haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:08 schreef SoS87 het volgende:
Vies!Ijzersterke resultaten van de gemeente slenteren maar wat rond half uurtje ofzo maar die laat ie nooit kaapt 5euro is niet zo goed doen maakt het natuurlijk helemaal goed voor die w inkelwagentjes is een keer een meeuw uit de lucht gegrepen door een auto of een structurele nikker![]()
Viese taktik ditquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:11 schreef skysherrif het volgende:
ik was benieuwd wat mario voor tt zou doen![]()
Ik ook. Beetje nasty kaap van chuffiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:11 schreef skysherrif het volgende:
ik was benieuwd wat mario voor tt zou doen![]()
mario zit nog op een tt te broeden niet wetende dat wij al hier postenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook. Beetje nasty kaap van chuffie![]()
dacht echt dat ik lapo hadquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook. Beetje nasty kaap van chuffie![]()
ook niet, ze zijn er mee bezigquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:14 schreef Jippie68 het volgende:
Ik bedoelde ook eigenlijk over het algemeenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
was jij dat ?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:15 schreef skysherrif het volgende:
vanmiddag was fok niet te doen of tijdens de toespraak
die moet mario nog opblazen![]()
![]()
Kan gebeuren. Wees blij dat aloa hier niet meer post, dan had je 50 posts de wind van voren gekregenquote:![]()
![]()
Ja 2000 lag taferelen maar dat is sowieso al ff met Fok sinds mensen nog meer binnen zitten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:15 schreef skysherrif het volgende:
vanmiddag was fok niet te doen of tijdens de toespraak![]()
Wat moet je nog opblazen? Je ex-schoonmoeder?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
was jij dat ?
Nog steeds dus, vervelend! Ik erger mij groen en geel aan dat trage posten, dan ga ik maar wat anders doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ook niet, ze zijn er mee bezig![]()
Sorry Mario dat i k je lapo gekaapt heb .. dacht dat ik het was ...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
was jij dat ?
![]()
Maar in de late uurtjes zoals nu werkt ie wel soepelquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:17 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nog steeds dus, vervelend! Ik erger mij groen en geel aan dat trage posten, dan ga ik maar wat anders doen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat moet je nog opblazen? Je ex-schoonmoeder?post niet jij dat? dat ik en bureauvrouw oplazen moet?
![]()
K doe zoveel nuttige dingen de afgelopen weekquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:17 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nog steeds dus, vervelend! Ik erger mij groen en geel aan dat trage posten, dan ga ik maar wat anders doen.![]()
![]()
He, tijd geleden, hoe gaat het?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja 2000 lag taferelen maar dat is sowieso al ff met Fok sinds mensen nog meer binnen zitten.![]()
ja geen problem, mijn was hotquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry Mario dat i k je lapo gekaapt heb .. dacht dat ik het was ...![]()
![]()
Ik kom net achter mijn bureau vandaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:17 schreef mario390 het volgende:
[..]post niet jij dat? dat ik en bureauvrouw oplazen moet?
![]()
dat was devzeroquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
was jij dat ?
die moet mario nog opblazen
maar had je in TT in gedachte mario?![]()
nja zullen wel servers gedownscaled hebben en niet deze drukte vewachtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja 2000 lag taferelen maar dat is sowieso al ff met Fok sinds mensen nog meer binnen zitten.
vroeger waren er ondanks corona wel veel meer mensen![]()
gadverdamme marioquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:19 schreef mario390 het volgende:
haha nu hadden ze het over
analgleitmiddelzäpfchen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |