Denk het niet. Die (enige) meet was CB, Vaseline, Salah en ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hahaha dat is wel een goed verhaal ja.![]()
Wellicht heb je onbewust wel eens moemoe gemeet op een fokmeet![]()
stiekem jammer dat die wilde foktijden er nu niet meer zijn, iig niet meer va ndat soort meets.
Fernandez? Als in die multi-culti-slowchat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee nee de vader van baby komt niet van Fok. Die kende ik ook al lang als ‘broertje van’ een leerjaargenoot. Maar kwam m in een andere stad tegen twee weekenden na de coole mensen Fernandez meet.
Ja wie ben jij ik ben Phanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Fernandez? Als in die multi-culti-slowchat?
Oh die namen ik allemaal nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Denk het niet. Die (enige) meet was CB, Vaseline, Salah en ik.
En ken een andere fokker nog van voor Fok. Ben z’n naam vergeten maar hij is Somalisch.
Fok kleuterquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh die namen ik allemaal niet![]()
Ben nog maar een fok newbie
Oh. Jammer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:38 schreef mario390 het volgende:
dat darknet is en volle
mist ,eroticlinks bijna alles down
je vind ook niks op darknet
Ik heb daar weleens gepost, is nu wel uitgestorven jammer genoegquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh die namen ik allemaal niet![]()
Ben nog maar een fok newbie
Nooit geweest en geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:38 schreef mario390 het volgende:
dat darknet is en volle
mist ,eroticlinks bijna alles down
je vind ook niks op darknet
Lief meisje jammer dat ze boos werd op me maar snap het wel @Vaseline_quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb daar weleens gepost, is nu wel uitgestorven jammer genoeg.
Ik heb altijd onder deze naam gepost. Vaseline doet nog wel een belletje rinkelen bij mij.
Korter dan jouquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsss hoelang zit jij hier dan al jippikip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |