Die mag er wel bij.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Echt een mooie meid. Half donker, grote ogen mooie lippen. Sterk karakter ook.
Was jij soms op 1 van die meets?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooie leeftijd toch?
2010 dus hmmmm? Interesting.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
laten we niet teveel vertellen aub
Ja maar wie gaat nou scheiden voor dr 30stequote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je bent nog zwaar onder de gemiddelde leeftijd hier hoor jonkie
maar als ik mag vragen hoe is het met je jacuzzi man ik dacht dat je daar wel behoorlik onder de indruk van wasquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:50 schreef 00wildchild het volgende:
Kan nog de vrouw/ man van m’n leven tegenkomen dat wel
Als we het over dezelfde meid hebben, dan kan ik me ook wel herinneren dat ze pretty is jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Echt een mooie meid. Half donker, grote ogen mooie lippen. Sterk karakter ook.
Is sky een gerontofiel?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Jouw harem, mocht ik ze niet uit je Fobo hier plaatsen
Hebben elkaar na 5 maanden zeer innig contact geghostquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maar als ik mag vragen hoe is het met je jacuzzi man ik dacht dat je daar wel behoorlik onder de indruk van was
Ja maar waarom heb je jezelf er niet uit gekniptquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Jouw harem, mocht ik ze niet uit je Fobo hier plaatsen
Oh wat zondequote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hebben elkaar na 5 maanden zeer innig contact geghostheel apart. Was ook niet onder de indruk van deze date.
Maar, heb hem net een toepasselijke meme gestuurd. Morgen reactie.
Ik heb een zwarte pruik op daar, dus best wel anoniem toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja maar waarom heb je jezelf er niet uit geknipt
dacht dat jij geheim was
jij bent het zittend derde van rechts tochquote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte pruik op daar, dus best wel anoniem toch?
Beetje psycho. Sweet but psycho. Niet die dunne Molukker die nep was. Vas had grote borsten maar bedekte ze.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als we het over dezelfde meid hebben, dan kan ik me ook wel herinneren dat ze pretty is ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |