Maar in mijn supermarkt bijvoorbeeld kan ik geen 1,5 meter houden in het gangpad denk ik. Is smal. En dan? Moet je dan wachten tot iemand het gangpad uit is?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als iemand die 1,5 meter niet in acht neemt kun je toch niets anders dan hem even aanspreken?
Ik denk dat ze de horeca mogelijk wel eerder vrijgeven als cijfers gunstig zouden zijnquote:Op maandag 23 maart 2020 19:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik vind het nog steeds onduidelijk wat betreft de horeca. Daar heb je juist veel mensen en groepen.
als je maar op 1,5 meter afstand blijft, dus niet friemelenquote:Op maandag 23 maart 2020 19:43 schreef Gehrman het volgende:
Mag je nou nog wel bij je vriend/vriendin langs?
Niet aangezien die nu dicht zij. En tussen 7 april en 1 juni kunnen die geen scheet verdienen dus de hele kwestie is puur retorisch.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik vind het nog steeds onduidelijk wat betreft de horeca. Daar heb je juist veel mensen en groepen.
jaquote:Op maandag 23 maart 2020 19:44 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Maar in mijn supermarkt bijvoorbeeld kan ik geen 1,5 meter houden in het gangpad denk ik. Is smal. En dan? Moet je dan wachten tot iemand het gangpad uit is?
Dat lijkt me wel ja. Maar we zullen voor de precieze uitwerking even op de schriftelijke besluiten moeten wachten.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:44 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Maar in mijn supermarkt bijvoorbeeld kan ik geen 1,5 meter houden in het gangpad denk ik. Is smal. En dan? Moet je dan wachten tot iemand het gangpad uit is?
Ja, indien van hetzelfde gezin.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef summer2bird het volgende:
Mag je nog wel wandelen?
Ook met zijn tweeën?
Stok met speeltje erop.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
als je maar op 1,5 meter afstand blijft, dus niet friemelen
Tijd genoeg gehad om te hamsteren toch?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef crystal_meth het volgende:
Als 1 persoon besmet is moet heel het gezin thuisblijven.
Maw, de gezinnen moeten zorgen dat ze genoeg eten in huis hebben voor een maand of langer?
Of je vraagt de buren ofzo even de boodschappen bij je deur te zetten.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef crystal_meth het volgende:
Maw, de gezinnen moeten zorgen dat ze genoeg eten in huis hebben voor een maand of langer?
dat heef te maken met verzekeringen....quote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de horeca mogelijk wel eerder vrijgeven als cijfers gunstig zouden zijn
1 juni geeft iig duidelijkheid voor organisatoren van events.
De dingen die ze naar voren hebben gebracht gelden tot 1 juni, de dingen die daar los van staan vw bijvoorbeeld een ander departement gelden tot 6 april totdat deze voor 6 april bijgesteld worden, anders heb je een persconferentie van 4 uur waarbij elk verantoordelijk persoon zelf zn zegje moet doen.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:43 schreef -Straw- het volgende:
Ik vind dit nog steeds niet heel duidelijk. Wat valt er nou allemaal onder die 1 juni? Alle maatregelen of alleen georganiseerde bijeenkomsten?
Ja want online bestellen zit vol.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef crystal_meth het volgende:
Waarom zou je dan nog langsgaan.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
als je maar op 1,5 meter afstand blijft, dus niet friemelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |