ja mijn was hotquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat was devzero
maar had je in TT in gedachte mario?
Hier ook prima, net klaar met een stukje tekst waar ik al paar dagen tegen op zat te 'hikken', dus even mijn hoofd leeg maken hierquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja opzich wel prima.Creativiteit wordt aangezwengeld met dat trage fok.
En daar?
vor en tt?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Je beter so dan maar .. anders had je zo maar een bannote gekregen
Oeh hou van tekstquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:21 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hier ook prima, net klaar met een stukje tekst waar ik al paar dagen tegen op zat te 'hikken', dus even mijn hoofd leeg maken hier
Je darmen ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:22 schreef hemarookworst het volgende:
Fok heeft voor het eerst sinds jaren meer activiteit
Ja I know. Fok is erg achteruit gegaan. Ben hier al mijn halve levenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nja zullen wel servers gedownscaled hebben en niet deze drukte vewacht
vroeger waren er ondanks corona wel veel meer mensen
Te laat voor wat? Klinkt alsof ik op tijd ben en het slechtste gemist heb.quote:
Nou..... er zijn wat performance problemen ...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:22 schreef hemarookworst het volgende:
Denk met UTO 1 echt veel activiteit, misschien meer dan Coronaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:22 schreef hemarookworst het volgende:
HEB JE JE WEKKER WEER GEZET???quote:
Hi Poez!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Te laat voor wat? Klinkt alsof ik op tijd ben en het slechtste gemist heb.
Allebeiquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou..... er zijn wat performance problemen ...
Sjippie!quote:
Herkenbaar, maar ik ga er alsnog aan proberen te werken in deze maanden zodat je helemaal voorbreeid de nieuwe periode ingaatquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:21 schreef 00wildchild het volgende:
Echt apart. Maandenlang mezelf niet op orde. Wil ik eindelijk op orde komen, slaapritme om point, planningen gemaakt, gaat de wereld op slot. Lekker dan.![]()
Huh echt? Dacht dat je juist nieuw wasquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja I know. Fok is erg achteruit gegaan. Ben hier al mijn halve leven
@moemoequote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:25 schreef 00wildchild het volgende:
Wie had trouwens de downtime afgelopen nacht?
Nee heb vele namen gesleten en ben nooit echt innige banden aangegaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Huh echt? Dacht dat je juist nieuw was
nee we hebben het over satc en wat ze vor tal hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Te laat voor wat? Klinkt alsof ik op tijd ben en het slechtste gemist heb.
Jij bent als COVID-19, je ligt op de loer.quote:
Jij hebt geen wekker.quote:
satc?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee we hebben het over satc en wat ze vor tal hebben
Ik tot voor kort ook niet, maar afgelopen jaar wat meer en wat mensen gemeet. Is toch ook wel leukquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee heb vele namen gesleten en ben nooit echt innige banden aangegaan.
Ik heb 'm niet gehad!!!!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:26 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik een alert kreeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |