 174 / 1842
17. moemoe / 172 / 600
18. PoezeligDing / 163 / 1196
19. Limoentjuh / 146 / 1458
20. hemarookworst / 140 / 1143SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Is goedquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oeh ik ga zo slapen, kan je dat me voorlezen jippevriendin?![]()
Ik verveel me alweer.
misschien kan jij snuffele nwie het isquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:31 schreef moemoe het volgende:
Had je een bekende nickname voorheen @:00wildchild.
![]()
Oh was met 1 fokker al 7 maanden aan het appen uit een sc (Fernandez). Op de nacht dat we allemaal afspraken heb ik op dat feest met een fokster de hele nacht lopen bekken maar ben met fokker appen mee naar huis gegaan omdat dat sowieso al de bedoeling was.quote:Was 19 toen. 10 jaar terug.
Uiteindelijk fokster boos en mij afgeschreven en sinds toen zuur naar me, maar fokker destijds ook want had m geghost want was verliefd geworden INEENS EN ONVERWACHT op de vader van m’n kind. Die niets met Fok te maken heeft.
Goed verhaal.![]()
Teveel bejaarden hier nuquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gangbang voor GROEPSimmuniteit.![]()
Fokbaby dusquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh was met 1 fokker al 7 maanden aan het appen uit een sc (Fernandez). Op de nacht dat we allemaal afspraken heb ik op dat feest met een fokster de hele nacht lopen bekken maar ben met fokker appen mee naar huis gegaan omdat dat sowieso al de bedoeling was.Was 19 toen. 10 jaar terug.
Uiteindelijk fokster boos en mij afgeschreven en sinds toen zuur naar me, maar fokker destijds ook want had m geghost want was verliefd geworden INEENS EN ONVERWACHT op de vader van m’n kind.
Goed verhaal.![]()
![]()
Dit was een KLB-meet?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh was met 1 fokker al 7 maanden aan het appen uit een sc (Fernandez). Op de nacht dat we allemaal afspraken heb ik op dat feest met een fokster de hele nacht lopen bekken maar ben met fokker appen mee naar huis gegaan omdat dat sowieso al de bedoeling was.Was 19 toen. 10 jaar terug.
Uiteindelijk fokster boos en mij afgeschreven en sinds toen zuur naar me, maar fokker destijds ook want had m geghost want was verliefd geworden INEENS EN ONVERWACHT op de vader van m’n kind.
Goed verhaal.![]()
![]()
Hahaha dat is wel een goed verhaal ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Goed verhaal.![]()
Wellicht heb je onbewust wel eens moemoe gemeet op een fokmeet![]()
stiekem jammer dat die wilde foktijden er nu niet meer zijn, iig niet meer va ndat soort meets.![]()
Nee nee de vader van baby komt niet van Fok. Die kende ik ook al lang als ‘broertje van’ een leerjaargenoot. Maar kwam m in een andere stad tegen twee weekenden na de coole mensen Fernandez meet.quote:![]()
Denk het niet. Die (enige) meet was CB, Vaseline, Salah en ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hahaha dat is wel een goed verhaal ja.![]()
Wellicht heb je onbewust wel eens moemoe gemeet op een fokmeet![]()
stiekem jammer dat die wilde foktijden er nu niet meer zijn, iig niet meer va ndat soort meets.
En ken een andere fokker nog van voor Fok. Ben z’n naam vergeten maar hij is Somalisch.![]()
Fernandez? Als in die multi-culti-slowchat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee nee de vader van baby komt niet van Fok. Die kende ik ook al lang als ‘broertje van’ een leerjaargenoot. Maar kwam m in een andere stad tegen twee weekenden na de coole mensen Fernandez meet.![]()
![]()
Ja wie ben jij ik ben Phanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Fernandez? Als in die multi-culti-slowchat?![]()
Oh die namen ik allemaal nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Denk het niet. Die (enige) meet was CB, Vaseline, Salah en ik.
En ken een andere fokker nog van voor Fok. Ben z’n naam vergeten maar hij is Somalisch.![]()
Ben nog maar een fok newbie![]()
![]()
Fok kleuterquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh die namen ik allemaal niet![]()
![]()
Oh. Jammer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:38 schreef mario390 het volgende:
dat darknet is en volle
mist ,eroticlinks bijna alles down
je vind ook niks op darknet![]()
Ik heb daar weleens gepost, is nu wel uitgestorven jammer genoegquote:.
Ik heb altijd onder deze naam gepost. Vaseline doet nog wel een belletje rinkelen bij mij.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh die namen ik allemaal niet![]()
![]()
Nooit geweest en geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:38 schreef mario390 het volgende:
dat darknet is en volle
mist ,eroticlinks bijna alles down
je vind ook niks op darknet![]()
Lief meisje jammer dat ze boos werd op me maar snap het wel @Vaseline_quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb daar weleens gepost, is nu wel uitgestorven jammer genoeg.
Ik heb altijd onder deze naam gepost. Vaseline doet nog wel een belletje rinkelen bij mij.![]()
Korter dan jouquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsss hoelang zit jij hier dan al jippikip![]()
![]()
half jaar geleden nog gepost zelfsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:41 schreef 00wildchild het volgende:
Oh dear ze bestaat nog die had ik even niet verwacht
maar geen pics in dr fobo![]()
Oh jee, dat wordt een leuke hereniging?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:41 schreef 00wildchild het volgende:
Oh dear ze bestaat nog die had ik even niet verwacht![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:41 schreef 00wildchild het volgende:
Oh dear ze bestaat nog die had ik even niet verwacht![]()
![]()
![]()
![]()
En Salah zegt me heel misschien ook wat.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Lief meisje jammer dat ze boos werd op me maar snap het wel @:Vaseline_
Hmmm dat was een clubje hmmmm
Over welk jaar hebben we het?![]()
![]()
Jij checkt gelijk dr fobo ff he creepquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
half jaar geleden nog gepost zelfs
maar geen pics in dr fobo![]()
![]()
Nou. Dat ligt aan hoe boos iemand kan zijn over iets van tien jaar terug denk t niet. Vond haar echt mooi. En begreep ook wrm ze boos was. Was echt niet netjes van mij die nacht, alleen niemand wist dat toen ik meeging met fokker we al maaaaaaaaaanden bezig waren.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh jee, dat wordt een leuke hereniging?![]()
![]()
En terechtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:43 schreef skysherrif het volgende:
@:moemoe noemt mij ook altijd een creep![]()
![]()
![]()
Er is nog plek, maar niet veelquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:44 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Altijd op zoek naar uitbreiding voor zijn harem![]()
![]()
Nou. Tien jaar terug. Zo einde mijn vorige ex dus ja 19-20. Ben nu 29,5quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
En Salah zegt me heel misschien ook wat.
Hmmm dat was een clubje hmmmm
Over welk jaar hebben we het?![]()
![]()
Volgens mij vond jij jezelf ook een creep anders.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:43 schreef skysherrif het volgende:
@:moemoe noemt mij ook altijd een creep![]()
![]()
![]()
Je bent nog zwaar onder de gemiddelde leeftijd hier hoor jonkiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou. Tien jaar terug. Zo einde mijn vorige ex dus ja 19-20. Ben nu 29,5![]()
het is op en sky zender zoveel Sex and...city om dat Sarah J.Parker 55 werd, vor vannacht is nu laatste episode
dann gaat het met DIVORCE verder ook met Sara J.Parker dit serie kenn ik maar niet
vanochtend weer SATC![]()
laten we niet teveel vertellen aubquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij vond jij jezelf ook een creep anders.![]()
![]()
Echt een mooie meid. Half donker, grote ogen mooie lippen. Sterk karakter ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:44 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Altijd op zoek naar uitbreiding voor zijn harem![]()
Liever niet nee, anders heb ik weer de hele tijd nachtmerriesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
laten we niet teveel vertellen aub![]()
Ok weirdo.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mooie leeftijd toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou. Tien jaar terug. Zo einde mijn vorige ex dus ja 19-20. Ben nu 29,5
2010 dus hmmmm? Interesting.
![]()
Die mag er wel bij.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Echt een mooie meid. Half donker, grote ogen mooie lippen. Sterk karakter ook.![]()
Was jij soms op 1 van die meets?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooie leeftijd toch?
2010 dus hmmmm? Interesting.
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
![]()
Ja maar wie gaat nou scheiden voor dr 30stequote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je bent nog zwaar onder de gemiddelde leeftijd hier hoor jonkie![]()
Best wel prima leeftijd. Jolllllyyyyy nu al zin in de rest van m’n leven![]()
![]()
maar als ik mag vragen hoe is het met je jacuzzi man ik dacht dat je daar wel behoorlik onder de indruk van wasquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:50 schreef 00wildchild het volgende:
Kan nog de vrouw/ man van m’n leven tegenkomen dat wel![]()
Als we het over dezelfde meid hebben, dan kan ik me ook wel herinneren dat ze pretty is jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Echt een mooie meid. Half donker, grote ogen mooie lippen. Sterk karakter ook..
![]()
Is sky een gerontofiel?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Jouw harem, mocht ik ze niet uit je Fobo hier plaatsen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2020 02:53:17 ]![]()
Hebben elkaar na 5 maanden zeer innig contact geghostquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maar als ik mag vragen hoe is het met je jacuzzi man ik dacht dat je daar wel behoorlik onder de indruk van washeel apart. Was ook niet onder de indruk van deze date.
Maar, heb hem net een toepasselijke meme gestuurd. Morgen reactie.![]()
Ja maar waarom heb je jezelf er niet uit gekniptquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Jouw harem, mocht ik ze niet uit je Fobo hier plaatsen
dacht dat jij geheim was![]()
![]()
Oh wat zondequote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hebben elkaar na 5 maanden zeer innig contact geghostheel apart. Was ook niet onder de indruk van deze date.
Maar, heb hem net een toepasselijke meme gestuurd. Morgen reactie.
En zit je nu dus maanden opgesloten met je 'ex' of![]()
Ik heb een zwarte pruik op daar, dus best wel anoniem toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja maar waarom heb je jezelf er niet uit geknipt
dacht dat jij geheim was![]()
jij bent het zittend derde van rechts tochquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte pruik op daar, dus best wel anoniem toch?![]()
Beetje psycho. Sweet but psycho. Niet die dunne Molukker die nep was. Vas had grote borsten maar bedekte ze.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als we het over dezelfde meid hebben, dan kan ik me ook wel herinneren dat ze pretty is ja.
![]()
Ripquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bejaarde
ben pas over een week 25.![]()
Kloptquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh wat zonde
En zit je nu dus maanden opgesloten met je 'ex' of![]()
![]()
Heb jij ook pics van jezelf anders? *wink*quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Beetje psycho. Sweet but psycho. Niet die dunne Molukker die nep was. Vas had grote borsten maar bedekte ze.
Je bent een vrouw toch?![]()
![]()
Wij denken het moemoe vraagt hetquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb jij ook pics van jezelf anders? *wink*
![]()
Ja beter dan toen we een relatie hadden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tering, ben je ook lekker mee. En dat kind de hele dag in huis.
Sfeer nog wel oke?![]()
Nee staand achterste rij, 4e van rechtsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jij bent het zittend derde van rechts toch![]()
dan ben je mijn favorietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee staand achterste rij, 4e van rechts![]()
Ehm ja haha maar heb al twee fokkers op insta gevoegd vandaag. Ik ben Phantomesse, oLexie, ehmmm ja rest vergeten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb jij ook pics van jezelf anders? *wink*
Drop je insta danquote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ehm ja haha maar heb al twee fokkers op insta gevoegd vandaag. Ik ben Phantomesse, oLexie, ehmmm ja rest vergeten.![]()
Op Phantomesse staat denk ik nog een foto want kan daar niet meer in. Maar ben in die periode 2012 ook lang Ghost gegaan en in die tijd is fernandez geript.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:03 schreef skysherrif het volgende:
Bye iedereen, 0300 is wel een mooi begin voor een nieuw ritme![]()
![]()
Ik ga ook zo maar eens slapenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:03 schreef skysherrif het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:04 schreef moemoe het volgende:
Ik kom wel iets tegen op “phantomesse” op Insta, iemand die in NY woont?
![]()
![]()
Tot straks.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:03 schreef skysherrif het volgende:
Welterusten skytje!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:03 schreef skysherrif het volgende:
nee je zei insta is prive!
ik zei vor me niet, ik kann de meiden nog altijd volgen
Jessica Mueller is jarig, feliz aniversario![]()
![]()
![]()
![]()
goed punt. Gaat dat nog lukken?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:13 schreef PlymouthFury het volgende:
Mogen hem wel snel volmaken met al dat volk![]()
Ik heb de Coronablues, dus ik pas.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:13 schreef devzero het volgende:
en @:moemoe en @:hemarookworst en @:killemwieft en natuurlijk @:skysherrifProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mooie plaatjes heb je toch altijdquote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:14 schreef moemoe het volgende:
Dus iedereen gaat ineens slapen hmmmm?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Juist daarom, gewoon meedoen!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb de Coronablues, dus ik pas.![]()
Altijd bijpassendquote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik steek er soms wel veel tijd in, dank
.
![]()
![]()
Ik zag net nog zo'n beest in mijn tuin, rare beestenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:14 schreef moemoe het volgende:
Dus iedereen gaat ineens slapen hmmmm?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jammer. Maar voor de downtime race moet je een goede conditie hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb de Coronablues, dus ik pas.![]()
Wat een snoetjequote:Op dinsdag 24 maart 2020 03:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag net nog zo'n beest in mijn tuin, rare beesten
[ afbeelding ]!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: