Nog niet. Maar zal vast komen deze week.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:46 schreef Sucuk het volgende:
Hoe zit het met thuiswerken? Dat is mij onduidelijk nu..
Het was tot 6 april, maar is dat nu ook verlengd?
De gemiddelde vakkenvuller dus.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:47 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Sterkte aan de medewerkers die dit mogen gaan handhaven
JAMAAR ME HORECAquote:Op maandag 23 maart 2020 19:47 schreef Marsenal het volgende:
Echt schandalig domme kutvragen van die journalisten zeg. Echte Nederlanders ook, tot in detail willen weten wat je wel en niet mag, terwijl er gevraagd wordt om van je gezond verstand gebruik te maken. Wat de neuk begrijp je niet aan ‘zo min mogelijk’?
Man man man.
Wel kut dat het scherper moet allemaal.
Bezem + tape.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:47 schreef banaantjeEE het volgende:
Vraagje: waar kan ik dildo's van min 1,5m bestellen?
Wat begrijp je niet aan blijf thuis, tenzij het niet anders kan? Zo vaag is het echt niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:46 schreef Sucuk het volgende:
Hoe zit het met thuiswerken? Dat is mij onduidelijk nu..
Het was tot 6 april, maar is dat nu ook verlengd?
Precies dit. Gezond verstand is bij sommigen heel ver te zoeken.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:47 schreef Marsenal het volgende:
Echt schandalig domme kutvragen van die journalisten zeg. Echte Nederlanders ook, tot in detail willen weten wat je wel en niet mag, terwijl er gevraagd wordt om van je gezond verstand gebruik te maken. Wat de neuk begrijp je niet aan ‘zo min mogelijk’?
Man man man.
Ik zit ni één week thuis te werken en ik mis de gesprekken met de collega's wel.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:48 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik begin zelfs het woonwerk-verkeer te missen
Met wie had jij eigenlijk allemaal een weddenschap afgesloten?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom geven ze gvd geen duidelijkheid met dit dan? Echt ongelooflijk, ik kan er met mn kop niet bij nou.
Je kunt toch gewoon leren? Stel je niet zo aan met je non-issues.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:46 schreef roos94 het volgende:
Mijn hele klassenapp barst uit zijn voegen. 7 april tentamenweek en dan ff 6 april horen of de boel doorgaat of niet.
Omdat de impact daarvan gigantisch is. Als horeca sluit tot 1 juni gaan er echt nog veel meer faillissementen volgen.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:48 schreef Pvt.Webster het volgende:
Maatregelen zijn niet helemaal duidelijk eigenlijk. Omdat voor scholen weer iets aparts wordt bekeken (waarom, zijn net zo goed groepen). Horeca is ook niet direct tot 1 juni. Terwijl het daar best druk kan zijn dus dat hadden ze net zo goed mee kunnen pakken.
En hoe zit het met thuiswerken? In een klein bedrijf kun je je prima aan de regels houden.
Niet duidelijk? Je moet gewoon je gezonde verstand gebruiken, maar ik twijfel of sommigen dat wel hebben...quote:Op maandag 23 maart 2020 19:48 schreef Pvt.Webster het volgende:
Maatregelen zijn niet helemaal duidelijk eigenlijk. Omdat voor scholen weer iets aparts wordt bekeken (waarom, zijn net zo goed groepen). Horeca is ook niet direct tot 1 juni. Terwijl het daar best druk kan zijn dus dat hadden ze net zo goed mee kunnen pakken.
En hoe zit het met thuiswerken? In een klein bedrijf kun je je prima aan de regels houden.
Tuurlijk, ga je geloven dat honderden leerlingen gaan zwoegen met leren over meerdere tentamens (in mijn geval vijf grote tentamens met veel, heel veel theorie en stof) terwijl de kans er is dat ze een dag van te voren zeggen: joe, gaat niet door. Maar bedankt voor t leren.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon leren alsof het doorgaat? En als het dan tentamenweek in juni word, lees je het dan nog een keertje door.
Of misschien doen ze het wel digitaal.
In dit topic niet anders hoorquote:Op maandag 23 maart 2020 19:47 schreef Marsenal het volgende:
Man man man.
Heb de persco niet gezien.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan blijf thuis, tenzij het niet anders kan? Zo vaag is het echt niet.
Jetten.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:50 schreef Gehrman het volgende:
Jeroen Pauw: ’Huisarts had moeten vertellen dat ze besmet is’
![]()
![]()
kan je melden het is zo relaxed op de weg.. wel jammer van die 100 km pu maar het rijdt heel chillquote:Op maandag 23 maart 2020 19:48 schreef MissionPhailed het volgende:
Daarom ook:quote:Op maandag 23 maart 2020 19:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Niet duidelijk? Je moet gewoon je gezonde verstand gebruiken, maar ik twijfel of sommigen die wel hebben...
Aangeven bij de FOK!knokploeg.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:51 schreef osodevo het volgende:
Afstand bewaren oké. Maar wat als anderen dat niet doen en als je er wat van zegt een grote mond terug krijgt?
Jesus fucking christ, is het nou echt zo moeilijk om een pyramide van maatregels te snappen? Ze zeggen allemaal 'blijf thuis tenzij'. Ze zeggen niet ga allemaal naar buiten om te zien of je anderhalve meter uit elkaar kunt blijven. Ze zeggen blijf thuis. Capice?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:48 schreef Pvt.Webster het volgende:
Anderhalf uur in de file met een podcast.. heerlijk!quote:Op maandag 23 maart 2020 19:48 schreef MissionPhailed het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |