Is goedquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oeh ik ga zo slapen, kan je dat me voorlezen jippevriendin?
misschien kan jij snuffele nwie het isquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:31 schreef moemoe het volgende:
Had je een bekende nickname voorheen @:00wildchild.
Oh was met 1 fokker al 7 maanden aan het appen uit een sc (Fernandez). Op de nacht dat we allemaal afspraken heb ik op dat feest met een fokster de hele nacht lopen bekken maar ben met fokker appen mee naar huis gegaan omdat dat sowieso al de bedoeling was.quote:
Teveel bejaarden hier nuquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gangbang voor GROEPSimmuniteit.
Fokbaby dusquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh was met 1 fokker al 7 maanden aan het appen uit een sc (Fernandez). Op de nacht dat we allemaal afspraken heb ik op dat feest met een fokster de hele nacht lopen bekken maar ben met fokker appen mee naar huis gegaan omdat dat sowieso al de bedoeling was.Was 19 toen. 10 jaar terug.
Uiteindelijk fokster boos en mij afgeschreven en sinds toen zuur naar me, maar fokker destijds ook want had m geghost want was verliefd geworden INEENS EN ONVERWACHT op de vader van m’n kind.
Goed verhaal.
Dit was een KLB-meet?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh was met 1 fokker al 7 maanden aan het appen uit een sc (Fernandez). Op de nacht dat we allemaal afspraken heb ik op dat feest met een fokster de hele nacht lopen bekken maar ben met fokker appen mee naar huis gegaan omdat dat sowieso al de bedoeling was.Was 19 toen. 10 jaar terug.
Uiteindelijk fokster boos en mij afgeschreven en sinds toen zuur naar me, maar fokker destijds ook want had m geghost want was verliefd geworden INEENS EN ONVERWACHT op de vader van m’n kind.
Goed verhaal.
Hahaha dat is wel een goed verhaal ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Goed verhaal.
Nee nee de vader van baby komt niet van Fok. Die kende ik ook al lang als ‘broertje van’ een leerjaargenoot. Maar kwam m in een andere stad tegen twee weekenden na de coole mensen Fernandez meet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |