Tnxquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ff incognito openen, dan kun je het wel lezen.
Er zijn wel best goede stofzuigrobots. Voor het opruimen achteraf. En grasmaaiersquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik had het einde der tijden toch wat meer robots en wat minder virus verwacht
Zal ik jou eens rakenquote:
Meer dan 5. Meer dan 2 is heel wat anders in handhaaftermenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier loopt de politie nu door parken en andere plekken waar zich normaal gezien groepen mensen verzamelen, groep van meer dan 5 en iedereen krijgt een boete.
Ooh God, dit wordt een nieuwe relquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:01 schreef vosss het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)ronabestrijding.html
Toch net wat minder indrukwekkend dan dat ze met machinegeweren en helikopters de straten patrouilleren. Maar we gaan teveel offtopicquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:01 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Er zijn wel best goede stofzuigrobots. Voor het opruimen achteraf. En grasmaaiers
Stel je een desolaat beeld voor van je wijk, waar de stofzuigerobots en grasmaairobots nog jarenlang doorheen kruisen omdat ze op timer zijn gezet.
Las dat in de Banlieus ook nog steeds grote feesten worden gegeven met honderden man. Allah doet zeker niet aan coronaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Is er
https://www.pharos.nl/coronavirus/
Bekende partij bij zorgverleners
Of het ook daadwerkelijk aankomt bij laaggeletterden en ongeïnteresseerden etc, dat weet ik niet
Zag donderdag nog een half straatfeest met Turken die elkaar lekker buiten gingen ontmoeten en omhelzen...
Tsja, de domheid der menschen toont zich wel
heb je weinig aan zonder beademing en personeelquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:00 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
6 April gaat het sws niet worden, grote organisaties handelen daar ook naar, zoals het Universiteit, geen colleges tot eind Augustus. Maargoed, ik lees ook goede dingen. Zoals dat bedrijf uit Enschede dat 50 ic bedden per week kunnen maken,Tu Delft is ook druk bezig. Daar put ik mn hoop uit.
Precies, maar mensen vergeten dat graag.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:00 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
ja dat is diep treurig...
[ afbeelding ]
De voorbereiding was gewoon kut... geen andere woorden voor.
Wanbeleid
Dit krijg je van overmatige paniekzaaierij. Mensen zijn dan in staat de meest bizarre maatregelen zonder slag of stoot te accepteren. Willen we in verweer? Dat kan niet want je mag in de belangrijke EU landen direct van e straat worden geknuppeld. Niemand wil dat ook, want angst voor een ziekte die 97% van de mensen weer te boven komtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:01 schreef vosss het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)ronabestrijding.html
Zijn geen eckte moslims. IS heeft namelijk gewaarschuwd voor coronaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:04 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Las dat in de Banlieus ook nog steeds grote feesten worden gegeven met honderden man. Allah doet zeker niet aan corona
Dan nog, op de achtergrond had een gedegen voorbereiding niet misstaanquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, maar mensen vergeten dat graag.
Zoals gezegd ben ik hem in de loop der tijd meer gaan waarderen, maar de aanpak was van begin af aan veel te laks.
ÓF ze wilden de bevolking eerst de ernst laten voelen voor er drastische maatregelen genomen konden worden, om een algehele volksopstand en daarbij behorende lynchpartij te voorkomen.
Het blijft FOK! natuurlijk hequote:
Ik denk dat laatste; ken je volkquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, maar mensen vergeten dat graag.
Zoals gezegd ben ik hem in de loop der tijd meer gaan waarderen, maar de aanpak was van begin af aan veel te laks.
ÓF ze wilden de bevolking eerst de ernst laten voelen voor er drastische maatregelen genomen konden worden, om een algehele volksopstand en daarbij behorende lynchpartij te voorkomen.
Dat is waar. En offtopic klopt......voor nuquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch net wat minder indrukwekkend dan dat ze met machinegeweren en helikopters de straten patrouilleren. Maar we gaan teveel offtopic
Dit krijg je eerder omdat mensen imbeciel zijn. Prima besluit, opsporen dat tuigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:05 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit krijg je van overmatige paniekzaaierij. Mensen zijn dan in staat de meest bizarre maatregelen zonder slag of stoot te accepteren. Willen we in verweer? Dat kan niet want je mag in de belangrijke EU landen direct van e straat worden geknuppeld. Niemand wil dat ook, want angst voor een ziekte die 97% van de mensen weer te boven komt
En dan vooral die kutBrabo's. Die zouden hoe dan ook wel feest gaan viren en het virus verder verspreiden.quote:
Qtel toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gaat de goede kant opHij krijgt vandaag een onderzoek om te kijken of het virus niet is overgeslagen naar zijn hartspier. Dat is dus nog wel spannend
Zie hier een voorbeeld van door angst doordrenkt persoon die bereid is perverse en onnnodig dictatoriale maatregelen in het kontje te nemen. Huldequote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit krijg je eerder omdat mensen imbeciel zijn. Prima besluit, opsporen dat tuig
we gaan over 10 dagen zien of het onnodig geweest zou zijn, we volgen nog precies de lijn van italiequote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:07 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zie hier een voorbeeld van door angst doordrenkt persoon die bereid is perverse en onnnodig dictatoriale maatregelen in het kontje te nemen. Hulde
Juist, en dat is idd amper/niet gebeurd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dan nog, op de achtergrond had een gedegen voorbereiding niet misstaan
Ik heb niks te verbergen ze volgen me maarquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:07 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zie hier een voorbeeld van door angst doordrenkt persoon die bereid is perverse en onnnodig dictatoriale maatregelen in het kontje te nemen. Hulde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |