Dat was nog het meest duidelijke... Dat moet je de komende 10 weken nog doenquote:Op maandag 23 maart 2020 19:46 schreef Sucuk het volgende:
Hoe zit het met thuiswerken? Dat is mij onduidelijk nu..
Jawel maar ze willen dezelfde vraag voor hun eigen doelgroep stellen.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ze luisteren niet half wat er gezegd word En daarna domme vragen stellen
Ik vraag me af of dat deel een dwingend advies is of een echte regel. Want in dat laatste geval voorzie ik handhavingsmoeilijkheden.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef crystal_meth het volgende:
Als 1 persoon besmet is moet heel het gezin thuisblijven.
Maw, de gezinnen moeten zorgen dat ze genoeg eten in huis hebben voor een maand of langer?
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou graag wat willen horen over amateursport en sportscholen.. ook tot 1 juni geschrapt?
Precies, het is onderhand niet echt verstandig meer om van dag tot dag te leven.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
Tijd genoeg gehad om te hamsteren toch?
Sterkte aan de medewerkers die dit mogen gaan handhavenquote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja. Maar we zullen voor de precieze uitwerking even op de schriftelijke besluiten moeten wachten.
Je kunt toch gewoon leren alsof het doorgaat? En als het dan tentamenweek in juni word, lees je het dan nog een keertje door.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:46 schreef roos94 het volgende:
Mijn hele klassenapp barst uit zijn voegen. 7 april tentamenweek en dan ff 6 april horen of de boel doorgaat of niet.
De koning heeft mij dit jaar teleurgesteld dus dat kan mij gestolen wordenquote:Op maandag 23 maart 2020 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
Straks goede beelden als iedereen half april de parken in trekt en er door de politie uit wordt geknuppeld.
Oja en RIP koningsdag 2020 natuurlijk.
Eenrichtings verkeer in gangpaden maken en verplicht allemaal achterelkaar blijven het je ipv file op de snelweg files in de super.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:44 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Maar in mijn supermarkt bijvoorbeeld kan ik geen 1,5 meter houden in het gangpad denk ik. Is smal. En dan? Moet je dan wachten tot iemand het gangpad uit is?
1 juni of 1.5 meter afstandquote:Op maandag 23 maart 2020 19:46 schreef Sucuk het volgende:
Hoe zit het met thuiswerken? Dat is mij onduidelijk nu..
Het was tot 6 april, maar is dat nu ook verlengd?
We willen allemaal snel uitsluitsel en duidelijkheid over allerlei zaken. Maar het verloop is nog een raadsel en de crisis is zo ongekend groot dat het ook tijd kost om alles nu zo goed als mogelijk te laten verlopen.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb best wel graag snel uitsluitsel over scholen. Heb de week van 6 april tentamens.
Ja.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:44 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Maar in mijn supermarkt bijvoorbeeld kan ik geen 1,5 meter houden in het gangpad denk ik. Is smal. En dan? Moet je dan wachten tot iemand het gangpad uit is?
Mensen vragen om boodschappen te doen, thuisbezorgd, etc.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef crystal_meth het volgende:
Als 1 persoon besmet is moet heel het gezin thuisblijven.
Maw, de gezinnen moeten zorgen dat ze genoeg eten in huis hebben voor een maand of langer?
Denk het ook.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef -Straw- het volgende:
Denk dat we dit vooral morgen zien als duidelijkheid over dat festiviteiten als 5 mei niet doorgaan en andere georganiseerde evenementen.
En ter voorkoming van samenkomst van groepjes in parken en op stranden zoals afgelopen weekend.
Maar verder zijn de details me niet zo duidelijk.
Waarom geven ze gvd geen duidelijkheid met dit dan? Echt ongelooflijk, ik kan er met mn kop niet bij nou.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:47 schreef PippenScottie het volgende:
1 juni.. ik geloof er niets van dat scholen eerder wel open gaan.
Dag worden pittige maanden.
Succes allemaal!
Ja, want meer dan 3 personenquote:Op maandag 23 maart 2020 19:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou graag wat willen horen over amateursport en sportscholen.. ook tot 1 juni geschrapt?
Ieder nadeel heb zijn voordeel!quote:Op maandag 23 maart 2020 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
Oja en RIP koningsdag 2020 natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |