SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Plaatje over sterftecijfer en eerder bestaande medische problemenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Richtlijnen in dit topic:
• Probeer niet lollig te doen
• Bij nieuws graag een bron
• Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
• Geen slowchat
• Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
• Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden
Bij de stairwayquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
12:00 FOK!Meet bij de Domtoren
Hebben die hordes toeristen straks als dit alles voorbij is weer wat moois om te vernielenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[ afbeelding ]
elk nadeel heb zijn voordeel
Venetië is sowieso echt helemaal naar de tyfus geholpen de laatste jaren door toerisme. Schandalig. Ze hadden veel eerder in moeten grijpen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[ afbeelding ]
Kut.quote:
We hebben de afgelopen tijd genoeg gezien dat er nog steeds veel mensen zijn die toch nog massaal bij elkaar komen in bouwmarkten, tuincentra, winkelcentra, etc.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:31 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Jaap heeft helemaal gelijk.
Mensen moeten het nu eens serieus gaan nemen. Zo moeilijk is het toch niet om afstand te bewaren en indien nodig thuis te blijven?
Stelletje egoďsten.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hebben die hordes toeristen straks als dit alles voorbij is weer wat moois om te vernielen
ik heb zo het vermoeden dat na deze crisis de noodzaak van reizen sowieso grondig zal worden geherevalueerd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Venetië is sowieso echt helemaal naar de tyfus geholpen de laatste jaren door toerisme. Schandalig. Ze hadden veel eerder in moeten grijpen.
Kwart Nederlanders verwacht vanwege coronavirus niet op zomervakantie te gaanquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:56 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
[..]
ik heb zo het vermoeden dat na deze crisis de noodzaak van reizen sowieso grondig zal worden geherevalueerd.
Jij ziet er ook strak uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:56 schreef StateOfMind het volgende:
Hee, een nieuwe OP.
Ziet er strak uit
kwart maarquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Kwart Nederlanders verwacht vanwege coronavirus niet op zomervakantie te gaan
Prima toch. Komt er wellicht eindelijk een fatsoenlijk spoornetwerk in Europa.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:56 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
[..]
ik heb zo het vermoeden dat na deze crisis de noodzaak van reizen sowieso grondig zal worden geherevalueerd.
Hier in Oost-Twente kwamen altijd al veel Duitsers, maar er komen er met de dag meer. In Duitsland is nagenoeg alles dicht en hier is alles ongeveer nog open. Er gaan nu ook berichten rond dat Duitse burgemeesters de NL-Duitse grens dicht willen om 'shoptoerisme' te voorkomen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
We hebben de afgelopen tijd genoeg gezien dat er nog steeds veel mensen zijn die toch nog massaal bij elkaar komen in bouwmarkten, tuincentra, winkelcentra, etc.
En hoewel er al een hoop winkels zijn die uit zichzelf dicht gegaan zijn, blijft er ook nog steeds een hoop open.
Ik blijf roepen dat men dit alleen drastisch kan verminderen door verplicht alles wat niet noodzakelijk is (winkels en bedrijven) gewoon te sluiten.
Want alleen als men niet kán winkelen, zál men niet gaan winkelen.
Dan zal het virus zich nog steeds verspreiden uiteraard, want men zal toch buiten komen om te wandelen, fietsen etcetera, maar je neemt dan wel een héél groot deel weer weg.
Een totale lockdown (als in: je mag niet buiten komen, behalve voor boodschappen en noodzakelijk werk), ben ik geen voorstander van. Dat moet je pas als allerlaatste optie inzetten.
Het water is daar altijd al blauw, valt alleen niet op als het vol ligt met boten, verder wel geinig bericht.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja ik was ook echt verbaasd!quote:
Je eigen bevolking voorliegen ruikt heel erg naar Noord-Koreaanse praktijken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:58 schreef vosss het volgende:
Misschien moet men gewoon om 2 uur met de cijfers bekend maken eens zeggen dat er een x aantal van onder de 30 dood zijn gegaan. Ook als dat helemaal niet klopt. Wellicht dat men het dan iets serieuzer neemt.
Probeer er maar eens aan te ontkomenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:59 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik had tegen mezelf gezegd om een weekend lang geen corona nieuws te volgen. Nu zit ik alweer in dit topic en naar de cijfers te kijken..
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:59 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik had tegen mezelf gezegd om een weekend lang geen corona nieuws te volgen. Nu zit ik alweer in dit topic en naar de cijfers te kijken..
Ik las berichten over ¤0.95,- per liter in België. Ja dan vraag je wel om extra toeristen als je niet direct grenscontroles gaat houdenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier in Oost-Twente kwamen altijd al veel Duitsers, maar er komen er met de dag meer. In Duitsland is nagenoeg alles dicht en hier is alles ongeveer nog open. Er gaan nu ook berichten rond dat Duitse burgemeesters de NL-Duitse grens dicht willen om 'shoptoerisme' te voorkomen.
Andersom gaan Nederlanders nu nog massaler tanken in Duitsland, omdat sommige tankstations benzine verkopen voor minder dan 1.20/L.
Zolang er zoveel bewegingen blijven over en weer, zal het virus zich lekker mee blijven verplaatsen.
Een hele hoop dingen zullen tegen het licht gehouden gaan worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:56 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)-de-mensen~be1ad8ce/quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je eigen bevolking voorliegen ruikt heel erg naar Noord-Koreaanse praktijken.
Ja klopt. Maar de NL-BE grens is ook gesloten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik las berichten over ¤0.95,- per liter in België. Ja dan vraag je wel om extra toeristen als je niet direct grenscontroles gaat houden.
Ik heb gisteravond besloten om gewoon de hele avond te gaan gamenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:59 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zo is dat Johan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[ link | afbeelding ]
Leugentje om eigen bestwil. Kennelijk is men te dom hier in Nederland.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je eigen bevolking voorliegen ruikt heel erg naar Noord-Koreaanse praktijken.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)-de-mensen~be1ad8ce/
Zelfs dan lachen mensen het nog weg. Er zijn nou eenmaal mensen die achter elke hoek gevaar en zien en zij die geen angst ervaren.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:58 schreef vosss het volgende:
Misschien moet men gewoon om 2 uur met de cijfers bekend maken eens zeggen dat er een x aantal van onder de 30 dood zijn gegaan. Ook als dat helemaal niet klopt. Wellicht dat men het dan iets serieuzer neemt.
dat is mijn idee ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een hele hoop dingen zullen tegen het licht gehouden gaan worden.
Denk aan thuiswerken, maar ook dat een hoop landen een stuk zelfvoorzienender gaan worden op het gebied van productie van bepaalde goederen/grondstoffen om minder van het buitenland afhankelijk te zijn.
Een kwart maar?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Staan inmiddels forse boetes op.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik las berichten over ¤0.95,- per liter in België. Ja dan vraag je wel om extra toeristen als je niet direct grenscontroles gaat houden.
Heb je het dan over Enschede? Ik zit al een hele week binnen en kom alleen voor boodschappen buiten. Maar het is dus nog druk in het centrum?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier in Oost-Twente kwamen altijd al veel Duitsers, maar er komen er met de dag meer. In Duitsland is nagenoeg alles dicht en hier is alles ongeveer nog open. Er gaan nu ook berichten rond dat Duitse burgemeesters de NL-Duitse grens dicht willen om 'shoptoerisme' te voorkomen.
Andersom gaan Nederlanders nu nog massaler tanken in Duitsland, omdat sommige tankstations benzine verkopen voor minder dan 1.20/L.
Zolang er zoveel bewegingen blijven over en weer, zal het virus zich lekker mee blijven verplaatsen.
De rest heeft geen geld meer om te gaan.quote:
Ja, leugens verspreiden lijkt me een prima idee.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:58 schreef vosss het volgende:
Enschede inderdaad. De Oude Markt is uitgestorven, maar als je nu in de parkeergarage zou gaan kijken staat het geheid wéér vol met witte platen. Elke week weer, corona of niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:02 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Heb je het dan over Enschede? Ik zit al een hele week binnen en kom alleen voor boodschappen buiten. Maar het is dus nog druk in het centrum?
The last of us Remastered, Mad max, Days gone, Dying Light, Dead Island.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond besloten om gewoon de hele avond te gaan gamen
Tegelijk start in China, waar het coronavirus als eerste om zich heen greep, langzaam het dagelijks leven weer op. In Peking heropent de dierentuin maandag. Bezoekers moeten wel mondkapjes dragen en hun bezoek aankondigen. En in epicentrum Wuhan mogen supermarkten en een beperkt aantal andere winkels weer hun deuren openen tussen 09.00 uur en 18.00 uur.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:26 schreef Noek het volgende:
[..]
China was alweer begonnen. Geen idee of dat in Hubei ook zo is, denk het niet.
Hier val ik ook onder. Dit is rond de bouwvak nog lang niet afgelopen. En de grenzen zitten waarschijnlijk hartstikke dicht, dus veel plezier met naar de grens (en terug naar huis) rijdenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ja, er was er hier eentje die liever 4 weken aan de beademing ging dan dat hij die 2000 euro kwijt was want een vakantie laat je niet door je neus boren.quote:
En volgens mij meende die het ook nogquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou ja, er was er hier eentje die liever 4 weken aan de beademing ging dan dat hij die 2000 euro kwijt was want een vakantie laat je niet door je neus boren.
Net zoals bij Scheringa. Liegen mag, bedriegen niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je ziet het aankomen natuurlijk. Maar liegen is nooit oké.
Dit is wel echt een heel mooi moment om naar dieren te gaan kijken...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tegelijk start in China, waar het coronavirus als eerste om zich heen greep, langzaam het dagelijks leven weer op. In Peking heropent de dierentuin maandag. Bezoekers moeten wel mondkapjes dragen en hun bezoek aankondigen. En in epicentrum Wuhan mogen supermarkten en een beperkt aantal andere winkels weer hun deuren openen tussen 09.00 uur en 18.00 uur.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-vanwege-corona.html
Ik las het ja, maar dat lijkt me ook wel een beetje getroll.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou ja, er was er hier eentje die liever 4 weken aan de beademing ging dan dat hij die 2000 euro kwijt was want een vakantie laat je niet door je neus boren.
In Italë loopt er al heel veel getraumatiseerd personeel rond. Het is daar oorlog. Dit heeft niks meer te maken met hoe ze zijn opgeleid.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:06 schreef StateOfMind het volgende:
Ik bedacht me net iets.
Als het (vanaf) volgende week echt uit de hand loopt, en men continue moet gaan kiezen tussen mensen, dan kan ik me voorstellen dat dan een heleboel mensen in de zorg met PTSS komen te kampen, wat ook weer een enorme uitstroom uit de zorg kán gaan betekenen als dit alles voorbij is.
Het is een mogelijk scenario.
Namen willen we. NAMEN!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:06 schreef Noek het volgende:
[..]
dan is het toch hoop ik wel een beetje terug naar normaalquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:05 schreef Stefanovich het volgende:
Ik heb een reis naar Japan staan in september.....stiekem geloof ik nog dat dat gewoon doorgaat (anders kan ik ook fluiten naar het geld voor de vliegtickets denk ik)
Goed nieuwsquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tegelijk start in China, waar het coronavirus als eerste om zich heen greep, langzaam het dagelijks leven weer op. In Peking heropent de dierentuin maandag. Bezoekers moeten wel mondkapjes dragen en hun bezoek aankondigen. En in epicentrum Wuhan mogen supermarkten en een beperkt aantal andere winkels weer hun deuren openen tussen 09.00 uur en 18.00 uur.
De rest denkt dat 't 6 april voorbij is (want de aangekondigde maatregelen gelden toch tot 6 aprilquote:
Wat wel vervelend is , als de werkgever er misbruik van gaat maken. Je mag geen vakantie want je zit toch thuis en mag nergens heen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En volgens mij meende die het ook nog
Ik kan alleen maar Remlof onthouden want vroeger was ik dol op speeltuinen maar verder onthou ik geen kont.quote:
Lijkt me een goed plan. Voor je het weet ben je 'm kwijt aan de Chinezen.quote:
Bijzonder...benieuwd of en wanneer ze de grens dicht gaan gooien voor zulke figuren.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Enschede inderdaad. De Oude Markt is uitgestorven, maar als je nu in de parkeergarage zou gaan kijken staat het geheid wéér vol met witte platen. Elke week weer, corona of niet.
Volgende week komt er een bericht dat het verlengt wordt naar eind april, begint het hamsteren weer opnieuw... Enz enz enz.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:07 schreef winterapfel het volgende:
[..]
De rest denkt dat 't 6 april voorbij is (want de aangekondigde maatregelen gelden toch tot 6 april)
is al een hele vooruitgang dat ze die niet opetenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit is wel echt een heel mooi moment om naar dieren te gaan kijken...
Dat bericht verwacht ik eigenlijk elk momentquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:08 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Bijzonder...benieuwd of en wanneer ze de grens dicht gaan gooien voor zulke figuren.
Dat heb ik ook gelezen gisteren of eergisteren.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er gaan nu ook berichten rond dat Duitse burgemeesters de NL-Duitse grens dicht willen om 'shoptoerisme' te voorkomen.
wehehehequote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
is al een hele vooruitgang dat ze die niet opeten
Wij slaan dit jaar gewoon helemaal over, ben misschien wel vrij maar worden 3 weken in eigen provincie.. maar hopen dat deze ellende dan zwaar verminderd is doe ik wel. Wilde 2 weken naar Texel gaan met de vouwwagen maar dat gaan we gewoon niet doen voor al die lieve mensjes daar..quote:
Even wat van die ratten scoren. Ze stapelen er vaak meerdere op elkaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:09 schreef Grishenko_ het volgende:
Wanneer gaat de markt in Wuhan weer open?
Precies dit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen gisteren of eergisteren.
De Duitsers zou Nederland tot en met zondag de tijd geven om strengere maatregelen te nemen (alle winkels dicht) en als dat niet gebeurt, dan gooit men de grens dicht.
Is de Belgische grens eigenlijk al dicht? Die wilde men ook dicht gooien.
Delano888 of iets dergelijks.quote:
Denk dat het vakantiegeld vandaag bij bouwmarkten en tuincentra wordt uitgegeven.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:10 schreef Zeroku het volgende:
Iedereen kan het vakantiegeld weer in de Nederlandse economie pompen
Als hun werkgevers het nog kunnen uitbetalen wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:10 schreef Zeroku het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Mwah, ik zou eerder voor de vleermuizen gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:11 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Even wat van die ratten scoren. Ze stapelen er vaak meerdere op elkaar.
Is nog een paar maandjes te vroeg voor de meesten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:12 schreef _I het volgende:
[..]
Denk dat het vakantiegeld vandaag bij bouwmarkten en tuincentra wordt uitgegeven.
Er zijn genoeg grens sluiproutes, die kunnen ze onmogelijk allemaal controleren.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Precies dit.
Belgische grenzen zitten dicht en de Duitse gaat geheid dicht. Nederlanders horen dat de Duitse grens dichtgaat en gaan nog gauw even tanken, boodschappen doen en alles wat ze daar normaal doen, want 'nu kan het nog'
Toptijden voor die ondernemersquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:12 schreef _I het volgende:
[..]
Denk dat het vakantiegeld vandaag bij bouwmarkten en tuincentra wordt uitgegeven.
Dat klopt. Maar een geel-zwart kenteken in België of Duitsland valt wel op. Controle door de politie, boete.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:12 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg grens sluiproutes, die kunnen ze onmogelijk allemaal controleren.
diegene die dat nog gaan krijgen dan, ik denk dat het alle hens aan dek is in veel bedrijven....quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:10 schreef Zeroku het volgende:
Men wordt geflitst door een camera als je daar met Nederlands kenteken rijdt. 500 euro boete heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:12 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg grens sluiproutes, die kunnen ze onmogelijk allemaal controleren.
In België worst bijna niet meer geflitst.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:13 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Men wordt geflitst door een camera als je daar met Nederlands kenteken rijdt. 500 euro boete heb ik begrepen.
Een overheidsbaan hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
diegene die dat nog gaan krijgen dan, ik denk dat het alle hens aan dek is in veel bedrijven....
Je kan nog naar België volgens mij. Treinen gaan ook nog gewoon in ieder geval en de vader van iemand die ik men is daar nog gaan tanken paar dagen terugquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Precies dit.
Belgische grenzen zitten dicht en de Duitse gaat geheid dicht. Nederlanders horen dat de Duitse grens dichtgaat en gaan nog gauw even tanken, boodschappen doen en alles wat ze daar normaal doen, want 'nu kan het nog'
Hm ja. Ook weer waar.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
diegene die dat nog gaan krijgen dan, ik denk dat het alle hens aan dek is in veel bedrijven....
Ik hoop het ook niet aangezien ik aan de Belgische grens woon.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In België worst bijna niet meer geflitst.
Aan de grens hangen toch altijd wel camera'squote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik niet, wanneer ik ga klussen is de kans dat het eindigt in het hospitaal nabij 100%, dus ondanks de enthousiaste aanmoedigingen van mijn liefhebbende gezin zie ik voorlopig af van wankele trapjes e.d.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:13 schreef bitterbal het volgende:
zijn er fokkers die vandaag naar de bouwmarkt gaan? Benieuwd of men buiten in de rij kan aansluiten
Maar als ze je pakken (en ik meen dat ook camerabeelden gecontroleerd worden), dan kan je een hele fikse boete krijgen. Tot maximaal 4000 euroquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:12 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Je punt is toch, dat de supermarkten dus dicht waren daar? Hoe kwamen ze dan aan eten?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Werd volgens mij gebracht aan de deur door hulpverleners.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:15 schreef wpor het volgende:
[..]
Je punt is toch, dat de supermarkten dus dicht waren daar? Hoe kwamen ze dan aan eten?
Dat zijn geen snelheidscamera's.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aan de grens hangen toch altijd wel camera'sBehalve dan de grens op een landweggetje.
https://www.omroepzeeland(...)-voert-controles-uitquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je kan nog naar België volgens mij. Treinen gaan ook nog gewoon in ieder geval en de vader van iemand die ik men is daar nog gaan tanken paar dagen terug
WORSTquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, maar die kunnen wel bepalen of je als Nederlander komt waar je niet mag komenquote:
Hihaho-posts en trollpogingen voegen niks toe aan de discussie en verslechteren de leesbaarheid. We begrijpen dat het leeft maar gelieve ontopic en relevant te posten. Ook stellen we bronvermelding zeer op prijs.quote:
geloof dat de meeste ongelukken in de badkamer gebeurenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:15 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik niet, wanneer ik ga klussen is de kans dat het eindigt in het hospitaal nabij 100%, dus ondanks de enthousiaste aanmoedigingen van mijn liefhebbende gezin zie ik voorlopig af van wankele trapjes e.d.
Ah ja dat is wel waar inderdaad. Automatische nummerbordherkenning en het geld stroomt binnen daarquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar die kunnen wel bepalen of je als Nederlander komt waar je niet mag komen
naar buiten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ben benieuwd of men vandaag thuis blijft of dat het nu weer vrolijk allemaal de
Stad in en naar de speeltuin met mooi weer.
Het is een strakblauwe lucht met stralende zon, ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Heel Nederland lijkt wandelen opnieuw te hebben ontdekt. Overal mensen/families aan het (hard)lopenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naar buiten.
ik wil ook naar buiten. Maar goed ben alleen. Ga denk ik maar wandelen ofzo
Sorry, maar dit was m’n allereerst hihaho-post. Iedereen heeft recht op zo’n post vond ik. Nu weer ontopic.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hihaho-posts en trollpogingen voegen niks toe aan de discussie en verslechteren de leesbaarheid. We begrijpen dat het leeft maar gelieve ontopic en relevant te posten. Ook stellen we bronvermelding zeer op prijs.
Zou me niet verbazen dat dat gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel waar inderdaad. Automatische nummerbordherkenning en het geld stroomt binnen daar
Het is wel koud gelukkig. Dat kan nog een ‘redding’ zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een strakblauwe lucht met stralende zon, ik vrees het ergste
ja dat zitten begint wat te vervelen inmiddelsquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heel Nederland lijkt wandelen opnieuw te hebben ontdekt. Overal mensen/families aan het (hard)lopen
Ah, helemaal gemist, bedankt!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
https://www.omroepzeeland(...)-voert-controles-uit
Dicht
Lekker op de rvs-glijbaan ....quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kut. Had je post al gerapporteerd. Snel weer intrekken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sorry, maar dit was m’n allereerst hihaho-post. Iedereen heeft recht op zo’n post vond ik. Nu weer ontopic.
En dan komt Rutte morgenavond: Ja mensen, jullie zijn massaal naar buiten gegaan dit weekend, dus vanaf morgen gaan we de maatregelen aanscherpen. Hadden jullie maar moeten luisteren. Eigen schuld, dikke bult.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een strakblauwe lucht met stralende zon, ik vrees het ergste
En daar heeft hij dan toch volkomen gelijk in?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:21 schreef Felixa het volgende:
[..]
En dan komt Rutte morgenavond: Ja mensen, jullie zijn massaal naar buiten gegaan dit weekend, dus vanaf morgen gaan we de maatregelen aanscherpen. Hadden jullie maar moeten luisteren. Eigen schuld, dikke bult.
Dat zou dan nog gewoon terecht zijn ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:21 schreef Felixa het volgende:
[..]
En dan komt Rutte morgenavond: Ja mensen, jullie zijn massaal naar buiten gegaan dit weekend, dus vanaf morgen gaan we de maatregelen aanscherpen. Hadden jullie maar moeten luisteren. Eigen schuld, dikke bult.
Gaan mensen eindelijk de EU eens waarderen. Met hun open grenzen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen dat dat gaat gebeuren.
Woon op een paar honderd meter van de grens met Duitsland en hier wordt de laatste tijd überhaupt al meer gecontroleerd. Daar komt vast ook een camera straks waarmee ze overtredingen kunnen waarnemen
Zeker weten!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En daar heeft hij dan toch volkomen gelijk in?
Rutte moet dat vanmiddag nog doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:21 schreef Felixa het volgende:
[..]
Het is een heel fijn iets. Sommige dingen (benzine, drank, veel boodschappen) zijn in Duitsland veel goedkoper. Daar maak ook ik graag gebruik van. Maar nu even nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gaan mensen eindelijk de EU eens waarderen. Met hun open grenzen.
Je zou bijna denken dat milieu terroristen dit geďntroduceerd hebben. Minder reizen, minder toeristen, minder mensen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[ link | afbeelding ]
Naar buiten moet ook nog prima kunnen nu. Als je maar denkt aan ANDERHALVE METER!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zitten begint wat te vervelen inmiddels
Iedere dag :quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gaan mensen eindelijk de EU eens waarderen. Met hun open grenzen.
Hier is het overigens 2 meter. Maar misschien is Nederland te dichtbevolkt voor 2 meterquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naar buiten moet ook nog prima kunnen nu. Als je maar denkt aan ANDERHALVE METER!
Maar hoe ga je je aan die anderhalve meter houden in een stampvol tuincentrum?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naar buiten moet ook nog prima kunnen nu. Als je maar denkt aan ANDERHALVE METER!
Kortzichtigheid ten topquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:25 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Iedere dag :
AlLuH gReNzuH mOeTeH dIcHt!!!!
1 corona-pandemie verder :
Ja hoho, zo bedoelde ik dat niet. Moet nog wel goedkoop kunnen tanken en vuurwerk kunnen kopen
Mensen gaan liever wandelen bij 2 graden en strakblauwe lucht dan 10 graden en een grijs gebeuren, denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is wel koud gelukkig. Dat kan nog een ‘redding’ zijn.
Het virus schijnt nog een aardig tijdje in de lucht te kunnen blijven hangen (ook als de aerosolen al naar beneden gedwarreld zijn), maar goed; beter dan elkaar continu in de nek hijgen he.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is het overigens 2 meter. Maar misschien is Nederland te dichtbevolkt voor 2 meter
Nee zolang die mensen genoeg afstand houden is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En daar heeft hij dan toch volkomen gelijk in?
Datquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen gaan liever wandelen bij 2 graden en strakblauwe lucht dan 10 graden en een grijs gebeuren, denk ik
maar dat doen ze niet.....dus gewoon op slot.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee zolang die mensen genoeg afstand houden is er niets aan de hand.
Goh, het zijn net mensen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:25 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Iedere dag :
Ja hoho, zo bedoelde ik dat niet. Moet nog wel goedkoop kunnen tanken en vuurwerk kunnen kopen
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:27 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maar dat doen ze niet.....dus gewoon op slot.
Met name in de ikea hier is 1.5 wel het absolute maximum dat je van mensen kunt vragen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is het overigens 2 meter. Maar misschien is Nederland te dichtbevolkt voor 2 meter
Klopt, ik loop elke dag best een end (ook voor dit hele gebeuren al), woensdag toen het lekker weer was echt overal mensen aan het lopen/joggen/fietsen. Gisteren stond er een snijdend koude wind en een lichte miezer, ben op 8km letterlijk 1 fietser tegengekomenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen gaan liever wandelen bij 2 graden en strakblauwe lucht dan 10 graden en een grijs gebeuren, denk ik
Dat is het probleem, het is te vrijblijvend. Jongeren blijven in groepjes hangen, volle speeltuinen,parken en mensen die geen afstand houden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar ook de IKEA is dichtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Met name in de ikea hier is 1.5 wel het absolute maximum dat je van mensen kunt vragen.
Moeizaam. Gewoon wat meer planten in het gangpad zodat je niet meer naast elkaar kunt lopen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar hoe ga je je aan die anderhalve meter houden in een stampvol tuincentrum?
Precies. "Wacht ff, mijn banale pleziertjes gaan eraf. Fuck het landsbelang!"quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:25 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Iedere dag :
Dan moet er in nl de Belgische regel ingevoerd worden maximaal 1 bezoeker per 10 vierkante meter.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een mooie dag.quote:
Kut. Al mijn voorbeelden zijn waardeloos geworden met dat beleid hier.quote:
Er is niets waar ik op wachtquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kut. Al mijn voorbeelden zijn waardeloos geworden met dat beleid hier.
Daarvoor moet je gewoon een beetje rekening houden met de tijdstippen, rond etenstijd is het vaak een stuk rustiger op straat en na 21.00 uur kom je sowieso vrij weinig mensen tegen. Maar ja voor naar het strand zijn dat natuurlijk niet echt ideale tijdenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat is het probleem, het is te vrijblijvend. Jongeren blijven in groepjes hangen, volle speeltuinen,parken en mensen die geen afstand houden.
Ik wil ook naar buiten het liefst maar omdat ik in de risicogroep val ben ik al paranoďde om naar het strand te gaan nu voor een wandeling.
Misschien zat de bus eerder wel helemaal vol.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
ja menselijk gedrag
Ik zag gister wat bussen hier in den haag voorbij komen. zaten misschien 4 mensen in maar toch allemaal achter elkaar
Is dit wel dwingend genoeg?quote:
Vraag het Mark.quote:
twitter:MinVWS twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 08:42:26Nederland heeft iedereen nodig in de aanpak tegen het #coronavirus. Ook alle jongeren + kinderen. Als ze klachtenvrij zijn, kunnen ze samen spelen zolang ze 1,5 meter afstand van elkaar houden. In de speeltuin, op het plein of bij het gamen. Meer hierover: https://t.co/6mkvZprHFi https://t.co/hA3moeO8m9 reageer retweet
Ah, ze mogen dus niet freien.quote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:59 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
In de documentaire serie pandemic op Netflix wordt gezegd dat "elke keer dat er een catastrofe komt dat we de regels gaan aanpassen, maar dat we na verloop van tijd vergeten hoe erg het probleem was om vervolgens weer hetzelfde gedrag te vertonen". Laatste keer een vreselijke pandemie was een eeuw terug, er simpelweg niemand meer die het zich herinnert. Maar zelfs nu met alle shit dat gaande is zijn mensen nog steeds onverantwoord bezig. Bij in de straat basketballen jongeren nog steeds. Spring break gaat door. St. Patrick's day gaat door. Ik ben weinig hoopvol op blijvende gedragsverandering bij mensen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een hele hoop dingen zullen tegen het licht gehouden gaan worden.
Denk aan thuiswerken, maar ook dat een hoop landen een stuk zelfvoorzienender gaan worden op het gebied van productie van bepaalde goederen/grondstoffen om minder van het buitenland afhankelijk te zijn.
Mwah blijkbaar zijn er in Italie en Frankrijk ook nog steeds hordes mensen die hun lockdown omzeilen...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:31 schreef Pumpalov het volgende:
Maar neem het er nog even van. Nederland loopt zwaar achter de feiten aan en zwaardere maatregelen gaan rap komen.
Velen doen het wel moeten die lijden onder de paar die de autistisch neurotische fokkers hier onder het vergrootglas blijven leggen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:27 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maar dat doen ze niet.....dus gewoon op slot.
4107 nieuwe cases, 28 nieuwe doden. Nog steeds minder doden dan andere landen, maar niet meer ontzettend laag zoals eerst leek.twitter:COVID19_DE twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 06:17:32Die #Infizierungsfälle 18.226 - 22.333 sind in #Deutschland bekannt. Es gibt 78 Todesfälle.
Der Tagesverlauf für Freitag (gestern), lag bei 4.107 neu positiv bestätigte.
Gestern verloren 28 Menschen in Deutschland ihr Leben.
#COVID19 #coronavirus #2019ncov https://t.co/HVd7rd0ZdP reageer retweet
Geen tikkertje spelen meer dus, maar wel lekker klimrekken en dergelijke achter elkaar blijven gebruiken?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:32 schreef Felixa het volgende:
VWS gooit er nog even een tweet uit op deze stralende dag:twitter:MinVWS twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 08:42:26Nederland heeft iedereen nodig in de aanpak tegen het #coronavirus. Ook alle jongeren + kinderen. Als ze klachtenvrij zijn, kunnen ze samen spelen zolang ze 1,5 meter afstand van elkaar houden. In de speeltuin, op het plein of bij het gamen. Meer hierover: https://t.co/6mkvZprHFi https://t.co/hA3moeO8m9 reageer retweet
Met vier karren ... aan voor- achter- en zijkant.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik speel nog steess graag doktertje. Mag dat nog?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen tikkertje spelen meer dus, maar wel lekker klimrekken en dergelijke achter elkaar blijven gebruiken?
Dat is ook niet te handhaven natuurlijk. Vandaar het beroep op eigen verstand en verantwoordelijkheden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah blijkbaar zijn er in Italie en Frankrijk ook nog steeds hordes mensen die hun lockdown omzeilen...
Geweigerd? https://www.waldnet.nl/wn/nieuws/64202/40_Corona-patiënten_naar_Friese_ziekenhuizen.htmlquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:31 schreef TheVulture het volgende:
Die ziekenhuizen in het Noorden die patiënten hebven geweigerd uit hrt zuiden zouden zich echt kapot moeten schamen.
Snap wel dat de overheid nu de regie pakt
The last of usquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:04 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
The last of us Remastered, Mad max, Days gone, Dying Light, Dead Island.
Zo weinig maar ? Dat begrijp ik echt niet hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Met FFP3-masker, latex handschoenen, haarnetje en schort?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:35 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik speel nog steess graag doktertje. Mag dat nog?
https://www.omroepbrabant(...)open-dagen-geweigerdquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Geweigerd?https://www.waldnet.nl/wn/nieuws/64202/40_Corona-patiënten_naar_Friese_ziekenhuizen.html
Afgelopen vrijdag, als in gisteren, is pas besloten dat men gaat helpen met opvang. Dus daarvoor kan best geweigerd zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Geweigerd?https://www.waldnet.nl/wn/nieuws/64202/40_Corona-patiënten_naar_Friese_ziekenhuizen.html
Checkquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Met FFP3-masker, latex handschoenen, haarnetje en schort?
twitter:PodSaveAmerica twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 17:40:36Q: What do you say to Americans who are scared
TRUMP: "I say that you're a terrible reporter, that's what I say."
Unreal. https://t.co/RJ1aJXJUUh reageer retweet
Hier en daar. Is daar écht niet meer zoals een paar weken terug. En ook daar wordt het vanzelf weer harder aangepakt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah blijkbaar zijn er in Italie en Frankrijk ook nog steeds hordes mensen die hun lockdown omzeilen...
Enquete is gehouden onder minder dan 10.000 vakantie-liefhebbers. Dus niet alle Nederlanders.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zo weinig maar ? Dat begrijp ik echt niet hoor.
Bron?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:31 schreef TheVulture het volgende:
Die ziekenhuizen in het Noorden die patiënten hebven geweigerd uit hrt zuiden zouden zich echt kapot moeten schamen.
Snap wel dat de overheid nu de regie pakt
Thuis blijven is niet zo erg. 0 sociale interactie en niet eens naar buiten mogen is wel een andere tsk van sport.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik zal wel gewoon lui zijn maar voor mij is het extreem makkelijk om thuis te blijven.Lijkt voor sommige mensen wel een onmogelijke opgave...
volgens mij waren de grote parades toch echt afgelast alleen nog maar sommige pubs die het aandurfden om te openen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:33 schreef Slayage het volgende:
St. Patrick's day gaat door. Ik ben weinig hoopvol op blijvende gedragsverandering bij mensen.
Wanneer komen ze mijn voordeur dichtlassen Dven?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:37 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hier en daar. Is daar écht niet meer zoals een paar weken terug. En ook daar wordt het vanzelf weer harder aangepakt.
Europese burgers gaan er de komende tijd goed wat gehoorzaamheid ingeramd krijgen. Desnoods letterlijk.
Ik heb nooit echt een hekel aan Trump gehad en heb Rutte nooit echt gemogen, maar beide standpunten zijn de afgelopen tijd wel veranderd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:37 schreef Zeroku het volgende:
twitter:PodSaveAmerica twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 17:40:36Q: What do you say to Americans who are scared
Ik blijf het toch onverantwoord vinden. Elke keer als ik kinderen zie spelen in een speeltuin terwijl hun ouders erbij zijn, moet ik denken aan die scčne van terminator 2, de droom van Sarah Connor, waarin ze probeert de mensen te waarschuwen wat er komen gaat.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:32 schreef Felixa het volgende:
VWS gooit er nog even een tweet uit op deze stralende dag:twitter:MinVWS twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 08:42:26Nederland heeft iedereen nodig in de aanpak tegen het #coronavirus. Ook alle jongeren + kinderen. Als ze klachtenvrij zijn, kunnen ze samen spelen zolang ze 1,5 meter afstand van elkaar houden. In de speeltuin, op het plein of bij het gamen. Meer hierover: https://t.co/6mkvZprHFi https://t.co/hA3moeO8m9 reageer retweet
Ben vooral benieuwd of vliegen straks nou extreem duur is, of juist extreem goedkoop. Ik denk namelijk dat zodra de grenzen overal weer opengaan er een golf van mensen komt die moeten reizen. Dat zal de prijs flink opdrijven, net zoals dat met tickets naar China gebeurde onlangs.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:37 schreef maily het volgende:
[..]
Enquete is gehouden onder minder dan 10.000 vakantie-liefhebbers. Dus niet alle Nederlanders.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik blijf het toch onverantwoord vinden. Elke keer als ik kinderen zie spelen in een speeltuin terwijl hun ouders erbij zijn, moet ik denken aan die scčne van terminator 2, de droom van Sarah Connor, waarin ze probeert de mensen te waarschuwen wat er komen gaat.
De overheid pakt daar de regio niet in, dat is via het ROAZ geregeld sinds gisteren.quote:
Ik hoop dat de Amerikanen onderhand echt een keer wakker worden als dit gierend uit de klauwen loopt bij ze. En dat uit de klauwen lopen gaat hoe dan ook gebeuren...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:37 schreef Zeroku het volgende:
Lees het nu ja tnx,daar werd amper over bericht in de mediaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag, als in gisteren, is pas besloten dat men gaat helpen met opvang. Dus daarvoor kan best geweigerd zijn.
Je blijft je telkens verrassen over Trump terwijl je steeds denkt dat het niet erger kan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt een hekel aan Trump gehad en heb Rutte nooit echt gemogen, maar beide standpunten zijn de afgelopen tijd wel veranderd.
ze kunnen moeilijk de economie blijven beschermen en alles blijven ontkennen he !!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt een hekel aan Trump gehad en heb Rutte nooit echt gemogen, maar beide standpunten zijn de afgelopen tijd wel veranderd.
Precies ditquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zet de zaak in een iets ander licht.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:37 schreef maily het volgende:
[..]
Enquete is gehouden onder minder dan 10.000 vakantie-liefhebbers. Dus niet alle Nederlanders.
Blog Omroep Brabant, zie mijn linkje verderopquote:
Ja oke, daar heb je wel gelijk in. Ik woon met m'n vriendin dus we hebben altijd elkaar nog. Als ik nu single geweest zou zijn zou ik wel flink balen idd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Thuis blijven is niet zo erg. 0 sociale interactie en niet eens naar buiten mogen is wel een andere tsk van sport.
Ik wel. Een deel gaat al niet met zomervakantie en daarbij is augustus echt nog wel ver weg. We zitten pas 1 week in quasi-lockdown al voelt het als een eeuwigheid.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zo weinig maar ? Dat begrijp ik echt niet hoor.
Ze moeten Trump echt op zijn hart drukken om niet meer bij die persconferenties van de task force te zijn. Maar ja, dat zal wel niet lukken...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Amerikanen onderhand echt een keer wakker worden als dit gierend uit de klauwen loopt bij ze. En dat uit de klauwen lopen gaat hoe dan ook gebeuren...
mwah....gamen, porn, zuipen !quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja oke, daar heb je wel gelijk in. Ik woon met m'n vriendin dus we hebben altijd elkaar nog. Als ik nu single geweest zou zijn zou ik wel flink balen idd.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:39 schreef Jojansma het volgende:
Die ziekenhuizen uit het Noorden mogen zich kapot schamen... maar ondertussen wel lekker profiteren van de Brainport regio...
Joah das leuk voor een week of 2 maar daarna ga ik me echt als een holbewoner voelenquote:
kijk, dat betekend dus dat mensen gewoon gedwongen moeten worden.....komt vanzelf als de besmettingen blijven oplopenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:42 schreef PippenScottie het volgende:
Kinderen op afstand houden van elkaar is onmogelijk.
Of we moeten ons als NL massaal binnen opsluiten, maar zolang dat niet afgedwongen wordt begin ik daar niet aan.
Dit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:42 schreef PippenScottie het volgende:
Dat gaat ook snel vervelen.quote:
Nee, dan komt het niet goed. Hoe weet een kind van 4 nou wat 1,5 meter is.twitter:hopebelivetrust twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 09:05:21@MinVWS Voor de mensen die nu niet luisteren, niet zeuren als je op 3 hoog achter met 3 kids opgesloten zit vanwege een lockdown. Wijs elkaar op die 1.5 meter. Dan komt het vast goed. reageer retweet
Las net nog dat 55% zei dat hij goed met de situatie om aan het gaan was. Hoe totaal achterlijk moet je zijn om dat serieus te denken?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Amerikanen onderhand echt een keer wakker worden als dit gierend uit de klauwen loopt bij ze. En dat uit de klauwen lopen gaat hoe dan ook gebeuren...
lekker boeiend......besef wel dat dit gewoon een grote ramp is...wees blij dat je dat hebtquote:
Overigens werd er 2 weken terug gezegd dat over 2 weken, nu dus, de shit aan zou zijn in Brabant en dat werd door velen weggelachen. Nu kan er nog een beetje verdeeld worden over andere ziekenhuizen buiten Brabant, maar over 2 weken is de shit aan in heel Nederland en dan kan dat ook niet meer.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:40 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Lees het nu ja tnx,daar werd amper over bericht in de media
ken best hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:42 schreef PippenScottie het volgende:
Of we moeten ons als NL massaal binnen opsluiten, maar zolang dat niet afgedwongen wordt begin ik daar niet aan.
Ff incognito openen, dan kun je het wel lezen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:43 schreef michiel_merk het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)al-ook-andere-ziekte op telegraaf staat een betaalde artikel, i.v.m de corona doden in Italië, al voorbij gekomen hier? Kan het niet openen
velen zouden nu willen dat ze anti conceptie hadden gebruikt hahahahaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:43 schreef Felixa het volgende:
Nee, dan komt het niet goed. Hoe weet een kind van 4 nou wat 1,5 meter is.twitter:hopebelivetrust twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 09:05:21@:MinVWS Voor de mensen die nu niet luisteren, niet zeuren als je op 3 hoog achter met 3 kids opgesloten zit vanwege een lockdown. Wijs elkaar op die 1.5 meter. Dan komt het vast goed. reageer retweet
En als mama het uitlegt, is ie het na 3 minuten weer vergeten.
Die hou je juist binnen een bepaalde afstand, ipv erbuitenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
ken best hoor
[ afbeelding ]
Sorry man.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
lekker boeiend......besef wel dat dit gewoon een grote ramp is...wees blij dat je dat hebt
Hoe is het met je vriend?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit al 2 jaar thuis. Voor mij maakt het weinig verschil
Dat vroeg ik nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Lekker simplistisch en nogal hooghartig gesteld.
Ik snap de berekening niet. 2,5^6 = 244quote:
Nee jij stelde een vooringenomen vraag terwijl mijn reactie daar geen betrekking op had. En ik heb net nog even voor je verduidelijkt waar ik wel op doelde met mijn 'quote:
Welkom in Redneck-Amerika, maar die draaien wel om als hun geliefden bij bosjes gaan vallen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Las net nog dat 55% zei dat hij goed met de situatie om aan het gaan was. Hoe totaal achterlijk moet je zijn om dat serieus te denken?
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 06:50:57WATCH: Sirens wail across Jordan as the country goes on lockdown to stop coronavirus; anyone violating the rules will face up to 1 year in prison https://t.co/xkP4LsWHai reageer retweet
Tja, het is wel een feitquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee jij stelde een vooringenomen vraag terwijl mijn reactie daar geen betrekking op had. En ik heb net nog even voor je verduidelijkt waar ik wel op doelde met mijn ''
Hij wordt gewoon herkozen let maar opquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Las net nog dat 55% zei dat hij goed met de situatie om aan het gaan was. Hoe totaal achterlijk moet je zijn om dat serieus te denken?
Dat kan best. Onze dochter heeft de hele week geen ander kind gezien en dat gaan we ook nog even zo houden. Hoe moeilijk ook voor haar.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:42 schreef PippenScottie het volgende:
Het is vooral een simplistische voorstelling daarvan, maar dat gaat jou duidelijk boven de pet.quote:
Gaat de goede kant opquote:
Samen spelen met 1.5 afstandquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:32 schreef Felixa het volgende:
okequote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gaat de goede kant opHij krijgt vandaag een onderzoek om te kijken of het virus niet is overgeslagen naar zijn hartspier. Dat is dus nog wel spannend
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat mensen die zo dom zijn dat ze hem nú nog steunen, om wat voor reden dan ook nog om gaan draaien. Hij kan bijna letterlijk verkiezingen kopen, heulen met het grote boze Rusland én een virus door het land z'n gang laten gaanquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Welkom in Redneck-Amerika, maar die draaien wel om als hun geliefden bij bosjes gaan vallen.
Ik denk nog wel harderquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Overigens werd er 2 weken terug gezegd dat over 2 weken, nu dus, de shit aan zou zijn in Brabant en dat werd door velen weggelachen. Nu kan er nog een beetje verdeeld worden over andere ziekenhuizen buiten Brabant, maar over 2 weken is de shit aan in heel Nederland en dan kan dat ook niet meer.
Dit is echt een grote clusterfuck in wording en het gros van de mensen snapt het simpelweg niet. Onbegrijpelijk. We gaan een zware tijd tegemoet en de mensen die denken dat 6 april alles weer open gaat snappen er werkelijk waar geen bal van. Dit gaat op zijn allerminst tot na de zomer duren en die volledige lockdown gaat er ook gewoon komen hier in Nederland. Maak je daar maar geen illusies over. Wij gaan gierend hard Italie achterna.
Zo lukt het welquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:50 schreef Jed1Gam het volgende:
Samen spelen met 1.5 afstand, zou zo een Speld bericht kunnen zijn.
Dat denk ik ook, maar ik wilde niet al te negatief over komenquote:
Geen kind die het snapt of er zich asn houdt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:50 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Samen spelen met 1.5 afstand, zou zo een Speld bericht kunnen zijn.
Die bollen zijn .5m te kleinquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zo lukt het wel
[ [url=https://image.jochen-schweizer.de/I0yO0zLz0J1z06WRSegRQKnBUkc=/540x355/http%3A%2F%2Fwww.jochen-schweizer.de%2Fon%2Fdemandware.static%2F-%2FSites-Class%2Fdefault%2Fdwa4bdb0f1%2Fproducts%2Fextragross%2Fbubble-ball-1neu.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik had zoiets ook in gedachte voor bijvoorbeeld bediening in restaurants.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zo lukt het wel
[ [url=https://image.jochen-schweizer.de/I0yO0zLz0J1z06WRSegRQKnBUkc=/540x355/http%3A%2F%2Fwww.jochen-schweizer.de%2Fon%2Fdemandware.static%2F-%2FSites-Class%2Fdefault%2Fdwa4bdb0f1%2Fproducts%2Fextragross%2Fbubble-ball-1neu.jpg]afbeelding[/url] ]
Nogmaals, binnen NL worden (over het algemeen) de meest innovatieve medische oplossingen/systemen zowel ontwikkeld als geproduceerd in de regio Eindhoven. Als jij dat niet wil zien ook prima.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is vooral een simplistische voorstelling daarvan, maar dat gaat jou duidelijk boven de pet.
Hoe gaan we dit handhaven?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:54 schreef Felixa het volgende:
Laten we eerst maar groepen op straat van meer dan twee of drie personen gaan verbieden.
Is erquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:51 schreef Felixa het volgende:
Ik heb er zelf niet zo op gelet maar zou er wel voldoende info zijn voor mensen die de Nederlandse taal niet (helemaal) machtig zijn?
Ik hoorde gisteren de burgemeester van New York de maatregelen tijdens een persconferentie ook in het Spaans opnoemen in het kort. Vond ik erg netjes.
uitdunnen met snipersquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit handhaven?
Hamsteren wordt wel heel breed opgepaktquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zo lukt het wel
Hier loopt de politie nu door parken en andere plekken waar zich normaal gezien groepen mensen verzamelen, groep van meer dan 5 en iedereen krijgt een boete.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig, maar kan al dat politieke geneuzel niet gewoon in POL blijven ipv telkens weer hier in dit topic waar het 0 relevantie heeft. Niet persoonlijk maar gewoon algemeen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat mensen die zo dom zijn dat ze hem nú nog steunen, om wat voor reden dan ook nog om gaan draaien. Hij kan bijna letterlijk verkiezingen kopen, heulen met het grote boze Rusland én een virus door het land z'n gang laten gaan
Net als in ieder ander land in Europa.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Geen kind die het snapt of er zich asn houdt.
maarja nederlanders zijn echt stront eigenwijs !quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
Net als in ieder ander land in Europa.
Waar is "hier"; dat heb ik even gemist geloof ikquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier loopt de politie nu door parken en andere plekken waar zich normaal gezien groepen mensen verzamelen, groep van meer dan 5 en iedereen krijgt een boete.
Opgefokte doorgesnoven BOA's loslaten met een wapenstok, eens kijken hoeveel afstand er opeens wordt gehouden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Gisteren was je ook zo die politiestaat aan het pushen. Echt dat wil je niet, geloof mij nou. Dat verschil in effect ten opzichte van nu is zo minimaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
Net als in ieder ander land in Europa.
Sorry, Zwitserland - zet het er meestal bij maar vergeet het af en toe evenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Waar is "hier"; dat heb ik even gemist geloof ik
Ik gok in België, daar zijn ze momenteel streng aan het controleren op samenscholing.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Waar is "hier"; dat heb ik even gemist geloof ik
Zoeken ze al vrijwilligers? Ik ben heel goed in Call of Duty en Battlefield.quote:
Vrij treurig dat we deze clusterfuck al ruim 2 maanden aan zien komen en al sinds het eerste topic hebben we het idee dat wij in Nederland extreem achter de feiten aanlopen, op z'n zachtst gezegd vrij frusterendquote:
Luistert men daar als normaal toch wel goed luisterende Zwitsers wel naar?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry, Zwitserland - zet het er meestal bij maar vergeet het af en toe even
-"No one is ever safe"?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:57 schreef Molo het volgende:
Dat Sarah Connor gevoel ook hier trouwens. Heel bizar
Lekker de hele dag op een dak in het zonnetje liggen ook. Win-win.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Zoeken ze al vrijwilligers? Ik ben heel goed in Call of Duty en Battlefield.
Zachter kon je het niet zeggen inderdaad.quote:
Zijn die BOA's wel beschikbaar? #vitaalberoepgenotquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Opgefokte doorgesnoven BOA's loslaten met een wapenstok, eens kijken hoeveel afstand er opeens wordt gehouden.
Jongeren wat minder heb ik het idee.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Luistert men daar als normaal toch wel goed luisterende Zwitsers wel naar?
Ja ik had het einde der tijden toch wat meer robots en wat minder virus verwachtquote:
Ik raak ook wel watquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Zoeken ze al vrijwilligers? Ik ben heel goed in Call of Duty en Battlefield.
ja dat is diep treurig...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:57 schreef byah het volgende:
[..]
Vrij treurig dat we deze clusterfuck al ruim 2 maanden aan zien komen en al sinds het eerste topic hebben we het idee dat wij in Nederland extreem achter de feiten aanlopen, op z'n zachtst gezegd vrij frusterend
6 April gaat het sws niet worden, grote organisaties handelen daar ook naar, zoals het Universiteit, geen colleges tot eind Augustus. Maargoed, ik lees ook goede dingen. Zoals dat bedrijf uit Enschede dat 50 ic bedden per week kunnen maken,Tu Delft is ook druk bezig. Daar put ik mn hoop uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Overigens werd er 2 weken terug gezegd dat over 2 weken, nu dus, de shit aan zou zijn in Brabant en dat werd door velen weggelachen. Nu kan er nog een beetje verdeeld worden over andere ziekenhuizen buiten Brabant, maar over 2 weken is de shit aan in heel Nederland en dan kan dat ook niet meer.
Dit is echt een grote clusterfuck in wording en het gros van de mensen snapt het simpelweg niet. Onbegrijpelijk. We gaan een zware tijd tegemoet en de mensen die denken dat 6 april alles weer open gaat snappen er werkelijk waar geen bal van. Dit gaat op zijn allerminst tot na de zomer duren en die volledige lockdown gaat er ook gewoon komen hier in Nederland. Maak je daar maar geen illusies over. Wij gaan gierend hard Italie achterna.
Tnxquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ff incognito openen, dan kun je het wel lezen.
Er zijn wel best goede stofzuigrobots. Voor het opruimen achteraf. En grasmaaiersquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik had het einde der tijden toch wat meer robots en wat minder virus verwacht
Zal ik jou eens rakenquote:
Meer dan 5. Meer dan 2 is heel wat anders in handhaaftermenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier loopt de politie nu door parken en andere plekken waar zich normaal gezien groepen mensen verzamelen, groep van meer dan 5 en iedereen krijgt een boete.
Ooh God, dit wordt een nieuwe relquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:01 schreef vosss het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)ronabestrijding.html
Toch net wat minder indrukwekkend dan dat ze met machinegeweren en helikopters de straten patrouilleren. Maar we gaan teveel offtopicquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:01 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Er zijn wel best goede stofzuigrobots. Voor het opruimen achteraf. En grasmaaiers
Stel je een desolaat beeld voor van je wijk, waar de stofzuigerobots en grasmaairobots nog jarenlang doorheen kruisen omdat ze op timer zijn gezet.
Las dat in de Banlieus ook nog steeds grote feesten worden gegeven met honderden man. Allah doet zeker niet aan coronaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Is er
https://www.pharos.nl/coronavirus/
Bekende partij bij zorgverleners
Of het ook daadwerkelijk aankomt bij laaggeletterden en ongeďnteresseerden etc, dat weet ik niet
Zag donderdag nog een half straatfeest met Turken die elkaar lekker buiten gingen ontmoeten en omhelzen...
Tsja, de domheid der menschen toont zich wel
heb je weinig aan zonder beademing en personeelquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:00 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
6 April gaat het sws niet worden, grote organisaties handelen daar ook naar, zoals het Universiteit, geen colleges tot eind Augustus. Maargoed, ik lees ook goede dingen. Zoals dat bedrijf uit Enschede dat 50 ic bedden per week kunnen maken,Tu Delft is ook druk bezig. Daar put ik mn hoop uit.
Precies, maar mensen vergeten dat graag.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:00 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
ja dat is diep treurig...
[ afbeelding ]
De voorbereiding was gewoon kut... geen andere woorden voor.
Wanbeleid
Dit krijg je van overmatige paniekzaaierij. Mensen zijn dan in staat de meest bizarre maatregelen zonder slag of stoot te accepteren. Willen we in verweer? Dat kan niet want je mag in de belangrijke EU landen direct van e straat worden geknuppeld. Niemand wil dat ook, want angst voor een ziekte die 97% van de mensen weer te boven komtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:01 schreef vosss het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)ronabestrijding.html
Zijn geen eckte moslims. IS heeft namelijk gewaarschuwd voor coronaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:04 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Las dat in de Banlieus ook nog steeds grote feesten worden gegeven met honderden man. Allah doet zeker niet aan corona
Dan nog, op de achtergrond had een gedegen voorbereiding niet misstaanquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, maar mensen vergeten dat graag.
Zoals gezegd ben ik hem in de loop der tijd meer gaan waarderen, maar de aanpak was van begin af aan veel te laks.
ÓF ze wilden de bevolking eerst de ernst laten voelen voor er drastische maatregelen genomen konden worden, om een algehele volksopstand en daarbij behorende lynchpartij te voorkomen.
Het blijft FOK! natuurlijk hequote:
Ik denk dat laatste; ken je volkquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, maar mensen vergeten dat graag.
Zoals gezegd ben ik hem in de loop der tijd meer gaan waarderen, maar de aanpak was van begin af aan veel te laks.
ÓF ze wilden de bevolking eerst de ernst laten voelen voor er drastische maatregelen genomen konden worden, om een algehele volksopstand en daarbij behorende lynchpartij te voorkomen.
Dat is waar. En offtopic klopt......voor nuquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch net wat minder indrukwekkend dan dat ze met machinegeweren en helikopters de straten patrouilleren. Maar we gaan teveel offtopic
Dit krijg je eerder omdat mensen imbeciel zijn. Prima besluit, opsporen dat tuigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:05 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit krijg je van overmatige paniekzaaierij. Mensen zijn dan in staat de meest bizarre maatregelen zonder slag of stoot te accepteren. Willen we in verweer? Dat kan niet want je mag in de belangrijke EU landen direct van e straat worden geknuppeld. Niemand wil dat ook, want angst voor een ziekte die 97% van de mensen weer te boven komt
En dan vooral die kutBrabo's. Die zouden hoe dan ook wel feest gaan viren en het virus verder verspreiden.quote:
Qtel toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gaat de goede kant opHij krijgt vandaag een onderzoek om te kijken of het virus niet is overgeslagen naar zijn hartspier. Dat is dus nog wel spannend
Zie hier een voorbeeld van door angst doordrenkt persoon die bereid is perverse en onnnodig dictatoriale maatregelen in het kontje te nemen. Huldequote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit krijg je eerder omdat mensen imbeciel zijn. Prima besluit, opsporen dat tuig
we gaan over 10 dagen zien of het onnodig geweest zou zijn, we volgen nog precies de lijn van italiequote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:07 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zie hier een voorbeeld van door angst doordrenkt persoon die bereid is perverse en onnnodig dictatoriale maatregelen in het kontje te nemen. Hulde
Juist, en dat is idd amper/niet gebeurd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dan nog, op de achtergrond had een gedegen voorbereiding niet misstaan
Ik heb niks te verbergen ze volgen me maarquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:07 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zie hier een voorbeeld van door angst doordrenkt persoon die bereid is perverse en onnnodig dictatoriale maatregelen in het kontje te nemen. Hulde
excuus geen bedden maar beademingsapparaten . Lees dit maar eens. https://www.volkskrant.nl(...)oet-lukken~b6eb4313/quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
heb je weinig aan zonder beademing en personeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |